Heb je dat stel in die auto ook?quote:[b]Op donderdag 6 november 2008 21:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:[/
bij moet altijd alles lekker fel......
dit heb ik met de hal gedaan.......quote:Op donderdag 6 november 2008 21:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb er behangrand gekocht van grote keien![]()
Allemachtig wat een klus maar het resultaat is welquote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit heb ik met de hal gedaan.......
allemaal zwart wit blokjes met de hand geschilder en toen een randje van dat piepschuim erboven
gelijmd...... eerst piepschuim zwart geschilderd uiteraard.... lijkt net hout......
net echt .......
[ afbeelding ]
en dan de hele hal hé........ 6 weken werk
nee maar da's ook niet écht lichtenstein dat is een soort tja... poging tot...quote:
Ja die is wel uniek aangezien stelletjes in de auto altijd ruzie hebbenquote:
Zie je welquote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee maar da's ook niet écht lichtenstein dat is een soort tja... poging tot...
ik heb deze
[ afbeelding ]
die is wel van lichtenstein
ik moet aigenlijk alleen die deuren nog eens een mooi kleurje geven... de muur boven de blokjes is grijs,quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Allemachtig wat een klus maar het resultaat is wel
Cooooool die blik van die 2quote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee maar da's ook niet écht lichtenstein dat is een soort tja... poging tot...
ik heb deze
[ afbeelding ]
die is wel van lichtenstein
ja ze is wel bloedsjagerijnig, en hij kijkt echt zo héél sneaky.......quote:
OMG! Wat een geduld! Ik zou na een blokje of 7 al gek geworden zijn, en er vervolgens zo van balen dat ik het niet eens meer terug zou schilderen in orginele staat. Dan maar een kasje ervoor zetten ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit heb ik met de hal gedaan.......
allemaal zwart wit blokjes met de hand geschilder en toen een randje van dat piepschuim erboven
gelijmd...... eerst piepschuim zwart geschilderd uiteraard.... lijkt net hout......
net echt .......
[ afbeelding ]
en dan de hele hal hé........ 6 weken werk
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG! Wat een geduld! Ik zou na een blokje of 7 al gek geworden zijn, en er vervolgens zo van balen dat ik het niet eens meer terug zou schilderen in orginele staat. Dan maar een kasje ervoor zetten ofzo.
Maar het ziet er leuk uit!
Komt me zooo bekend voor......quote:Op donderdag 6 november 2008 21:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ze is wel bloedsjagerijnig, en hij kijkt echt zo héél sneaky.......
ik denk dat ie plankgas rijdt en dat zij er de pest in heeft ofzo
Inderdaad willekeurige volgordequote:Op donderdag 6 november 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt me zooo bekend voor......Ook omgedraaid hoor
Ja mij ook, maar ik zou dan woest naar de snelheidsmeter kijken, want dat hij zo hard rijdt om haar te pesten lijkt mij duidelijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
ik rij geen auto meer sinds een jaar of 3quote:Op donderdag 6 november 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
Ik ben zelfs nog in staat om ruzie te maken met TomTom
Nou de laatste keer dat ik pissed of was reed ik in Belgie. En net voor een druk punt met multiple choice wegen gaat meneer zijn mobiel af. Een vriend belde met een lul verhaal.. God wat was ik kwaad. Heb net de juiste baan kunnen vinden.. Dan heb je die extra gast met ogen ff nodig ..quote:Op donderdag 6 november 2008 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja mij ook, maar ik zou dan woest naar de snelheidsmeter kijken, want dat hij zo hard rijdt om haar te pesten lijkt mij duidelijk.
Omgedraaid niet, want ik kijk natuurlijk nooit sneaky.
aan mij heb je écht niks......quote:Op donderdag 6 november 2008 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de laatste keer dat ik pissed of was reed ik in Belgie. En net voor een druk punt met multiple choice wegen gaat meneer zijn mobiel af. Een vriend belde met een lul verhaal.. God wat was ik kwaad. Heb net de juiste baan kunnen vinden.. Dan heb je die extra gast met ogen ff nodig ..
Whehehehehe die moet ik ook maar es aanschaffen..quote:Op donderdag 6 november 2008 21:34 schreef Sporti het volgende:
Ik ben zelfs nog in staat om ruzie te maken met TomTom
Nou op een bord letten waar een naam op staat lijkt met het minste wat je kan doenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
aan mij heb je écht niks......niet met kaartlezen of weg onthouden
écht helemaal niks, nakkkes nada........
Luik toch?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de laatste keer dat ik pissed of was reed ik in Belgie. En net voor een druk punt met multiple choice wegen gaat meneer zijn mobiel af. Een vriend belde met een lul verhaal.. God wat was ik kwaad. Heb net de juiste baan kunnen vinden.. Dan heb je die extra gast met ogen ff nodig ..
Die krijgt in ieder geval geen telefoonquote:Op donderdag 6 november 2008 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehehehe die moet ik ook maar es aanschaffen..
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou op een bord letten waar een naam op staat lijkt met het minste wat je kan doen
Luik !!! IID Wil er niet dood gevonden wordenquote:
Als je in Amsterdam woont is dat helemaal niet erg, maar waar ik woon zou jij waarschijnlijk dan niet vindenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
aan mij heb je écht niks......niet met kaartlezen of weg onthouden
écht helemaal niks, nakkkes nada........
Die snap ik nietquote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont is dat helemaal niet erg, maar waar ik woon zou jij waarschijnlijk dan niet vinden
Je moet al op zoveel letten als bijrijder: Op de omgeving, schattige boerderijtjes, mooie uitzichten, op de medeweggebruikers, en of ze in hun neus peuteren, of keihard mee zitten te zingen. Ondertussen moet je aan de knoppen van de radio draaien, snoepjes eten, opletten of er een tankstation aankomt, want je moet plassen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou op een bord letten waar een naam op staat lijkt met het minste wat je kan doen
Dat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 21:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:soms zit die Griek ineens naast me te vloeken van Godver de godever, klootzak dit en dat,
heeft iemand hem afgesneden, zegt ie...... zag je dat......?
en ik dan ...... héeh........ nee wat was er dan
![]()
ik zie dat niet eens, zit altijd naar mensen te kijken, ook bij stoplichten, zitten mensen in hun neus te peuteren, of
zich op te maken, of weet ik veel wat.......
en op de rest let ik nooit, als passagier is dat niet errug maar toen ik zelf reed was het wel eens een probleem
zelfs in amsterdam verdwaalde ik hoorquote:Op donderdag 6 november 2008 21:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam woont is dat helemaal niet erg, maar waar ik woon zou jij waarschijnlijk dan niet vinden
Beetje vaag inderdaad, maar ik woon nogal afgelegen dus zonder auto of beetje kaart zou Fan me dus nooit vindenquote:
Ja hallo !!!! Maak je een geintje. Die gast was te beroerd om zelf te rijden, en dan ook nog mekkeren dat het fout gaat terwijl je in een vreemd land zwetend achter het stuur in de drukte rijdtquote:Op donderdag 6 november 2008 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je moet al op zoveel letten als bijrijder: Op de omgeving, schattige boerderijtjes, mooie uitzichten, op de medeweggebruikers, en of ze in hun neus peuteren, of keihard mee zitten te zingen. Ondertussen moet je aan de knoppen van de radio draaien, snoepjes eten, opletten of er een tankstation aankomt, want je moet plassen.
En dan ook nog op de borden letten zeker!
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zelfs in amsterdam verdwaalde ik hoor![]()
ik ben een drama, geen richtingsgevoel niks........
inparkeren ? ik reed liever 3 straten verderop dat ik hem ergens zó in kon rijden dan dat ik tussen twee auto's
in moet parkeren......
rijbewijs halen was een drama........ theorie in 1x goed........
de rest 6x over moeten doenheeft een vermogen gekost
Ja, dat ben ik met je eens. Zeker als hij al weet dat je ervan in de stress schiet.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo !!!! Maak je een geintje. Die gast was te beroerd om zelf te rijden, en dan ook nog mekkeren dat het fout gaat terwijl je in een vreemd land zwetend achter het stuur in de drukte rijdt![]()
MannenOhh shit was een grapje
Wind me weer op
Nee hoor .. mijn zus durft niet op de snelweg, maar in Amsterdam crost ze van hot naar her en dan denk ik huh ???? Ik pak dan liever de tram/fietsquote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ja......... maar ik kan wel leuk zwart/wit blokjes schilderen da's ook een gave![]()
toch?
een mens hoeft niet alles te kunnen![]()
Psies, rij ik wel naar Luik, wel alleen als het moet want vrijwillig ga ik niet naar Luikquote:Op donderdag 6 november 2008 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ja......... maar ik kan wel leuk zwart/wit blokjes schilderen da's ook een gave![]()
toch?
een mens hoeft niet alles te kunnen![]()
Luikquote:Op donderdag 6 november 2008 21:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Psies, rij ik wel naar Luik, wel alleen als het moet want vrijwillig ga ik niet naar Luik
quote:Op donderdag 6 november 2008 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik ben er nog, maar nooit een auto ongeluk gehad, wel meerdere malen tegen een stilstaande auto opgefietst, en tegen paaltjes, bomen, etc.
Rustig doorijden naar het raken van de vangrail is wel erg cool jaquote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hebben jullie ooit een écht ongeluk gehad met de auto?
schoonma gaf me een glas water...... en die kon ik niet eens vasthouden.....
raar hé? pas achteraf, op het moment zelf was ik harstikke cool .....
Oeii twee maal een naar ongeluk.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hebben jullie ooit een écht ongeluk gehad met de auto?
Jullie doen me beseffen, dat ik nog niet toe ben aan een rijbewijsquote:Op donderdag 6 november 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeii twee maal een naar ongeluk.
1.Ik reed en was in de stres niet zo'n leuke avond enz.. Reed niet hard maar verleende geen voorrang aan een auto die van links kwam. Never nooit gezien. Ramde me vol in het linker portier.
Niemand gewond, maar helaas had de dame van de andere auto geen gordel om dus die had wel een vet ei op haar hoofd.
Alles goed afgehandeld verder, maar ik heb me nog nooit zo rot gevoeld..![]()
2. Snelweg Duitsland. Terugweg van wintersport. Ik zat achterin. Het was mistig en de chauffeur reed redelijk door en in mijn ogen toch iets te snel .. Iemand gooide zijn auto direct vanaf de vluchtstrook de snelweg op.
Was uitwijken remmen en beng bovenop een ander geknald. Toen heb ik echt staan kotsen tussen de vangrail. (Shok!!)
Auto total los maar niemand gewond gelukkig.. Maar de schrik... Brrrrrrr
Dat was het gelukkig ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |