abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 10:17:20 #76
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_63819634
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef Adelante het volgende:
prachtig dat mensen in zo'n keukenbende kunnen koken/wonen, ik zou er helemaal gestoord van worden zelf
Dat noemt men een georganiseerde chaos, dat is heul geen bende! .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_63820561
Tot 9 januari nog onze keuken, dan is de sleuteloverdracht en mag iemand anders genieten van ons werk

allereerst de oude keuken:

toen was het ineens een outdoor keuken:

en daarna helemaal naar onze smaak, echt een plaaaaaatje:

er zitten wel meer handige dingetjes in de keuken, maar deze vonden wij ook bijzonder goed ruimtegebruik:

het werkblad is trouwens bamboe
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 17:01:59 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63827346
Een rédelijke verbetering.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 17:35:40 #79
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_63828155
Wel een strakke keuken GrandiJoosje ! Al vind ik dat blad personelijk niet zo mooi staan
  zondag 7 december 2008 @ 18:00:29 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63828723
Eens met Vonkenboer, vind het er niet bij passen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 18:03:26 #81
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63828791
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Eens met Vonkenboer, vind het er niet bij passen
Mooie donkere granieten werkblad (gezien de tegels op de vloer) zou het chique maken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 7 december 2008 @ 18:09:05 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63828943
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mooie donkere granieten werkblad (gezien de tegels op de vloer) zou het chique maken
Yes. Eerste blik keek ik er scheef naar, maar het is inderdaad blad/vloer combinatie die niet werkt.

Maar genoeg over die keuken
pi_63830024
Had ik ook eerst met dat blad..........denk toch dat het aankomt op het afstylen.
Het raam is een groot oppervlak.
En ik zie de keuken alleen maar van ene kant.

Ik geniet van alle kommentaren hier.
Valt me wel op dat er veel voor-de-handliggende keukens zijn.
Dat vond ik zo leuk aan de studententijd.
Alles kon en mocht als het maar niets kostte.
Wat baal ik van duurzaam en zo.
  zondag 7 december 2008 @ 19:35:23 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_63830808
Onze keuken is best wel bepalend geweest in de keuze voor ons huisje.. in ons oude huis, een tochtig huurhuis, hadden we een keuken die vrij onpraktisch gelegen was in een aparte, afgesloten ruimte. Het was er altijd tochtig en vooral na de komst van een grote koelkast kon je er je kont niet meer keren. De keuken in dit huis is na verbouwingen bij de huiskamer getrokken en dus is het een open keuken geworden. Nu is het altijd warm in de keuken en kunnen we tijdens het koken muziekjes luisteren of met elkaar praten. Wel zo fijn
De apparatuur die erin staat, is industriele apparatuur van Bosch die we overgekocht hebben.

De magnetron er ff apart bij, omdat die er later bijkwam
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_63830851
Die koelkast is vet.Ook van Bosch?
pi_63831069
Dis meteen een goed voorbeeld van goed afstylen, vind ik.
Hier is het omgekeerde: Een houten vloer met een graniet aanrechtblad.
Door de spulletjes ( en prachtige apparaten) een mooi geheel, met een persoonlijke noot.
Het is niet mijn smaak...........wel errug sfeervol.

Top!
  zondag 7 december 2008 @ 19:55:20 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_63831283
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef Terpentin07 het volgende:
Die koelkast is vet.Ook van Bosch?
Volgens mij zie je onze vaatwasser aan voor een koelkast: dat dacht ik ook toen ik de keuken voor het eerst zag. Ook van bosch ja. De koelkast is dat halfhoge ding behangen met koelkastmagneten..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 7 december 2008 @ 19:57:19 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_63831331
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef -sabine- het volgende:
Een houten vloer met een graniet aanrechtblad.
Nog een misverstand: het is vrij hoge kwaliteit zeil. Er zit vloerverwarming onder: vandaar zeil ipv hout .
pi_63831417
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nog een misverstand: het is vrij hoge kwaliteit zeil. Er zit vloerverwarming onder: vandaar zeil ipv hout .
pi_63831778
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:00 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Toen wij het huis voor het eerst bezochten dachten wij ook dat het hout was
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_63832398
grappig eigenlijk, ik was (en ben nog steeds natuurlijk, maar zoals al gezegd: het huis is verkocht) zo gek op onze keuken dat ik er eigenlijk nooit bij stil heb gestaan dat niet iedereen even verliefd zal zijn. In eerste instantie waren de reacties dus een beetje een teleurstelling, maar eigenlijk gaat het erom dat je je zelf lekker voelt in je keuken en dat het aan je eigen verwachtingen voldoet

De mooiste/meest bijzondere keuken tot nu toe vind ik de koloniale (weet even niet zo snel van wie die was). Omdat je daar echt aan af kan zien dat iemand zijn hart en ziel erin verwerkt heeft.
  zondag 7 december 2008 @ 20:49:13 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_63832812
Ben nog steeds bezig met schoonmaken
Zo als hij nu is kan ik echt geen foto's plaatsen
  zondag 7 december 2008 @ 22:34:45 #93
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63836438
TVP , nieuw huis gekocht , misschien dat ik nog wel ff een foto post van m;n huidige keuken in m'n huidige huis
Ik ben inmiddels overleden
pi_63837358
Niemand reageert op mijn keuken(s)
pi_63838632
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Heee, leuk idee
Wij willen eigenlijk hout of laminaat beneden, maar zouden ook best vloerverwarming willen. Nog altijd geen knopen doorgehakt, dus we zitten nog steeds op het lellike zeil van de oude bewoners (studentenhuis gevoel ). Werkt dat beter, vloerverwarming onder zeil? Zit er nog iets tussen je zeil en de vloer? Mooie keuken trouwens, om het OT te houden. Als je hem zo inricht, wordt ie volgens mij intensief gebruikt.
pi_63839059
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
Onze keuken is best wel bepalend geweest in de keuze voor ons huisje.. in ons oude huis, een tochtig huurhuis, hadden we een keuken die vrij onpraktisch gelegen was in een aparte, afgesloten ruimte. Het was er altijd tochtig en vooral na de komst van een grote koelkast kon je er je kont niet meer keren. De keuken in dit huis is na verbouwingen bij de huiskamer getrokken en dus is het een open keuken geworden. Nu is het altijd warm in de keuken en kunnen we tijdens het koken muziekjes luisteren of met elkaar praten. Wel zo fijn
De apparatuur die erin staat, is industriele apparatuur van Bosch die we overgekocht hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw gave keuken! Mooie apparaten ook zeg! ! Zo'n ding aan de kraan vind ik ook altijd zo handig!
pi_63840959
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Wel een strakke keuken GrandiJoosje ! Al vind ik dat blad personelijk niet zo mooi staan
Ik vind dat juist een leuke oplossing!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_63840995
Nou even een voorproefje van mijn keuken. Heb nog helemaal geen foto's van mijn huis dat af is...

een troep nog tijdens de verbouwing.

wat ik erg fijn aan mijn keuken vind is mijn brede aanrechtblad onder t raam. Die is 72 cm diep, dus das wel erg handig. En ook mijn kookschiereiland vind ik Kan je heerlijk aan zitten.
  maandag 8 december 2008 @ 02:14:46 #99
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_63841485
He Semtex, waar heb je dat indus spul vandaan gehaalt> Vooral die proffesionele afwwasser is top. Ik heb me er altijd over verbaast waarom een proffesionele vaatwasser in een paar minuten klaar is en een gewone huis tuin en keuken ding er soms bijna 2 uur over moet doen ( op 70 graden dan)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_63841882
Mooie keukens! Sta ik dan in mn nieuwe huisje met keuken van de woningbouw.

Komt goed
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_63842694
quote:
Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou even een voorproefje van mijn keuken. Heb nog helemaal geen foto's van mijn huis dat af is...

[ afbeelding ]
een troep nog tijdens de verbouwing.

wat ik erg fijn aan mijn keuken vind is mijn brede aanrechtblad onder t raam. Die is 72 cm diep, dus das wel erg handig. En ook mijn kookschiereiland vind ik Kan je heerlijk aan zitten.
is dat een gelamineerd blad sonnetjes? of vol hout?
  maandag 8 december 2008 @ 07:24:41 #102
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_63842764
quote:
Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef klusfoobje het volgende:
He Semtex, waar heb je dat indus spul vandaan gehaalt> Vooral die proffesionele afwwasser is top. Ik heb me er altijd over verbaast waarom een proffesionele vaatwasser in een paar minuten klaar is en een gewone huis tuin en keuken ding er soms bijna 2 uur over moet doen ( op 70 graden dan)
Voor het milieu, en om dat het goedkoper is.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_63846669
HOUTMANNETJE!!!

Wat een schitterende tafel zeg!
pi_63853138
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jij woont echt heel erg leuk!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63854497
De vorige bewoners hadden er een keuken in zitten die ons al redelijk beviel.
Wij hebben er alleen een natuurstenen blad en grote spoelbak in laten zetten, en nieuwe handgreepjes, die er op deze foto nog niet op staan. (en waarvan er eentje is afgebroken en die Ikea nu niet meer in het assortiment heeft, boehoe )
Oh, en andere tegeltjes op de muur, want daar zaten eerst dertien in een dozijn tegels en daar houden wij niet zo van.
Ehm, dus eigenlijk hebben we alleen de indeling en de deurtjes bewaard en er best veel aan veranderd

Ziehier het resultaat:
pi_63854664
Mooi met die spoelbak, het werkblad en de houten vloer! Ik vind alleen de greepjes er minder goed bij passen. Ik zou zelf voor komgreepjes of andere meer landelijke greepjes hebben gekozen...
pi_63855220
Ik vind die spoelbak er echt NIET inpassen. Te groot..........
pi_63855805
Ja, dit zijn dus de oude greepjes nog op de foto.
Er zitten nu landelijke greepjes op in bronskleur. Die Ikea dus uit het assortiment heeft gehaald, dus die ene kapotte kunnen we niet meer vervangen. Grr.
En vind maar eens leuke greepjes met een steek van 128 mm.
pi_63857156
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind die spoelbak ook echt heel raar staan. Hij steekt echt enorm uit en is veel witter dan de deurtjes. Op zich vind ik zo'n spoelkbak best ok, maar niet op deze manier.
Op Marktplaats kun je trouwens proberen aan die IKEA handgreepjes te komen. Gewoon een oproepje plaatsen. Wie weet zijn er mensen die een oude IKEA keuken er uit willen slopen of ook handgreepjes willen vervangen.
pi_63857955
Ik vind Adelante maar verdacht stil, waar blijven die keuken fotos van je Adelante:?) ..
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_63859323
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
Neehee, dat hoort zo! Sla er maar eens een willekeurig interieurblad op na.
En het is i-de-aal, zo'n grote bak. In mijn vorige huis had ik er twee, ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen wennen aan 1 bak, nou dat duurde ongeveer een uur en toen wist ik niet beter meer.
  maandag 8 december 2008 @ 21:57:00 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_63862357
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:19 schreef AndreaW het volgende:
Ik vind Adelante maar verdacht stil, waar blijven die keuken fotos van je Adelante:?) ..
zal van de week even plaatjes schieten (of opzoeken, want die hebben hier al eens gestaan)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63865243
quote:
Op maandag 8 december 2008 07:07 schreef tinny het volgende:

[..]

is dat een gelamineerd blad sonnetjes? of vol hout?
tis kunststof. Geen echt hout, vonden we niet mooi, of althans hadden ze niet wat in wilden. Maar t schijnt er wel echt uit te zien, mijn zus dacht eerst dat t hout was. Ik ben dr iig heel blij mee
pi_63869939
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:15 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Neehee, dat hoort zo! Sla er maar eens een willekeurig interieurblad op na.
En het is i-de-aal, zo'n grote bak. In mijn vorige huis had ik er twee, ik dacht dat ik nooit meer zou kunnen wennen aan 1 bak, nou dat duurde ongeveer een uur en toen wist ik niet beter meer.
Lol, net alsof je het daarmee goed praat, het is een mening die er wordt gegeven. Ik vind het ook niet mooi staan, of het nu in een interieurblad staat, zo hoort, of handig is.
pi_63870581
quote:
Op maandag 8 december 2008 17:19 schreef Gwywen het volgende:
Ja, dit zijn dus de oude greepjes nog op de foto.
Er zitten nu landelijke greepjes op in bronskleur. Die Ikea dus uit het assortiment heeft gehaald, dus die ene kapotte kunnen we niet meer vervangen. Grr.
En vind maar eens leuke greepjes met een steek van 128 mm.
Oeps, niet goed gelezen
Ja dat is lastig, ik ben ook nog steeds op zoek naar leuke greepjes voor de nieuwe keuken...
pi_63871535

Even ingezoomd, maybe wat duidelijker

Het onmisbare. De koelkast, vaatwasser, magnetron en het koffiezetapparaat.

De eettafel en aan de andere kant staat nog een computerkast, stoel, poef, telefoon.

Keuken is al met al in gebruik sinds 1990 en met de verbouwing paar jaar terug ook flink aan gesleuteld (de tegels).
pi_63873616
Nieuwe huis van mijn ouders, zijn drie maanden geleden naar Zuid-Duitsland verhuisd. Keuken is vorige week geplaatst, bijna klaar (zie plafond, moeten nog wachten op een travo voor de eettafellamp, en boven de afzuigkap komt nog een afdekplaat zoals daaronder). Daarnaast moet het plafond dan nog afgemaakt worden.
Geen lichtknoppen, alles is met afstandsbediening (spotjes en eettafellamp).

Enjoy.

Eettafel, werkblok, uitzicht op straat rechts en tuin links. Hondenmand naast de kachel

Hm kreeg deze niet gedraaid, sorry daarvoor.
Dit zie je als je in de deuropening staat (die wordt nog breder gemaakt binnenkort). Eettafel weer, kookgebeuren met afzuigkap (inductie). Kast helemaal rechts is de koelkast, oven ernaast, radio daarnaast.
Hier zijn ook goed de spotjes nog te zien en het plafond wat aan deze kant nog open ligt. Ook de gaten boven de afzuigkap zijn te zien, maar daar komt dus een plaat overheen.

De hoek uit foto 1 dichterbij. Gootsteen, vaatwasmachine in het kastje daar linksonder. Waterkoker en koffiezetapparaat zijn aangesloten op stekkerdozen die in het blad verzonken zijn (kan omhoogklappen, draad kan erin gelegd worden).

Dichterbij van foto 2. Oven, koelkast. Hier is de inductiekookplaat ook goed te zien (gewoon een glazen, zwarte plak is het eigenlijk. Aandoen gaat met een touchpad.

Zicht vanuit de keuken naar de woonkamer. Ja dat is sneeuw in de tuin.
Nog een hoekkast voor wijn etc. Hier is ook goed het uiteindelijke plafond te zien (idem als in de woonkamer maar dan geen balken in de lengte).

Tot slot nog, om het even in te wrijven, het uitzicht gisterochtend:

En het huis zelf (iin de zomer dan).
pi_63878934
In aanbouw:

Zo goed als klaar:

Meer op: Mijn website!
pi_63880275
Mijn keuken, inmiddels in gebruik:

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:13:38 #120
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63886186
Mooie keuken Madhouse
pi_63888610
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef Enchanter het volgende:
Mooie keuken Madhouse
Thnx! We zijn er ook heel erg blij mee!
Super service ook bij het bedrijf waar we hem gekocht hebben!
  zondag 21 december 2008 @ 21:53:33 #122
67385 ROG
Go on, say it.
pi_64223210
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Madhouse1979 het volgende:
In aanbouw:
[ afbeelding ]

Zo goed als klaar:
[ afbeelding ]

Mooie keuken, welk merk? Wel opvallend hoog opgehangen afzuigkap, 90cm ofzo lijkt het wel? 60cm is gangbaar toch?
pi_64237929
Ik kan hem eindelijk ook showen, ook al is hij dan nog niet helemaal af:

Totaalshot

We hebben een keramieken spoelbak, lekker groot, met een gewone kraan en een Quooker
In de bovenkastjes zit de verlichting geintegreerd in de onderplaat. Het licht schijnt zowel de kastjes in als op het werkblad.

De kookhoek:

De vloer moet nog gelegd worden en er komt nog een scheidingswand met schuifdeuren naar de kamer toe. Als het allemaal af is zal ik nog foto's plaatsen incl de eethoek
pi_64238911
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:47 schreef PiperMaru het volgende:

Totaalshot
[ afbeelding ]

We hebben een keramieken spoelbak, lekker groot, met een gewone kraan en een Quooker
In de bovenkastjes zit de verlichting geintegreerd in de onderplaat. Het licht schijnt zowel de kastjes in als op het werkblad.

[ afbeelding ]

De kookhoek:

[ afbeelding ]

De vloer moet nog gelegd worden en er komt nog een scheidingswand met schuifdeuren naar de kamer toe. Als het allemaal af is zal ik nog foto's plaatsen incl de eethoek
Die broodjes in de oven!!! Heerlijk
Everyone is entitled to My opinion.
pi_64257830
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:53 schreef ROG het volgende:

[..]

Mooie keuken, welk merk? Wel opvallend hoog opgehangen afzuigkap, 90cm ofzo lijkt het wel? 60cm is gangbaar toch?
Welk merk, geen idee. Moet ik nakijken op de bon (heb ik zo niet bij de hand)
De afzuigkap hebben we op 68cm gehangen. Dit omdat we vrij lang zijn beiden. Dit was de maat die nog net kon. En hij zuig goed af verder
  maandag 22 december 2008 @ 21:01:13 #126
67385 ROG
Go on, say it.
pi_64258299
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:50 schreef Madhouse1979 het volgende:

[..]

Welk merk, geen idee. Moet ik nakijken op de bon (heb ik zo niet bij de hand)
De afzuigkap hebben we op 68cm gehangen. Dit omdat we vrij lang zijn beiden. Dit was de maat die nog net kon. En hij zuig goed af verder
He, apart! Zelf namelijk voor 70cm gekozen maar dat lijkt minder hoog dan je foto.
'k zal even het fotootje zoeken in dit topic

Show je keuken! (de achterwand is 120x70cm hoog)

[ Bericht 8% gewijzigd door ROG op 22-12-2008 21:08:46 ]
pi_64264665
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:47 schreef PiperMaru het volgende:

Totaalshot
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De kookhoek:

[ afbeelding ]

Mooi!
Die lampen aan de onderkant van de bovenkast werken ook wel onwijs goed zo! Het valt niet eens op dat er een lamp zit zeg maar.

Alleen snap ik het nut van de Quooker niet echt. Vind die extra kraan op het blad ook niet zo mooi. Maar goed dat is smaak gebonden natuurlijk.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64267370
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Mooi!
Die lampen aan de onderkant van de bovenkast werken ook wel onwijs goed zo! Het valt niet eens op dat er een lamp zit zeg maar.

Alleen snap ik het nut van de Quooker niet echt. Vind die extra kraan op het blad ook niet zo mooi. Maar goed dat is smaak gebonden natuurlijk.
Tsja het nut van een Quooker valt te betwisten natuurlijk, maar wij vinden het heel fijn, meteen kokend water. Om je groenten, rijst, pasta te koken en vooral voor thee, die er hier met liters per dag doorheen gaat . Het is zo'n beetje de enige overbodige luxe die we ons permitteren in het huis
pi_64267885
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:56 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Tsja het nut van een Quooker valt te betwisten natuurlijk, maar wij vinden het heel fijn, meteen kokend water. Om je groenten, rijst, pasta te koken en vooral voor thee, die er hier met liters per dag doorheen gaat . Het is zo'n beetje de enige overbodige luxe die we ons permitteren in het huis
Ja oke voor thee is het inderdaad wel practisch. En bij het koken wellicht ook wel. Zit er gewoon een boiler achtig ding in je carrousel kast?
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:15:07 #130
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_64268193
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja oke voor thee is het inderdaad wel practisch. En bij het koken wellicht ook wel. Zit er gewoon een boiler achtig ding in je carrousel kast?
Een klein busje van een liter.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_64269008
semtex, werkt alles wel op 220v of hebben jullie krachtstroom aansluiting?

Wil ook wel zulke apparatuur, t zat bij t huis toen jullie het kochten?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_64275112
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:01 schreef ROG het volgende:

[..]

He, apart! Zelf namelijk voor 70cm gekozen maar dat lijkt minder hoog dan je foto.
'k zal even het fotootje zoeken in dit topic

Show je keuken! (de achterwand is 120x70cm hoog)
Op die 1e foto hing hij hoger, later hebben we hem lager gehangen.
De 2e foto waar de tegels er al op zitten hangt hij goed. Vandaar dat hij hoger lijkt denk ik.

p.s. jouw keuken ziet er ook gaaf uit zeg! Naar mijn idee hangen de kappen ongeveer op de zelfde hoogte
pi_64291061
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef Madhouse1979 het volgende:
In aanbouw:
[ afbeelding ]

Zo goed als klaar:
[ afbeelding ]

Wat een geile keuken , waar gekocht en hoe duur als ik vragen mag?
pi_64293355
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:31 schreef Plakstrip het volgende:

[..]

Wat een geile keuken , waar gekocht en hoe duur als ik vragen mag?
Bij Boco Keukens in Zutphen. Prijs: ¤ 11.000.-
pi_64367838
Een foto van mijn keuken in Liverpool:

vrijdag 26 december 2008 @ 02:34:27 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_64369337
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:35 schreef PeuRac het volgende:
semtex, werkt alles wel op 220v of hebben jullie krachtstroom aansluiting?

Wil ook wel zulke apparatuur, t zat bij t huis toen jullie het kochten?
Alles werkt gewoon op 220V (of 230v tegenwoordig..)
pi_64406879
Hierbij mijn keuken:

Merk: Siematic
Type: SC66LM (gespoten MDF)
Kleur: Sterling Grau (mat)
Jaar: 2007

Details:
Kunststof werkblad, mozaïek motief
Extra diepe lades aan kant kookplaat
Hoger werkblad
Diepe draaicarousel in hoek

Apparatuur:
Atag gaswok/inductie
Siemens oven en afzuikgap
Liebherr koelkast
Miele XL vaatwasser

Waarom zoveel verschillende merken? Geen idee, wou persé de Atag kookplaat (unieke combo), Miele vaatwasser is bij mijn weten de enige met een besteklade. Maakt ook verder voor het uiterlijk niet veel uit. Afzuigkap en oven hebben dezelfde stijl.

Prijs:
23.500 euro (goedkoopste aanbieder, dezeflde keuken en apparatuur bij 3 leveranciers berekend) en excl. verleggen leidingen en aanpassen meterkast.

Gekocht bij: http://www.kueche-exclusiv.com/ (Duitsland, Herzogenrath)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zigger op 27-12-2008 19:08:02 ]
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:01:39 #138
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_64407103
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:55 schreef Zigger het volgende:
Hierbij mijn keuken:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Merk: Siematic
Type: SC66LM (gespoten MDF)
Kleur: Sterling Grau
Jaar: 2007

Details:
Kunststof werkblad, mozaïek motief
Extra diepe lades aan kant kookplaat
Hoger werkblad
Diepe draaicarousel in hoek

Apparatuur:
Atag gaswok/inductie
Siemens oven en afzuikgap
Liebherr koelkast
Miele XL vaatwasser

Waarom zoveel verschillende merken? Geen idee, wou persé de Atag kookplaat (unieke combo), Miele vaatwasser is bij mijn weten de enige met een besteklade. Maakt ook verder voor het uiterlijk niet veel uit. Afzuigkap en oven hebben dezelfde stijl.

Prijs:
23.500 euro (goedkoopste aanbieder, dezeflde keuken en apparatuur bij 3 leveranciers berekend) en excl. verleggen leidingen en aanpassen meterkast.

Gekocht bij: http://www.kueche-exclusiv.com/ (Duitsland, Herzogenrath)
Mooi hoor
Apart blad ook , niet echt mijn smaak , maar wel heel apart
pi_64407433
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Mooi hoor
Apart blad ook , niet echt mijn smaak , maar wel heel apart
Bedankt! Het mozaïek blad zorgt ervoor dat het geheel niet te saai wordt. De keuken is mat gespoten, hetgeen een erg rustig effect geeft. Het drukke blad houdt het geheel in balans. Overigens ideaal zo'n kunststof blad, zou nooit meer anders willen (in vorig huis graniet gehad).

Nog iets: de oven van Siemens (is een combi magnetron/oven), is van wereldklasse. Stil, ruim en wordt binnen no-time gloeiend heet. Volgens mij is het type HB880570.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:15:41 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64407503
Vind het blad wel grappig, maar niet in die keuken
pi_64408121
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:12 schreef Zigger het volgende:

[..]

Bedankt! Het mozaïek blad zorgt ervoor dat het geheel niet te saai wordt. De keuken is mat gespoten, hetgeen een erg rustig effect geeft. Het drukke blad houdt het geheel in balans. Overigens ideaal zo'n kunststof blad, zou nooit meer anders willen (in vorig huis graniet gehad).

Nog iets: de oven van Siemens (is een combi magnetron/oven), is van wereldklasse. Stil, ruim en wordt binnen no-time gloeiend heet. Volgens mij is het type HB880570.
Erg mooie keuken. Wat is de motivatie dat je nooit meer iets anders wilt dan een kunststof blad?
pi_64408845
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:55 schreef Zigger het volgende:
Hierbij mijn keuken:
.....
Apparatuur:
Atag gaswok/inductie

Vanwaar de voorkeur voor inductie?
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:21:35 #143
67385 ROG
Go on, say it.
pi_64409753
Mooie keuken, gefeliciteerd, wel zonde van de standaard kraan.
Persoonlijk vind ik een doorlopende greeplijst mooier dan een greeplijst op het front, zorgt voor meer rust.
En gekozen voor een Liebherr met 0-graden compartiment?
pi_64411332
Wat een super blad!
pi_64426115
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vanwaar de voorkeur voor inductie?
Inductie (magnetische veld zorgt voor de verwarming van de pan) is echt top. Een pan water kookt echt heel erg snel, en ook als je het "vuur" lager zet, is direct de hitte weg.

Bij mijn vorige keuken had ik een keramische kookplaat (gloeispiraal verwarmt de kookplaat), waarbij je dus echt de pan even ergens anders moet zetten als iets gaat overkoken.

Ik heb gekozen voor een combi met een gaswok, omdat de gaswok weer veel meer vermogen heeft, ik geloof 5,7 KW. Ideaal met wokken. De inductieplaten zijn natuurlijk weer veel makkelijker in de schoonmaak.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef ROG het volgende:
Mooie keuken, gefeliciteerd, wel zonde van de standaard kraan.
Persoonlijk vind ik een doorlopende greeplijst mooier dan een greeplijst op het front, zorgt voor meer rust.
En gekozen voor een Liebherr met 0-graden compartiment?
Ja, idd met "biofresh" gedeelte. Heeft wel voordeel bij bewaren van sommige groenten, alhoewel je je ook hier niet teveel bij moet voorstellen.

En ja, de standaard kraan is idd maar la-la. Hij is wel uitneembaar met zo'n stuk slang en kan ook als sproeikop gebruikt worden - dus handig is ie in ieder geval wel.... Mooie designkramen die ik zag waren onhandig.

Hieronder nog wat foto's bij daglicht gemaakt:

pi_64426664
quote:
Op zondag 28 december 2008 12:47 schreef Zigger het volgende:

[..]

Inductie (magnetische veld zorgt voor de verwarming van de pan) is echt top. Een pan water kookt echt heel erg snel, en ook als je het "vuur" lager zet, is direct de hitte weg.

Bij mijn vorige keuken had ik een keramische kookplaat (gloeispiraal verwarmt de kookplaat), waarbij je dus echt de pan even ergens anders moet zetten als iets gaat overkoken.

Ik heb gekozen voor een combi met een gaswok, omdat de gaswok weer veel meer vermogen heeft, ik geloof 5,7 KW. Ideaal met wokken. De inductieplaten zijn natuurlijk weer veel makkelijker in de schoonmaak.
[..]

Ja, idd met "biofresh" gedeelte. Heeft wel voordeel bij bewaren van sommige groenten, alhoewel je je ook hier niet teveel bij moet voorstellen.

En ja, de standaard kraan is idd maar la-la. Hij is wel uitneembaar met zo'n stuk slang en kan ook als sproeikop gebruikt worden - dus handig is ie in ieder geval wel.... Mooie designkramen die ik zag waren onhandig.

Hieronder nog wat foto's bij daglicht gemaakt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En waarom een kuststof blad ipv graniet?
pi_64426837
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En waarom een kuststof blad ipv graniet?
Makkelijker in gebruik en onderhoud. Daarnaast ook makkelijker/goedkoper ooit te veranderen.
pi_64428054
Tnx.Precies wat ik ook al dacht (ben bezig een keuken te kopen) maar om het nu te horen van iemand die graniet heeft gehad is weer een mooie bevestiging.
  zondag 28 december 2008 @ 16:37:10 #149
62913 Blik
The one and Only!
pi_64433687
Dit is over 2 maanden mijn toekomstige keuken. 90 CM Boretti fornuis, wasmachine, combimagnetron (dus 2 ovens, granieten werkblad, Amerikaanse SMEG-koelkast

Ben er erg blij mee, al had het van mij wat strakker gemogen
pi_64437824
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:37 schreef Blik het volgende:
Dit is over 2 maanden mijn toekomstige keuken. 90 CM Boretti fornuis, wasmachine, combimagnetron (dus 2 ovens, granieten werkblad, Amerikaanse SMEG-koelkast

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ben er erg blij mee, al had het van mij wat strakker gemogen
Prima keuken, jammer dat ze niet voor de 100cm Boretti zijn gegaan, dat beetje extra ruimte is zó fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')