abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63842694
quote:
Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou even een voorproefje van mijn keuken. Heb nog helemaal geen foto's van mijn huis dat af is...

[ afbeelding ]
een troep nog tijdens de verbouwing.

wat ik erg fijn aan mijn keuken vind is mijn brede aanrechtblad onder t raam. Die is 72 cm diep, dus das wel erg handig. En ook mijn kookschiereiland vind ik Kan je heerlijk aan zitten.
is dat een gelamineerd blad sonnetjes? of vol hout?
  maandag 8 december 2008 @ 07:24:41 #102
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63842764
quote:
Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef klusfoobje het volgende:
He Semtex, waar heb je dat indus spul vandaan gehaalt> Vooral die proffesionele afwwasser is top. Ik heb me er altijd over verbaast waarom een proffesionele vaatwasser in een paar minuten klaar is en een gewone huis tuin en keuken ding er soms bijna 2 uur over moet doen ( op 70 graden dan)
Voor het milieu, en om dat het goedkoper is.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_63846669
HOUTMANNETJE!!!

Wat een schitterende tafel zeg!
pi_63853138
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
Onze keuken is best wel bepalend geweest in de keuze voor ons huisje.. in ons oude huis, een tochtig huurhuis, hadden we een keuken die vrij onpraktisch gelegen was in een aparte, afgesloten ruimte. Het was er altijd tochtig en vooral na de komst van een grote koelkast kon je er je kont niet meer keren. De keuken in dit huis is na verbouwingen bij de huiskamer getrokken en dus is het een open keuken geworden. Nu is het altijd warm in de keuken en kunnen we tijdens het koken muziekjes luisteren of met elkaar praten. Wel zo fijn
De apparatuur die erin staat, is industriele apparatuur van Bosch die we overgekocht hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De magnetron er ff apart bij, omdat die er later bijkwam
[ afbeelding ]
Jij woont echt heel erg leuk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63854497
De vorige bewoners hadden er een keuken in zitten die ons al redelijk beviel.
Wij hebben er alleen een natuurstenen blad en grote spoelbak in laten zetten, en nieuwe handgreepjes, die er op deze foto nog niet op staan. (en waarvan er eentje is afgebroken en die Ikea nu niet meer in het assortiment heeft, boehoe )
Oh, en andere tegeltjes op de muur, want daar zaten eerst dertien in een dozijn tegels en daar houden wij niet zo van.
Ehm, dus eigenlijk hebben we alleen de indeling en de deurtjes bewaard en er best veel aan veranderd

Ziehier het resultaat:
pi_63854664
Mooi met die spoelbak, het werkblad en de houten vloer! Ik vind alleen de greepjes er minder goed bij passen. Ik zou zelf voor komgreepjes of andere meer landelijke greepjes hebben gekozen...
pi_63855220
Ik vind die spoelbak er echt NIET inpassen. Te groot..........
pi_63855805
Ja, dit zijn dus de oude greepjes nog op de foto.
Er zitten nu landelijke greepjes op in bronskleur. Die Ikea dus uit het assortiment heeft gehaald, dus die ene kapotte kunnen we niet meer vervangen. Grr.
En vind maar eens leuke greepjes met een steek van 128 mm.
pi_63857156
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind die spoelbak ook echt heel raar staan. Hij steekt echt enorm uit en is veel witter dan de deurtjes. Op zich vind ik zo'n spoelkbak best ok, maar niet op deze manier.
Op Marktplaats kun je trouwens proberen aan die IKEA handgreepjes te komen. Gewoon een oproepje plaatsen. Wie weet zijn er mensen die een oude IKEA keuken er uit willen slopen of ook handgreepjes willen vervangen.
pi_63857955
Ik vind Adelante maar verdacht stil, waar blijven die keuken fotos van je Adelante:?) ..
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_63859323
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
Neehee, dat hoort zo! Sla er maar eens een willekeurig interieurblad op na.
En het is i-de-aal, zo'n grote bak. In mijn vorige huis had ik er twee, ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen wennen aan 1 bak, nou dat duurde ongeveer een uur en toen wist ik niet beter meer.
  maandag 8 december 2008 @ 21:57:00 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_63862357
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:19 schreef AndreaW het volgende:
Ik vind Adelante maar verdacht stil, waar blijven die keuken fotos van je Adelante:?) ..
zal van de week even plaatjes schieten (of opzoeken, want die hebben hier al eens gestaan)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63865243
quote:
Op maandag 8 december 2008 07:07 schreef tinny het volgende:

[..]

is dat een gelamineerd blad sonnetjes? of vol hout?
tis kunststof. Geen echt hout, vonden we niet mooi, of althans hadden ze niet wat in wilden. Maar t schijnt er wel echt uit te zien, mijn zus dacht eerst dat t hout was. Ik ben dr iig heel blij mee
pi_63869939
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:15 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Neehee, dat hoort zo! Sla er maar eens een willekeurig interieurblad op na.
En het is i-de-aal, zo'n grote bak. In mijn vorige huis had ik er twee, ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen wennen aan 1 bak, nou dat duurde ongeveer een uur en toen wist ik niet beter meer.
Lol, net alsof je het daarmee goed praat, het is een mening die er wordt gegeven. Ik vind het ook niet mooi staan, of het nu in een interieurblad staat, zo hoort, of handig is.
pi_63870581
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:19 schreef Gwywen het volgende:
Ja, dit zijn dus de oude greepjes nog op de foto.
Er zitten nu landelijke greepjes op in bronskleur. Die Ikea dus uit het assortiment heeft gehaald, dus die ene kapotte kunnen we niet meer vervangen. Grr.
En vind maar eens leuke greepjes met een steek van 128 mm.
Oeps, niet goed gelezen
Ja dat is lastig, ik ben ook nog steeds op zoek naar leuke greepjes voor de nieuwe keuken...
pi_63871535

Even ingezoomd, maybe wat duidelijker

Het onmisbare. De koelkast, vaatwasser, magnetron en het koffiezetapparaat.

De eettafel en aan de andere kant staat nog een computerkast, stoel, poef, telefoon.

Keuken is al met al in gebruik sinds 1990 en met de verbouwing paar jaar terug ook flink aan gesleuteld (de tegels).
pi_63873616
Nieuwe huis van mijn ouders, zijn drie maanden geleden naar Zuid-Duitsland verhuisd. Keuken is vorige week geplaatst, bijna klaar (zie plafond, moeten nog wachten op een travo voor de eettafellamp, en boven de afzuigkap komt nog een afdekplaat zoals daaronder). Daarnaast moet het plafond dan nog afgemaakt worden.
Geen lichtknoppen, alles is met afstandsbediening (spotjes en eettafellamp).

Enjoy.

Eettafel, werkblok, uitzicht op straat rechts en tuin links. Hondenmand naast de kachel

Hm kreeg deze niet gedraaid, sorry daarvoor.
Dit zie je als je in de deuropening staat (die wordt nog breder gemaakt binnenkort). Eettafel weer, kookgebeuren met afzuigkap (inductie). Kast helemaal rechts is de koelkast, oven ernaast, radio daarnaast.
Hier zijn ook goed de spotjes nog te zien en het plafond wat aan deze kant nog open ligt. Ook de gaten boven de afzuigkap zijn te zien, maar daar komt dus een plaat overheen.

De hoek uit foto 1 dichterbij. Gootsteen, vaatwasmachine in het kastje daar linksonder. Waterkoker en koffiezetapparaat zijn aangesloten op stekkerdozen die in het blad verzonken zijn (kan omhoogklappen, draad kan erin gelegd worden).

Dichterbij van foto 2. Oven, koelkast. Hier is de inductiekookplaat ook goed te zien (gewoon een glazen, zwarte plak is het eigenlijk. Aandoen gaat met een touchpad.

Zicht vanuit de keuken naar de woonkamer. Ja dat is sneeuw in de tuin.
Nog een hoekkast voor wijn etc. Hier is ook goed het uiteindelijke plafond te zien (idem als in de woonkamer maar dan geen balken in de lengte).

Tot slot nog, om het even in te wrijven, het uitzicht gisterochtend:

En het huis zelf (iin de zomer dan).
pi_63878934
In aanbouw:

Zo goed als klaar:

Meer op: Mijn website!
pi_63880275
Mijn keuken, inmiddels in gebruik:

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:13:38 #120
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63886186
Mooie keuken Madhouse
Ik ben inmiddels overleden
pi_63888610
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef Enchanter het volgende:
Mooie keuken Madhouse
Thnx! We zijn er ook heel erg blij mee!
Super service ook bij het bedrijf waar we hem gekocht hebben!
  zondag 21 december 2008 @ 21:53:33 #122
67385 ROG
Go on, say it.
pi_64223210
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Madhouse1979 het volgende:
In aanbouw:
[ afbeelding ]

Zo goed als klaar:
[ afbeelding ]

Meer op: Mijn website!
Mooie keuken, welk merk? Wel opvallend hoog opgehangen afzuigkap, 90cm ofzo lijkt het wel? 60cm is gangbaar toch?
pi_64237929
Ik kan hem eindelijk ook showen, ook al is hij dan nog niet helemaal af:

Totaalshot

We hebben een keramieken spoelbak, lekker groot, met een gewone kraan en een Quooker
In de bovenkastjes zit de verlichting geintegreerd in de onderplaat. Het licht schijnt zowel de kastjes in als op het werkblad.

De kookhoek:

De vloer moet nog gelegd worden en er komt nog een scheidingswand met schuifdeuren naar de kamer toe. Als het allemaal af is zal ik nog foto's plaatsen incl de eethoek
pi_64238911
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:47 schreef PiperMaru het volgende:
Ik kan hem eindelijk ook showen, ook al is hij dan nog niet helemaal af:

Totaalshot
[ afbeelding ]

We hebben een keramieken spoelbak, lekker groot, met een gewone kraan en een Quooker
In de bovenkastjes zit de verlichting geintegreerd in de onderplaat. Het licht schijnt zowel de kastjes in als op het werkblad.

[ afbeelding ]

De kookhoek:

[ afbeelding ]

De vloer moet nog gelegd worden en er komt nog een scheidingswand met schuifdeuren naar de kamer toe. Als het allemaal af is zal ik nog foto's plaatsen incl de eethoek
Die broodjes in de oven!!! Heerlijk
Everyone is entitled to My opinion.
pi_64257830
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef ROG het volgende:

[..]

Mooie keuken, welk merk? Wel opvallend hoog opgehangen afzuigkap, 90cm ofzo lijkt het wel? 60cm is gangbaar toch?
Welk merk, geen idee. Moet ik nakijken op de bon (heb ik zo niet bij de hand)
De afzuigkap hebben we op 68cm gehangen. Dit omdat we vrij lang zijn beiden. Dit was de maat die nog net kon. En hij zuig goed af verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')