quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nog een beetje lopen rellen daar
Jij keek de hele wedstrijd de andere kant op?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:10 schreef SCH het volgende:
Er stond trouwens een Heerenveensupporter achter me gisteren, tering.![]()
![]()
![]()
Leek sprekend op mijn grote jeugdliefde. Toch nog een leuk aspect van de wedstrijd
Je valt steeds in slaap ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:54 schreef tong80 het volgende:
Dit was echt de allerlaatste keer dat ik op de bank TV keek.
Lol, ik kon het ook niet meer opbrengen alle samenvattingen van de Jupiler League af te kijkenquote:
Waar treedt Marc-Marie (teminste ik neem aan dat je hem bedoelt) op?quote:
Hier in de stadsschouwburg van IJmuidenquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar treedt Marc-Marie (teminste ik neem aan dat je hem bedoelt) op?
Nog dooier dan normaalquote:
Doe eens een leuke link plaatsen. Of vertel iets leuks. Entertain mequote:
Entertainen doe je zelf alquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:22 schreef RayMania het volgende:
Ik kan YouTube-video's plaatsen en ik maak er misbruik van.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nCEXkik6Iuk&hl=en&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/nCEXkik6Iuk&hl=en&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
quote:HBC 9-24![]()
RCH 9-22
De Meer 9-22
Kon. HFC 9-19
VEW 9-17
Alliance'22 9-13
Hoofddorp 9-10
Sp. Martinus 9-10
SIZO 9-06
VVH/Velserbr 9-04
KDO 9-04
Velsen 9-03
Op MSN pocht ie nooit over zijn kwaliteitenquote:
Arm Velsenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef Bjoro het volgende:
Jullie denken natuurlijk, we hebben een tijd niets gehoord op zaterdag.... dus die gasten zullen wel steeds verloren hebben......niets is minder waar !
HBC - VVH/Velserbr 6-0 2x Bjoro !!!!!!
Kon. HFC - VEW 3-3
KDO - Sp. Martinus 2-3
SIZO - De Meer 0-4
RCH - Hoofddorp 0-0
Alliance'22 - Velsen 3-2
[..]
Zijn laatste sjow was briljant.Nu weer ?quote:
Ja hij was echt briljant.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn laatste sjow was briljant.Nu weer ?
quote:
ik zei het tochquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:59 schreef Suijk het volgende:
Zo, Rowwen Hèze was weer tof. Douche shampoo overleefd.
dan heeft hij ineens een mannenstemquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
Als thuis komt en dan ziet dat psv ook verliest zeker.
Hoe hij met het publiek om gaat is geweldig. Bijna de hele show gelachen. En wat kan die zingen. Dan is het opeens niet die brabo die je bij DWDD altijd ziet.
West 1 4e klasse Dquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef Grulez het volgende:
Welke klasse is dat Bjoro?
Nu alweer naar bed tong?quote:
En nu?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:50 schreef Againzender het volgende:
Probeer m'n ouders te bellen, maar er wordt nergens opgenomen.... misschien zijn ze wel ergens in Utrecht nog wat aan het drinken, maar echt prettig vind ik dit niet...
erg onprettig gevoel.... maarja wat te doen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:50 schreef Againzender het volgende:
Probeer m'n ouders te bellen, maar er wordt nergens opgenomen.... misschien zijn ze wel ergens in Utrecht nog wat aan het drinken, maar echt prettig vind ik dit niet...
nog steeds geen gehoorquote:
weinig... kan best zijn dat de poes weer eens de telefoon van de tafel heeft gegooid, mijn moeder haar gsm gewoon weer eens uit heeft, en mijn vader zijn gsm uit heeft omdat hij ook eens rust wil hebben...quote:Op zondag 9 november 2008 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erg onprettig gevoel.... maarja wat te doen?
Nou, alles opgelostquote:Op zondag 9 november 2008 00:41 schreef SCH het volgende:
Krijgt de poes weer de schuld
Trusten AZ, ik vind je ouders al supermodern dat ze beiden een mobiel hebben.
Veel plezierquote:Op zondag 9 november 2008 13:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, alles opgelost
Telefoon-huiscentrale lag in storing, mobiel van mijn moeder stond uit (wist ze niet) en mijn vader kreeg om 5 uur pas mijn SMS. Wat het volgende gesprek opleverde:
Opa: Een SMS van AZ midden in de nacht, er zal toch niets aan de hand zijn
Oma: Nee joh, als er echt wat is belt hij wel
Zo maar eens met opa naar het stadion
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 november 2008 13:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, alles opgelost
Telefoon-huiscentrale lag in storing, mobiel van mijn moeder stond uit (wist ze niet) en mijn vader kreeg om 5 uur pas mijn SMS. Wat het volgende gesprek opleverde:
Opa: Een SMS van AZ midden in de nacht, er zal toch niets aan de hand zijn
Oma: Nee joh, als er echt wat is belt hij wel
Zo maar eens met opa naar het stadion
Ja hoorquote:Op zondag 9 november 2008 14:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hé bos alles onder controle in Eindhoven?
Iets waar veel dvd's kunnen staanquote:Op zondag 9 november 2008 16:13 schreef rubbereend het volgende:oi
wat voor iets ga je zoeken Pascal?
in de zin van type woning?quote:Op zondag 9 november 2008 16:13 schreef rubbereend het volgende:oi
wat voor iets ga je zoeken Pascal?
die paar die ik er maar hebquote:
Bent u ziek ?quote:Op zondag 9 november 2008 17:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die paar die ik er maar heb
zoveel zijn er dit jaar niet bijgekomen, iets van 60 dacht ik, merendeel van begin 2008
gah, dat is wel ff wat werk....quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef methodmich het volgende:
FOK! singles top 100 allertijden 2008
Allemaal meedoen, zeer leuk! Ook pascalheister!
Ja, wordt al moe als ik er aan denk.quote:Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
gah, dat is wel ff wat werk....
Het gaat ook ten koste van iets andersquote:Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, wordt al moe als ik er aan denk.Gaan we niet aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |