alleen degene waardoor jij je laat versierenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:16 schreef griekjeee het volgende:
Mannen lopen nou eenmaal hun pik achterna
Dat dus.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:36 schreef Laton het volgende:
leuke psychologische constructie heb je bedacht om je versier onzekerheden mee te verhullen
rightttquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen degene waardoor jij je laat versieren
same here, ik ben zoveel wijven tegen gekomen waarvan ik denk, ik kan die neuken als ik wil, maar ik héb er gewoon nooit zin in om moeite doen om mijn piellie in een doos te stoppen waar ik niks voor voel.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Hello,
Hoewel ik denk dat er best goed in zou kunnen zijn, heb ik nooit echt een versierder willen zijn. Ik heb er wel heeeeeeeel vaak over getwijfeld, maar vaak lijkt het me pas 'de moeite waard' als ik een meisje/vrouw écht leuk vindt, en er 'op magische wijze' iets ontstaat.
Ook deel ik het voornamelijk vrouwelijke standpunt dat sex toch altijd wel iets betekent, ik kan het niet zo goed luchtig bekijken als in, gewoon voor de sex... Ik heb die ervaringen wel gehad maar ik heb het nooit echt bevredigend gevonden. Eigenlijk ben ik meer op zoek naar liefde dan naar sex... en wil dan ook 'de liefde bedrijven' meer dan neuken...
Is dit dom?
P.S. Ik overweeg de mogelijkheid dat ik dit allemaal verzin, en dus lieg tegen mezelf, om mijn incapabelheid te verbergen
HAHAHAHAHHAHA.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:52 schreef Alec690 het volgende:
Zeer herkenbaar.
Als ik geen gevoelens / verliefdheid koester voor een meisje, dan hoeft het van mij niet. Ik heb dan ook alleen seks gehad in relaties, waarbij ik echt toekomst zag tussen ons beiden.
Nu ben ik een paar maanden single en elk weekend dienen zich wel weer een of twee situaties aan waarbij ik van bil zou kunnen gaan, maar wat ik al zei, als er geen gevoelens bij zijn dan trek ik me al snel terug.
Laatste tijd denk ik er wel eens aan om die schroom van me af te gooien en het principe 'elk weekend een ander sletje' te hanteren, maar toch voelt dat niet helemaal goed.
Is niet dom, alleen wat moeilijker haalbaar. Er zijn heel wat meer mensen (getuige de reacties) die meer op zoek zijn naar "echte liefde" dan oppervlakkig sex.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Hello,
Hoewel ik denk dat er best goed in zou kunnen zijn, heb ik nooit echt een versierder willen zijn. Ik heb er wel heeeeeeeel vaak over getwijfeld, maar vaak lijkt het me pas 'de moeite waard' als ik een meisje/vrouw écht leuk vindt, en er 'op magische wijze' iets ontstaat.
Ook deel ik het voornamelijk vrouwelijke standpunt dat sex toch altijd wel iets betekent, ik kan het niet zo goed luchtig bekijken als in, gewoon voor de sex... Ik heb die ervaringen wel gehad maar ik heb het nooit echt bevredigend gevonden. Eigenlijk ben ik meer op zoek naar liefde dan naar sex... en wil dan ook 'de liefde bedrijven' meer dan neuken...
Is dit dom?
P.S. Ik overweeg de mogelijkheid dat ik dit allemaal verzin, en dus lieg tegen mezelf, om mijn incapabelheid te verbergen
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:51 schreef Pakspul het volgende:
Jaren lang aanslagen en maandelijks 250+ doden wordt naar een tijdje ook normaal, maar ECHT normaal is het niet echt.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 november 2008 23:36 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. waarom niet?
Als je een leuk meisje tegen komt doen, zo niet.. dan niet.. klaar
Of je moet dronken zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |