Kun je nog blij zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, voor 150 euro eigen risico mag je je op kosten van de staat verdoven.
En in november krijgen 'we' dankzij deze geweldige regering ook nog eens zomaar 47 euro terug.
Ja, die is schitterend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
Dit nummer raakt ons wederzidse melancholische gevoel denk ik,Peter
Quitters are losersquote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben cool!
Quit smoking!!
Three months, two days, 22 hours, 41 minutes and 20 seconds.
1424 cigarettes not smoked,
saving ¤ 237,47.
Life saved: 4 days, 22 hours, 40 minutes.
![]()
Ze zeggen dat je pas echt van het roken af bent, als je aan niemand meer verteld dat je gestopt bent met roken.quote:
I love honestyquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je pas echt van het roken af bent, als je aan niemand meer verteld dat je gestopt bent met roken.
Dus eigenlijk ben ik nog steeds een beetje een roker
Fuck you wanker!quote:
De onvolprezen Saskia & Serge toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:34 schreef Coos het volgende:
Jeugdsentiment!!![]()
Zomer in Zeeland van Lenny Kühr maar dan anders.
Ja! Die Uri en Anuschka of zo. Prachtig! Kippenvel! En Timor quick quick slowquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:48 schreef noekje het volgende:
Wankers!![]()
Cc, gisteravond nog so you think you can dance gekeken?
Ja, kippenvel! Die van Uri dan. Die van Timor was pure entertainment, wat zijn zij goed zeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Die Uri en Anuschka of zo. Prachtig! Kippenvel! En Timor quick quick slow.
Ik heb alleen de uitslag niet gezien.
Zondagquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Cc, ik heb het even gemist maar wil t wel graag weten, wanneer is nu de vervolg date?
Zondag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Cc, ik heb het even gemist maar wil t wel graag weten, wanneer is nu de vervolg date?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |