quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog een beetje lopen rellen daar
Jij keek de hele wedstrijd de andere kant op?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:10 schreef SCH het volgende:
Er stond trouwens een Heerenveensupporter achter me gisteren, tering.![]()
![]()
![]()
Leek sprekend op mijn grote jeugdliefde. Toch nog een leuk aspect van de wedstrijd
Je valt steeds in slaap ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:54 schreef tong80 het volgende:
Dit was echt de allerlaatste keer dat ik op de bank TV keek.
Lol, ik kon het ook niet meer opbrengen alle samenvattingen van de Jupiler League af te kijkenquote:
Waar treedt Marc-Marie (teminste ik neem aan dat je hem bedoelt) op?quote:
Hier in de stadsschouwburg van IJmuidenquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar treedt Marc-Marie (teminste ik neem aan dat je hem bedoelt) op?
Nog dooier dan normaalquote:
Doe eens een leuke link plaatsen. Of vertel iets leuks. Entertain mequote:
Entertainen doe je zelf alquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:22 schreef RayMania het volgende:
Ik kan YouTube-video's plaatsen en ik maak er misbruik van.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nCEXkik6Iuk&hl=en&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/nCEXkik6Iuk&hl=en&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
quote:HBC 9-24![]()
RCH 9-22
De Meer 9-22
Kon. HFC 9-19
VEW 9-17
Alliance'22 9-13
Hoofddorp 9-10
Sp. Martinus 9-10
SIZO 9-06
VVH/Velserbr 9-04
KDO 9-04
Velsen 9-03
Op MSN pocht ie nooit over zijn kwaliteitenquote:
Arm Velsenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef Bjoro het volgende:
Jullie denken natuurlijk, we hebben een tijd niets gehoord op zaterdag.... dus die gasten zullen wel steeds verloren hebben......niets is minder waar !
HBC - VVH/Velserbr 6-0 2x Bjoro !!!!!!
Kon. HFC - VEW 3-3
KDO - Sp. Martinus 2-3
SIZO - De Meer 0-4
RCH - Hoofddorp 0-0
Alliance'22 - Velsen 3-2
[..]
Zijn laatste sjow was briljant.Nu weer ?quote:
Ja hij was echt briljant.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn laatste sjow was briljant.Nu weer ?
quote:
ik zei het tochquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Suijk het volgende:
Zo, Rowwen Hèze was weer tof. Douche shampoo overleefd.
dan heeft hij ineens een mannenstemquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
Als thuis komt en dan ziet dat psv ook verliest zeker.
Hoe hij met het publiek om gaat is geweldig. Bijna de hele show gelachen. En wat kan die zingen. Dan is het opeens niet die brabo die je bij DWDD altijd ziet.
West 1 4e klasse Dquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef Grulez het volgende:
Welke klasse is dat Bjoro?
Nu alweer naar bed tong?quote:
En nu?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:50 schreef Againzender het volgende:
Probeer m'n ouders te bellen, maar er wordt nergens opgenomen.... misschien zijn ze wel ergens in Utrecht nog wat aan het drinken, maar echt prettig vind ik dit niet...
erg onprettig gevoel.... maarja wat te doen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:50 schreef Againzender het volgende:
Probeer m'n ouders te bellen, maar er wordt nergens opgenomen.... misschien zijn ze wel ergens in Utrecht nog wat aan het drinken, maar echt prettig vind ik dit niet...
nog steeds geen gehoorquote:
weinig... kan best zijn dat de poes weer eens de telefoon van de tafel heeft gegooid, mijn moeder haar gsm gewoon weer eens uit heeft, en mijn vader zijn gsm uit heeft omdat hij ook eens rust wil hebben...quote:Op zondag 9 november 2008 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erg onprettig gevoel.... maarja wat te doen?
Nou, alles opgelostquote:Op zondag 9 november 2008 00:41 schreef SCH het volgende:
Krijgt de poes weer de schuld
Trusten AZ, ik vind je ouders al supermodern dat ze beiden een mobiel hebben.
Veel plezierquote:Op zondag 9 november 2008 13:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, alles opgelost
Telefoon-huiscentrale lag in storing, mobiel van mijn moeder stond uit (wist ze niet) en mijn vader kreeg om 5 uur pas mijn SMS. Wat het volgende gesprek opleverde:
Opa: Een SMS van AZ midden in de nacht, er zal toch niets aan de hand zijn
Oma: Nee joh, als er echt wat is belt hij wel
Zo maar eens met opa naar het stadion
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 november 2008 13:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, alles opgelost
Telefoon-huiscentrale lag in storing, mobiel van mijn moeder stond uit (wist ze niet) en mijn vader kreeg om 5 uur pas mijn SMS. Wat het volgende gesprek opleverde:
Opa: Een SMS van AZ midden in de nacht, er zal toch niets aan de hand zijn
Oma: Nee joh, als er echt wat is belt hij wel
Zo maar eens met opa naar het stadion
Ja hoorquote:Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hé bos alles onder controle in Eindhoven?
Iets waar veel dvd's kunnen staanquote:Op zondag 9 november 2008 16:13 schreef rubbereend het volgende:oi
wat voor iets ga je zoeken Pascal?
in de zin van type woning?quote:Op zondag 9 november 2008 16:13 schreef rubbereend het volgende:oi
wat voor iets ga je zoeken Pascal?
die paar die ik er maar hebquote:
Bent u ziek ?quote:Op zondag 9 november 2008 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die paar die ik er maar heb
zoveel zijn er dit jaar niet bijgekomen, iets van 60 dacht ik, merendeel van begin 2008
gah, dat is wel ff wat werk....quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef methodmich het volgende:
FOK! singles top 100 allertijden 2008
Allemaal meedoen, zeer leuk! Ook pascalheister!
Ja, wordt al moe als ik er aan denk.quote:Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
gah, dat is wel ff wat werk....
Het gaat ook ten koste van iets andersquote:Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, wordt al moe als ik er aan denk.Gaan we niet aan beginnen.
zoals je signature bijwerken bijvoorbeeld?quote:Op zondag 9 november 2008 18:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het gaat ook ten koste van iets anders.
Zo danquote:Op zondag 9 november 2008 18:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals je signature bijwerken bijvoorbeeld?
Ray is ook al begonnen met het echte werkquote:Op zondag 9 november 2008 18:50 schreef Suijk het volgende:![]()
Als FA zie je echt alles. Maar dit is wel een erge, gebeurt me niet zo vaak.
quote:Op zondag 9 november 2008 01:15 schreef RayMania het volgende:
Zelfspotter. Baggeren, mail maar na het weekend.
En tevens eerste post hier. Raak mij aan.
Zijn je ouders alweer opgedoken?quote:Op zondag 9 november 2008 18:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals je signature bijwerken bijvoorbeeld?
Da´s dus 1 van die meiden die ook de portemonnee van je moeder gerold hebben. Mooi hoor dat ze gepakt is.quote:Op zondag 9 november 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
ZALTBOMMEL - Een veertienjarig meisje uit Joegoslavië is zaterdagmiddag bij de Albert Heijn in Zaltbommel aangehouden op verdenking van zakkenrollerij.
Omdat het meisje tijdens haar verhoor onduidelijk bleef over haar verdere identiteit, is ze overgedragen aan de Vreemdelingendienst.
De verdachte kon na het ontvreemden van een portemonnee worden aangehouden. Een ander meisje ontkwam.
Dat kan haast niet missenquote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Da´s dus 1 van die meiden die ook de portemonnee van je moeder gerold hebben. Mooi hoor dat ze gepakt is.
Het was toch een Marokkaanse volgens jou?quote:Op zondag 9 november 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
ZALTBOMMEL - Een veertienjarig meisje uit Joegoslavië is zaterdagmiddag bij de Albert Heijn in Zaltbommel aangehouden op verdenking van zakkenrollerij.
Omdat het meisje tijdens haar verhoor onduidelijk bleef over haar verdere identiteit, is ze overgedragen aan de Vreemdelingendienst.
De verdachte kon na het ontvreemden van een portemonnee worden aangehouden. Een ander meisje ontkwam.
Nee volgens maquote:Op zondag 9 november 2008 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was toch een Marokkaanse volgens jou?
jazekerquote:
En jij nam het over. Ga je nu je excuses aanbieden aan de Marokkaanse gemeenschap. Lijkt me een mooi topicquote:
Het is nog niet zeker of het dezelfde warenquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij nam het over. Ga je nu je excuses aanbieden aan de Marokkaanse gemeenschap. Lijkt me een mooi topic
PVV-erquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker of het dezelfde waren
Ikke. In mijn Joran-pyjamaquote:Op zondag 9 november 2008 21:17 schreef appelsientje het volgende:
En wie gaat er vanavond Peter R kijken?
Testquote:Op zondag 9 november 2008 21:17 schreef appelsientje het volgende:
Daar kijk ik nooit naar en nu dus ook niet.quote:Op zondag 9 november 2008 21:17 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
Nick kijkt en ik vraag, is het spannend?
"Nee, maar ik vind Joran gewoon lekker"
Lekker schudden danquote:Op zondag 9 november 2008 22:22 schreef SCH het volgende:
Nick kijkt en ik vraag, is het spannend?
"Nee, maar ik vind Joran gewoon lekker"
Een kwartiertje + omleiding + kutaansluiting op de bus is in totaal een uurquote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker schudden dan
Katje zeik niet zo, wat is nou een kwartiertje op je leven
Wat is massive attack toch een lekkere band
Ik reis dan ook áltijd met een boek in mijn tasquote:Op zondag 9 november 2008 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een kwartiertje + omleiding + kutaansluiting op de bus is in totaal een uur
Ik ken maar 1 nummer van ze en die is briljantquote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef Bluezz het volgende:
ja in die zinquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker schudden dan
Katje zeik niet zo, wat is nou een kwartiertje op je leven
Ja mijn haar ookquote:Op maandag 10 november 2008 08:32 schreef Suijk het volgende:
Viel wel mee. M'n haar zit nog briljant goed.
Dat is het voordeel van kaalheid Suijkiequote:Op maandag 10 november 2008 08:32 schreef Suijk het volgende:
Viel wel mee. M'n haar zit nog briljant goed.
ik welquote:Op maandag 10 november 2008 13:37 schreef rubbereend het volgende:
oi
kan niet wachten tot het gaat vriezen
Nee hoor gekkie. Ze ligt hiero.quote:Op maandag 10 november 2008 17:48 schreef Bluezz het volgende:
Kriebel lag hierachter in de struiken vannacht.
Dood.
gewoon een rijtjeswoningquote:
wel iets duidelijker deze keerquote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
Ze hadden een hologram van Plasterk gemaakt en laten zien in de uitzending
Net zoals bij CNN in de verkiezingsnacht.
Goh wat naar zegquote:Op maandag 10 november 2008 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hola! De straten staan blank en het is nog steeds doodsbenauwd.
Nog een weekje Spaanse les, een paar dagen zwemmen met walvissen en pinguins om daarna nog twee weken te surfen aan het strand.
ben ik heel gek als ik zeg dat hij eens in therapie moet voor zijn agressie?quote:Op maandag 10 november 2008 21:29 schreef Suijk het volgende:
Glenn Helder bij Wilfried de Jong. Wat een figuur is dat zeg.
Gek ben je wel. Maar niet om deze reden.quote:Op maandag 10 november 2008 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ik heel gek als ik zeg dat hij eens in therapie moet voor zijn agressie?
gelukkigquote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Gek ben je wel. Maar niet om deze reden.
Ik doe gewoon alle lichten uit en de deur niet open. Kutkinderen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:42 schreef tong80 het volgende:
Morgen Sint Maarten. Heel de binnenstad verlicht en mijn neefje en nichtje komen me toezingen. Sommigen haten het ik vind het geweldig met al die lampions
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alle lichten uit en de deur niet open. Kutkinderen.
Je moet ook wel al je nummers op je SIM-kaart opslaan als je zoiets wilquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk is dat, heb je een nieuwe telefoon, neemt de simkaart maar 10% van je telefoonboek mee. Nu heb ik alles overgepend van de oude (daar zaten de gegevens nog netjes op) en heb ik heel wat in te voeren.
HIer komen ze zeker niet langsquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:40 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ik denk niet dat hier kinderen langskomen. Vond het zelf altijd wel leuk.
wow dat is wel heel oud, want mijn huidige simkaart gaat al mee sinds 2000 en sindsdien staan alle nummers daaropquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n oude telefoon was zo oud dat dat niet eens kon.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:43 schreef Ole het volgende:
Kom net van de dierenarts. Mijn kleine poezevriend komt niet meer thuis.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:09 schreef Ole het volgende:
10 jaar pas
Zijn hartje kan het niet meer aan.
Zijn hele lijfje zat vol met vocht, zeker wel een liter.
Ik ken dat... heb ook net een nieuwe telefoon, om alles weer in orde te krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit ding houdt me meer bezig dan de bedoeling was, gisteravond ook al praktisch niet online geweest door dat ding.
De Nokia 5310 Music Express.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ken dat... heb ook net een nieuwe telefoon, om alles weer in orde te krijgen
Welke heb je?
Dank je.quote:
Had je wel je sleutels en zo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef RayMania het volgende:
Echt. Waarschijnlijk H2S ontsnapt, of zo. Best irritant en hoop dat m'n spullen er morgen nog liggen.
Dat wel, maar m'n laptop staat nog aan. Voor meer dan 24 uur achtereen...quote:
Ik heb helaas nooit de eer gehad scheikunde te mogen hebben, Dus wat is H2S ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef RayMania het volgende:
Echt. Waarschijnlijk H2S ontsnapt, of zo. Best irritant en hoop dat m'n spullen er morgen nog liggen.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb helaas nooit de eer gehad scheikunde te mogen hebben, Dus wat is H2S ?
quote:Waterstofsulfide (H2S), soms zwavelwaterstof (verouderd) genoemd, is een sterk ruikend giftig gas dat het meest gekend is als de oorzaak van de geur van rotte eieren. Het ontstaat bij de rotting van vele zwavelhoudende organische stoffen, zoals eiwitten. Het kan al in zeer lage concentraties door de geur worden waargenomen maar bij langdurige blootstelling gaat de intensiteit van de sensatie achteruit. Door de giftigheid ervan is het inademen van ook lage concentraties zwavelwaterstof gedurende langere tijd gevaarlijk. Waterstofsulfide komt voor in aardgas en ook in darmgassen. Het kan in het laboratorium worden bereid door het oplossen van IJzersulfide (bijvoorbeeld pyriet) in een zuur.
Bloempieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef Blumchen het volgende:
Heeeej Hools!![]()
Eindelijk vanaf mn eigen pc!! Hoe ist hier?
Hier gaat t goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bloempieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wel goed hoor en daar?
thanks Ray
bij Ray zijn posts in Hools moet ik meestal aan deze smilie denkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:38 schreef RayMania het volgende:
Pfff. Ontruiming op m'n werk. Nu thuis, maar m'n spullen liggen daar gewoon.
Okeequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Hier gaat t goedLekker weer mn eigen pc en heb mn plekje in vlissingen weer gevonden dus erg gelukkig om dit moment
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij Ray zijn posts in Hools moet ik meestal aan deze smilie denken
[ afbeelding ]
primaquote:
Liefde is over... woon daarom ook weer in Vlissingen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
primaen goed te lezen dat het met jou ook goed gaat
in de liefde ook nog steeds alles goed?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Liefde is over... woon daarom ook weer in Vlissingen!
Neej ben ik ie tijd ook erg druk geweest met verschillende dingen. Vandaar dat ik hier ookal ff nie was geweest. Vervelende gevoelens nie echt.. we waren wel ff samen dus was wel even lastig!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat wist ik niet. Geen vervelende gevoels of word ik te persoonlijk?
voorlopig ff vrijgezel blijven, minimaal tot aan de meet
en nu ik proberen mijn fantasie niet op hol te laten slaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neej ben ik ie tijd ook erg druk geweest met verschillende dingen. Vandaar dat ik hier ookal ff nie was geweest. Vervelende gevoelens nie echt.. we waren wel ff samen dus was wel even lastig!
Ik blijf zeker vrijgezel.. voor mij geen man meer
Hahaha doe dat maar nie neequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu ik proberen mijn fantasie niet op hol te laten slaan
JA ZEKER DE HYPOTEKER !!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:35 schreef dndiek het volgende:
Willen jullie een beetje rustig zijnIk heb oorontsteking
Had je niks in huis ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef SCH het volgende:
Oh wat genant, komen er vrienden met lampionnekinderen aan de deur - ik wassut helemaal vergeten.
Alleen bananen, maar dat haatte ik vroeger, als je fruit kreeg.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef Ole het volgende:
De kleine poes is net in mijn armen ingeslapen.
Hij mocht slechts 10 jaar worden
Shit Ole, wat een ellendequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef Ole het volgende:
Sterkte Olequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef Ole het volgende:
Echt in 1 dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Ole het volgende:
vanmorgen ad ik nog geen idee.. tot ik zag dat zijn buik ineens 3 keer zo dik was als normaal
Jij bent er dan ook niet mee opgegroeid ik weetr wat voor een feest het is zo spannend enzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Wij wonen in een doodlopende gaard, die niet voor iedereen makkelijk te vinden is gelukkig
Ik denk dat het voor kinderen idd erg leuk isquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef tong80 het volgende:
Jij bent er dan ook niet mee opgegroeid ik weetr wat voor een feest het is zo spannend enzo.
Ik geniet van dat genietenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor kinderen idd erg leuk is
Wij kregen altijd een patatje bij de snackbar tijdens Sint Maartenquote:
Als zo'n buitenlander met een onverstaanbaar liedje hier aan de deur kwam, deed ik sowieso niet openquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:20 schreef Grulez het volgende:
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern,
doe daanst deur de straot'n
dat kist ja nait loat'n
Mien lutje lanteern,
ik zai die zo geern
Hier zijn het de buitenlanders die de deur niet open doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als zo'n buitenlander met een onverstaanbaar liedje hier aan de deur kwam, deed ik sowieso niet open
Ik had hier een groepje Surinaamse kinderen die een Engelstalig gospel-achtig lied lieten horen. Ach, is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier zijn het de buitenlanders die de deur niet open doen
Coolquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik had hier een groepje Surinaamse kinderen die een Engelstalig gospel-achtig lied lieten horen. Ach, is weer eens wat anders
Jemig lees het nu pas.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:09 schreef Ole het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemig lees het nu pas.
Sterkte
The Killersquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef pascalheister het volgende:
hey
heerlijke plaat die nieuwe van The Killers
zo zie je maar hoe "zo'n diertje" onderdeel van je leven wordtquote:Op woensdag 12 november 2008 01:32 schreef Ole het volgende:
Achteraf waren er wel 'signalen' Maar ja, wat schiet je er mee op? En de kansen als ie nog werd behandeld waren minimaal, en wat doe je dan zo'n diertje aan?
Maar dacht eik vanmorgen dat ie wel even een laxeerpilletje of zo zou krijgen en dat ik hier nu weer een vrolijk hupppelend katje zou hebben. Helaas, maar het is beter zo denk ik![]()
en dit is hier in dit topic het laatste hoor, en nogmaals bedankt voor jullie medeleven![]()
Cool! Hoe heet z´n nieuwe show?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:48 schreef rubbereend het volgende:oi
Vanavond naar Theo Maasen geweest in het theater![]()
![]()
briljant!
quote:Op woensdag 12 november 2008 01:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik ben nog wakker eend
ik drink chocolademelk
"Zonder Pardon"quote:Op woensdag 12 november 2008 01:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cool! Hoe heet z´n nieuwe show?
drink eens doorquote:
Het lijkt me echt zo raar dat er zo snel een beslissing 'moet' vallenquote:Op woensdag 12 november 2008 01:32 schreef Ole het volgende:
Achteraf waren er wel 'signalen' Maar ja, wat schiet je er mee op? En de kansen als ie nog werd behandeld waren minimaal, en wat doe je dan zo'n diertje aan?
Maar dacht eik vanmorgen dat ie wel even een laxeerpilletje of zo zou krijgen en dat ik hier nu weer een vrolijk hupppelend katje zou hebben. Helaas, maar het is beter zo denk ik![]()
en dit is hier in dit topic het laatste hoor, en nogmaals bedankt voor jullie medeleven![]()
dat blijkt wel idd,quote:Op woensdag 12 november 2008 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo raar dat er zo snel een beslissing 'moet' vallenJe bent gewoon in shock dan.
inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo raar dat er zo snel een beslissing 'moet' vallenJe bent gewoon in shock dan.
De post van de dagquote:Op woensdag 12 november 2008 01:48 schreef rubbereend het volgende:oi
Vanavond naar Theo Maasen geweest in het theater![]()
![]()
briljant!
Sint Maarten
[..]
The Killerslive ook erg goed
quote:
Vanwegen 3 keer raakquote:Op woensdag 12 november 2008 02:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoezo dat?
vanwege al mijn positieve smilies?
Zegt iemand die zich Frits van Egters noemtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |