Idem.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Monidique het volgende:
Ik vertrouw erop dat het net zo'n anticlimax is als de vorige keer...
inderdaad, makkelijk omkoopbaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
Wow!!! Als dit waar is hoop ik dat Joran dit keer echt ZWAAR de lul is!!!! De Thaise justitie lijkt mij van een heel ander kaliber dan de Nederlandse/Arubaanse justitie.
Zondag, staat ook gewoon in het bericht.quote:
want joran is een lief persoon en peter maakt hem alleen maar zwartquote:
Het zal best genuanceerder zijn...quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef GewoneMan het volgende:
want joran is een lief persoon en peter maakt hem alleen maar zwart
hij heeft anders heel veel zaken opgelost samen met zijn team. ik denk dat veel mensen hem daar dankbaar voor zijn. zou ik ook zijn als hij een moord van iemand die mij dierbaar is oplost.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal best genuanceerder zijn...
M.i. is Joran een idioot (maar dat is niet strafbaar) en PrdV sensatiebelust en gaat hij daardoor geregeld zijn boekje te buiten.
Wie, Joran of Peter?quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is het toch ook een dom stuk vreten.
Ik zal niet ontkennen dat hij ook goede uitzendingen heeft geproduceerd... Maar daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:04 schreef GewoneMan het volgende:
hij heeft anders heel veel zaken opgelost samen met zijn team.
Nou, de aflevering over "de bekentenissen van Joran" is daar een heel goed voorbeeld van. Op zijn minst vloog hij uit de bocht bij de afsluiting.quote:geef eens een voorbeeld waar hij zijn boekje te buiten ging?
Peter had er gewoon een goede journalistieke draai aan gegeven....quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat hij ook goede uitzendingen heeft geproduceerd... Maar daar gaat het niet om.
[..]
Nou, de aflevering over "de bekentenissen van Joran" is daar een heel goed voorbeeld van. Op zijn minst vloog hij uit de bocht bij de afsluiting.
Waar we de hele aflevering moesten geloven dat Joran zijn bekentenis wel waar moest zijn gooide De Vries het ineens over een andere boeg: wellicht had hij haar toch gewoon vermoord en verzweeg hij dat door met dit verhaal te komen... Mijn broek zakte af van verbazing.
Het is toch van tweeën één: ofwel we stellen dat het waar moet zijn en dat Joran bekend heeft betrokken te zijn geweest bij het laten verdwijnen van het lichaam van NH, ofwel we stellen dat Joran gelogen kan hebben en dan zijn we toch echt terug bij af en niet "minstens het lichaam laten verdwijnen, maar misschien wel vermoord!".
Sma-ke-loos.
Ok bedankt, ik had dus niet goed gelezen, oepsquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zondag, staat ook gewoon in het bericht.
Dat zeg ik niet, alleen ben ik niet echt overtuigd van PRdV z'n gelijk...quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
want joran is een lief persoon en peter maakt hem alleen maar zwart
En de chickies, Joran pikte Holloway op en mocht er als eerste overheen, en daarna was Peter R aan de beurt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:16 schreef Brulbuffel het volgende:
Volgens mij werken Peter R de Vries en Joran van der sloot samen, en verdelen ze de winst.
Je denkt dat ze in Thailand hun sex industrie gaan slopen door hoge straffen uit te delen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:23 schreef SkyChat het volgende:
Voor een zakje wiet krijg je in Thailand al minimaal 15 jaar, wat denk je dat joranneke hiervoor gaat krijgen
Echt een enorme sukkel die jongen.. PRDV haalt hem wel weer naar nederland natuurlijk
wel de buitenlanders, die er anders met de winsten vandoor gaan ipv de autochtonen daar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Je denkt dat ze in Thailand hun sex industrie gaan slopen door hoge straffen uit te delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |