abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 10:17:20 #76
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_63819634
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef Adelante het volgende:
prachtig dat mensen in zo'n keukenbende kunnen koken/wonen, ik zou er helemaal gestoord van worden zelf
Dat noemt men een georganiseerde chaos, dat is heul geen bende! .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_63820561
Tot 9 januari nog onze keuken, dan is de sleuteloverdracht en mag iemand anders genieten van ons werk

allereerst de oude keuken:

toen was het ineens een outdoor keuken:

en daarna helemaal naar onze smaak, echt een plaaaaaatje:

er zitten wel meer handige dingetjes in de keuken, maar deze vonden wij ook bijzonder goed ruimtegebruik:

het werkblad is trouwens bamboe
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 17:01:59 #78
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63827346
Een rédelijke verbetering.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 17:35:40 #79
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_63828155
Wel een strakke keuken GrandiJoosje ! Al vind ik dat blad personelijk niet zo mooi staan
  zondag 7 december 2008 @ 18:00:29 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63828723
Eens met Vonkenboer, vind het er niet bij passen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 18:03:26 #81
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_63828791
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Eens met Vonkenboer, vind het er niet bij passen
Mooie donkere granieten werkblad (gezien de tegels op de vloer) zou het chique maken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 7 december 2008 @ 18:09:05 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63828943
quote:
Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mooie donkere granieten werkblad (gezien de tegels op de vloer) zou het chique maken
Yes. Eerste blik keek ik er scheef naar, maar het is inderdaad blad/vloer combinatie die niet werkt.

Maar genoeg over die keuken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63830024
Had ik ook eerst met dat blad..........denk toch dat het aankomt op het afstylen.
Het raam is een groot oppervlak.
En ik zie de keuken alleen maar van ene kant.

Ik geniet van alle kommentaren hier.
Valt me wel op dat er veel voor-de-handliggende keukens zijn.
Dat vond ik zo leuk aan de studententijd.
Alles kon en mocht als het maar niets kostte.
Wat baal ik van duurzaam en zo.
  zondag 7 december 2008 @ 19:35:23 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_63830808
Onze keuken is best wel bepalend geweest in de keuze voor ons huisje.. in ons oude huis, een tochtig huurhuis, hadden we een keuken die vrij onpraktisch gelegen was in een aparte, afgesloten ruimte. Het was er altijd tochtig en vooral na de komst van een grote koelkast kon je er je kont niet meer keren. De keuken in dit huis is na verbouwingen bij de huiskamer getrokken en dus is het een open keuken geworden. Nu is het altijd warm in de keuken en kunnen we tijdens het koken muziekjes luisteren of met elkaar praten. Wel zo fijn
De apparatuur die erin staat, is industriele apparatuur van Bosch die we overgekocht hebben.

De magnetron er ff apart bij, omdat die er later bijkwam
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_63830851
Die koelkast is vet.Ook van Bosch?
pi_63831069
Dis meteen een goed voorbeeld van goed afstylen, vind ik.
Hier is het omgekeerde: Een houten vloer met een graniet aanrechtblad.
Door de spulletjes ( en prachtige apparaten) een mooi geheel, met een persoonlijke noot.
Het is niet mijn smaak...........wel errug sfeervol.

Top!
  zondag 7 december 2008 @ 19:55:20 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_63831283
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef Terpentin07 het volgende:
Die koelkast is vet.Ook van Bosch?
Volgens mij zie je onze vaatwasser aan voor een koelkast: dat dacht ik ook toen ik de keuken voor het eerst zag. Ook van bosch ja. De koelkast is dat halfhoge ding behangen met koelkastmagneten..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 7 december 2008 @ 19:57:19 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_63831331
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef -sabine- het volgende:
Een houten vloer met een graniet aanrechtblad.
Nog een misverstand: het is vrij hoge kwaliteit zeil. Er zit vloerverwarming onder: vandaar zeil ipv hout .
pi_63831417
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nog een misverstand: het is vrij hoge kwaliteit zeil. Er zit vloerverwarming onder: vandaar zeil ipv hout .
pi_63831778
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:00 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Toen wij het huis voor het eerst bezochten dachten wij ook dat het hout was
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_63832398
grappig eigenlijk, ik was (en ben nog steeds natuurlijk, maar zoals al gezegd: het huis is verkocht) zo gek op onze keuken dat ik er eigenlijk nooit bij stil heb gestaan dat niet iedereen even verliefd zal zijn. In eerste instantie waren de reacties dus een beetje een teleurstelling, maar eigenlijk gaat het erom dat je je zelf lekker voelt in je keuken en dat het aan je eigen verwachtingen voldoet

De mooiste/meest bijzondere keuken tot nu toe vind ik de koloniale (weet even niet zo snel van wie die was). Omdat je daar echt aan af kan zien dat iemand zijn hart en ziel erin verwerkt heeft.
  zondag 7 december 2008 @ 20:49:13 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_63832812
Ben nog steeds bezig met schoonmaken
Zo als hij nu is kan ik echt geen foto's plaatsen
  zondag 7 december 2008 @ 22:34:45 #93
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63836438
TVP , nieuw huis gekocht , misschien dat ik nog wel ff een foto post van m;n huidige keuken in m'n huidige huis
Ik ben inmiddels overleden
pi_63837358
Niemand reageert op mijn keuken(s)
pi_63838632
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Heee, leuk idee
Wij willen eigenlijk hout of laminaat beneden, maar zouden ook best vloerverwarming willen. Nog altijd geen knopen doorgehakt, dus we zitten nog steeds op het lellike zeil van de oude bewoners (studentenhuis gevoel ). Werkt dat beter, vloerverwarming onder zeil? Zit er nog iets tussen je zeil en de vloer? Mooie keuken trouwens, om het OT te houden. Als je hem zo inricht, wordt ie volgens mij intensief gebruikt.
pi_63839059
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
Onze keuken is best wel bepalend geweest in de keuze voor ons huisje.. in ons oude huis, een tochtig huurhuis, hadden we een keuken die vrij onpraktisch gelegen was in een aparte, afgesloten ruimte. Het was er altijd tochtig en vooral na de komst van een grote koelkast kon je er je kont niet meer keren. De keuken in dit huis is na verbouwingen bij de huiskamer getrokken en dus is het een open keuken geworden. Nu is het altijd warm in de keuken en kunnen we tijdens het koken muziekjes luisteren of met elkaar praten. Wel zo fijn
De apparatuur die erin staat, is industriele apparatuur van Bosch die we overgekocht hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De magnetron er ff apart bij, omdat die er later bijkwam
[ afbeelding ]
Wauw gave keuken! Mooie apparaten ook zeg! ! Zo'n ding aan de kraan vind ik ook altijd zo handig!
pi_63840959
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Wel een strakke keuken GrandiJoosje ! Al vind ik dat blad personelijk niet zo mooi staan
Ik vind dat juist een leuke oplossing!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_63840995
Nou even een voorproefje van mijn keuken. Heb nog helemaal geen foto's van mijn huis dat af is...

een troep nog tijdens de verbouwing.

wat ik erg fijn aan mijn keuken vind is mijn brede aanrechtblad onder t raam. Die is 72 cm diep, dus das wel erg handig. En ook mijn kookschiereiland vind ik Kan je heerlijk aan zitten.
  maandag 8 december 2008 @ 02:14:46 #99
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_63841485
He Semtex, waar heb je dat indus spul vandaan gehaalt> Vooral die proffesionele afwwasser is top. Ik heb me er altijd over verbaast waarom een proffesionele vaatwasser in een paar minuten klaar is en een gewone huis tuin en keuken ding er soms bijna 2 uur over moet doen ( op 70 graden dan)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_63841882
Mooie keukens! Sta ik dan in mn nieuwe huisje met keuken van de woningbouw.

Komt goed
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')