Jaren lang aanslagen en maandelijks 250+ doden wordt naar een tijdje ook normaal, maar ECHT normaal is het niet echt.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:48 schreef Xeanor het volgende:
Hoezo zou dat dom zijn? Ik denk er overigens hetzelfde over, en vind het redelijk normaal.
Ja precies, blijkbaar ben ik dus meer een beta-malequote:Op donderdag 6 november 2008 20:36 schreef fathank het volgende:
Waarom meisjes versieren? Omdat het kan, om te weten of je nog goed in de markt ligt en nog meer alpha-male gedrag..
Probeer je hem nou te versieren!?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Wouser het volgende:
Nooit gedacht dat ik mezelf nog zou tegen komen. Pluimpje voor TS
Haha jij pakt lelijke wijven als je dronken bentquote:Op donderdag 6 november 2008 23:36 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. waarom niet?
Als je een leuk meisje tegen komt doen, zo niet.. dan niet.. klaar
Of je moet dronken zijn![]()
ook daar is niks mis mee toch ?quote:Op donderdag 6 november 2008 23:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha jij pakt lelijke wijven als je dronken bent
Inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Laton het volgende:
leuke psychologische constructie heb je bedacht om je versier onzekerheden mee te verhullen
Het is op zich niet zo dom, maar de gemiddelde vrouw wil dat liever niet horen. Dus mocht de neiging om dat straks tegen je vriendin te zeggen bovendrijven, onderdruk het dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
.. en wil dan ook 'de liefde bedrijven' meer dan neuken...
Hier stopte ik al met lezen.quote:
die mensen moeten er ook zijn inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ook daar is niks mis mee toch ?
Ik zag het inderdaad meteen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Laton het volgende:
leuke psychologische constructie heb je bedacht om je versier onzekerheden mee te verhullen
Dit dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:31 schreef Wouser het volgende:
Nooit gedacht dat ik mezelf nog zou tegen komen. Pluimpje voor TS
alleen degene waardoor jij je laat versierenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef griekjeee het volgende:
Mannen lopen nou eenmaal hun pik achterna
Dat dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Laton het volgende:
rightttquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen degene waardoor jij je laat versieren
same here, ik ben zoveel wijven tegen gekomen waarvan ik denk, ik kan die neuken als ik wil, maar ik héb er gewoon nooit zin in om moeite doen om mijn piellie in een doos te stoppen waar ik niks voor voel.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Hello,
Hoewel ik denk dat er best goed in zou kunnen zijn, heb ik nooit echt een versierder willen zijn. Ik heb er wel heeeeeeeel vaak over getwijfeld, maar vaak lijkt het me pas 'de moeite waard' als ik een meisje/vrouw écht leuk vindt, en er 'op magische wijze' iets ontstaat.
Ook deel ik het voornamelijk vrouwelijke standpunt dat sex toch altijd wel iets betekent, ik kan het niet zo goed luchtig bekijken als in, gewoon voor de sex... Ik heb die ervaringen wel gehad maar ik heb het nooit echt bevredigend gevonden. Eigenlijk ben ik meer op zoek naar liefde dan naar sex... en wil dan ook 'de liefde bedrijven' meer dan neuken...
Is dit dom?
P.S. Ik overweeg de mogelijkheid dat ik dit allemaal verzin, en dus lieg tegen mezelf, om mijn incapabelheid te verbergen
HAHAHAHAHHAHA.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef Alec690 het volgende:
Zeer herkenbaar.
Als ik geen gevoelens / verliefdheid koester voor een meisje, dan hoeft het van mij niet. Ik heb dan ook alleen seks gehad in relaties, waarbij ik echt toekomst zag tussen ons beiden.
Nu ben ik een paar maanden single en elk weekend dienen zich wel weer een of twee situaties aan waarbij ik van bil zou kunnen gaan, maar wat ik al zei, als er geen gevoelens bij zijn dan trek ik me al snel terug.
Laatste tijd denk ik er wel eens aan om die schroom van me af te gooien en het principe 'elk weekend een ander sletje' te hanteren, maar toch voelt dat niet helemaal goed.
Is niet dom, alleen wat moeilijker haalbaar. Er zijn heel wat meer mensen (getuige de reacties) die meer op zoek zijn naar "echte liefde" dan oppervlakkig sex.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Hello,
Hoewel ik denk dat er best goed in zou kunnen zijn, heb ik nooit echt een versierder willen zijn. Ik heb er wel heeeeeeeel vaak over getwijfeld, maar vaak lijkt het me pas 'de moeite waard' als ik een meisje/vrouw écht leuk vindt, en er 'op magische wijze' iets ontstaat.
Ook deel ik het voornamelijk vrouwelijke standpunt dat sex toch altijd wel iets betekent, ik kan het niet zo goed luchtig bekijken als in, gewoon voor de sex... Ik heb die ervaringen wel gehad maar ik heb het nooit echt bevredigend gevonden. Eigenlijk ben ik meer op zoek naar liefde dan naar sex... en wil dan ook 'de liefde bedrijven' meer dan neuken...
Is dit dom?
P.S. Ik overweeg de mogelijkheid dat ik dit allemaal verzin, en dus lieg tegen mezelf, om mijn incapabelheid te verbergen
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:51 schreef Pakspul het volgende:
Jaren lang aanslagen en maandelijks 250+ doden wordt naar een tijdje ook normaal, maar ECHT normaal is het niet echt.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 november 2008 23:36 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. waarom niet?
Als je een leuk meisje tegen komt doen, zo niet.. dan niet.. klaar
Of je moet dronken zijn![]()
heleboel mannen denken natuurlijk dat ze aan het versieren zijn terwijl het hun tegenspeelsters zijn die de daadwerkelijke versiering doenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef F04 het volgende:
Waarom moet een man altijd het meisje versieren..? Het kan net zo goed andersom. Vrouwen moeten meer mannen gaan versieren.
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Hello,
Is dit dom?
Licht dat eens toe. Mannen moeten in veel gevallen toch altijd de eerste stap zetten, dan is het afwachten of de vrouw daar positief op reageert of niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
heleboel mannen denken natuurlijk dat ze aan het versieren zijn terwijl het hun tegenspeelsters zijn die de daadwerkelijke versiering doen
en hoe komt de man tot de eerste stap denk je?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Licht dat eens toe. Mannen moeten in veel gevallen toch altijd de eerste stap zetten, dan is het afwachten of de vrouw daar positief op reageert of niet.
Hoe kom je daar bij? Heb zelfs het idee dat het vaker omgekeerd is. Ik denk dat vrouwen meteen wel aangeven/uitstralen als ze iemand leuk vinden. Alleen vangen wij dat lang niet altijd op..quote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Licht dat eens toe. Mannen moeten in veel gevallen toch altijd de eerste stap zetten, dan is het afwachten of de vrouw daar positief op reageert of niet.
Het is een wisselwerking. Oogcontact over en weer.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:40 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe komt de man tot de eerste stap denk je?
Je wilt waarschijnlijk horen dat ik nu zeg dat de eerste stap van mij komt na enig oogcontact met het meisje, maar ik kan me eigenlijk maar heel weinig gevallen herinneren van meisjes waarmee ik eerst oogcontact heb gehad voordat ik er naar toe ging om een gesprek aan te knopen. Bij mij is het meer dat ik zie dat ze iets doen in een discotheek of iets aanhebben wat ik als aanleiding gebruik om een gesprek aan te knopen. Het is overigens ook wel zo dat ik die signalen van meisjes waarschijnlijk niet echt oppik (of gewoon niet krijg).quote:Op woensdag 12 november 2008 18:40 schreef Re het volgende:
[..]
Ja, maar soms is er ook oogcontact (10 min lang) en dan denk, ja leuk meisje.. en dan komt dr vriendje aanlopenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking. Oogcontact over en weer.
Dan heb je te lang gewacht. Doh.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar soms is er ook oogcontact (10 min lang) en dan denk, ja leuk meisje.. en dan komt dr vriendje aanlopen
Well said.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:18 schreef BarbaRob het volgende:
Net of TS z'n tampeloerus niet een keer in een lekker wijf wil stouwen en haar keihard vol wil butten met lauwe witte kots.
Echt onzin. TS regelt gewoon nooit mooie vrouwen en denkt daarom dat hij niet kan neuken zonder liefde.
Baas fail!
HEhequote:
Dat slaat als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:28 schreef AgLarrr het volgende:
Vooral die gasten die beulen dat TS dan wel slecht zou moeten zijn in versieren, en daarmee impliceren dat ze zelf ontzettende ploerten zijn
dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:08 schreef Biermeisje het volgende:
Ik ben ook op zoek naar liefde, zullen we samen zoeken?![]()
Ik vind het ook niet dom! Nou moet ik zeggen dat ik het soms wel leuk vind om de player uit te hangen, maar dat zou dan ook nooit iets worden. Als ik iemand echt leuk vind, durf ik juist helemaal niks.
hahaha, dit is zooo'n bullshit!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:53 schreef Lastpost het volgende:
"Yes we can", en daarom doen we het ook.
Versieren is ook niet iets voor iedereen, als je het probeert en het van 'nature' niet hebt komt het zo triest over.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
hahaha, dit is zooo'n bullshit!
Versieren kun je leren hoor...
Leren kun je inderdaad een boel, het succesvol tot uiting brengen is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
hahaha, dit is zooo'n bullshit!
Versieren kun je leren hoor...
quote:
Right, een keertje schalks kijken, of andere onopvallende hints noem ik geen versieren. Over het algemeen moet een man er toch als eerste op afstappen, daarom kan de TS op deze manier waarschijnlijk wachten tot 'ie een ons weegt voordat er iets gebeurt met een vrouw.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
heleboel mannen denken natuurlijk dat ze aan het versieren zijn terwijl het hun tegenspeelsters zijn die de daadwerkelijke versiering doen
Omdat hij het zo zat is dat de vrouw nooit initiatief neemt dus het dan zelf maar probeert uit frustratie?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:40 schreef Re het volgende:
[..]
Dat dan nét weer niet.. en ik twijfel oprecht aan de authenticiteit van dat boek.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:23 schreef VinceVega het volgende:
a propos versieren leren, niemand ooit van het boek "the game" gehoord?? Waargebeurd verhaal waarin een journalist beschrijft hoe hij verwikkelt raakte in een wereld van Pick up artists, die er hun levenswerk van hebben gemaakt om te analyseren hoe zgn. "naturals" (mensen die van nature goed zijn in het versieren van meisjes) het klaarspelen om keer op keer met de mooiste mesijes in bed te belanden. UIteindelijk wordt het hoofdpersonage zelfo ok een grote speler in deze wereld. Interessante materiealhoewel het toch meer een verhaal is als een handleiding. Maar toch erg interessant
Sommige reacties kun je niet vaak genoeg quoten.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Laton het volgende:
iets met ezel en steen..quote:Op woensdag 26 november 2008 19:12 schreef nightsleeper het volgende:
Ik ben ook niet zo van het versieren, ik word liever versierd! Geloof me, dat is een hele leuke ervaring als jongen.
Wat ik wel soms heb, vooral als ik wat heb gedronken, is dat ik onbewust toch veel chance heb. Dan ben je gezellig met vrienden op een feest en zijn er een paar die weer een paar van een ander groepje kennen, dus stop je daar dan om mee te praten. Ben je met zo'n meisje aan het praten, kom je er ineens achter dat je vrienden en haar vrienden nergens meer te bekennen zijn en dat het al weer een stuk later is.
Vervolgens geďrriteerd zijn dat je vrienden 'zomaar' weglopen, gedag zeggen tegen dat meisje en vrienden weer opzoeken. Later ineens bedenken dat het toch wel een erg leuk meisje was eigenlijk maar haar nergens meer kunnen vinden. En dat dan vier/vijf keer op een avond.
Tja dat probeer ik ook altijd te onthouden voor de volgende keer maar toch komt het bijna nooit van. Gisteren nog in de sportschool en dan merk je dat er een superleuk meisje constant een beetje zit te kijken en dan kijk en lach ik wel terug maar dan ben ik gewoon een pussy die niet er naartoe durft te stappen. En dan ben je gedouched en wel en gooi je je spullen in de achterklep en loopt ze samen met twee vriendinnen voor de auto langs naar hun auto die iets verderop staat en lach je wat naar elkaar maar dan denk ik telkens NU moet ik iets gaan doen, maar dan lukt het gewoon niet. Grow some balls zou je denken en dat vind ik zelf ook maar op zo'n moment is dat gewoon kut. En dit soort situaties zijn juist de leukste. Ja in de discotheek lukt het wel als je allemaal bezopen bent, dan kan je nog een meid op haar bek pakken na een gesprek over de zuidpool bij wijze van spreken. Maar dat zijn vaak van die oppervlakkige en nietsvoorstellende 'scharrels' die je de dag erna nooit meer ziet. Zoals iemand al zei geeft dat gewoon geen echte voldoening als je zo iemand ontmoet in de discotheek of café.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:52 schreef StupidByNature het volgende:
en je er niks mee durft te doen. Ik voel me nu nog kut, en had nog liever een blauwtje willen lopen dan dit.
Ja, ik weet het, pretty sad...Misschien moet ik dat maar onthouden voor een volgende keer. Als ik dan ook niet weer dichtklap...
![]()
![]()
![]()
Respect dat je dit in je post zet en dat je (dus) deze mogelijkheid ook overwogen hebt.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Zuipen is een doel op zich, en een veel beter doel dan vrouwen at that.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef schrootpiloot het volgende:
Holly shit ouwe, rare vraag maareuh wat moet je anders in een kroeg buiten het slap ouwehoeren en zuipen na dan.
Ik snap niet dat jij weinig succes hebt, je hebt de goede instelling.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:04 schreef Daywalker1988 het volgende:
interesant onderwerp is het dat zeker,
snap het punt, ik zelf ga ook vaak stappen , helaas dus ook weinig succes bij de dames. maar heb het wel erg naar men zin, belangrijkste in het leven is gewoon lol trappen, dat is de reden dat je gaat stappen, gewoon met wie dan ook een babbeltje maken en loopt het positief uit mooi meegenomen loopt het minder uit bomme je hebt je toch vermaakt dan!!
tja vrouwen versieren egt is een goede vraag. mensen idd het gaat niet om openingszinnen, wees jezelf lieg niet en maak lol en plezier. de vrouwen zullen dat opmerken en zullen het fijn vinden gewoon lekker gezellie met je mee te doen. geen verwachtingen stellen!!!! als het niet klikt, klikt het niet, bomme![]()
![]()
Wat je kunt proberen is jezelf als doel te stellen een blauwtje te lopen. Klinkt raar maar het werkt wel. Dan maak je namelijk in ieder geval contact. Spreek iemand aan met de instelling dat je je ff belachelijk gaat maken. Dit neemt de mogelijkheid weg dat het "mis" gaat, want dat is de bedoeling. Zo leg je in ieder geval contact.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Tja dat probeer ik ook altijd te onthouden voor de volgende keer maar toch komt het bijna nooit van. Gisteren nog in de sportschool en dan merk je dat er een superleuk meisje constant een beetje zit te kijken en dan kijk en lach ik wel terug maar dan ben ik gewoon een pussy die niet er naartoe durft te stappen. En dan ben je gedouched en wel en gooi je je spullen in de achterklep en loopt ze samen met twee vriendinnen voor de auto langs naar hun auto die iets verderop staat en lach je wat naar elkaar maar dan denk ik telkens NU moet ik iets gaan doen, maar dan lukt het gewoon niet. Grow some balls zou je denken en dat vind ik zelf ook maar op zo'n moment is dat gewoon kut. En dit soort situaties zijn juist de leukste. Ja in de discotheek lukt het wel als je allemaal bezopen bent, dan kan je nog een meid op haar bek pakken na een gesprek over de zuidpool bij wijze van spreken. Maar dat zijn vaak van die oppervlakkige en nietsvoorstellende 'scharrels' die je de dag erna nooit meer ziet. Zoals iemand al zei geeft dat gewoon geen echte voldoening als je zo iemand ontmoet in de discotheek of café.
Zo iemand ontmoeten op de manier zoals ik hierboven al zei lijkt mij echt veel leuker dan dat simpele gebeuren in de discotheek, maar uit mijnzelf lukt het echt nooit. Of ik moet een beetje aangemoedigd worden door vrienden maar uit mijzelf zou ik voor mij gevoel met een bek vol tanden staan en niet weten wat te doen.
Of als je wat boodschappen aan het doen bent en ook continu merkt dat een leuk meisje naar je staat te kijken en dan komt het ook nooit verder dan wat naar elkaar kijken en verder niet. Dan zou ik liever hebben dat ik allemaal lelijke zeekoeien tegenkom en niet met een kut gevoel weg loop zonder iets gedaan te hebben. Of in het OV, of waar dan ook. Maargoed blijkbaar ben ik daar te laf of te bang voor en zou daar echt iets aan doen.. Maarja om die eerste stap te zetten is meestal het moeilijkst.
Dat is natuurlijk ook niet moeilijk scoren hč, in een cola-disco (tentfeesten oid waar de meisjes niet ouder dan 18 zijn).quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik ging wel uit met de wetenschap dat er die avond geneukt ging worden, was voor het internettijdperk erg spannend en geil. nu stelt het niks meer voor en kan je na een cola al neuken.
nou dan zoek je toch gewoon een vriendin, als je zegt dat je meisjes wel zover hebt gekregen om te neuken met je zal een relatie niet veel moeilijker zijn, omdat sex toch altijd wel iets betekent voor hun en voor jou dus ookquote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
En das nou het probleem. Gouden tanden en schreeuwen als apen is niet mijn ding.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:23 schreef ukga het volgende:
harder oefenen. interessanter overkomen. meer opvallen
Je hoeft je niet als een bling-neger te gedragen. Als je alle serieusheid gewoon uitschakelt bij het het uitgaan ben je er al voor 75%quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
En das nou het probleem. Gouden tanden en schreeuwen als apen is niet mijn ding.
Oja en ik heb mijn kleurtje ook niet mee (nouja beetje). En de kleding is ook wel hip.
Alleen die gouden tanden en dat apen-geschreeuw
dan zijn de meiden die daarvoor gaan, misschien ook wel niet je ding?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
En das nou het probleem. Gouden tanden en schreeuwen als apen is niet mijn ding.
ik heb ook geen goud gebit en bler ook neit als een tokkie. maar een opvalende armband (buddha 2 buddha achtig) of iets anders opvalends (fel kledingstuk). met 'interessant' bdoel ik iets waarmee je jezelf onderscheidt van de vorige 10 aso/afla's.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Oja en ik heb mijn kleurtje ook niet mee (nouja beetje). En de kleding is ook wel hip.
Alleen die gouden tanden en dat apen-geschreeuw
Incapabelheid?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Dat vind ik zo onpersoonlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:38 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb ook geen goud gebit en bler ook neit als een tokkie. maar een opvalende armband (buddha 2 buddha achtig) of iets anders opvalends (fel kledingstuk). met 'interessant' bdoel ik iets waarmee je jezelf onderscheidt van de vorige 10 aso/afla's.
je moet mssn maar es; Het Spel van Neil strauss lezen, of Mystery Method.
Groepsexquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:32 schreef honda1990 het volgende:
Versierd worden is opzich wel leuk, maar als je van de ene naar de andere kant van de kroeg/disco loopt en je wordt constant in je zei geprikt (waar ik dus NIET tegen kan) wordt het wel vervelend
Wat een vriend van me laatst meemaakte was ook nogal kansloos, hij werd op z'n schouder getikt, zei zo'n meisje ja we vinden je wel een geile jongen je mag uit ons vier kiezen. Ze zagen er niet uit dus m'n maat uuh ja ik heb al een vriendin
Zulk soort dingen gebeuren genoeg, maar échte leuke meisjes vind ik maar weinig in Nederland, en als je ze leuk vindt raak je ze kwijt oid.
![]()
AFC noemen ze datquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Groepsex![]()
Lelijk of niet, als je er 4 tegelijk pakt ben je een vent
Ze hebben het over de Mystery Method. Een boek met openingszinnen die ze ' gespreksstarters' noemen. En die je leert dat je zelfvertrouwen moet hebben. Ook bestaat het gewoon praten met een leuke meid in dat boek uit verschillende fases.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat lezen jullie allemaal voor enge boeken hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |