Thanks, was vergeten de recorder in te stellen, maar morgenvroeg is het weerquote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
Little house on the prairie is begonnen
Geeft niets, ik vergeet het ook weleensquote:Op donderdag 6 november 2008 16:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks, was vergeten de recorder in te stellen, maar morgenvroeg is het weer
Het doet imo niet onder voor andere tjoebjes, dus ja.quote:
Zeker net afgelopenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Op CNN is Bush zijn afscheidspeeche aan het houden geloof ik![]()
ik heb echt zo'n kinderachtig ''lekker puh'' gevoel bij die vent.....
![]()
o ja strakkies boerenkool met worst![]()
alles staat klaar..... ik moet alléén niet vergeten om het gas straks aan te doen onder de pannen
ja, ja is wel eens gebeurt jah...... zat ik te denken, gut wat duren die aarappels lang, was het gas
niet aan.....
Zo had ik gisteren aan het eind van de middag nog ff heel actief een was in de droger gedaan.... kom ik halverwege de avond boven om de droger leeg te halen, had ik m niet aangezetquote:Op donderdag 6 november 2008 17:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Op CNN is Bush zijn afscheidspeeche aan het houden geloof ik![]()
ik heb echt zo'n kinderachtig ''lekker puh'' gevoel bij die vent.....
![]()
o ja strakkies boerenkool met worst![]()
alles staat klaar..... ik moet alléén niet vergeten om het gas straks aan te doen onder de pannen
ja, ja is wel eens gebeurt jah...... zat ik te denken, gut wat duren die aarappels lang, was het gas
niet aan.....
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo had ik gisteren aan het eind van de middag nog ff heel actief een was in de droger gedaan.... kom ik halverwege de avond boven om de droger leeg te halen, had ik m niet aangezet![]()
Ik zou er wel even een vuurtje bij houden als ik jou wasquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou er wel even een vuurtje bij houden als ik jou was
Doe je rustig aan?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! hier is het eten alweer op!Bami. Judoavond namelijk.
Waar denk je dat ik mee bezig ben?quote:
Zo jong en dan al verdorvenquote:Op donderdag 6 november 2008 18:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig ben?Moet alleen de kleine man even naar bed brengen. En een gesprekje afmaken. Hij verraste me net met de uitspraak: Prinsen en prinsessen vinden verboden liefdes romantisch mam.
![]()
![]()
Blijkt van de dvd van de drie musketiers te komen die oma heeft begreep ik net...![]()
Ben blij dat ik dat zowieso al smerig vindquote:Op donderdag 6 november 2008 17:02 schreef HiDiHo het volgende:
Toen je over je nek ging, zag het er zo uit ??
[ afbeelding ]
Alles kids?quote:
Gelukkig wel met een tquote:
en met sch?quote:
Dasch me te oud Hollandschequote:
heb je mij ook nog gezien met die zak oliebollenquote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Ik was vandaag in Amsterdam, en daar zag ik Amanda lopen. Het stomme was dat ik het niet eens door had, want ik keek naar de persoon naast haar en dacht: heej dat is Deborah (of iig het jongste zusje van Amanda). Pas toen ik ze bijna voorbij was zag ik dat Amanda er naast liep. Haar zusje is veel mooier dan Amanda in het echt, en ik hoorde Amanda zeggen: En ik zag helemaal geen jurkje wat ik leuk vond.
Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte
Leek je op de zak?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je mij ook nog gezien met die zak oliebollen
ja lach maar........ Ruud.nl weet hoe ik er uitzie als ik zóquote:
Ik moest ook lachenquote:
Pff, ik ben voor de duvel z'n moer niet bang, dus van jou ga ik ook niet slechter slapen. Tenzij je echt op een zak oliebollen lijkt, uiteraardquote:Op donderdag 6 november 2008 20:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja lach maar........ Ruud.nl weet hoe ik er uitzie als ik zókijk....
en da's best angstaanjagend![]()
Ruud.......? waarschuw hem maar.......
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En je hebt ook nog m'n 4-op-een-rij verneukt.
Ze stonk zeker hè.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was vandaag in Amsterdam, en daar zag ik Amanda lopen.
Nee! Kijk dat is dan weer jammer!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je mij ook nog gezien met die zak oliebollen
Meer om je smiley eigenlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah lekker dan .........
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:22 schreef Gert het volgende:
Van Bronckhorst: Feyenoord in een notedop verdomme.
Prachtige gelijkmaker van de captain, en dan maakt uitgerekend hij zo'n achterlijke blunder. 1-2 bij rust.
O. dan viel het dus mee.quote:
Ja, net als jouw servies. da's ook wat.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pff, ik ben voor de duvel z'n moer niet bang, dus van jou ga ik ook niet slechter slapen. Tenzij je echt op een zak oliebollen lijkt, uiteraard
Tong80 lijkt op een zak oliebollen?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zoek de verschillen.........
![]()
en dan ben ik alleen nog maar sjagerijnig, niet eens écht boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |