ja, leuk is anders..... tis ook niet echt een leuk onderwerp maar ja, het gebeurd nou eenmaal,quote:Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Rustig doorijden naar het raken van de vangrail is wel erg cool ja![]()
Ik heb wel verschillende ernstige ongelukken zien gebeuren of was er zelf bijna bij betrokken maar tis altijd goed afgelopen gelukkig.
pfffffff ook heftigquote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeii twee maal een naar ongeluk.
1.Ik reed en was in de stres niet zo'n leuke avond enz.. Reed niet hard maar verleende geen voorrang aan een auto die van links kwam. Never nooit gezien. Ramde me vol in het linker portier.
Niemand gewond, maar helaas had de dame van de andere auto geen gordel om dus die had wel een vet ei op haar hoofd.
Alles goed afgehandeld verder, maar ik heb me nog nooit zo rot gevoeld..![]()
2. Snelweg Duitsland. Terugweg van wintersport. Ik zat achterin. Het was mistig en de chauffeur reed redelijk door en in mijn ogen toch iets te snel .. Iemand gooide zijn auto direct vanaf de vluchtstrook de snelweg op.
Was uitwijken remmen en beng bovenop een ander geknald. Toen heb ik echt staan kotsen tussen de vangrail. (Shok!!)
Auto total los maar niemand gewond gelukkig.. Maar de schrik... Brrrrrrr
Dat was het gelukkig ...
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
7 doden in een uur ...............is ook een optie
Je was sneller.. maar wat ik nog wilde zeggen is dat ik op de fiets ook wel redelijk op mijn plaat ben gegaan door automobilisten. Het is dus niet zo dat je eerder een ongeluk krijgt doordat je in een auto zelf zit..quote:
Dat is juist goed want op die manier ben je namelijk nog in staat te handelen, paniek is beter achteraf.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja je raakt in een soort shock maar bij mij is het altijd achteraf op het moment zelf merk je niks aan me
héél raar is dat.......
dan moet ik meteen aan Youp van 't Hek denken aan die echtparen die gaan fietsenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was sneller.. maar wat ik nog wilde zeggen is dat ik op de fiets ook wel redelijk op mijn plaat ben gegaan door automobilisten. Het is dus niet zo dat je eerder een ongeluk krijgt doordat je in een auto zelf zit..
Lopend en thuis kan het ook gebeuren.
Een auto hebben is domweg lekker.Maar ik ga er mee van A naar B .. Ik rij er niet in omdat ik het zo leuk vind.
Die gasten heb je ook.. Lekker stukkie rijden op zondag ... Jaaaahhh daaaaaaaaaaaaaaaggg
Dat is wel waar....... als ik terugkijk op alle drama's .... ben ik er best goed doorheengeroldquote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat is juist goed want op die manier ben je namelijk nog in staat te handelen, paniek is beter achteraf.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
Die gasten heb je ook.. Lekker stukkie rijden op zondag ... Jaaaahhh daaaaaaaaaaaaaaaggg
mijn ouders deden het héél vaakquote:Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
nee daar kan ik me ook niks bij voorstellen
Daar is die shock ook voor .. Dat doet je lichaam voor je. Als een bijna ongeluk.. Op het moment ben je cool en pas daarna komt de adrenaline ... Tintelingen tot in je vingertoppen.. Brrrrrrrquote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat is juist goed want op die manier ben je namelijk nog in staat te handelen, paniek is beter achteraf.
ja is een kutgevoel......quote:Op donderdag 6 november 2008 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is die shock ook voor .. Dat doet je lichaam voor je. Als een bijna ongeluk.. Op het moment ben je cool en pas daarna komt de adrenaline ... Tintelingen tot in je vingertoppen.. Brrrrrrr
Truste Sporti slaap lekker en niet dromen over ongelukken enzo......quote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ga me mand in morgen weer vroeg uit de veren
Slaap welquote:Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ga me mand in morgen weer vroeg uit de veren
Ja.. Ten eerste bij de fysioquote:Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet jij morgen werken Muis?
bleeehhhhhhhquote:Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja.. Ten eerste bij de fysioEn daarna nog ff 3 uurtjes naar de baas .
11:30 Vroeg hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bleeehhhhhhh![]()
hoe laat bij de fysio?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo !!!! Maak je een geintje. Die gast was te beroerd om zelf te rijden, en dan ook nog mekkeren dat het fout gaat terwijl je in een vreemd land zwetend achter het stuur in de drukte rijdt![]()
MannenOhh shit was een grapje
Wind me weer op
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik had vorige vrijdag twee vriendinnen uit België en daarmee wezen stappen in Leiden en Den haag.
Toen we thuis waren zei die ene, "Nou leuk Coos dat we nu ook eens aan rally mee hebben gedaan".![]()
En ik was me van geen kwaad bewust maar achteraf, werd het af en toe wel stil op de achterbank. Of dat van de Geleenstraat of mijn rijstijl was, dat weet ik niet.![]()
Maar je moet in de stad toch doordouwen?? Anders sta je d'r morgen nog.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik had vorige vrijdag twee vriendinnen uit België en daarmee wezen stappen in Leiden en Den haag.
Toen we thuis waren zei die ene, "Nou leuk Coos dat we nu ook eens aan rally mee hebben gedaan".![]()
En ik was me van geen kwaad bewust maar achteraf, werd het af en toe wel stil op de achterbank. Of dat van de Geleenstraat of mijn rijstijl was, dat weet ik niet.![]()
Gasten?? Hele families!!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
kijk dat spreekt dan weer in je voordeelquote:Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, ik hou ook niet van voetbal.
Tuurlijk wel. Als je uit een kleinere zijstraat komt om op een doorgaande weg te gaan moet je wel proppen anders sta je d'r echt uren. En aangezien veel van die mannetjes "de lak" toch wel héél belangrijk vinden kom ik er altijd tussen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou subtiele hint.. En in een stad heeft doordouwen al helemaal geen zin volgens mij
Nee joh.. Ik werk me de pleuris. Pijn nee .. Maar zweten ja. Die loopband gaat steeds sneller en de fiets steeds zwaarder. Ben kapot .. maar das meer mijn conditie.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja mijn plan is dan om me nog wel effe 3x om te draaien
![]()
is het nog pijnlijk bij de fysio? of valt het mee?
wat moet je daar precies doen? of wordt je lekker gemasseerd door een stoere vent ofzo
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh.. Ik werk me de pleuris. Pijn nee .. Maar zweten ja. Die loopband gaat steeds sneller en de fiets steeds zwaarder. Ben kapot .. maar das meer mijn conditie.![]()
De spieren moeten nou eenmaal worden getraind ..
En geen gespierde vent.. een aardige dame
Oh heb jij ook zo'n auto.. Wat dat betreft heb ik ook vaak voorrang.. Zal me aan me lak roesten.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je uit een kleinere zijstraat komt om op een doorgaande weg te gaan moet je wel proppen anders sta je d'r echt uren. En aangezien veel van die mannetjes "de lak" toch wel héél belangrijk vinden kom ik er altijd tussen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je uit een kleinere zijstraat komt om op een doorgaande weg te gaan moet je wel proppen anders sta je d'r echt uren. En aangezien veel van die mannetjes "de lak" toch wel héél belangrijk vinden kom ik er altijd tussen.
die van ons ook hoor, ziet er niet uit dat ding....quote:Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh heb jij ook zo'n auto.. Wat dat betreft heb ik ook vaak voorrang.. Zal me aan me lak roesten.
Mijn colega's noemen het een asbak op wielen
Moest echt de ramen schoonmaken met spiritus .. Zag geen ruk meer. Wat een bruine bagger kwam eraf.. en toen durfde ik er niet in te rokenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die van ons ook hoor, ziet er niet uit dat ding....
Had ik net leuke plaatjes gevonden in afwachting van de pics, zit die al weer op slot!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef Soury het volgende:
Hier hoort een slot op stelletje ramp touristen
14 jaar oud bijna.. En het boeit me echt niet verder. APK is weer ok voor een jaar en in Amsterdam kan je nou eenmaal geen knappe auto hebben. Maak je er zelf geen krassen op doen andere het wel voor je..quote:Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die van ons ook hoor, ziet er niet uit dat ding....
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik net leuke plaatjes gevonden in afwachting van de pics, zit die al weer op slot!![]()
Humpty Dumpty sat on a wall.
Humpty Dumpty had a great fall.
All the king's horses and all the king's men
Couldn't put Humpty together again.
[ afbeelding ]
Je moet overal doordouwenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
ik zit héél diep na te denken maar ik heb geen flauw idee hoe oud die van ons is......quote:Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
14 jaar oud bijna.. En het boeit me echt niet verder. APK is weer ok voor een jaar en in Amsterdam kan je nou eenmaal geen knappe auto hebben. Maak je er zelf geen krassen op doen andere het wel voor je..
Dat was het ongelukjequote:Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
verrek ik zie nu pas dat Muis ook een topic had geopend.........
weer te laat Muisik had het niet eens gezien ......
OMG ... Die wil ik niet voor niks rijdenquote:Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef Coos het volgende:
'k heb nog wel een foto van de auto van Greet![]()
[ afbeelding ]
Ah gosh ....quote:
Jij snapt het.quote:
Ho ho!!!quote:maar het zootje dat buiten de spits rondhobbelt mag van mij van de weg gehaald worden, voor eeuwigGodverdegodver.... Gepensioneerden en theemutsen.
![]()
![]()
Euh.....quote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar zat jij dan al die tijd?
Ik hoop niet in de auto, om "zo maar een rondje te rijden"quote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar zat jij dan al die tijd?
In het gesloten topic, ik was ook even roken, en toen kwam ik terug en zag ik opeens een slotje.quote:
quote:
ow.......quote:Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In het gesloten topic, ik was ook even roken, en toen kwam ik terug en zag ik opeens een slotje.![]()
Ik rijd wel eens, maar alleen op het dak van de megastores. Zomaar een rondje, doe ik niet aan.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop niet in de auto, om "zo maar een rondje te rijden"![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
effe P&W kaaiken.![]()
Ja, zo spreekt Ella Vogelaar. Late waai es kaaiken wat we in de waaiken voor elkaar kraaigen.
Ik krijg d'r kouwe rillingen van. Net alsof er een krijtje over het schoolbord krast.
Vanmiddag kocht ik baai de Turk bosuien. Ik vroeg uit welk bos die kwamen.
Gelukkigquote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik rijd wel eens, maar alleen op het dak van de megastores. Zomaar een rondje, doe ik niet aan.
Nee, in niet buiten, maar wel in het rookhok....quote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.......![]()
moet jij naar buiten om te roken ofzo ?
ik paf gewoon door hier......
maar ja..... ik heb ook een P L A S M A C L U S T E R![]()
SM-erquote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
effe P&W kaaiken.![]()
Ja, zo spreekt Ella Vogelaar. Late waai es kaaiken wat we in de waaiken voor elkaar kraaigen.
Ik krijg d'r kouwe rillingen van. Net alsof er een krijtje over het schoolbord krast.
Vanmiddag kocht ik baai de Turk bosuien. Ik vroeg uit welk bos die kwamen.
Ik ben cool!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.......![]()
moet jij naar buiten om te roken ofzo ?
ik paf gewoon door hier......
maar ja..... ik heb ook een P L A S M A C L U S T E R![]()
da's geen oplossing, dat heet bakzijl halen of overstag gaanquote:Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, in niet buiten, maar wel in het rookhok....![]()
Ik ben hier de enige die rookt, en na de tigste ruzie erover, was dit de oplossing.
Thuis een rookhok echt waarquote:Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, in niet buiten, maar wel in het rookhok....![]()
Ik ben hier de enige die rookt, en na de tigste ruzie erover, was dit de oplossing.
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben cool!
Quit smoking!!
Three months, two days, 22 hours, 41 minutes and 20 seconds.
1424 cigarettes not smoked,
saving ¤ 237,47.
Life saved: 4 days, 22 hours, 40 minutes.
![]()
[..]
Ik ben cool!
Quit smoking!!
saving ¤ 237,47.
![]()
[..]
Ik ben cool!
Quit smoking!!
saving ¤ 237,47.
![]()
Dan maar een x aantal uurtjes minderquote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wel knap....... eerlijk is eerlijk ......
ik moet nog maar zien of het mij gaat lukken
áls ik het ooit nog eens ga proberen
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar een x aantal uurtjes minder![]()
Erg he???
Dan was het een echtscheiding in mijn gevalquote:Op donderdag 6 november 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze heeft nog mazzel hij had d'r ook de vrieskou in kenne douwen
ik sweeeeeeeeer 't je.........quote:Op donderdag 6 november 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan was het een echtscheiding in mijn geval
ja truste Muis ik ga d'r ook van tussen.....quote:Op donderdag 6 november 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik ga nog een iets dikkere draaien en ga misschien nog een blz. van me boek lezen.
laters lady's en gents was aangenaam
Trusten Fan!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja truste Muis ik ga d'r ook van tussen.....
mensen beste wensen........ en slaapse![]()
![]()
Rookte 2 pakjes per dag ben 5 jaar geleden gestopt met die pillen zyban. Kreeg na een maand hartproblemen en dat was voor mij dus een reden om nooit meer te gaan roken. Maar als ik nu zou horen dat het geen kwaad zou kunnen stak ik gelijk weer mijn lekkere barclay sigaret aan en kocht gelijk weer een slof. Mis het nog steeds hoor. Ben blij dat er bij ons een rookhok is op de zaak, loop ik gewoon af en toe langs om even lekker die lucht weer te snuiven. Maar verslaafd ben ik niet geweest hoor!!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben cool!
Quit smoking!!
saving ¤ 237,47.
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Rookte 2 pakjes per dag ben 5 jaar geleden gestopt met die pillen zyban. Kreeg na een maand hartproblemen en dat was voor mij dus een reden om nooit meer te gaan roken. Maar als ik nu zou horen dat het geen kwaad zou kunnen stak ik gelijk weer mijn lekkere barclay sigaret aan en kocht gelijk weer een slof. Mis het nog steeds hoor. Ben blij dat er bij ons een rookhok is op de zaak, loop ik gewoon af en toe langs om even lekker die lucht weer te snuiven. Maar verslaafd ben ik niet geweest hoor!!!!!
Een kleine bijkomstigheid was niet zo knap met stoppen ben er 25 kilo door aangekomen. Zit dus sinds die tijd ook lekker strak in mijn vel.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel knap!
![]()
Maar Barclay, die heb ik per ongeluk 1x gekocht,wat een smerige filters zijn dat!
Ja, dat is dan wel wat minder ja. Ach, als je maar gelukkig bent he?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:27 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Een kleine bijkomstigheid was niet zo knap met stoppen ben er 25 kilo door aangekomen. Zit dus sinds die tijd ook lekker strak in mijn vel.
Ja hoor zeker gelukkig. Heb een heel leuk leven met allemaal fijne mensen om me heen. Geluk heb je voor een groot deel zelf in de hand is mijn mening.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel wat minder ja. Ach, als je maar gelukkig bent he?![]()
Dan ben ik een autist.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf wel gevat idd.
Maar het is autistenhumor.
Nee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Manu82 het volgende:
Was het voetbal eigenlijk nog om aan te zien?
Ja hoor, voor 150 euro eigen risico mag je je op kosten van de staat verdoven.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ben ik een autist.![]()
Krijg je dan een beetje kikke medicijnen?
Kun je nog blij zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, voor 150 euro eigen risico mag je je op kosten van de staat verdoven.
En in november krijgen 'we' dankzij deze geweldige regering ook nog eens zomaar 47 euro terug.
Ja, die is schitterend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
Dit nummer raakt ons wederzidse melancholische gevoel denk ik,Peter
Quitters are losersquote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben cool!
Quit smoking!!
saving ¤ 237,47.
![]()
Ze zeggen dat je pas echt van het roken af bent, als je aan niemand meer verteld dat je gestopt bent met roken.quote:
I love honestyquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je pas echt van het roken af bent, als je aan niemand meer verteld dat je gestopt bent met roken.
Dus eigenlijk ben ik nog steeds een beetje een roker
Fuck you wanker!quote:
De onvolprezen Saskia & Serge toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:34 schreef Coos het volgende:
Jeugdsentiment!!![]()
Zomer in Zeeland van Lenny Kühr maar dan anders.
Ja! Die Uri en Anuschka of zo. Prachtig! Kippenvel! En Timor quick quick slowquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:48 schreef noekje het volgende:
Wankers!![]()
Cc, gisteravond nog so you think you can dance gekeken?
Ja, kippenvel! Die van Uri dan. Die van Timor was pure entertainment, wat zijn zij goed zeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Die Uri en Anuschka of zo. Prachtig! Kippenvel! En Timor quick quick slow.
Ik heb alleen de uitslag niet gezien.
Zondagquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Cc, ik heb het even gemist maar wil t wel graag weten, wanneer is nu de vervolg date?
Zondag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Cc, ik heb het even gemist maar wil t wel graag weten, wanneer is nu de vervolg date?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij weten ze het in V&A zelfs
Dat ga je vanavond niet horen bij Popstars. Oooh, dat is zooo slecht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Gert het volgende:
Haha, gisteren zei m'n chickie vanachter de andere TV ook al dat So You Think You Can Dance zo gaaf was. Maar ik keek natuurlijk voetbal, misschien is dat achteraf een foute keuze geweest.![]()
Echt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ga je vanavond niet horen bij Popstars. Oooh, dat is zooo slecht.
Jouw weekend was woensdag toch al begonnen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:25 schreef dieenebart het volgende:
Zondag de gahkste!
Mogge y'all. Weekend
Hahaha nee muts.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
En hebben jullie gewoon 2 tv's in de woonkamer?
Gifjequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Haha, gisteren zei m'n chickie vanachter de andere TV ook al dat So You Think You Can Dance zo gaaf was. Maar ik keek natuurlijk voetbal, misschien is dat achteraf een foute keuze geweest.![]()
En een hele fijne vrijdag natuurlijk.![]()
Ik zit de hele avond met mijn muil open te kijken, met wat sliertjes kwijl die langzaam op de bank druppen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Binnenkort komen de popstars bij ons in de winkel.
Ik heb werkelijk géén idee wie dat zijn, nooit gezien zelfs
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb de eindscène eergisteren iets van drie keer achter elkaar gekeken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Gert het volgende:
Vanavond maar eens saampjes "Burn after reading" kijken, met die sterrencast.
Oké, dat wordt dus een snipperdag óf de chips en rosé mee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond met mijn muil open te kijken, met wat sliertjes kwijl die langzaam op de bank druppen.
Zoonlief daarentegen vindt iedereen briljant en goed. Ik zeur, hij klapt maar gelukkig hebben we altijd chips en rosé!
Nee, ik moest gisteren ook nog anderhalf uur werken!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw weekend was woensdag toch al begonnen?
Ooooh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha nee muts.
Maar soms komen we even bij elkaar langs om te zwaaien of om weer een bel wijn in te schenken.
Popstars kijken we geen van beiden. Vanavond maar eens saampjes "Burn after reading" kijken, met die sterrencast.
O, en ik ga voor het eerst deze week CBML maar weer eens doen, want tja, de Ceremonie ontroert toch altijd wel, qua kippenvelmonumentje.
Dan heb je geen keuze meer.
Ik ben zelf een beetje onzeker of die vogel wel het goede liedje voorgezongen heeft gekregen ...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
Ik ga vavond ook kijken. Ik vertrouw nog steeds op Cc.
Ja dat dúúrt ook nog eens zeveneneenhalf uur of zo toch, dat programma?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond met mijn muil open te kijken, met wat sliertjes kwijl die langzaam op de bank druppen.
Zoonlief daarentegen vindt iedereen briljant en goed. Ik zeur, hij klapt maar gelukkig hebben we altijd chips en rosé!
L zegt dat. J. kwijlt na een half uur de fatboy onder en stuiptrekt iets, die slaapt altijd. L is onverwoestbaar. Die gaat om 22.30 uur nog een kopje thee voor zichzelf maken want het is toch zoooo gezallig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat dúúrt ook nog eens zeveneneenhalf uur of zo toch, dat programma?
Maar de doelgroep vindt het tof dus, en jij hebt Mothers little helper onder handbereik. J. zegt dan: tjiérst! [ afbeelding ] En rost dan z'n beker melk tegen je wijnglas.
Sloffe Zaanse Rondjes hierquote:
En het is iets met clusterfuck, maar verder mag je niets verklappen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb de eindscène eergisteren iets van drie keer achter elkaar gekeken.
Nou, ik niet. Ik vertrouw op jou én het vogeltje en anders hebben ze de koers gewijzigd nadat het uitgelekt was. Hoe dan ook, het is een complot. Alle vogels waren aanwezig, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zelf een beetje onzeker of die vogel wel het goede liedje voorgezongen heeft gekregen ...
Hahaha, klinkt cosy!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
[..]
L zegt dat. J. kwijlt na een half uur de fatboy onder en stuiptrekt iets, die slaapt altijd. L is onverwoestbaar. Die gaat om 22.30 uur nog een kopje thee voor zichzelf maken want het is toch zoooo gezallig.So gay. Lekker lachen om Geer enzo
Precies maar ze zijn nu op en dat is toch een vervelend momentje. Ik zat net lekker in het ritme van, een slok koffie en koekje. Ik ga zo maar over op de prince ministars.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sloffe Zaanse Rondjes hier![]()
Maar dat spoelt zo lekker weg met koffie.
Gister kreeg ik nog te horen dat ik zo ontzettend afgevallen was.
Dus dan mag dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |