Kloptquote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik dacht dat heroïne ook in de kleur wit (en zwart) verkrijgbaar was,
Is ook zo maar ik wilde even een bijdehante opmerking makenquote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik dacht dat heroïne ook in de kleur wit (en zwart) verkrijgbaar was,
Hoort allen! Tijd voor een bloedraad!quote:Op maandag 24 november 2008 21:44 schreef Ringo het volgende:
Klink is een gevaarlijk man. Een heksenjager. In de hertog van Alva had hij een vriend gevonden.
Zoals Bill Hicks uitwees, het is ook een zotte onderneming. Zie je ooit vogels in de rij staan om met de lift naar de hoogste dieping van een gebouw te gaan opdat ze kunnen vliegen? Naja, anderzijds, Franz Reichelt probeerde het ook zo.quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef Machiavelli. het volgende:
Ach, ik heb een paar vrienden die wel soms Paddo's gebruiken, heb ze nog niet van een gebouw zien vliegen.![]()
Destijds heeft dat ook niet op een verbod op kleermakers geleid!quote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef Machiavelli. het volgende:
Franz Reichelt, legendarische vent dat. Ik lag echt dubbel toen ik hem zag. Oké, hij heeft lef en ik weet dat je wat historisch besef moet tonen bij dit soort dingen. Maar dit is toch wel een zinloze en knullige dood of niet en dat niet eens onder invloed.
Ja, je hebt gelijk zie ik… en direct 15x zo groot geworden en niet doorzoekbaar.quote:Op maandag 24 november 2008 22:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, is de PDF bij VLOS mbt de dagvaarding vervangen door 1 met weggestipte namen en scans er in?
Andere informatie is wel toegevoegd, zoals de naam van de advocaat van het kantoor.quote:Op maandag 24 november 2008 22:25 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk zie ik… en direct 15x zo groot geworden en niet doorzoekbaar.
Maar paddo's zijn makkelijk zelf te kweken, en acid maak je never nooit in de achterkeuken thuis.quote:Op maandag 24 november 2008 23:57 schreef Ringo het volgende:
We gaan nu de revival van LSD meemaken. Dat kan in zeer kleine hoeveelheden massaal worden verspreid.
Wat wel logisch is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:26 schreef Iblis het volgende:
Ik neem aan dat een soort van growkits voorlopig wel legaal blijft? Alhoewel ik over een half jaar de argumenten al hoor ‘paddo's zijn niet voor niets verboden, het is dan van de zotte dan men wel growkits kan kopen’.
Het verbieden van mycelium is natuurlijk niet te handhaven, dan kan de gemeente bij elke vliegenzwam de grond afgraven.quote:
Nog even en alles word verboden met uitzondering van...quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:26 schreef Iblis het volgende:
Ik neem aan dat een soort van growkits voorlopig wel legaal blijft? Alhoewel ik over een half jaar de argumenten al hoor ‘paddo's zijn niet voor niets verboden, het is dan van de zotte dan men wel growkits kan kopen’.
Een LSD lab kost je nog geen 2500 euro geloof ik..quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar paddo's zijn makkelijk zelf te kweken, en acid maak je never nooit in de achterkeuken thuis.
Dat zal nooit gebeuren, aangezien er iets was met "lichaam en bloed" en "brood en wijn" en mensen met een psychose gelovige mensen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nog even en alles word verboden met uitzondering van...
En dan de basisingrediënten. Water, brood, en met kerst een fles wijn per gezin, niet voor alleenstaanden. Dit om het gezin, de hoeksteen van de samenleving of zoiets, te stimuleren. Verder wat vitaminewater. En eens per maand een reepje chocola. Voor de burgers dan, politici mogen nog steeds mango eten. En ohja, natuurlijk een maximum aan het water, omdat mensen zich anders een overdosis kunnen drinken... En het dan nog vrij markt durven noemen, omdat burgers mogen kiezen tussen maïsbrood en tarwe.
Ik probeerde onlangs nog met een CDA-lid in discussie te gaan over drugs en zelfbeschikking. Die begon gelijk over heroïne, huisartsen, de tweede wereldoorlog en katholiek. In de eerste zin...
Volgens mij zijn de grondstoffen niet bepaald makkelijk te verkrijgen, vereist het de nodige scheikundige kennis en is het nog best een risicovol proces. Even snel gegoogled:quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een LSD lab kost je nog geen 2500 euro geloof ik..
quote:Lysergic acid, its precursors, and LSD are all very fragile molecules, and quite prone to destruction by light, air and heat. The common makeshift basement lab set-ups used by most clandestine operators will not do for anyone contemplating LSD synthesis. Real laboratory equipment is needed, such as a distilling kit with ground glass joints for doing reactions in, and for distilling home synthesized reagents to an acceptable degree of purity. A vacuum desiccator is essential to dry lysergic compounds without burning them. A vacuum pump rather than an aspirator is the only acceptable source of vacuum for this desiccator. One must be prepared to spend about $5000 up front to equip such a lab.
The minimum level of skill I would trust to undertake this task would be at least a full year of college organic chemistry lab, and a few biology courses with lab where the use of chromatography was taught to isolate biological substances from complex mixtures. Sterile culture technique in these biology classes is a real plus if the plan is to cultivate ergot in a rye field. Long gone are the days when a guy like Owsley, with only a little training and a smart wife, could buy pure ergotamine tartarate and all the other chemicals needed to brew legendary acids like White Lightning and Orange Sunshine. Today's operator must be prepared to isolate lysergic acid precursors from materials like ergot, morning glory seeds, or Hawaiian baby woodrose seeds. He must also be ready and able to synthesize in pure form closely watched organic reagents like diethylamine.
Een schimmel die op graan kan groeien volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In jou stukje staat 5000 dollar, das ongeveer 2500 euro![]()
Grondstof is graan toch?
Ik heb wel eens paddestoelen in m'n kelder, geen idee of je ervan gaat trippen ik heb ze nog niet durven te proberen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:49 schreef Iblis het volgende:
Als de wet er dus doorkomt rest ons maar één ding, onze burgerplicht doen en bij elke vliegenzwam ter stond de politie informeren dat er de verbouwing van illegale substanties op gemeentelijke grond gevonden is en of er een handhavingsteam kan komen om de schimmeldraden uit de grond te verwijderen.
Dikke kans dat je per 1 december producent bent van harddrugs!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik heb wel eens paddestoelen in m'n kelder, geen idee of je ervan gaat trippen ik heb ze nog niet durven te proberen.
Binnenkort toch maar even de politie bellen.
‘Hij denkt dat-ie kan vliegen?’quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef schoelje het volgende:
Deze man heeft ook van de paddo's gesnoept:
Hier een verslagje:quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Via welke wegen is eigenlijk het snelste het kort geding te volgen? Of gewoon het nieuws afwachten?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:20 schreef teknomist het volgende:
"Imbecielen"
Dat soort ruwe taal ben ik niet gewend van Nu.nl!
Het zou nog bijna een sluitender betoog zijn ook. Op een schaal van 1 tot 5 met 1 zinnig en 5 volslagen onzinnig zou het nog steeds een 8 scoren, maar toch.quote:Ook de vrees voor economische gevolgen voor de branche schoof de advocaat opzij. "Het is een normaal ondernemingsrisico. Slijterijen verkopen niet alleen sterke drank."
[…]
Volgens de landsadvocaat is de minister niet verplicht gebruik te maken van de risicoanalyse. Hij zegt dat niet kan worden gegarandeerd dat alle drankgebruikers bijvoorbeeld gezond zijn en de drank in een betrouwbare en bekende omgeving gebruiken en niet in de auto stappen of dat minderjarigen er niet van drinken.
[…]
De onvoorspelbare gemoedsuitwerking en verslaving van sterke drank en de fatale ongelukken door de drank vormen de basis van het verbod. Daarnaast is het gebruik al veel vaker verboden. De landsadvocaat liet weten dat wel is gezocht naar een andere ingrijpende maatregel, maar dat die er niet is. De landsadvocaat benadrukte dat het gaat om het beschermen van de volksgezondheid.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hier een verslagje:
http://www.nu.nl/news/185(...)door_imbecielen.html
"De rechter doet 28 november uitspraak. "
Wil de advocaat garanties? Wil de advocaat garanties dat alcohol bijvoorbeeld altijd met mate genuttigd wordt? Garanties dat alle burgers zich aan de verkeersregels houden? Garanties dat geen enkel wetenschappelijk experiment zal mislukken?quote:[..] Hij zegt dat niet kan worden gegarandeerd dat alle paddogebruikers bijvoorbeeld gezond zijn en de drugs in een betrouwbare en bekende omgeving gebruiken met een nuchter persoon in de buurt. [..]
Hopen dat de rechter ook een niet-bevooroordeeld persoon isquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef Yildiz het volgende:
[..].
Wat een wous is die landsadvocaat ook. Totaal geen argument.
'Een verbod is een normaal ondernemersrisico. En. De minister kan de analyse naast zich neerleggen.'
Natuurlijk. De minister-president kan ook even het bestaan van de zon ontkennen. Dat is totaal niet strafbaar of iets. Maar wel erg debiel.
En deze spant wel de kroon:
[..]
Wil de advocaat garanties? Wil de advocaat garanties dat alcohol bijvoorbeeld altijd met mate genuttigd wordt? Garanties dat alle burgers zich aan de verkeersregels houden? Garanties dat geen enkel wetenschappelijk experiment zal mislukken?
Dit... ik kan hier niet bij. Garanties..
Ik wil de garantie dat auto's niet gebruikt worden om hard te rijden, anders wil ik een verbod.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hopen dat de rechter ook een niet-bevooroordeeld persoon is
Ha, ik zat inderdaad ook al te bedenken dat nietmachines niet meer konden omdat ik garanties wil dat niemand zich in zijn duim niet, dat keukentrapjes verboden moeten worden als men niet kan garanderen dat mensen er niet van afvallen maar bovenal dat ejaculeren pertinent verboden moet worden totdat gegarandeert kan worden dat mensen met een zwak hart door deze inspanning niet te overlijden komen. Oh ja. En dat dit kabinet verboden moet worden tenzij gegarandeerd kan worden dat niet iemand vanwege de stuitende domheid onwel wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:09 schreef Yildiz het volgende:
Ik wil de garantie dat auto's niet gebruikt worden om hard te rijden, anders wil ik een verbod.
Ik wil de garantie dat FOK niet gebruikt word om tubgirl te plaatsen, anders wil ik een verbod.
Ik wil de garantie dat er geen enkele F-1 auto de bocht uit vliegt, anders wil ik een verbod.
Ik wil de garantie dat de overheid altijd binnen zijn budget blijft, anders wil ik een verbod.
Ik wil de garantie dat muziek altijd van goede kwaliteit is, anders wil ik een verbod.
Ik wil de garantie dat kip in restaurants nooit salmonella bevat, anders wil ik een verbod.
Ik wil de garantie dat...
Sorry. Garanties. Ik bedoel. Voor dit soort getroll en flamebait van die landsadvocaat zou je op FOK! een ban krijgen..
Het is te hopen dat de rechter een onafhankelijk en redelijk oordeel kan maken.
Welkom in gristenfundamentalistisch nederland. Het gaat om de doctrine, niet om de argumenten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef Yildiz het volgende:
Dit... ik kan hier niet bij. Garanties..
Hij gaf aan het eind van de reportage de smartshoppen een goede kans, dat de maatregel niet verbindend zou worden bevonden omdat het in strijd is met hogere regelgeving. Verder meldde hij nog dat de voorzitter van het college van procureurs generaals ook in het verleden al had aangegeven dat vervolging geen prioriteit moest krijgen vanwege de geringe gevaren.quote:Maar volgens hoogleraar en strafrechtadvocaat Geert Jan Knoops is het verbod niet houdbaar en in strijd met Nederlands, Europees en Internationaal recht.
Laten we het op een complot houden, dan heb ik nog vertrouwen in gods goedertierendheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:42 schreef Iblis het volgende:
Het lijkt bijna een groot complot tegen Ab Klink. Of een geval van zware incompetentie bij de minister.
Hij is gewoon ontmaskerd als prutserquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:42 schreef Iblis het volgende:
Het was net ook in één vandaag.
[..]
Hij gaf aan het eind van de reportage de smartshoppen een goede kans, dat de maatregel niet verbindend zou worden bevonden omdat het in strijd is met hogere regelgeving. Verder meldde hij nog dat de voorzitter van het college van procureurs generaals ook in het verleden al had aangegeven dat vervolging geen prioriteit moest krijgen vanwege de geringe gevaren.
Het lijkt bijna een groot complot tegen Ab Klink. Of een geval van zware incompetentie bij de minister.
Kamer voorliegen… het is als een Algemene Maatregel van Bestuur gepubliceerd, die zijn geldigheid in de opiumwet moet vinden. Zo'n maatregel wordt in de ministerraad besproken en daarna door de Raad van Staten goedgekeurd (waarom die er eigenlijk mee akkoord zijn gegaan…) en dan is het klaar in feite.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:00 schreef Binkster het volgende:
[..]
Hij is gewoon ontmaskerd als prutserbeetje de kamer voorliegen met valse argumenten.
Ik.. ik kom er niet meer bij. Ik kom niet bij, en ik kom er niet meer bij. Hoe, wat, hoe werken die mensen daar?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:41 schreef Machiavelli. het volgende:
Leuk ook wel om bij EenVandaag te horen dat de lijst met hallucineerde paddenstoelen rechtstreeks van Wikipedia is geplukt. Dan zeggen ze mij op m'n opleiding dat Wikipedia geen geldige bron is.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:41 schreef Machiavelli. het volgende:
Leuk ook wel om bij EenVandaag te horen dat de lijst met hallucineerde paddenstoelen rechtstreeks van Wikipedia is geplukt. Dan zeggen ze mij op m'n opleiding dat Wikipedia geen geldige bron is.
Waar is de wijn?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik.. ik kom er niet meer bij. Ik kom niet bij, en ik kom er niet meer bij. Hoe, wat, hoe werken die mensen daar?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |