Of wat ik gisteren voorstelde, wel (veel) kinderen baren maar omdat het thuis en nu dus ook in de auto veel te gevaarlijk is voor die koters worden ze door de overheid opgevoed in kampen zodat ze later gezonde en productieve burgers zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan je niet beter kinderen verbieden? Makkelijker te controleren.
Nah, dat is een langzame variant op zelfmoord. Wat wel kan is kinderen gecontroleerd veilig, gezond, wetenschappelijk effectief & productief opkweken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan je niet beter kinderen verbieden? Makkelijker te controleren.
het klopt wel wat jij daar zegt...maar ja er is gewoon geen betere oplossing en de rook verraad je snelquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want dan wordt het tenminste illegaal verkregen en dan doen we met zijn allen net of er niemand meer rookt en dan zijn alle anti rokers blij.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef PushyGurl het volgende:
dat ze lekker de wiet alcohol gaan verbieden wat invloed heeft op heel veel dingen
Nou nee. Het zou de taak van de regering/overheid moeten zijn om de inwoners van het betreffende land te beschermen en een fijne leefomgeving te bieden waar vrijheid bovenaan staan. Nu kan ik me voorstellen dat dat nogal moeilijke afwegingen zijn, daar niet van, maar het lijkt er steeds meer op dat de kopstukken van de politieke partijen hier de meest belachelijke regels opstellen om zichzelf maar in de spotlight te zetten. Dat heeft niets meer te maken met beleid voeren, het is gewoon een verkapte reclamecampagne.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:39 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee maar wat ik niet snap is...mensen die het roken in hun auto doen ...die doen het thuis ook...dus die kinderen zitten zowel thuis als in de auto in die muffe rook...dus ja waarom dan verbieden...dan moeten ze gewoon alle sigarettes en shag uit de handel halen ...maar goed dat is mijn mening
Exact. Ministers en ambtenaren hebben daar veel meer verstand van.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef Chewie het volgende:
Hoe hebben we ooit kunnen denken dat ouders zelf hun kinderen kunnen opvoeden.
Er zijn wel betere oplossingen maar mensen willen die vanwege angst, slechte voorlichting en politiek opportunisme niet zien.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
het klopt wel wat jij daar zegt...maar ja er is gewoon geen betere oplossing en de rook verraad je snel
Sorryquote:
2 ons groente en 2 ons fruit, dan hou je het een heel stuk langer uit!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We moeten allemaal streven naar een gezondere wereld. Niet roken in je auto is een klein stapje naar een gezondere wereld.
Wat ik wel graag zou willen zien is een uittreksel van wat wel en niet mag. Ik raak het overzicht een beetje kwijt.
Dan mag sex wel?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef sigme het volgende:
[..]
2 ons groente en 2 ons fruit, dan hou je het een heel stuk langer uit!
Verder moet je gewoon kinderen nemen Rock. En dan alles doen voor hun bestwil, het wijst zich vanzelf.
Met alle respect, maar dat is toch logisch? In het verkeer zijn er ik weet niet hoeveel regels over hoe je je moet gedragen en als je in de auto aan het verkeer deelneemt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef sigme het volgende:
Politici die zich het liefst tot in uw auto uw gedrag voorschrijven.
- Niet nadenkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We moeten allemaal streven naar een gezondere wereld. Niet roken in je auto is een klein stapje naar een gezondere wereld.
Wat ik wel graag zou willen zien is een uittreksel van wat wel en niet mag. Ik raak het overzicht een beetje kwijt.
Wat een bullshit! Ik rook in de auto EN heb twee handen aan het stuurquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch logisch? In het verkeer zijn er ik weet niet hoeveel regels over hoe je je moet gedragen en als je in de auto aan het verkeer deelneemt.
Kijk dat iemand in een geparkeerde auto rookt... soit. Maar ik vind het bizar dat roken in een rijdende auto niet al heel lang geleden verboden is, om de doodeenvoudige reden dat je in noodsituaties (en die kunnen nu eenmaal altijd optreden) twee handen nodig hebt. En niemand die mij wijs gaat maken dat je met een peuk in de hand net zo goed reageert.
Dus de onderliggende reden is misschien niet de beste, maar de eindconclusie is terecht.
Het wordt tijd om "Het recht om ongezond te doen" in de grondwet op te nemen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vanaf volgend jaar mogen we dus alleen nog neuken met een doktersverklaringquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
is volgens m,ij ook niet best als je een slecht hart hebt
Dan pleit ik ook voor het her oprichten van de NSB, want die kant gaan we dan toch wel weer op.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het wordt tijd om "Het recht om ongezond te doen" in de grondwet op te nemen.
In een rijdende auto is dat ook terecht. Autorijden op de Nancy Botwin manier is gewoon onveilig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef HugoBaas het volgende:
Dan kunnen ze drinken in de auto ook wel verbieden, want stel toch eens dat je morst.
Oh ja en eten of snoepen in de auto moet ook verboden worden, want stel dat je je verslikt.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar mogen we dus alleen nog neuken met een doktersverklaring
Jij hebt het over de bestuurder. Ik vind ook dat een bestuurder ten alle tijden zijn handen aan het stuur moet houden. Nu is het volkomen legaal om een blik bier te drinken achter het stuur (echt waar), de krant te lezen en je haar te kammen. Zolang je maar geen GSM vast hebt mag het allemaal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dat is toch logisch? In het verkeer zijn er ik weet niet hoeveel regels over hoe je je moet gedragen en als je in de auto aan het verkeer deelneemt.
Kijk dat iemand in een geparkeerde auto rookt... soit. Maar ik vind het bizar dat roken in een rijdende auto niet al heel lang geleden verboden is, om de doodeenvoudige reden dat je in noodsituaties (en die kunnen nu eenmaal altijd optreden) twee handen nodig hebt. En niemand die mij wijs gaat maken dat je met een peuk in de hand net zo goed reageert.
Dus de onderliggende reden is misschien niet de beste, maar de eindconclusie is terecht.
Euh was dat niet vorige week in het nieuws? Die gast die aan het rukken was en een hartaanval kreeg?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar mogen we dus alleen nog neuken met een doktersverklaring
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |