Zoek eens op bladsteunen op www.doeco.nl, verder is het een extra stuk werkblad op twee of meerdere van die steunen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:24 schreef tomegel het volgende:
[..]
Ik was al een beetje aan het bedenken hoe ik een bar ga maken dalijk in mijn nieuwe keuken. Maar dit is helemaal geweldig zoals jij het hier gedaan hebt? Zou ik wat meer foto's mogen zien? En wat betaal je voor zoiets? Echt super dit!!
Mooie keuken, kwaliteit spat er vanaf.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef junami het volgende:
Hier een paar foto's van mijn keuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk, ik ga het later vandaag bekijken.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:18 schreef Atmoz het volgende:
Meer foto's (van de bouw enzo) kun je hier vinden:
http://members.home.nl/asd/mtkeuken/
http://members.home.nl/asd/FTIR/
Dan zie je ook ongeveer hoe 't werkt. (met een beamer en een FS-mirror, camera, IR-LED's, etc...)
Het is een Multi Touch Screen, net zoals de iPhone kun je met 2 vingers (handen) dingen besturen/bedienen.
Ik ben er nog mee bezig, maar het project staat at the moment even op een laag pitje.
Bij het Touch gedeelte komt heel wat kijken. Als je gewoon een tafel wilt met wat relaxe lichteffecten erin kun je beter voor LED's gaan die je laat faden ofzo
Wow wat ontzettend gaaf!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef dennisdotcom het volgende:
Zoals beloofd (en major kick).
[ link | afbeelding ]
Ik heb dus alle keukendeurtjes hoogglans appeltjesgroen (was zalmroze), de silicone is opnieuw gekit en de tegelvoegen heb ik met voegenfris van grijs naar wit getransformeerd. Kortom, voor 50 euro een geheel nieuw aanzicht
.
Nou, inderdaad super. Is dat een gewone woningbouwkeuken?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wow wat ontzettend gaaf!!!
Ooh nu wil ik ook mijn nieuwe woningbouwkeuken verven als ik mijn huisje eenmaal krijg. Denk niet dat Ymere daar blij mee is
/
Dat is inderdaad wel veiliger, echt tof man. Heel ander gezicht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:15 schreef Skaai het volgende:
Die van dennisdotcom wel, ik lees dat het voormalig woningbouw is.
Ik zit me nu wel te bedenken dat ik gewoon andere deurtjes in mijn keuken kan plaatsen en die dan verfgeen mot met Ymere en de deurtjes bewaar ik gewoon
.
Super dus!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef dennisdotcom het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb dus alle keukendeurtjes hoogglans appeltjesgroen (was zalmroze), de silicone is opnieuw gekit en de tegelvoegen heb ik met voegenfris van grijs naar wit getransformeerd. Kortom, voor 50 euro een geheel nieuw aanzicht
.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:19 schreef DaFan het volgende:
Nieuwe huis van mijn ouders, zijn drie maanden geleden naar Zuid-Duitsland verhuisd. Keuken is vorige week geplaatst, bijna klaar (zie plafond, moeten nog wachten op een travo voor de eettafellamp, en boven de afzuigkap komt nog een afdekplaat zoals daaronder). Daarnaast moet het plafond dan nog afgemaakt worden.
Geen lichtknoppen, alles is met afstandsbediening (spotjes en eettafellamp).
Enjoy.
[ afbeelding ]
Eettafel, werkblok, uitzicht op straat rechts en tuin links. Hondenmand naast de kachel
[ afbeelding ]
Hm kreeg deze niet gedraaid, sorry daarvoor.
Dit zie je als je in de deuropening staat (die wordt nog breder gemaakt binnenkort). Eettafel weer, kookgebeuren met afzuigkap (inductie). Kast helemaal rechts is de koelkast, oven ernaast, radio daarnaast.
Hier zijn ook goed de spotjes nog te zien en het plafond wat aan deze kant nog open ligt. Ook de gaten boven de afzuigkap zijn te zien, maar daar komt dus een plaat overheen.
[ afbeelding ]
De hoek uit foto 1 dichterbij. Gootsteen, vaatwasmachine in het kastje daar linksonder. Waterkoker en koffiezetapparaat zijn aangesloten op stekkerdozen die in het blad verzonken zijn (kan omhoogklappen, draad kan erin gelegd worden).
[ afbeelding ]
Dichterbij van foto 2. Oven, koelkast. Hier is de inductiekookplaat ook goed te zien (gewoon een glazen, zwarte plak is het eigenlijk. Aandoen gaat met een touchpad.
[ afbeelding ]
Zicht vanuit de keuken naar de woonkamer. Ja dat is sneeuw in de tuin.
Nog een hoekkast voor wijn etc. Hier is ook goed het uiteindelijke plafond te zien (idem als in de woonkamer maar dan geen balken in de lengte).
Tot slot nog, om het even in te wrijven, het uitzicht gisterochtend:
[ afbeelding ]
En het huis zelf (iin de zomer dan).
[ afbeelding ]
Ontzetttteeeeend Leuk!! Tis dat we bijna weggaan en ik het lef er nooit voor heb gehad..Super joh!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef dennisdotcom het volgende:
[ link | afbeelding ]
.
Nice Pipermaru, waar heb je hem vandaan?quote:Op maandag 22 december 2008 10:47 schreef PiperMaru het volgende:
Ik kan hem eindelijk ook showen, ook al is hij dan nog niet helemaal af:
Totaalshot
[ afbeelding ]
We hebben een keramieken spoelbak, lekker groot, met een gewone kraan en een Quooker![]()
In de bovenkastjes zit de verlichting geintegreerd in de onderplaat. Het licht schijnt zowel de kastjes in als op het werkblad.
[ afbeelding ]
De kookhoek:
[ afbeelding ]
De vloer moet nog gelegd worden en er komt nog een scheidingswand met schuifdeuren naar de kamer toe. Als het allemaal af is zal ik nog foto's plaatsen incl de eethoek
2x vaatwasser?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Hij is nog niet helemaal klaar, maar wel eindelijk grotendeels.
Foto´s van de oostzijde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en van de westzijde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen maken ze hem af en kan ik eindelijk mijn kamer weer leeg halen en alle spullen weer gewoon in mijn keuken kwijt zien te raken
Superhandig, eentje voor de schone vaat en eentje voor de vuile. Nooit meer je servies en glaswerk in kasten ruimenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |