quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
Om 00:47 gaan we op de serieuze toer, dat is bij deze democratisch besloten door de orde van het Ananasgeslacht!
Om 03:00 is het het gay uurtje. Only foute muziek.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
Ga je binnenkort naar een stampfeest in A'dam?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
PF NAAM NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos heeft gezegd dat het een hoax isquote:
quote:
* De_Ananas wacht op kloonquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:44 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Gast, waarom doe je moeite.
1. Het is toch een hoax.
2. Ze snapt toch niet hoe dit werkt.
3. Ze kent me toch niet.
4. Het zou echt een legendarische SC worden als ze hier gaat posten.
Amerikanen hebben toch geen PartyFlockquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef Sackboy het volgende:
Dat is gewoon een Amerikaanse hoor, dat zie je toch zo![]()
Bovendien heeft ze een American Eagle shirt aan, die koop je niet in Europa.
Ik heb het dus over de foto's, niet over diegene die die Partyflock account aan heeft gemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:46 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Amerikanen hebben toch geen PartyFlocken ze was eergisteren nog online.
boem-dikkie is homo want hij heeft het niet over de JBquote:
Ik was niet serieusquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb het dus over de foto's, niet diegene die die Partyflock account aan heeft gemaakt
Die hamster is doper.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
boem-dikkie is homo want hij heeft het niet over de JB.
Het is gewoon een vent die zo'n profiel aanmaakt. Ik heb die pics van die sma + naaktpics enzeau al 2 jaar op mn pc staanquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:44 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Gast, waarom doe je moeite.
1. Het is toch een hoax.
2. Ze snapt toch niet hoe dit werkt.
3. Ze kent me toch niet.
4. Het zou echt een legendarische SC worden als ze hier gaat posten.
Omg, denken mensen serieus dat degene van wie dat account is dat meisje op de foto is? Royal sadnessquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb het dus over de foto's, niet over diegene die die Partyflock account aan heeft gemaakt
wacht maar todat ze je hyves vinden hierquote:
Die Hyves leek nog redelijk echtquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omg, denken mensen serieus dat degene van wie dat account is dat meisje op de foto is? Royal sadness
quote:
Ja, kan toch gewoon iemand uit die buurt zijnquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:51 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Die Hyves leek nog redelijk echt. Ze had de juiste spots enzeaux
.
quote:
Daar zou ik dan weer niet in trappen. Maar ik heb daarom ook Jos laten verifiëren.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, kan toch gewoon iemand uit die buurt zijn
Die foto's zijn al op zoveel sites langs geweest. Ook op zo'n duitse site dat mensen moeten klikken en jij meer foto's te zien krijgt enzo
Als je hier in trapt kan je net zo goed stoppen met ademenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer niet in trappen. Maar ik heb daarom ook Jos laten verifiëren.
Geef joyuw link eens.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mensen die sowieso niks in hun agenda hebben staan vertrouw ik niet of PF!!!
Ik heb 1 'misschien'quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
mensen die sowieso niks in hun agenda hebben staan vertrouw ik niet of PF!!!
Ty menquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Jordy, ik ben blij voor jegefeli, hihi.
"Wat ik elke avond droom"quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:55 schreef Rhythm het volgende:
http://partyflock.nl/user/861152:cindyyacha.html
OMG dat album__________!
Wat? Die van Toen Was Geluk Heel Gewoon?quote:
wie ?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:02 schreef IQM het volgende:
Ik wil best voor Hedwig en Jessica zorgen.
Je kent hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is toch zo'n profielen site voor mongolen die van kutmuziek houden!?
Ja, dat kijk ik toch nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
De echte.IRL dus. Hij was al een tijdje weg bij GTST.
hehequote:Op vrijdag 7 november 2008 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is toch zo'n profielen site voor mongolen die van kutmuziek houden!?
wie ben jij nu weer?quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef msnk het volgende:
Als je het toch in het Engels doet, zet er dan ook meteen Moroccons neer want dit slaat nergens op
Yep.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:20 schreef IQM het volgende:
Toen Was Geluk Heel Gewoon is toch die a-grappige serie van de publieke omroep?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:22 schreef msnk het volgende:
Als je het toch in het Engels doet, zet er dan ook meteen Moroccans neer want dit slaat nergens op
edit; typfoutje
Eens met Kaliquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ GVD OM ONS DE LES TE GAAN LEZEN IN DE KLB-SC????????????????????????????????????
bazen check die snorquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Haar kleren zijn gejat door dr broer.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet zeggen dat remlip vast die kut verwijderd zo.
Hm, hoort boem-dikkie dan bij de mods of bij ons.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:40 schreef postmortum het volgende:
er zit een kloof tussen ons en de mods
'ons' jij bent een persoonlijkheid opzich!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:40 schreef postmortum het volgende:
er zit een kloof tussen ons en de mods
Haaiii Kaliquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAS!
mijn hyves?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar todat ze je hyves vinden hier
Whehequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
'ons' jij bent een persoonlijkheid opzich!
En dat is negatief !
Nee, maar props voor haar liefde voor boebs.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
'ons' jij bent een persoonlijkheid opzich!
En dat is negatief !
Yes, je bent er weerquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben er ook weer. Zijn jullie nu blij?![]()
Oja, wie is dat lekkere mokkel in de OP?Beter lezen, kuthond
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:49 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand het merk van deze broek?
quote:
what the hell waarom een goudkleurige krabpaalquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga blowen!
of kom naar adam, gaan we samen een goudkleurige krabpaal halen (en blowen)!!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
what the hell waarom een goudkleurige krabpaal
Ja, ik zit op stagequote:Op vrijdag 7 november 2008 13:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga blowen!
of kom naar adam, gaan we samen een goudkleurige krabpaal halen (en blowen)!!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nieuwe poes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
nieuwe poes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ey laters gast!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
![]()
duzzzzzzzzzzzzz
luitjes, bis gleich!!!!
waarschijnlijk vanavond, vriendin heeft morgen ochtend dienst dus gaat vroeg naar bed...
TJUUSJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Heeeuj!!! Ja hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yes, je bent er weer.
Alles gucci?
BobbyBquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeeuj!!! Ja hoor.Vanavond komt m'n vriendinnetje terug
Je had toch een Amerikaans vriendinnetje of heb ik 't misquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeeuj!!! Ja hoor.Vanavond komt m'n vriendinnetje terug
Link naar filmpje?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een klassieker.
Haha pwnedquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:03 schreef Rhythm het volgende:
Godverdomme!
Ik was met zo'n chick aan het praten op Msn en nu heb ik per ongeluk m'n approve plaatje gekopiërd.
je suis pwnd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
BobbyB!!!
Hoe vind je m'n OP? En veel plezier met je vriendin
!
[ afbeelding ]
Nee, ze is gewoon een Nederlandse, maar werkt in Amerika.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had toch een Amerikaans vriendinnetje of heb ik 't mis?
Had ik dat maarquote:
[..]
nieuwe poes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk samen the Notebook!quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik langskomenOf je bellen
![]()
![]()
![]()
Waarom lijken de meisjes/vrouwen die post toch als twee druppels water op Breathtakingquote:
Omdat ik een beetjeboel vlieft ben op Breath.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom lijken de meisjes/vrouwen die post toch als twee druppels water op Breathtaking?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je familie van me bent zal ik naar je luisteren.
Omdat BT een vent isquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom lijken de meisjes/vrouwen die post toch als twee druppels water op Breathtaking?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik een beetjeboel vlieft ben op Breath.
Oh nee ze heeft weer een slachtoffer gemaaktquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik een beetjeboel vlieft ben op Breath.
Ehm waar zie jij BT?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Of met een dikke kater en een peer.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat BT een vent is
Ik geloof pas dat dat een wijf is als ''ze'' met een ananas voor de webcam gaat zitten.
Of een gewei op d'r kopquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of met een dikke kater en een peer.
Als BT dat doet krijgt ie levenslange props van me.quote:
Ik zie het zelf ook niet.quote:
PI's lezen blijft een kunst.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee ze heeft weer een slachtoffer gemaakt.
No shitquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie het zelf ook niet.En ik post sowieso maar weinig bruinharige meisjes van 17, geloof ik.
Fas is gefascineerder (no pun intended) door Bt dan ik, blijkbaar.
Ik meende 't ook serieusquote:
Omdat we familie zijn heb ik speciaal voor jou een foto gemaakt.quote:
Met wat fantasie zie je er een gewei inquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Jammer alleen dat je niet met ketchup de letters B-D gemaakt hebt.
quote:
Weejo! Gaafquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Met wat fantasie zie je er een gewei in
Ja, want verliefd worden op een meisje dat ik enkel ken van foto's is wel wat voor mij, ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon wel verliefd. Waarom moet jouw UI anders per se naast die van haar staan en die quote in de OP zegt ook al genoeg
Whehehehequote:Op vrijdag 7 november 2008 14:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want verliefd worden op een meisje dat ik enkel ken van foto's is wel wat voor mij, ja.Je hebt me door, man.
Dat happen helpt ook niet echt met het tegendeel bewijzen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want verliefd worden op een meisje dat ik enkel ken van foto's is wel wat voor mij, ja.Je hebt me door, man.
Ik hoef me dan ook niet te bewijzen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat happen helpt ook niet echt met het tegendeel bewijzen.
Je moet gewoon niet zo happenquote:
Én een geile webcamsessie.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoax, je bent verliefd op een foto!!
Mijn foto zekerquote:
Die waar ze een banaan in d'r pruim peert?quote:
Waar ze aan de slag gaat met De_Ananasquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die waar ze een banaan in d'r pruim peert?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van je, ouwe lul
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ben keiverliefd op NB, Gers, Jos en Jordy
Heb jij in Fas der fobo lopen loeren ofzo ?quote:
Mooi, sterf nu maar lekker enzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een gruwelijk hekel aan NG, en verder niemand.
NEU!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooi, sterf nu maar lekker enzo
Neen jij bent wel een lieve mod.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Jullie willen heul niet dat ik dood ga.
quote:
Ik las 'KLOON'.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:20 schreef Noorsbloed het volgende:
KANKERLIJERS VAN MIJN WERK !!
WAAR BLIJFT MIJN LOON
Ik wil mijn geld !quote:
Feestje bij NB?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik wil mijn geld !
Wil mijzelf bezatten !
Mirre is nu in Noorwegen.
En ik niet
Grmbl
* Noorsbloed gaat zijn baas bellen
Je bolle moeder op een sportstok met ecoline NG!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind boem dikkie een halve miskraam.
Neen !quote:
Mirre wordt nu kankerhard geneukt door een langharige Noorse gothic!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:24 schreef Noorsbloed het volgende:
Mirre is nu in Noorwegen.
En ik niet
Grmbl
Jaaquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Trouwens, ik vind Mirre een mooie naam
En je moeder is de moeder van een moderator op FOK!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je bolle moeder op een sportstok met ecoline NG!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mirre wordt nu kankerhard geneukt door een langharige Noorse gothic!
Ze wort geneukt door haar pa die een grote Noorse gothic isquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
HEUL NIET
Ze is naar haar ouders toe voor een weekje.
Hihi, harde gangbang op meet wat ik je bromquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ben keiverliefd op NB, Gers, Jos en Jordy
Ik heb een fobo ban, dus nee.. Hoezoquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb jij in Fas der fobo lopen loeren ofzo ?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze wort geneukt door haar pa die een grote Noorse gothic is
Life's a bitch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Noorsbloed zoekt scheermesjes
Omdat ik exact hetzelfde youtube filmpje gister in haar FOBO heb gegooidquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hihi, harde gangbang op meet wat ik je brom
[..]
Ik heb een fobo ban, dus nee.. Hoezo
Whehequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik exact hetzelfde youtube filmpje gister in haar FOBO heb gegooid
quote:
WTF @ 1:45quote:
Samequote:Op vrijdag 7 november 2008 15:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Ik hou van dat soort muziek![]()
* Noorsbloed luistert niet alleen maar metal
Mja ik heb mp3 ervan, iemand anders heeft even voor mij dat stukje eruit gefixedquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
WTF @ 1:45![]()
Als kanker een geluid was..
Wie niet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
NB lijkt me best het type dat moet huilen tijdens bambi.
Kankermuziek.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef Rhythm het volgende:
Wat een chick in het begin van deze video!
Tevens toplied.
Wtf @ die gozersquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef Rhythm het volgende:
Wat een chick in het begin van deze video!
Tevens toplied.
Dude ik heb een kankerhekel aan die filmquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
NB lijkt me best het type dat moet huilen tijdens bambi.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oke oke ik zal er even naar luisteren.
quote:
Bloempje is een fag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude ik heb een kankerhekel aan die film
Ik heb zelfs een heel betoog gehouden over waarom die film schadelijk is voor kinderen !
1. Welke debiel noemt zijn ZOON nu bambi ? dat is gewoon een homo vanaf zijn geboorte.
2.Stampertje , kankerkonijn met adhd en een dwang neurose !
3. BloempjeEen fucking stinkdier met een identiteits probleem !
Moraal.
1. Wie zijn zoon Bambi noemt kan een homo verwachten.
2. Adhd is NIET goed laat kinderen dat dan ook niet zien
3. Moraalridderlijkheid ala Remlof. Het is gewoon een zwart beest dat stinkt en weinig vrienden heeft !
GEEN BLOEMPJE
OPTYFEN TYFUSLEIER, BAMBI IS GEWELDIG !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude ik heb een kankerhekel aan die film
Ik heb zelfs een heel betoog gehouden over waarom die film schadelijk is voor kinderen !
1. Welke debiel noemt zijn ZOON nu bambi ? dat is gewoon een homo vanaf zijn geboorte.
2.Stampertje , kankerkonijn met adhd en een dwang neurose !
3. BloempjeEen fucking stinkdier met een identiteits probleem !
Moraal.
1. Wie zijn zoon Bambi noemt kan een homo verwachten.
2. Adhd is NIET goed laat kinderen dat dan ook niet zien
3. Moraalridderlijkheid ala Remlof. Het is gewoon een zwart beest dat stinkt en weinig vrienden heeft !
GEEN BLOEMPJE
Die is epic.quote:
Faalquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef De_Ananas het volgende:
PhyllisBrook (1 week geleden) Toon Verbergen
-1 Slechte reactie Goede reactie
goed nummer maar waarom schrijft iedereen het verkeerd?
RUFFNECK RULES THE HARDCORE SCENE
Classicquote:
Bedoelt ie niet dat iedereen hardcore schrijft terwijl het artcore is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef De_Ananas het volgende:
PhyllisBrook (1 week geleden) Toon Verbergen
-1 Slechte reactie Goede reactie
goed nummer maar waarom schrijft iedereen het verkeerd?
quote:
RUFFNECK RULES THE HARDCORE SCENEquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Classic![]()
[..]
Bedoelt ie niet dat iedereen hardcore schrijft terwijl het artcore is?
Ja maar volgens mij bedoelt ie het wel goed maar laat ie daar zien hoe iedereen het (fout) schrijft. Snappez-vous?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij bedoelt ie het wel goed maar laat ie daar zien hoe iedereen het (fout) schrijft. Snappez-vous?
In dat geval.. is hij kankerdom.quote:
Another Chance For Max Headroom is beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |