quote:Timmer
Van Bronckhorst
Makaay
Lucius
De Cler
Hofland
Mols
Landzaat
Bruins
Slory
Darley
El Ahmadi
Tomasson
Erasmus
Manteiga
Leonard
Tiendalli
Buijs
Charisteas
Kolkka
Huysegems
De Ceulaer
Lee
Eigenlijk welquote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Leonard
Voor die aankoop alleen zou hij al ontslagen moeten worden.
Was op basis van zijn verleden geeneens een hele rare aankoop.quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Leonard
quote:Op zondag 9 november 2008 17:57 schreef Benigoi het volgende:
Lekker die legitimatie controle vooraf.
Als ik door een politieman gecontroleerd wordt ala maar door zo'n zielige steward met een limburgs accent![]()
Wordt ook steeds gekker in de kuip.
Maatje van mij vroeg aan hem:"mag ik jouw legitimatiebewijs ook zien?"
Steward:"O u wilt niet meewerken?"
Hij weer:"jawel maar ik wil wel weten wie mij daarom vraagt.
Steward haalt meteen politieman erbij.
U wilt niet meewerken meneer?
Niet eens zo heel slecht eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 14:20 schreef Kopbal het volgende:
Speciaal voor Crane: de aankopen van Bosz.
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef BB-boy het volgende:
Griek
Het gaat niet alleen om namen. Bovendien zit er geen enkele speler bij die we binnen nu en 2 jaar voor 20 miljoen oid kunnen verkopen...quote:Op maandag 10 november 2008 14:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet eens zo heel slecht eigenlijk.
Hoeveel spelers zijn er die je binnen 2 jaar voor 20 mln doorverkoopt?quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om namen. Bovendien zit er geen enkele speler bij die we binnen nu en 2 jaar voor 20 miljoen oid kunnen verkopen...
Alves, Sulejmani, Berg, Suarez.quote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers zijn er die je binnen 2 jaar voor 20 mln doorverkoopt?
En dan nog, altijd maar weer met dat soort namen komen aanzetten.quote:Op maandag 10 november 2008 15:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Die is al verkocht, maar de rest moet je afwachten.
JEZUS CHRISTUS CRANE!!quote:
De enige die hiervan toendertijd betaalbaar was voor Feyenoord was Sulejmani. Daar zat echter het verhaal aan vast van die schorsing van een jaar en wat vage zaakwaarnemers.quote:
Heb ik je gister helemaal uitgelegd en je hebt de post weer eens compleet genegeerd.quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om namen. Bovendien zit er geen enkele speler bij die we binnen nu en 2 jaar voor 20 miljoen oid kunnen verkopen...
quote:Op maandag 10 november 2008 17:09 schreef Crane het volgende:![]()
Laar maar zitten. Jullie snappen er echt niets van.
Amen!quote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heb ik je gister helemaal uitgelegd en je hebt de post weer eens compleet genegeerd.Zoals we je kennen. Uitgeluld worden, niet meer van je laten horen en een week later de zelfde discussie beginnen.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jij zegt wat, wij weerleggen je onzin en vervolgens snappen wij er niks van?quote:Laat maar zitten. Jullie snappen er echt niets van.
Lees eens goed . Ik snapte wel wat je bedoelde alleen voor ze naar hun respectievelijke clubs gingen waren ze niet te betalen voor Feyenoord.quote:Op maandag 10 november 2008 17:28 schreef Crane het volgende:
Jullie weerleggen niets. Alleen al het feit dat jij blijkbaar denkt dat ik vind dat ze spelers als Berg van Groningen moeten kopen, terwijl ik bedoel dat ze die moeten halen VOORDAT ze naar Groningen gaan en nog betaalbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |