dat doet de kast deuren weer openquote:Op donderdag 6 november 2008 18:14 schreef remlof het volgende:
Wat een onzin en geen klacht. Ergo schopje ONZ.
Dat ben je noch gezakt noch gestegen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom staat er (-) achter mijn naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja dat beantwoordt natuurlijk helemaal niks, ook al heb je helemaal gelijk. Ik moet in alles.quote:
Nou, m'n vuilnisbak is net geleegd, heb jij even mazzel.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja dat beantwoordt natuurlijk helemaal niks, ook al heb je helemaal gelijk. Ik moet in alles.
Dit is dagdag bende. Dat is nooit accuraat.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
noelgallaghaherhehraghaghahr staat er trouwens 2 keer in.
snel weg hier onzquote:Op donderdag 6 november 2008 18:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit is dagdag bende. Dat is nooit accuraat.
Wie de neuk is BaronPils?quote:
Jij bent ook redelijk verdacht.quote:
Omdat je nieuw in de lijst staatquote:Op donderdag 6 november 2008 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom staat er (-) achter mijn naam?
Gast, check zijn postgeschiedenis eens. Minstens 5 échte pareltjes in KLB.quote:
Inderdaad, toen hij over zoveelste hit op Google begon!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Best een kekke user, eigenlijk. Tenminste, wat ik van zijn topics nog herinner.
Baron Pils onverkrijgbaarquote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Best een kekke user, eigenlijk. Tenminste, wat ik van zijn topics nog herinner.
Ik herinner het goed.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Baron Pils onverkrijgbaar
Hehehe.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:26 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Tweede keer vandaag dat ik in een deuk lig om jou, in twee verschillende topics.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:06 schreef dagdag het volgende:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): Maikuuul
Al decennia lang de enige, echte en meest betrouwbare hitlijst van Nederland.quote:
Ja, maar waarom gebruik je dan als PI eenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al decennia lang de enige, echte en meest betrouwbare hitlijst van Nederland.
geen ideequote:Op vrijdag 7 november 2008 18:35 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Ja, maar waarom gebruik je dan als PI een[ afbeelding ]?
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:46 schreef Emimich het volgende:
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date door de enige echte Emimich. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. Tevens zijn nu wijzigingen zichtbaar in posities achter de namen.![]()
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k , De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard, Maikuuul
Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Biels, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, NoelGallagher (-), KingOfPop (+1), MASD (-), Breathtaking (-)
Kaste 3 (Plebejers met potentie): Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, Koenholio (+1), BobbyB (-), Broekpaling (-), Urquhart (-), Noorsbloed (+2), Nikmans (-), Agiath (+1), Reetveter (-), gers (-), Fha (-)
Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Cahir, ondeugend, jordeeeh, leolinedance, rightturn, DuTank (-), Scherpkoekje (-), Juicyhill (-)
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)
Nieuwe awards zijn toegevoegd aan het kaste-systeem om de spanning nog verder te verhogen:![]()
Grootste stijger: Noorsbloed (+2)
Grootste daler: Sackboy (-1)
Beste nieuwkomer: Breathtaking (2)
Slechtste nieuwkomer: mooiboi89 (5)
Beste mod: Biogarde
Slechtste mod: ondeugend
Mod die dit topic gaat sluiten: Juup©![]()
Royal Sadness-award: Sackboy (5)
Dan zijn we nu aangekomen bij de belangrijkste titel van zowel het kastesysteem en de awards. Op basis van zijn bizarre avonturen gesymboliseerd in zijn ijzersterke weekendtopics waarin hij, al hosselend als befkoning, vele breezersletjes van hun maagdelijkheid beroofd. De echte kenner weet het al, de eerste baas van de maand is geworden:![]()
Baas van de maand:AFCAJOS
Hier TVP ik voor.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:39 schreef Emimich het volgende:
Nog maar even de enige échte versie:
[..]
Nogal ja. Het is dat ze tieten heeft anders was ze allang verbaal afgemaakt.quote:
Oohja? Je mag me best verbaal afmaken hoor als jij daar de behoefte toe voelt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal ja. Het is dat ze tieten heeft anders was ze allang verbaal afgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |