nou dan zoek je toch gewoon een vriendin, als je zegt dat je meisjes wel zover hebt gekregen om te neuken met je zal een relatie niet veel moeilijker zijn, omdat sex toch altijd wel iets betekent voor hun en voor jou dus ookquote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Ook deel ik het voornamelijk vrouwelijke standpunt dat sex toch altijd wel iets betekent, ik kan het niet zo goed luchtig bekijken als in, gewoon voor de sex... Ik heb die ervaringen wel gehad maar ik heb het nooit echt bevredigend gevonden. Eigenlijk ben ik meer op zoek naar liefde dan naar sex... en wil dan ook 'de liefde bedrijven' meer dan neuken...
En das nou het probleem. Gouden tanden en schreeuwen als apen is niet mijn ding.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:23 schreef ukga het volgende:
harder oefenen. interessanter overkomen. meer opvallen
Je hoeft je niet als een bling-neger te gedragen. Als je alle serieusheid gewoon uitschakelt bij het het uitgaan ben je er al voor 75%quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
En das nou het probleem. Gouden tanden en schreeuwen als apen is niet mijn ding.
Oja en ik heb mijn kleurtje ook niet mee (nouja beetje). En de kleding is ook wel hip.
Alleen die gouden tanden en dat apen-geschreeuw
dan zijn de meiden die daarvoor gaan, misschien ook wel niet je ding?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
En das nou het probleem. Gouden tanden en schreeuwen als apen is niet mijn ding.
ik heb ook geen goud gebit en bler ook neit als een tokkie. maar een opvalende armband (buddha 2 buddha achtig) of iets anders opvalends (fel kledingstuk). met 'interessant' bdoel ik iets waarmee je jezelf onderscheidt van de vorige 10 aso/afla's.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Oja en ik heb mijn kleurtje ook niet mee (nouja beetje). En de kleding is ook wel hip.
Alleen die gouden tanden en dat apen-geschreeuw
Incapabelheid?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
P.S. Ik overweeg de mogelijkheid dat ik dit allemaal verzin, en dus lieg tegen mezelf, om mijn incapabelheid te verbergen
Dat vind ik zo onpersoonlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:38 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb ook geen goud gebit en bler ook neit als een tokkie. maar een opvalende armband (buddha 2 buddha achtig) of iets anders opvalends (fel kledingstuk). met 'interessant' bdoel ik iets waarmee je jezelf onderscheidt van de vorige 10 aso/afla's.
je moet mssn maar es; Het Spel van Neil strauss lezen, of Mystery Method.
Groepsexquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:32 schreef honda1990 het volgende:
Versierd worden is opzich wel leuk, maar als je van de ene naar de andere kant van de kroeg/disco loopt en je wordt constant in je zei geprikt (waar ik dus NIET tegen kan) wordt het wel vervelend
Wat een vriend van me laatst meemaakte was ook nogal kansloos, hij werd op z'n schouder getikt, zei zo'n meisje ja we vinden je wel een geile jongen je mag uit ons vier kiezen. Ze zagen er niet uit dus m'n maat uuh ja ik heb al een vriendin
Zulk soort dingen gebeuren genoeg, maar échte leuke meisjes vind ik maar weinig in Nederland, en als je ze leuk vindt raak je ze kwijt oid.
![]()
AFC noemen ze datquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:50 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Groepsex![]()
Lelijk of niet, als je er 4 tegelijk pakt ben je een vent
Ze hebben het over de Mystery Method. Een boek met openingszinnen die ze ' gespreksstarters' noemen. En die je leert dat je zelfvertrouwen moet hebben. Ook bestaat het gewoon praten met een leuke meid in dat boek uit verschillende fases.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat lezen jullie allemaal voor enge boeken hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |