abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63024625
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan je niet beter kinderen verbieden? Makkelijker te controleren.
Of wat ik gisteren voorstelde, wel (veel) kinderen baren maar omdat het thuis en nu dus ook in de auto veel te gevaarlijk is voor die koters worden ze door de overheid opgevoed in kampen zodat ze later gezonde en productieve burgers zijn.

Hoe hebben we ooit kunnen denken dat ouders zelf hun kinderen kunnen opvoeden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2008 10:42:02 ]
pi_63024673
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan je niet beter kinderen verbieden? Makkelijker te controleren.
Nah, dat is een langzame variant op zelfmoord. Wat wel kan is kinderen gecontroleerd veilig, gezond, wetenschappelijk effectief & productief opkweken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63024692
Chewie !
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63024697
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ja inderdaad, want dan wordt het tenminste illegaal verkregen en dan doen we met zijn allen net of er niemand meer rookt en dan zijn alle anti rokers blij.
het klopt wel wat jij daar zegt...maar ja er is gewoon geen betere oplossing en de rook verraad je snel
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:44:48 #55
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63024711
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef PushyGurl het volgende:
dat ze lekker de wiet alcohol gaan verbieden wat invloed heeft op heel veel dingen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63024727
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_63024742
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:39 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

nee maar wat ik niet snap is...mensen die het roken in hun auto doen ...die doen het thuis ook...dus die kinderen zitten zowel thuis als in de auto in die muffe rook...dus ja waarom dan verbieden...dan moeten ze gewoon alle sigarettes en shag uit de handel halen ...maar goed dat is mijn mening
Nou nee. Het zou de taak van de regering/overheid moeten zijn om de inwoners van het betreffende land te beschermen en een fijne leefomgeving te bieden waar vrijheid bovenaan staan. Nu kan ik me voorstellen dat dat nogal moeilijke afwegingen zijn, daar niet van, maar het lijkt er steeds meer op dat de kopstukken van de politieke partijen hier de meest belachelijke regels opstellen om zichzelf maar in de spotlight te zetten. Dat heeft niets meer te maken met beleid voeren, het is gewoon een verkapte reclamecampagne.

Wat zijn, na alle veranderingen die er zijn geweest, nu de grote voordelen ten opzichte van bijvoorbeeld 1990? (Okee, ik was toen zelf ook nog maar 5 en weet er bijna niks meer van, maar toch... lijkt me een leuk discussiepunt)

Wat ik probeer te zeggen; Laat die ministers lekker hun eigen leven leiden, en maak je druk om dingen die écht belangrijk zijn. Alles verbieden wekt alleen maar irritatie bij het volk op en leidt echt niet tot verbeteringen. Laat ons gewoon lekker onze gang gaan, 'vroeger' ging dit toch ook prima?
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2008 @ 10:46:09 #58
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63024747
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:41 schreef Chewie het volgende:
Hoe hebben we ooit kunnen denken dat ouders zelf hun kinderen kunnen opvoeden.
Exact. Ministers en ambtenaren hebben daar veel meer verstand van.

Ook onveilig is die altijd aanwezig muziek van de radio of de moderne cd-spelers. Constant het meezingen van de bestuurder wellicht zelfs gepaard met lichtelijk het hoofd schudden en/of met de vingers tikken op het stuur.

Dat we dat al die jaren zomaar hebben laten gebeuren, daar kan je met je verstand toch niet bij.

Oh, de onveiligheid!
Carpe Libertatem
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:46:37 #59
pi_63024755
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

het klopt wel wat jij daar zegt...maar ja er is gewoon geen betere oplossing en de rook verraad je snel
Er zijn wel betere oplossingen maar mensen willen die vanwege angst, slechte voorlichting en politiek opportunisme niet zien.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:48:57 #60
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_63024820
We moeten allemaal streven naar een gezondere wereld. Niet roken in je auto is een klein stapje naar een gezondere wereld.

Wat ik wel graag zou willen zien is een uittreksel van wat wel en niet mag. Ik raak het overzicht een beetje kwijt.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:51:54 #61
pi_63024899
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef HzHertz het volgende:

[..]

Alcohol ook ?
Sorry ik ben net wakker
pi_63024907
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We moeten allemaal streven naar een gezondere wereld. Niet roken in je auto is een klein stapje naar een gezondere wereld.

Wat ik wel graag zou willen zien is een uittreksel van wat wel en niet mag. Ik raak het overzicht een beetje kwijt.
2 ons groente en 2 ons fruit, dan hou je het een heel stuk langer uit!

Verder moet je gewoon kinderen nemen Rock. En dan alles doen voor hun bestwil, het wijst zich vanzelf.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:53:29 #63
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_63024947
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef sigme het volgende:

[..]

2 ons groente en 2 ons fruit, dan hou je het een heel stuk langer uit!

Verder moet je gewoon kinderen nemen Rock. En dan alles doen voor hun bestwil, het wijst zich vanzelf.
Dan mag sex wel?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_63024974
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef sigme het volgende:

Politici die zich het liefst tot in uw auto uw gedrag voorschrijven.
Met alle respect, maar dat is toch logisch? In het verkeer zijn er ik weet niet hoeveel regels over hoe je je moet gedragen en als je in de auto aan het verkeer deelneemt.

Kijk dat iemand in een geparkeerde auto rookt... soit. Maar ik vind het bizar dat roken in een rijdende auto niet al heel lang geleden verboden is, om de doodeenvoudige reden dat je in noodsituaties (en die kunnen nu eenmaal altijd optreden) twee handen nodig hebt. En niemand die mij wijs gaat maken dat je met een peuk in de hand net zo goed reageert.

Dus de onderliggende reden is misschien niet de beste, maar de eindconclusie is terecht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63024975
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dan mag sex wel?
is volgens m,ij ook niet best als je een slecht hart hebt
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:56:21 #66
pi_63025039
quote:

- Niet nadenken
- CDA stemmen
- 50 uur per week werken
- Zondags naar de kerk
- Schijf van 5, geen wiet, weinig vet, veel vis
- Een net niet te zware hypotheek voor je 2,3 kinderen
- Nooit staken, demonstreren, op Fok! posten
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:56:33 #67
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63025046
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dat is toch logisch? In het verkeer zijn er ik weet niet hoeveel regels over hoe je je moet gedragen en als je in de auto aan het verkeer deelneemt.

Kijk dat iemand in een geparkeerde auto rookt... soit. Maar ik vind het bizar dat roken in een rijdende auto niet al heel lang geleden verboden is, om de doodeenvoudige reden dat je in noodsituaties (en die kunnen nu eenmaal altijd optreden) twee handen nodig hebt. En niemand die mij wijs gaat maken dat je met een peuk in de hand net zo goed reageert.

Dus de onderliggende reden is misschien niet de beste, maar de eindconclusie is terecht.
Wat een bullshit! Ik rook in de auto EN heb twee handen aan het stuur
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:56:33 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63025048
quote:

Het wordt tijd om "Het recht om ongezond te doen" in de grondwet op te nemen.
pi_63025057
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef PushyGurl het volgende:

[..]

is volgens m,ij ook niet best als je een slecht hart hebt
Vanaf volgend jaar mogen we dus alleen nog neuken met een doktersverklaring
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:57:21 #70
94617 Ps2K
pi_63025071
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het wordt tijd om "Het recht om ongezond te doen" in de grondwet op te nemen.
Dan pleit ik ook voor het her oprichten van de NSB, want die kant gaan we dan toch wel weer op.
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63025102
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef HugoBaas het volgende:

Dan kunnen ze drinken in de auto ook wel verbieden, want stel toch eens dat je morst.
Oh ja en eten of snoepen in de auto moet ook verboden worden, want stel dat je je verslikt.
In een rijdende auto is dat ook terecht. Autorijden op de Nancy Botwin manier is gewoon onveilig.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63025126
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

pi_63025145
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dan mag sex wel?
Ja, maar niet voor de lol.
pi_63025161
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij hebt het over de bestuurder. Ik vind ook dat een bestuurder ten alle tijden zijn handen aan het stuur moet houden. Nu is het volkomen legaal om een blik bier te drinken achter het stuur (echt waar), de krant te lezen en je haar te kammen. Zolang je maar geen GSM vast hebt mag het allemaal.

Maar ik als passagier... waarom zou ik niet mogen roken in de auto? Als de bestuurder/eigenaar van het voertuig dat ok vind, heeft er voor de rest niemand wat mee te maken. De overheid al helemaal niet.
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:00:23 #75
94617 Ps2K
pi_63025164
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:56 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Euh was dat niet vorige week in het nieuws? Die gast die aan het rukken was en een hartaanval kreeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')