Kun je nog blij zijn?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, voor 150 euro eigen risico mag je je op kosten van de staat verdoven.
En in november krijgen 'we' dankzij deze geweldige regering ook nog eens zomaar 47 euro terug.
Ja, die is schitterend.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:49 schreef Gert het volgende:
Dit nummer raakt ons wederzidse melancholische gevoel denk ik,Peter
Quitters are losersquote:Op donderdag 6 november 2008 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben cool!
Quit smoking!!
Three months, two days, 22 hours, 41 minutes and 20 seconds.
1424 cigarettes not smoked,
saving ¤ 237,47.
Life saved: 4 days, 22 hours, 40 minutes.
![]()
Ze zeggen dat je pas echt van het roken af bent, als je aan niemand meer verteld dat je gestopt bent met roken.quote:
I love honestyquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je pas echt van het roken af bent, als je aan niemand meer verteld dat je gestopt bent met roken.
Dus eigenlijk ben ik nog steeds een beetje een roker
Fuck you wanker!quote:
De onvolprezen Saskia & Serge toch?quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:34 schreef Coos het volgende:
Jeugdsentiment!!![]()
Zomer in Zeeland van Lenny Kühr maar dan anders.
Ja! Die Uri en Anuschka of zo. Prachtig! Kippenvel! En Timor quick quick slowquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:48 schreef noekje het volgende:
Wankers!![]()
Cc, gisteravond nog so you think you can dance gekeken?
Ja, kippenvel! Die van Uri dan. Die van Timor was pure entertainment, wat zijn zij goed zeg.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Die Uri en Anuschka of zo. Prachtig! Kippenvel! En Timor quick quick slow.
Ik heb alleen de uitslag niet gezien.
Zondagquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Cc, ik heb het even gemist maar wil t wel graag weten, wanneer is nu de vervolg date?
Zondag.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:52 schreef Juud79 het volgende:
Cc, ik heb het even gemist maar wil t wel graag weten, wanneer is nu de vervolg date?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:56 schreef CarOnline het volgende:
Volgens mij weten ze het in V&A zelfs
Dat ga je vanavond niet horen bij Popstars. Oooh, dat is zooo slecht.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Gert het volgende:
Haha, gisteren zei m'n chickie vanachter de andere TV ook al dat So You Think You Can Dance zo gaaf was. Maar ik keek natuurlijk voetbal, misschien is dat achteraf een foute keuze geweest.![]()
Echt?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ga je vanavond niet horen bij Popstars. Oooh, dat is zooo slecht.
Jouw weekend was woensdag toch al begonnen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:25 schreef dieenebart het volgende:
Zondag de gahkste!
Mogge y'all. Weekend
Hahaha nee muts.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
En hebben jullie gewoon 2 tv's in de woonkamer?
Gifjequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:27 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Haha, gisteren zei m'n chickie vanachter de andere TV ook al dat So You Think You Can Dance zo gaaf was. Maar ik keek natuurlijk voetbal, misschien is dat achteraf een foute keuze geweest.![]()
En een hele fijne vrijdag natuurlijk.![]()
Ik zit de hele avond met mijn muil open te kijken, met wat sliertjes kwijl die langzaam op de bank druppen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?
Binnenkort komen de popstars bij ons in de winkel.
Ik heb werkelijk géén idee wie dat zijn, nooit gezien zelfs
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb de eindscène eergisteren iets van drie keer achter elkaar gekeken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Gert het volgende:
Vanavond maar eens saampjes "Burn after reading" kijken, met die sterrencast.
Oké, dat wordt dus een snipperdag óf de chips en rosé mee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond met mijn muil open te kijken, met wat sliertjes kwijl die langzaam op de bank druppen.
Zoonlief daarentegen vindt iedereen briljant en goed. Ik zeur, hij klapt maar gelukkig hebben we altijd chips en rosé!
Nee, ik moest gisteren ook nog anderhalf uur werken!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw weekend was woensdag toch al begonnen?
Ooooh!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha nee muts.
Maar soms komen we even bij elkaar langs om te zwaaien of om weer een bel wijn in te schenken.
Popstars kijken we geen van beiden. Vanavond maar eens saampjes "Burn after reading" kijken, met die sterrencast.
O, en ik ga voor het eerst deze week CBML maar weer eens doen, want tja, de Ceremonie ontroert toch altijd wel, qua kippenvelmonumentje.
Dan heb je geen keuze meer.
Ik ben zelf een beetje onzeker of die vogel wel het goede liedje voorgezongen heeft gekregen ...quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
Ik ga vavond ook kijken. Ik vertrouw nog steeds op Cc.
Ja dat dúúrt ook nog eens zeveneneenhalf uur of zo toch, dat programma?quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond met mijn muil open te kijken, met wat sliertjes kwijl die langzaam op de bank druppen.
Zoonlief daarentegen vindt iedereen briljant en goed. Ik zeur, hij klapt maar gelukkig hebben we altijd chips en rosé!
L zegt dat. J. kwijlt na een half uur de fatboy onder en stuiptrekt iets, die slaapt altijd. L is onverwoestbaar. Die gaat om 22.30 uur nog een kopje thee voor zichzelf maken want het is toch zoooo gezallig.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat dúúrt ook nog eens zeveneneenhalf uur of zo toch, dat programma?
Maar de doelgroep vindt het tof dus, en jij hebt Mothers little helper onder handbereik. J. zegt dan: tjiérst! [ afbeelding ] En rost dan z'n beker melk tegen je wijnglas.
Sloffe Zaanse Rondjes hierquote:
En het is iets met clusterfuck, maar verder mag je niets verklappen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik heb de eindscène eergisteren iets van drie keer achter elkaar gekeken.
Nou, ik niet. Ik vertrouw op jou én het vogeltje en anders hebben ze de koers gewijzigd nadat het uitgelekt was. Hoe dan ook, het is een complot. Alle vogels waren aanwezig, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben zelf een beetje onzeker of die vogel wel het goede liedje voorgezongen heeft gekregen ...
Hahaha, klinkt cosy!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
[..]
L zegt dat. J. kwijlt na een half uur de fatboy onder en stuiptrekt iets, die slaapt altijd. L is onverwoestbaar. Die gaat om 22.30 uur nog een kopje thee voor zichzelf maken want het is toch zoooo gezallig.So gay. Lekker lachen om Geer enzo
Precies maar ze zijn nu op en dat is toch een vervelend momentje. Ik zat net lekker in het ritme van, een slok koffie en koekje. Ik ga zo maar over op de prince ministars.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sloffe Zaanse Rondjes hier![]()
Maar dat spoelt zo lekker weg met koffie.
Gister kreeg ik nog te horen dat ik zo ontzettend afgevallen was.
Dus dan mag dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |