Ligt er aan welk granieten blad je neemt. Wij hebben ook graniet, en geen onderhoud.quote:Op zondag 28 december 2008 13:11 schreef Zigger het volgende:
[..]
Makkelijker in gebruik en onderhoud. Daarnaast ook makkelijker/goedkoper ooit te veranderen.
Miljonairs, gast doe eens normaal.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:19 schreef FP128 het volgende:
zozo.. wemelt hier van de miljonairs zo te zien met al die dure en fraaie keukens...
Miljonair? Bepaald niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:19 schreef FP128 het volgende:
zozo.. wemelt hier van de miljonairs zo te zien met al die dure en fraaie keukens...
Nu een roze bril op en het lijk zoals vanouds.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef dennisdotcom het volgende:
Zoals beloofd (en major kick).
[ link | afbeelding ]
Ik heb dus alle keukendeurtjes hoogglans appeltjesgroen (was zalmroze), de silicone is opnieuw gekit en de tegelvoegen heb ik met voegenfris van grijs naar wit getransformeerd. Kortom, voor 50 euro een geheel nieuw aanzicht
.
Leuk! Wel een knalkleurquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef dennisdotcom het volgende:
Zoals beloofd (en major kick).
[ link | afbeelding ]
Ik heb dus alle keukendeurtjes hoogglans appeltjesgroen (was zalmroze), de silicone is opnieuw gekit en de tegelvoegen heb ik met voegenfris van grijs naar wit getransformeerd. Kortom, voor 50 euro een geheel nieuw aanzicht
.
Thanksquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:40 schreef Enchanter het volgende:
Zo die kleur zeg![]()
Wel gewaagd , maar het staat best wel leuk.
Leuk formaat ook
Ja het werkt hoor , maar het kan ook zoquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:51 schreef BuupWerk het volgende:
tvp...als ik weet hoe ik foto's moet plaatsen komen de mijne ook...
VOOR: http://buup.hyves.nl/albu(...)tos/45617517/0/Dubm/
NA: http://buup.hyves.nl/album/12064730/My_Place/1hStZbi5/fotos/45617517/0/Dubm/#media=4.45617518.6XyC&searchhyver=&__state__=1
werkt dit ?? foto is beetje donker zal is een update maken...
Check Doeco.nl eens voor mooie kranen.quote:Op zondag 28 december 2008 12:47 schreef Zigger het volgende:
En ja, de standaard kraan is idd maar la-la. Hij is wel uitneembaar met zo'n stuk slang en kan ook als sproeikop gebruikt worden - dus handig is ie in ieder geval wel.... Mooie designkramen die ik zag waren onhandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |