Nee hoor, niet van jou. Wél nog steeds van je ava.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:nu is iedereen geschrokken van mij.....
nee ik op diequote:Op donderdag 6 november 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tong80 lijkt op een zak oliebollen?
Watquote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, net als jouw servies. da's ook wat.
Beetje poedersuiker erbijquote:Op donderdag 6 november 2008 20:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik op diesmiley
poppetje gezien kastje dicht.........
jaja en nu gaat iemand hem wuoten, maar dan pleur ik hem wel uit me bucket......
Ja maar, je keek ook zo boos!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:nu is iedereen geschrokken van mij.....
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar, je keek ook zo boos!
Dat dusquote:Op donderdag 6 november 2008 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, niet van jou. Wél nog steeds van je ava.
Mijn serviesquote:Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar hebben jullie het over?
met die rooie kutkoppen steeds![]()
![]()
![]()
gut wat ben ik weer grappig vandaag
quote:
ow.....quote:
Ohh daar ben ik al zo lang niet geweest. Ik zat op school om de hoek. En kwam dagelijks daar en in Artisquote:Op donderdag 6 november 2008 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ging trouwens naar het waterlooplein, want dat vond ik altijd leuk. Sterker nog, we spijbelden speciaal om daar af en toe heen te gaan. Wij wilden namelijk kleren die niet in de gewone winkels hingen. In mijn herinnering was het er zooo groot.![]()
Maar wel: laarzen, een trui, en 2 truitjes
FAIL Fanquote:Op donderdag 6 november 2008 20:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.....
![]()
ik vin jou servies wel kek........
leuk woord is dat hé kek.....
gut wat een kek jurkje...... dat zei een keer een man tegen me op kantoor toen ik bij de koffieautmaat stond
en hij kwam echt zo aanlopen![]()
en toen ging ik héél hard lachen.........![]()
en toen liep ie zodoor........
Ja maar je moet blozen ipv lachenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis écht waar.....
ik kwam niet meer bij.......
En terwijl hij aan kwam lopen dacht hij: Joh, wat een leuke vrouw, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen...en hij kwam steeds dichterbij zich in paniek afvragend wat hij dan wel kon zeggen, en toen was hij uiteindelijk zo dichtbij gekomen dat hij wel iets moest zeggen, en toen dacht hij: dat jurkje....quote:Op donderdag 6 november 2008 20:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow.....
![]()
ik vin jou servies wel kek........
leuk woord is dat hé kek.....
gut wat een kek jurkje...... dat zei een keer een man tegen me op kantoor toen ik bij de koffieautmaat stond
en hij kwam echt zo aanlopen![]()
en toen ging ik héél hard lachen.........![]()
en toen liep ie zodoor........
Je bent apartquote:Op donderdag 6 november 2008 20:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja...... kan d'r ook niks aan doen.....
als ze zó beginnen![]()
dan kunnen ze wel inpakken
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En terwijl hij aan kwam lopen dacht hij: Joh, wat een leuke vrouw, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen...en hij kwam steeds dichterbij zich in paniek afvragend wat hij dan wel kon zeggen, en toen was hij uiteindelijk zo dichtbij gekomen dat hij wel iets moest zeggen, en toen dacht hij: dat jurkje....
Gut wat een kek jurkje....(het was er w.s al uit voor hij er erg in had)
Gaat ze lachen! Arme meneer!
New York Pizza thin crustquote:Op donderdag 6 november 2008 20:42 schreef Soury het volgende:
Ohhh ff dilemma.. Amercian big pizza met salamie of Oetker pizza met mozzaralla ...
Ja die heb ik niet doos..quote:Op donderdag 6 november 2008 20:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
New York Pizza thin crust
graag gedaanquote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet doos..![]()
Oh nu weet ik het de American dus.. Die dikke doos maakt gelijk ruimte in de vriezer ..
Thanks Fan
Ik haal ze altijd al uit de doos, als ik ze in het vriesvakje leg, maar wij hebben dan ook een heel klein vriesvakje.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet doos..![]()
Oh nu weet ik het de American dus.. Die dikke doos maakt gelijk ruimte in de vriezer ..
Thanks Fan
Ja nou ja die zijn best wel dik enzo...Die dozenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
dikke dooskrijg rare gedachten bij die benaming maar ja .......
Godver daar heb ik nou echt nooit over nagedacht .. Kijk daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 6 november 2008 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd al uit de doos, als ik ze in het vriesvakje leg, maar wij hebben dan ook een heel klein vriesvakje.
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver daar heb ik nou echt nooit over nagedacht .. Kijk daar heb ik wat aan
Hi all Fan ik zag je schilderijen bij Hornbachquote:Op donderdag 6 november 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah da's best slim van Lies.........
ik heb een knoert van een vriezer dus ik heb daar geen last van
da's dan ook wel weer slim
Ik ook maar die is echt wel vol.... sinds mijn kookkunsten en miskopen de laatste weken. En nu is de ovenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah da's best slim van Lies.........
ik heb een knoert van een vriezer dus ik heb daar geen last van
da's dan ook wel weer slim
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hi all Fan ik zag je schilderijen bij Hornbach
Yep 79 euro 3 verschillende afbeeldingen ze staan in de folder van novemberquote:Op donderdag 6 november 2008 20:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lichtenstein?
kei goedkoop zeker?
van die drukwerk dingetjes?
Nou zelfs dat klopt niet altijd. Hoe vaak er wel iets verkoold uit kwam. En dan was ik ietsiepietsie te laat.quote:Op donderdag 6 november 2008 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
Je moet het alleen bij dingen doen, waarbij het wel ongeveer te raden is op welke temperatuur en hoelang het in de oven moet. Daar had ik dus eerst niet aan gedacht.
ow effe kijken of ik het kan zien op internet heb de folder nog niet gezien........quote:Op donderdag 6 november 2008 20:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Yep 79 euro 3 verschillende afbeeldingen ze staan in de folder van november
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zelfs dat klopt niet altijd. Hoe vaak er wel iets verkoold uit kwam. En dan was ik ietsiepietsie te laat.![]()
Ik loer wel ff af en toe
Uiteraard daar kan geen Hornbach tegenopquote:[b]Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:[/b
maar het échte werk is natuurlijk mooier hé dat begrijp je wel
![]()
mmmmmmmmm ik probeer de folder hier te bekijken..... maar ik krijg niks anders dan boormachines en shit......quote:Op donderdag 6 november 2008 20:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Yep 79 euro 3 verschillende afbeeldingen ze staan in de folder van november
Als je op folders klikt zie je een afbeeldingvan folder met verlichting daarin staan die schilderijen op blz. 11quote:Op donderdag 6 november 2008 21:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
http://www.hornbach.nl/home/nl/html/fs_root.html
ah........ dat ene meissie in de hoek heb ik eens geschilderd.....quote:
Pff gelukkigquote:Op donderdag 6 november 2008 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, maar aan je oven. Zo'n oven heb ik namelijk ook. Die 10 minuten zouden in principe niets uit moeten maken. Ook zo geniepig is, dat je het pas ruikt dat het mis is, als het ook al onherstelbaar mis is. En dan moet je ook nog weer wachten tot het voldoende afgekoeld is voordat je het de vuilnisbak in tieft. (Anders smelt de vuilniszak aan de vuilnisbak
)
Die kleuren van hornbach lijken echt vet foutquote:Op donderdag 6 november 2008 21:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah........ dat ene meissie in de hoek heb ik eens geschilderd.....
[ afbeelding ]
mwa......... ik vin die van mij mooierals seg ik het selluf.......
Veel mooier inderdaad bij Hornbach zijn de kleuren echt veel lichterquote:Op donderdag 6 november 2008 21:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knap!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo flets........quote:Op donderdag 6 november 2008 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kleuren van hornbach lijken echt vet fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |