abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63015032
bloed aan de muur?

pi_63015055
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:08 schreef Sporti het volgende:

[..]

Rustig doorijden naar het raken van de vangrail is wel erg cool ja
Ik heb wel verschillende ernstige ongelukken zien gebeuren of was er zelf bijna bij betrokken maar tis altijd goed afgelopen gelukkig.
ja, leuk is anders..... tis ook niet echt een leuk onderwerp maar ja, het gebeurd nou eenmaal,
toen Jougslavie nog gewoon Jougslavie was dus voor die oorlog kon je er zó doorheen rijden
één lange weg huppatee naar Griekenland,,,,,,, toen gingen we dus met de auto.....

3000 km amsterdam - griekenland.......... dramatisch........ maar vaak gedaan......

maar goed toen ook wel rare dingen meegemaakt, autopech in the middle of noware...... in Jougslavie
en dan komt er op een gegeven moment zo'n takelwagentje voorbij, er stonden geen ANWB palen
daar om even te bellen natuurlijk, en dan wordt je dus meegenomen naar één of ander dorpje,

auto werd hélemaal uitelkaar gehaald, 5 jougoslaven in die ''garage'' en ik dacht, wij komen hier nooit levend
vandaag, niemand weet waar we zijn..... mobiel telefoontje hadden we nog niet hé.....

maar goed, ik zat daar op een stapel reservebanden met een mank zwerfkatje te spelen, en ik
wilde uit de kofferbak zo'n pakkie smeerkaas pakken voor dat katje..... toen zag ik de kadootjes
voor de familieleden daar, zat zo'n delfsblauw molentje bij, en die gaf ik aan die ''baas'' daar
en toen zei ik (in engels natuurlijk) bedankt voor de hulp enzo....... en toen knipte die met zijn vingers
en in no time zat de auto weer inelkaar........?

vind ik nog steeds heel vreemd...... het kosten ons trouwens wel al ons vakantiegeld..... dat dan weer wel

daarna kreeg ik ook een jankbui trouwens, ik had echt uren in doodangst gezeten.....

[ Bericht 0% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 06-11-2008 22:28:16 ]
pi_63015183
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Oeii twee maal een naar ongeluk.
1.Ik reed en was in de stres niet zo'n leuke avond enz.. Reed niet hard maar verleende geen voorrang aan een auto die van links kwam. Never nooit gezien. Ramde me vol in het linker portier.
Niemand gewond, maar helaas had de dame van de andere auto geen gordel om dus die had wel een vet ei op haar hoofd.
Alles goed afgehandeld verder, maar ik heb me nog nooit zo rot gevoeld..
2. Snelweg Duitsland. Terugweg van wintersport. Ik zat achterin. Het was mistig en de chauffeur reed redelijk door en in mijn ogen toch iets te snel .. Iemand gooide zijn auto direct vanaf de vluchtstrook de snelweg op.
Was uitwijken remmen en beng bovenop een ander geknald. Toen heb ik echt staan kotsen tussen de vangrail. (Shok!!)
Auto total los maar niemand gewond gelukkig.. Maar de schrik... Brrrrrrr
Dat was het gelukkig ...
pfffffff ook heftig

ja je raakt in een soort shock maar bij mij is het altijd achteraf op het moment zelf merk je niks aan me
héél raar is dat.......
pi_63015198
Oeps
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63015268
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef Soury het volgende:
Oeps
ongelukje?
pi_63015285
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
bloed aan de muur?

7 doden in een uur ...............is ook een optie
pi_63015392
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef Sporti het volgende:

[..]

7 doden in een uur ...............is ook een optie
pffffff laten we hopen van niet......

maar goed......... eigenlijk best zonde dat ik niet eens meer durf auto te rijden, maar wel
beter voor mijn omgeving denk ik
pi_63015545
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ongelukje?
Je was sneller.. maar wat ik nog wilde zeggen is dat ik op de fiets ook wel redelijk op mijn plaat ben gegaan door automobilisten. Het is dus niet zo dat je eerder een ongeluk krijgt doordat je in een auto zelf zit..
Lopend en thuis kan het ook gebeuren.
Een auto hebben is domweg lekker.Maar ik ga er mee van A naar B .. Ik rij er niet in omdat ik het zo leuk vind.
Die gasten heb je ook.. Lekker stukkie rijden op zondag ... Jaaaahhh daaaaaaaaaaaaaaaggg
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63015566
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

ja je raakt in een soort shock maar bij mij is het altijd achteraf op het moment zelf merk je niks aan me
héél raar is dat.......
Dat is juist goed want op die manier ben je namelijk nog in staat te handelen, paniek is beter achteraf.
pi_63015618
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Je was sneller.. maar wat ik nog wilde zeggen is dat ik op de fiets ook wel redelijk op mijn plaat ben gegaan door automobilisten. Het is dus niet zo dat je eerder een ongeluk krijgt doordat je in een auto zelf zit..
Lopend en thuis kan het ook gebeuren.
Een auto hebben is domweg lekker.Maar ik ga er mee van A naar B .. Ik rij er niet in omdat ik het zo leuk vind.
Die gasten heb je ook.. Lekker stukkie rijden op zondag ... Jaaaahhh daaaaaaaaaaaaaaaggg
dan moet ik meteen aan Youp van 't Hek denken aan die echtparen die gaan fietsen

GA DAN UIT ELKAAAAR !!!

pi_63015679
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Sporti het volgende:

[..]

Dat is juist goed want op die manier ben je namelijk nog in staat te handelen, paniek is beter achteraf.
Dat is wel waar....... als ik terugkijk op alle drama's .... ben ik er best goed doorheengerold
pi_63015690
quote:

nee daar kan ik me ook niks bij voorstellen
pi_63015725
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:32 schreef Sporti het volgende:

[..]

nee daar kan ik me ook niks bij voorstellen
mijn ouders deden het héél vaak dat dan weer wel........
pi_63015746
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Sporti het volgende:

[..]

Daar is die shock ook voor .. Dat doet je lichaam voor je. Als een bijna ongeluk.. Op het moment ben je cool en pas daarna komt de adrenaline ... Tintelingen tot in je vingertoppen.. Brrrrrrr
pi_63015841
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar is die shock ook voor .. Dat doet je lichaam voor je. Als een bijna ongeluk.. Op het moment ben je cool en pas daarna komt de adrenaline ... Tintelingen tot in je vingertoppen.. Brrrrrrr
ja is een kutgevoel......
maar beter dan in paniek raken op hét moment supreme dan maar.......

nou ik neem een wijntje hoor,,,,,,, effe al die ellende verwerken
pi_63015903
pi_63015942
zó hé hé daar knapt een mens van op........
pi_63015969
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga me mand in morgen weer vroeg uit de veren
pi_63016010
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Sporti het volgende:

[..]

Truste Sporti slaap lekker en niet dromen over ongelukken enzo......

pi_63016045
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Sporti het volgende:

[..]

Slaap wel
pi_63016071
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Slaap wel
moet jij morgen werken Muis?
pi_63016151
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

moet jij morgen werken Muis?
Ja.. Ten eerste bij de fysio En daarna nog ff 3 uurtjes naar de baas .
pi_63016171
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja.. Ten eerste bij de fysio En daarna nog ff 3 uurtjes naar de baas .
bleeehhhhhhh

hoe laat bij de fysio?
pi_63016211
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

bleeehhhhhhh

hoe laat bij de fysio?
11:30 Vroeg hoor
pi_63016286
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja hallo !!!! Maak je een geintje. Die gast was te beroerd om zelf te rijden, en dan ook nog mekkeren dat het fout gaat terwijl je in een vreemd land zwetend achter het stuur in de drukte rijdt
Mannen Ohh shit was een grapje Wind me weer op

Ik had vorige vrijdag twee vriendinnen uit België en daarmee wezen stappen in Leiden en Den haag.
Toen we thuis waren zei die ene, "Nou leuk Coos dat we nu ook eens aan rally mee hebben gedaan".
En ik was me van geen kwaad bewust maar achteraf, werd het af en toe wel stil op de achterbank. Of dat van de Geleenstraat of mijn rijstijl was, dat weet ik niet.

Maar je moet in de stad toch doordouwen?? Anders sta je d'r morgen nog.
pi_63016309
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:42 schreef Soury het volgende:

[..]

11:30 Vroeg hoor
ja mijn plan is dan om me nog wel effe 3x om te draaien

is het nog pijnlijk bij de fysio? of valt het mee?
wat moet je daar precies doen? of wordt je lekker gemasseerd door een stoere vent ofzo
pi_63016363
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik had vorige vrijdag twee vriendinnen uit België en daarmee wezen stappen in Leiden en Den haag.
Toen we thuis waren zei die ene, "Nou leuk Coos dat we nu ook eens aan rally mee hebben gedaan".
En ik was me van geen kwaad bewust maar achteraf, werd het af en toe wel stil op de achterbank. Of dat van de Geleenstraat of mijn rijstijl was, dat weet ik niet.

dus die meiden hebben doodangsten uitgestaan achterin, nah staat je netjes ouwe
pi_63016422
quote:

[..]

Nou subtiele hint.. En in een stad heeft doordouwen al helemaal geen zin volgens mij
pi_63016473
quote:

[..]

Gasten?? Hele families!!
Ik heb ook een hekel aan autorijden en dat merken en gadgets gedoe is ook niet aan mij besteed.
Maar ja, ik hou ook niet van voetbal.

pi_63016499
affijn Coos vandaag of morgen liggen er een paar bekeuringen op de mat........

geflitst.....
pi_63016544
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:48 schreef Coos het volgende:

[..]

Maar ja, ik hou ook niet van voetbal.

kijk dat spreekt dan weer in je voordeel

voetbal
pi_63016567
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou subtiele hint.. En in een stad heeft doordouwen al helemaal geen zin volgens mij
Tuurlijk wel. Als je uit een kleinere zijstraat komt om op een doorgaande weg te gaan moet je wel proppen anders sta je d'r echt uren. En aangezien veel van die mannetjes "de lak" toch wel héél belangrijk vinden kom ik er altijd tussen.
pi_63016572
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja mijn plan is dan om me nog wel effe 3x om te draaien

is het nog pijnlijk bij de fysio? of valt het mee?
wat moet je daar precies doen? of wordt je lekker gemasseerd door een stoere vent ofzo
Nee joh.. Ik werk me de pleuris. Pijn nee .. Maar zweten ja. Die loopband gaat steeds sneller en de fiets steeds zwaarder. Ben kapot .. maar das meer mijn conditie.
De spieren moeten nou eenmaal worden getraind ..
En geen gespierde vent.. een aardige dame
pi_63016634
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee joh.. Ik werk me de pleuris. Pijn nee .. Maar zweten ja. Die loopband gaat steeds sneller en de fiets steeds zwaarder. Ben kapot .. maar das meer mijn conditie.
De spieren moeten nou eenmaal worden getraind ..
En geen gespierde vent.. een aardige dame
owkee dus best nog wel doorbijten........
pi_63016670
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef Coos het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Als je uit een kleinere zijstraat komt om op een doorgaande weg te gaan moet je wel proppen anders sta je d'r echt uren. En aangezien veel van die mannetjes "de lak" toch wel héél belangrijk vinden kom ik er altijd tussen.
Oh heb jij ook zo'n auto.. Wat dat betreft heb ik ook vaak voorrang.. Zal me aan me lak roesten.
Mijn colega's noemen het een asbak op wielen
pi_63016678
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef Coos het volgende:

[..]

etter.......
pi_63016733
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh heb jij ook zo'n auto.. Wat dat betreft heb ik ook vaak voorrang.. Zal me aan me lak roesten.
Mijn colega's noemen het een asbak op wielen
die van ons ook hoor, ziet er niet uit dat ding....

pi_63016811
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Moest echt de ramen schoonmaken met spiritus .. Zag geen ruk meer. Wat een bruine bagger kwam eraf.. en toen durfde ik er niet in te roken
  donderdag 6 november 2008 @ 22:56:36 #39
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63016825
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:44 schreef Soury het volgende:
Hier hoort een slot op stelletje ramp touristen
Had ik net leuke plaatjes gevonden in afwachting van de pics, zit die al weer op slot!

Humpty Dumpty sat on a wall.
Humpty Dumpty had a great fall.
All the king's horses and all the king's men
Couldn't put Humpty together again.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63016858
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]

een asbak op wielen
annex magazijn
pi_63016899
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

14 jaar oud bijna.. En het boeit me echt niet verder. APK is weer ok voor een jaar en in Amsterdam kan je nou eenmaal geen knappe auto hebben. Maak je er zelf geen krassen op doen andere het wel voor je..
pi_63016918
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Had ik net leuke plaatjes gevonden in afwachting van de pics, zit die al weer op slot!

Humpty Dumpty sat on a wall.
Humpty Dumpty had a great fall.
All the king's horses and all the king's men
Couldn't put Humpty together again.

[ afbeelding ]
verrek ik zie nu pas dat Muis ook een topic had geopend.........

weer te laat Muis ik had het niet eens gezien ......
pi_63016955
quote:

[..]

Je moet overal doordouwen Tot vorige week maakte ik zo'n 4 to 6 honderd km per dag. De spits is altijd al verschrkkekleiijk maar het zootje dat buiten de spits rondhobbelt mag van mij van de weg gehaald worden, voor eeuwig Godverdegodver.... Gepensioneerden en theemutsen.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_63016960
'k heb nog wel een foto van de auto van Greet

One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:00:26 #45
169210 liesje1979
pi_63016968
Zitten jullie hier!?!
pi_63016975
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]

14 jaar oud bijna.. En het boeit me echt niet verder. APK is weer ok voor een jaar en in Amsterdam kan je nou eenmaal geen knappe auto hebben. Maak je er zelf geen krassen op doen andere het wel voor je..
ik zit héél diep na te denken maar ik heb geen flauw idee hoe oud die van ons is......

in ieder geval tweedehands......

maakt mij wat uit....... als dat ding maar rijdt.......
pi_63016980
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

verrek ik zie nu pas dat Muis ook een topic had geopend.........

weer te laat Muis ik had het niet eens gezien ......
Dat was het ongelukje
pi_63017037
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef Coos het volgende:
'k heb nog wel een foto van de auto van Greet

[ afbeelding ]
OMG ... Die wil ik niet voor niks rijden
Wie heeft dat in godsnaam ontworpen
pi_63017041
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat was het ongelukje
ow...... nu snap ik hem pas
pi_63017066
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Zitten jullie hier!?!
waar zat jij dan al die tijd?
pi_63017069
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Zitten jullie hier!?!
Ah gosh ....
pi_63017070
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Je moet overal doordouwen
Jij snapt het.
quote:
maar het zootje dat buiten de spits rondhobbelt mag van mij van de weg gehaald worden, voor eeuwig Godverdegodver.... Gepensioneerden en theemutsen.
Ho ho!!!

One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:04:11 #53
169210 liesje1979
pi_63017123
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Euh.....
pi_63017168
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Euh.....
is geheimtaal voor?
  donderdag 6 november 2008 @ 23:05:48 #55
38396 mazaru
pi_63017180
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Euh.....
Op zoek naar de rechterschoen
pi_63017184
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Ik hoop niet in de auto, om "zo maar een rondje te rijden"
  One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:06:51 #57
169210 liesje1979
pi_63017238
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

is geheimtaal voor?
In het gesloten topic, ik was ook even roken, en toen kwam ik terug en zag ik opeens een slotje.
pi_63017250
Ruud hulde.. Ik zou na twee dagen in een dwangbuis zitten als ik zoveel kilometers moest afleggen per dag. Vreselijk vind ik het ...
pi_63017259
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef Coos het volgende:

[..]

Jij snapt het.
[..]

Ho ho!!!

What's wrong Coos, trap ik op iemands teentje
  One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:07:35 #60
169210 liesje1979
pi_63017263
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:

[..]

pi_63017267
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:

[..]

pi_63017293
effe P&W kaaiken.

Ja, zo spreekt Ella Vogelaar. Late waai es kaaiken wat we in de waaiken voor elkaar kraaigen.
Ik krijg d'r kouwe rillingen van. Net alsof er een krijtje over het schoolbord krast.

Vanmiddag kocht ik baai de Turk bosuien. Ik vroeg uit welk bos die kwamen.
pi_63017302
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

In het gesloten topic, ik was ook even roken, en toen kwam ik terug en zag ik opeens een slotje.
ow.......

moet jij naar buiten om te roken ofzo ?

ik paf gewoon door hier......

maar ja..... ik heb ook een P L A S M A C L U S T E R
  One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:08:50 #64
169210 liesje1979
pi_63017326
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik hoop niet in de auto, om "zo maar een rondje te rijden"
Ik rijd wel eens, maar alleen op het dak van de megastores. Zomaar een rondje, doe ik niet aan.
pi_63017329
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
effe P&W kaaiken.

Ja, zo spreekt Ella Vogelaar. Late waai es kaaiken wat we in de waaiken voor elkaar kraaigen.
Ik krijg d'r kouwe rillingen van. Net alsof er een krijtje over het schoolbord krast.

laters misschien Coos.........
pi_63017370
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik rijd wel eens, maar alleen op het dak van de megastores. Zomaar een rondje, doe ik niet aan.
Gelukkig
  One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:10:07 #67
169210 liesje1979
pi_63017379
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ow.......

Nee, in niet buiten, maar wel in het rookhok....
Ik ben hier de enige die rookt, en na de tigste ruzie erover, was dit de oplossing.
pi_63017382
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef Coos het volgende:
effe P&W kaaiken.

SM-er
  donderdag 6 november 2008 @ 23:12:15 #69
38396 mazaru
pi_63017453
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ow.......

Ik ben cool!
Quit smoking!!
Three months, two days, 22 hours, 41 minutes and 20 seconds.
1424 cigarettes not smoked,
saving ¤ 237,47.
Life saved: 4 days, 22 hours, 40 minutes.
pi_63017455
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ben hier de enige die rookt, en na de tigste ruzie erover, was dit de oplossing.
da's geen oplossing, dat heet bakzijl halen of overstag gaan
pi_63017471
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Thuis een rookhok echt waar
pi_63017505
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ben cool!
Quit smoking!!
saving ¤ 237,47.

wel knap....... eerlijk is eerlijk ......

ik moet nog maar zien of het mij gaat lukken

áls ik het ooit nog eens ga proberen
pi_63017512
quote:

[..]

Ik ben cool!
Quit smoking!!
saving ¤ 237,47.
pi_63017515
quote:

[..]

Ik ben cool!
Quit smoking!!
saving ¤ 237,47.

pi_63017530
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Thuis een rookhok echt waar
ze heeft nog mazzel hij had d'r ook de vrieskou in kenne douwen
pi_63017560
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

ja ja daar zitten we dan met onze grote mond
pi_63017564
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

wel knap....... eerlijk is eerlijk ......

ik moet nog maar zien of het mij gaat lukken

áls ik het ooit nog eens ga proberen
Dan maar een x aantal uurtjes minder
Erg he???
pi_63017602
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan maar een x aantal uurtjes minder
Erg he???
dat heb ik eigenlijk ook
pi_63017628
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ze heeft nog mazzel hij had d'r ook de vrieskou in kenne douwen
Dan was het een echtscheiding in mijn geval
pi_63017648
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan was het een echtscheiding in mijn geval
ik sweeeeeeeeer 't je.........
pi_63017747
Ik ga nog een iets dikkere draaien en ga misschien nog een blz. van me boek lezen.
laters lady's en gents was aangenaam
pi_63017784
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik ga nog een iets dikkere draaien en ga misschien nog een blz. van me boek lezen.
laters lady's en gents was aangenaam
ja truste Muis ik ga d'r ook van tussen.....

mensen beste wensen........ en slaapse

One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:22:01 #83
169210 liesje1979
pi_63017811
Slaap lekker Soury!

Maar, maar, maar...hij speelde vals, hij zei: joh straks ga ik dood, omdat JIJ rookt. Nou geloof dan maar dat een peuk dan een stuk minder lekker smaakt.
  One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:22:33 #84
169210 liesje1979
pi_63017829
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ja truste Muis ik ga d'r ook van tussen.....

mensen beste wensen........ en slaapse

Trusten Fan!
pi_63017842
quote:

[..]

Ik ben cool!
Quit smoking!!
saving ¤ 237,47.

Rookte 2 pakjes per dag ben 5 jaar geleden gestopt met die pillen zyban. Kreeg na een maand hartproblemen en dat was voor mij dus een reden om nooit meer te gaan roken. Maar als ik nu zou horen dat het geen kwaad zou kunnen stak ik gelijk weer mijn lekkere barclay sigaret aan en kocht gelijk weer een slof. Mis het nog steeds hoor. Ben blij dat er bij ons een rookhok is op de zaak, loop ik gewoon af en toe langs om even lekker die lucht weer te snuiven. Maar verslaafd ben ik niet geweest hoor!!!!!
  One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:25:25 #86
169210 liesje1979
pi_63017932
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:22 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Rookte 2 pakjes per dag ben 5 jaar geleden gestopt met die pillen zyban. Kreeg na een maand hartproblemen en dat was voor mij dus een reden om nooit meer te gaan roken. Maar als ik nu zou horen dat het geen kwaad zou kunnen stak ik gelijk weer mijn lekkere barclay sigaret aan en kocht gelijk weer een slof. Mis het nog steeds hoor. Ben blij dat er bij ons een rookhok is op de zaak, loop ik gewoon af en toe langs om even lekker die lucht weer te snuiven. Maar verslaafd ben ik niet geweest hoor!!!!!
Maar wel knap!

Maar Barclay, die heb ik per ongeluk 1x gekocht, wat een smerige filters zijn dat!
pi_63017990
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar wel knap!

Maar Barclay, die heb ik per ongeluk 1x gekocht, wat een smerige filters zijn dat!
Een kleine bijkomstigheid was niet zo knap met stoppen ben er 25 kilo door aangekomen. Zit dus sinds die tijd ook lekker strak in mijn vel.
  One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:32:17 #88
169210 liesje1979
pi_63018116
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:27 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Een kleine bijkomstigheid was niet zo knap met stoppen ben er 25 kilo door aangekomen. Zit dus sinds die tijd ook lekker strak in mijn vel.
Ja, dat is dan wel wat minder ja. Ach, als je maar gelukkig bent he?
pi_63018233
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, dat is dan wel wat minder ja. Ach, als je maar gelukkig bent he?
Ja hoor zeker gelukkig. Heb een heel leuk leven met allemaal fijne mensen om me heen. Geluk heb je voor een groot deel zelf in de hand is mijn mening.
pi_63018292
Ik steek er ook nog eentje in de fik
Heb vandaag een beetje verzaakt met mijn italiaanse les maar heb dat gecompenssred met kijken naar Rai Due (AnnoZero)

E con sempre oggi ho visto la mia eroina.

Lijkt het een beetje op Italiaans

Ciao a tutti.
pi_63018369
ciao tot morgen
  One tough cookie donderdag 6 november 2008 @ 23:44:32 #92
169210 liesje1979
pi_63018417
Slaap lekker Fok!
pi_63018435
Trusten lies en liesje
pi_63018503
Ben ook weg

Ciao Fok!
  † In Memoriam † donderdag 6 november 2008 @ 23:54:39 #95
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63018598
Zo, vandaag een beetje erg vroeg in slaap gevallen

Slaap lekker allemaal
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2008 @ 00:08:11 #96
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63018874
Was het voetbal eigenlijk nog om aan te zien?
Room 23
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 00:19:40 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63019134
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:33 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik vond hem zelf wel gevat idd.

Maar het is autistenhumor.
Dan ben ik een autist.

Krijg je dan een beetje kikke medicijnen?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 00:24:34 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63019244
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:08 schreef Manu82 het volgende:
Was het voetbal eigenlijk nog om aan te zien?
Nee.

Feyenoord was best goed, maar tegen een half Russissch nationaal elftal met wat Brazilianen erbij wordt het lastig.
Heerenveen en Twente: ook verloren.
ajax: nipt gewonnen van een onaanzienlijke tegenstander.
Psv: o nee, dat was eergisteren.

Nederlands clubvoetbal = smurfenvoetbal.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2008 @ 00:27:22 #99
128220 Peter6000
pi_63019326
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan ben ik een autist.

Krijg je dan een beetje kikke medicijnen?
Ja hoor, voor 150 euro eigen risico mag je je op kosten van de staat verdoven.

En in november krijgen 'we' dankzij deze geweldige regering ook nog eens zomaar 47 euro terug.
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2008 @ 00:41:18 #100
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63019609
Maar City heeft wel gewonnen
Room 23
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 00:44:48 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_63019671
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 00:27 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja hoor, voor 150 euro eigen risico mag je je op kosten van de staat verdoven.

En in november krijgen 'we' dankzij deze geweldige regering ook nog eens zomaar 47 euro terug.
Kun je nog blij zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')