Dat noemt men een georganiseerde chaos, dat is heul geen bende!quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef Adelante het volgende:
prachtig dat mensen in zo'n keukenbende kunnen koken/wonen, ik zou er helemaal gestoord van worden zelf

Mooie donkere granieten werkblad (gezien de tegels op de vloer) zou het chique makenquote:Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Eens met Vonkenboer, vind het er niet bij passen

Yes. Eerste blik keek ik er scheef naar, maar het is inderdaad blad/vloer combinatie die niet werkt.quote:Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mooie donkere granieten werkblad (gezien de tegels op de vloer) zou het chique maken

Volgens mij zie je onze vaatwasser aan voor een koelkast: dat dacht ik ook toen ik de keuken voor het eerst zag. Ook van bosch ja. De koelkast is dat halfhoge ding behangen met koelkastmagneten..quote:Op zondag 7 december 2008 19:37 schreef Terpentin07 het volgende:
Die koelkast is vet.Ook van Bosch?

Nog een misverstand: het is vrij hoge kwaliteit zeil. Er zit vloerverwarming onder: vandaar zeil ipv houtquote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef -sabine- het volgende:
Een houten vloer met een graniet aanrechtblad.

quote:Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nog een misverstand: het is vrij hoge kwaliteit zeil. Er zit vloerverwarming onder: vandaar zeil ipv hout.

Toen wij het huis voor het eerst bezochten dachten wij ook dat het hout wasquote:

Heee, leuk ideequote:Op zondag 7 december 2008 19:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nog een misverstand: het is vrij hoge kwaliteit zeil. Er zit vloerverwarming onder: vandaar zeil ipv hout.

Wauw gave keuken! Mooie apparaten ook zeg!quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef SEMTEX het volgende:
Onze keuken is best wel bepalend geweest in de keuze voor ons huisje.. in ons oude huis, een tochtig huurhuis, hadden we een keuken die vrij onpraktisch gelegen was in een aparte, afgesloten ruimte. Het was er altijd tochtig en vooral na de komst van een grote koelkast kon je er je kont niet meer keren. De keuken in dit huis is na verbouwingen bij de huiskamer getrokken en dus is het een open keuken geworden. Nu is het altijd warm in de keuken en kunnen we tijdens het koken muziekjes luisteren of met elkaar praten. Wel zo fijn
De apparatuur die erin staat, is industriele apparatuur van Bosch die we overgekocht hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De magnetron er ff apart bij, omdat die er later bijkwam
[ afbeelding ]

Ik vind dat juist een leuke oplossing!quote:Op zondag 7 december 2008 17:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Wel een strakke keuken GrandiJoosje ! Al vind ik dat blad personelijk niet zo mooi staan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |