heleboel mannen denken natuurlijk dat ze aan het versieren zijn terwijl het hun tegenspeelsters zijn die de daadwerkelijke versiering doenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef F04 het volgende:
Waarom moet een man altijd het meisje versieren..? Het kan net zo goed andersom. Vrouwen moeten meer mannen gaan versieren.
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:46 schreef EgoTrippin het volgende:
Hello,
Hoewel ik denk dat er best goed in zou kunnen zijn, heb ik nooit echt een versierder willen zijn. Ik heb er wel heeeeeeeel vaak over getwijfeld, maar vaak lijkt het me pas 'de moeite waard' als ik een meisje/vrouw écht leuk vindt, en er 'op magische wijze' iets ontstaat.
Ook deel ik het voornamelijk vrouwelijke standpunt dat sex toch altijd wel iets betekent, ik kan het niet zo goed luchtig bekijken als in, gewoon voor de sex... Ik heb die ervaringen wel gehad maar ik heb het nooit echt bevredigend gevonden. Eigenlijk ben ik meer op zoek naar liefde dan naar sex... en wil dan ook 'de liefde bedrijven' meer dan neuken...
Is dit dom?
P.S. Ik overweeg de mogelijkheid dat ik dit allemaal verzin, en dus lieg tegen mezelf, om mijn incapabelheid te verbergen
Licht dat eens toe. Mannen moeten in veel gevallen toch altijd de eerste stap zetten, dan is het afwachten of de vrouw daar positief op reageert of niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
heleboel mannen denken natuurlijk dat ze aan het versieren zijn terwijl het hun tegenspeelsters zijn die de daadwerkelijke versiering doen
en hoe komt de man tot de eerste stap denk je?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Licht dat eens toe. Mannen moeten in veel gevallen toch altijd de eerste stap zetten, dan is het afwachten of de vrouw daar positief op reageert of niet.
Hoe kom je daar bij? Heb zelfs het idee dat het vaker omgekeerd is. Ik denk dat vrouwen meteen wel aangeven/uitstralen als ze iemand leuk vinden. Alleen vangen wij dat lang niet altijd op..quote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Licht dat eens toe. Mannen moeten in veel gevallen toch altijd de eerste stap zetten, dan is het afwachten of de vrouw daar positief op reageert of niet.
Het is een wisselwerking. Oogcontact over en weer.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:40 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe komt de man tot de eerste stap denk je?
Je wilt waarschijnlijk horen dat ik nu zeg dat de eerste stap van mij komt na enig oogcontact met het meisje, maar ik kan me eigenlijk maar heel weinig gevallen herinneren van meisjes waarmee ik eerst oogcontact heb gehad voordat ik er naar toe ging om een gesprek aan te knopen. Bij mij is het meer dat ik zie dat ze iets doen in een discotheek of iets aanhebben wat ik als aanleiding gebruik om een gesprek aan te knopen. Het is overigens ook wel zo dat ik die signalen van meisjes waarschijnlijk niet echt oppik (of gewoon niet krijg).quote:Op woensdag 12 november 2008 18:40 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe komt de man tot de eerste stap denk je?
Ja, maar soms is er ook oogcontact (10 min lang) en dan denk, ja leuk meisje.. en dan komt dr vriendje aanlopenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking. Oogcontact over en weer.
Dan heb je te lang gewacht. Doh.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, maar soms is er ook oogcontact (10 min lang) en dan denk, ja leuk meisje.. en dan komt dr vriendje aanlopen
Well said.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:18 schreef BarbaRob het volgende:
Net of TS z'n tampeloerus niet een keer in een lekker wijf wil stouwen en haar keihard vol wil butten met lauwe witte kots.
Echt onzin. TS regelt gewoon nooit mooie vrouwen en denkt daarom dat hij niet kan neuken zonder liefde.
Baas fail!
HEhequote:
Dat slaat als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:28 schreef AgLarrr het volgende:
Vooral die gasten die beulen dat TS dan wel slecht zou moeten zijn in versieren, en daarmee impliceren dat ze zelf ontzettende ploerten zijn
dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:08 schreef Biermeisje het volgende:
Ik ben ook op zoek naar liefde, zullen we samen zoeken?![]()
Ik vind het ook niet dom! Nou moet ik zeggen dat ik het soms wel leuk vind om de player uit te hangen, maar dat zou dan ook nooit iets worden. Als ik iemand echt leuk vind, durf ik juist helemaal niks.
hahaha, dit is zooo'n bullshit!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:53 schreef Lastpost het volgende:
"Yes we can", en daarom doen we het ook.
Versieren is ook niet iets voor iedereen, als je het probeert en het van 'nature' niet hebt komt het zo triest over.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
hahaha, dit is zooo'n bullshit!
Versieren kun je leren hoor...
Leren kun je inderdaad een boel, het succesvol tot uiting brengen is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
hahaha, dit is zooo'n bullshit!
Versieren kun je leren hoor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |