Tja, 't schijnt dat m'n nick die ik hier gebruik toch iets vaker voorkomt onder de internetters...quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat al naar de naam te kijken. Herkende 'm niet meteen.
Ah.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! maar ik had nog niet naar je gezwaaid
De Shuttle Run Test! Machtig mooi was dat altijdquote:Op donderdag 6 november 2008 12:30 schreef Sersjee het volgende:
Timur![]()
De Coopertest is niet met piepjes...
Moet zeggen, je hebt een goede naam gekozen!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, 't schijnt dat m'n nick die ik hier gebruik toch iets vaker voorkomt onder de internetters...
Mja, ligt er natuurlijk wel aan welk nummer (albumtracks staan bijna nooit in de computer). Ik luister niet, maar het klinkt toch wat vreemd.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Resco het volgende:
Tuurlijk zit Radiohead in de computer. Wat gigantisch kinderachtig zeg om hem gewoon niet te draaien
Gheheh, met de hele klas beginnen en uiteindelijk bij trap 13 gedwongen moeten stoppen van de leraar omdat je alleen nog met je aartsrivaal aan het rennen bentquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Symer het volgende:
[..]
De Shuttle Run Test! Machtig mooi was dat altijd
thanx.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet zeggen, je hebt een goede naam gekozen!
Machtig wel..mooi niet IMHOquote:Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Symer het volgende:
De Shuttle Run Test! Machtig mooi was dat altijd
Street Spirit komt zovaak voorbij op 3FM dat het wel een beetje ongeloofwaardig is jaquote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef Resco het volgende:
Tuurlijk zit Radiohead in de computer. Wat gigantisch kinderachtig zeg om hem gewoon niet te draaien
OMG - wat is dit slechtquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:50 schreef WeebI het volgende:
[..]![]()
Alleen Telegraph Road is nog beterAl duurt die eeuwen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:50 schreef WeebI het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die heren hebben echt schit-te-ren-de juweeltjes gemaakt.
Vlak ook Sultans of Swing niet uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:50 schreef WeebI het volgende:
[..]![]()
Ik vind het best leukquote:Op donderdag 6 november 2008 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik snap helemaal niks van die novastar-hype. Vind er echt geen drol aan.
wat een schoonheid van een plaat blijft het tochquote:
Ja hoi. Tja, ligt een beetje aan de rest van de platen. Mykonos is mijn favoriet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:03 schreef on_air het volgende:
Sersjee, ben je er? Zo ja, welke van de Fleet Foxes zou je aanraden voor op de radio morgen?
Alleen maar goede muziek, mijn keuze. Maareuh... Mykonos heb ik niet op het albumquote:Op donderdag 6 november 2008 17:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hoi. Tja, ligt een beetje aan de rest van de platen. Mykonos is mijn favoriet eerlijk gezegd.
Die staat op de Sun Giant EP. Afgaand op het album, pffff... Tiger Mountain Peasant Song wellicht.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Alleen maar goede muziek, mijn keuze. Maareuh... Mykonos heb ik niet op het album.
Oe! Ook een goeie...quote:
Ah die heb ik (nog) niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die staat op de Sun Giant EP. Afgaand op het album, pffff... Tiger Mountain Peasant Song wellicht.
Aanradertje!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah die heb ik (nog) niet.
Topper! Doen we. Zenks.
Het is Kunst & Cultuur. Zouteloos. Ik heb één item, om 15.00u.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aanradertje!
Op welk tijdstip zit je?
Aha. Thanks for the heads-upquote:Op donderdag 6 november 2008 17:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is Kunst & Cultuur. Zouteloos. Ik heb één item, om 15.00u.
Alleen de gehele muziek is van mijn hand. Maar luisteren kan ik je niet aanraden.
Dat zeggen ál onze luisteraarsquote:Op donderdag 6 november 2008 17:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aha. Thanks for the heads-up![]()
Eén ding scheelt, rond die tijd ben ik toch niet in de buurt van een radio of pc.
Hebben jullie luisteraars?!quote:
Als ik de regie in handen heb that is.quote:Op donderdag 6 november 2008 18:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ze Fleetfoxes draaien kan ik het me niet voorstellen
wat voor balk?quote:Op donderdag 6 november 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
't is stil hier....
Sinds wanneer hebben we eigenlijk een tickerbalk op de webcamstream?
Een tickerbalk, newsticker, wat je dan ook wil. Zo'n balkje waar tekst in loopt.quote:
Ik zag hem laatst ook voor het eerst een keertje aanstaan (vanuit de VS nogwel....) en nu stond ie bij Coen en Sander aana, dus dan ook maar voor MetMIchiel gebruiken,quote:Op donderdag 6 november 2008 19:12 schreef Broekie het volgende:
't is stil hier....
Sinds wanneer hebben we eigenlijk een tickerbalk op de webcamstream?
Mjah, 'k moet eigenlijk wel zeggen dat ik de tekst nu toch wel al gelezen heb zeg maarquote:Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst ook voor het eerst een keertje aanstaan (vanuit de VS nogwel....) en nu stond ie bij Coen en Sander aana, dus dan ook maar voor MetMIchiel gebruiken,
Ik vind het leuk
neehquote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef Broekie het volgende:
Oh, Eliza, nu ik je toch hier zie, is de brilschoonmaakspray inmiddels weer binnen bij jullie?
jajajaquote:Op donderdag 6 november 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 'k moet eigenlijk wel zeggen dat ik de tekst nu toch wel al gelezen heb zeg maar
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neehhet is tijdelijk niet leverbaar op het hoofdkantoor dus ik kan er ook niet aankomen
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:20 schreef muisje-eliza het volgende:
had ik al verteld over t belastingvoordeel op je bril dit jaar?
quote:
Hmm, ben benieuwd.quote:Room Eleven - Maandagavond live op 3fm
vandaag, 18:58
Aanstaande maandag spelen we bij Rigter Live in t Patronaat, dit wordt live uitgezonden vanaf 19 uur op 3fm.
We moesten speciaal voor deze gelegenheid een Arbeitsvitamine klassieker spelen. Wat dat in godesnaam is, weten we nog steeds niet, maar we hebben ons best gedaan dit nummer naar onze hand te zetten...
Nou, zo'n haast heb ik er ook niet mee hoor, even onder de warme kraan houden werkt ook prima. 't is alleen dat je onderweg niet altijd een warme kraan bij je hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien kan ik via een ander filiaal die nog heeft een flesje voor je scoren...ik ga morgen ff voor je navragen
Kijk als je je zus er zo blij meegemaakt hebt , heb je een goede daad gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Anoukkkk!
Moet steeds weer terugdenken aan dat concert van afgelopen maart! Was zo leuk
Lang leve 3FM en de gewonnen kaartjes
Mn zusje heeft t er ook nog steeds over trouwens, vind ik helemaal schattig! Ben blij da'k dr heb meegenomen
Ja, en buiten dat vond ik het ook gewoon erg leuk om weer eens iets met mn zusje te ondernemen, dus twee vliegen in één klap!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk als je je zus er zo blij meegemaakt hebt , heb je een goede daad gedaan.
Ben trots op je, kinderen zijn soms al gewoon lastig , kinderen die extra aandacht nodig hebben zijn zwaar vermoeiendquote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Nog ff hier stoom afblazen trouwens!!
Woehaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Al vanaf het begin hebben mijn trainingspartner en ik al moeite met de groep die wij op donderdag SoVa-training geven. Het zijn 5 kinderen van 8/9 jaar oud. Eén ervan is heel verlegen, twee zijn gezellige kletskousen, één zoekt heel erg haar grenzen op, en één heeft een gigantisch autoriteitsprobleem. Vooral die laatste twee zijn echt van die wandelende wervelwindjes.
Nu hadden wij er zooo veel moeite mee, en waren bang dat t misschien aan ons lag. Maar een trainster met veel ervaring was eens meegegaan, en die vond de kinderen écht niet normaal. En de school zei ook dat ze vooral met dat kind met autoriteitsprobleem veel moeite hadden. Ze gaven ons wel wat tips over waar hij wel goed op reageert.
Vandaag hebben we de training rigoreus omgegooid. We hebben de groep opgesplitst in 2 groepjes, die tegen elkaar strijden wat betreft "goed je best doen". Daarbij zorgen we voor héél erg veel structuur (echt autisme-aanpak) en zo veel mogelijk positief stimuleren. We vonden t een beetje spannend, want het kon twee kanten op gaan; heel goed, of heel fout...
Maar het ging heel goed! Beter dan heel goed, het ging super! Ze reageerden super op de nieuwe aanpak!Mijn trainingsmaatje heeft het grenszoekende kind onder haar hoede genomen, ik het kind met het autoriteitsprobleem. Vooral zij hebben véél aandacht nodig. En het ging zo lekker! En de kinderen vonden het heel erg leuk! Eindelijk
Ze deden zelfs zo goed hun best dat beide teams op één keer na (in een spel met weinig structuur) alle punten hebben behaald! En dus waren ze beiden winnaar van training 5![]()
Wiehhh, kben zooo blij
Wat fijn!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Nog ff hier stoom afblazen trouwens!!
Woehaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Al vanaf ....
Wiehhh, kben zooo blij
Hee hallo, en onze sex dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga zo een heerlijk lekker en een echt verdiend biertje drinken met goede vrienden.
Wie weet moest ik wel mn agenda pakken om te zien of ik vanavond wat te doen hadquote:Op donderdag 6 november 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je moest er eerst je agenda voor pakken. Dus dan wordt het al niet vanavond
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wie weet moest ik wel mn agenda pakken om te zien of ik vanavond wat te doen had
Ach, so what, I'm still a rockstarr!
Woeiquote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooo!.
Goed nieuws, ik ga verder naar de volgende fase van mn lokaleradio-opleiding, en daarin mag ik af en toe een programma schuiven (En ondertussen het computerprogramma leren).![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gevoel had ik ookIk leek Tjibbe Tjibsma wel, zo technisch deed ik
.
Nee, jammer he? ;-).quote:Op donderdag 6 november 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Had je ook een vrouwelijke gast naast je zitten
![]()
Oehhh, klinkt dat ff professioneel!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, jammer he? ;-).
Over het algemeen bestaat onze lokale omroep vooral uit mannen.
Er zijn wel drie of vier vrouwen te vinden hoor, maar meestal zijn er alleen maar mannen.
Maar ik maak ook geen radio om vrouwen in de studio te hebben he? Leiden alleen maar af ;-).
Ja, kijken of we het nog wat profi'er kunnen krijgenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oehhh, klinkt dat ff professioneel!
Gaaf joh Feiv!
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar zijn de sneeuwbuien en het zwevende reclameblok weer!
CAPUCH ON![]()
Hij weet tenminste wat prioriteiten stellen isquote:Op donderdag 6 november 2008 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Vriendlief heeft voetbal opgezet...
Drowning in the monsoon.....quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef LeonH het volgende:
wtf tokio hotel wint ook nog eens een mtv award... hoe kansloos kun je zijn als "muziekzender"
die gasten moeten ze boven de oceaan dumpen met een baksteen aan de poten... bah!
Feyenoord?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij weet tenminste wat prioriteiten stellen is
Hebben ze Rick Ashley verslagen ?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef LeonH het volgende:
wtf tokio hotel wint ook nog eens een mtv award... hoe kansloos kun je zijn als "muziekzender"
die gasten moeten ze boven de oceaan dumpen met een baksteen aan de poten... bah!
Ach zo slecht als psv kan het niet wordenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Feyenoord?Nouja, die hebben wel glansrijk verloren
Ajax nu dan.... laten we hopen op t zelfde lot
Ach voetbal.....radio is altijd leuker!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef Againzender het volgende:
Feeling so real
Mensen, ik probeer voetbal te kijken, hou eens op
vanavond wel in ieder geval, bedank m&mquote:Op donderdag 6 november 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ach voetbal.....radio is altijd leuker!
Naisquote:Op donderdag 6 november 2008 23:17 schreef on_air het volgende:. Ik
. Heb
. NetO+. Ryan
. Adams
. *livelivelive*
. Zien
en
. Horen
. Spelen
.
Ik ga zelf niet, maar zag eerder deze dag dat Sersjee ook kaarten heeft geregeldquote:Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Timo20 het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Kings Of Leon?? of is misschien van plan te gaan?
Neehoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Brennel het volgende:
Truste Roel
Wel zonde, nu mis je MGMT - Kids![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:12 schreef Brennel het volgende:
MGMT - Kids![]()
![]()
Ik wíst dat ik nog niet naar bed moest.
Edit: ehh, nevermind![]()
Ja hoiquote:Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Timo20 het volgende:
Bert is echtquote:Op vrijdag 7 november 2008 01:11 schreef Sersjee het volgende:
Niets ten nadele van Roos uiteraard, maar Bert is buitencategorie
Goh, waar zou dat nu van komen ?quote:Op de laatste plaats staat Paul Rabbering, zo liet de dj zelf weten.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef Brennel het volgende:
Hmm, eigenlijk wil ik gaan slapen, maar er zit een muis in de buitenkant (de afvoer) van de gevelkachel die in m'n slaapkamer hangt te knagen, en dat echo't zo fijn... kleine herrieschopper![]()
Toen ik straks een uil hoorde gillen was de muis stil, maar ik weet niet wat ik nou liever hoor
Nouja, ga toch maar een poging tot slapen doen, truste
Roosmarijn ligt te bakken op een Portugees strand, vandaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:03 schreef Sersjee het volgende:
Hmmm, de aankondiging zegt Roosmarijn, maar de webcam toont Bert...
Bertje
Hij zei nietsquote:
Verdomd... Het is nog vroegquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij zei niets, hij gebaard alleen maar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Idd, zo maar eens naar bedquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:27 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]Leuk hé, voebalvrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil heeeeel graag maar ik moet sparen van mezelf.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:26 schreef Timo20 het volgende:
Behóórlijk ja. Het lijkt erop dat aankondigingen en andere reclameshit het primaire doel van 3FM zijn en dat er soms per ongeluk muziek tussendoor gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alain Clark:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je helemaal genoeg krijgt van die Krezip shit aankondigingen?
op beide antwoorden JAquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alain Clark:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je helemaal genoeg krijgt van die Krezip shit aankondigingen?
Lijkt me niet. Het is muziekgerelateerd èn 3FM is er om Nederlandse acts "positief te discrimineren" (wat ik overigens een hele rare term vind, maar goed).quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik denk dat ze binnenkort weer een boete gaan krijgen hiervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Zodra ik de kaartjes voor krezip gewonnen heb heb ik er pas genoeg vanquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alain Clark:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het is muziekgerelateerd èn 3FM is er om Nederlandse acts "positief te discrimineren" (wat ik overigens een hele rare term vind, maar goed).Tsja heb je wel gelijk in. Maar persoonlijk vind ik The Simpsons meer muziek dan KrezipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarvoor kregen ze wel een boete...
Geweldige droomquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Brennel het volgende:
Good morning![]()
Ik droomde vannacht dat Maria Mena tegenover me aan een tafeltje zat, en dat we heel gezellig aan het kletsen waren. Toen de stoel naast me vrij kwam ging ze daar zitten. Ze vroeg aan me of ik naar haar concert kwam, en ik zei dat ik geen kaartjes had kunnen krijgen. Met een glimlach op haar gezicht zei ze dat ze wel wat voor me zou regelen.
...en toen werd ik wakker
Moi Roel, Sigur Ros fan? Vanavond zeker even luisteren naar MYA.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodra ik de kaartjes voor krezip gewonnen heb heb ik er pas genoeg van. Eerder niet
.
Ik ga nu slapen btw, Truste
![]()
![]()
.
Ben er vanavond nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Roel, Sigur Ros fan? Vanavond zeker even luisteren naar MYA.
Ging je anders cammen met J vd Sloot over thaise damesquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:06 schreef Sersjee het volgende:
*dansje doet*
*heel blij is dat ie alleen woont en geen webcam heeft*
Eerlijk; ik was verrast. Maar het is Kanye die me zo jeukt... Hoewel ik me niet aan het nummer stoor.quote:
Jup, Inní Mér Syngur Vitleysingur. Maar live zien is natuurlijk nog beter.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben er vanavond niet. Plaatje van Sigur Rós @ de playlist?
Over anderhalve week Sigur Rós live.
Zeker bij deze band is dat iets heel bijzondersquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, Inní Mér Syngur Vitleysingur. Maar live zien is natuurlijk nog beter.
Lachen ze ook? Dan zou het de Rofling Stones wordenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Lachen ze ook? Dan zou het de Rofling Stones worden
[..]
Ik héb gezellig met haar zitten kletsen bij that's live bij de uitgave van haar vorige album :-)quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Brennel het volgende:
Good morning![]()
Ik droomde vannacht dat Maria Mena tegenover me aan een tafeltje zat, en dat we heel gezellig aan het kletsen waren. Toen de stoel naast me vrij kwam ging ze daar zitten. Ze vroeg aan me of ik naar haar concert kwam, en ik zei dat ik geen kaartjes had kunnen krijgen. Met een glimlach op haar gezicht zei ze dat ze wel wat voor me zou regelen.
...en toen werd ik wakker
Ken het liedje wel maar de band eigenlijk niet echt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker bij deze band is dat iets heel bijzonders.
Dus niet een paar weken terug? Daar was ik dan wel weer bij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik héb gezellig met haar zitten kletsen bij that's live bij de uitgave van haar vorige album :-)
(en nee, je mag me niet aanraken)
Was overigens maar heel even natuurlijk, maar toch is het leuk en bijzonder...
[..]
Bijzondere bandquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het liedje wel maar de band eigenlijk niet echt.
ik denk dat het in 2006 was... toen was ze ook al zo.. aaibaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Dus niet een paar weken terug? Daar was ik dan wel weer bij.
Ze is echt super benaderbaar en enthousiast...
En tussen de mensen. Alsof ze alleen hier fans heeft? En knuffelen en op de foto.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:48 schreef LeonH het volgende:
hoorde vanochtend trouwens tijdens mijn wakker Human en daarna zei Giel dat we ze nog vaker gingen horen volgende week. Dus het wordt of (hopelijk en eindelijk) de Megahit of de nieuwe 3fm actie denk ik
Trillend op den benen niet? Mên... ben jaloers op je.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Sersjee het volgende:
"Wel een beetje raar, 32 jaar"
Been there, done that, never got the t-shirt
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Sersjee het volgende:
"Wel een beetje raar, 32 jaar"
Been there, done that, never got the t-shirt
Niet gedurende de periode dat ik 32 was.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Trillend op den benen niet? Mên... ben jaloers op je.
Owh. We nemen het wat letterlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet gedurende de periode dat ik 32 was.
Was wel raar om dat nummer op een Belgische wei kneiterhard mee te blèren terwijl je net 2 maanden 33 bent.
Claudia > BBQ Hits cd in den spelert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:02 schreef on_air het volgende:
w00t. Er liggen hier wat cd's:
5 CD "dubbelaar" - 80's Top 100.
Dubbelaar (2 CD) - BBQ Hits
.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Owh. We nemen het wat letterlijk.
Op je 33e dus wel.
Jajaja, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik héb gezellig met haar zitten kletsen bij that's live bij de uitgave van haar vorige album :-)
(en nee, je mag me niet aanraken)
Was overigens maar heel even natuurlijk, maar toch is het leuk en bijzonder...
Hmjaquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
"Beter 1 snol in de hand dan 1 op de radio"
Laat je me nou alleen achter met Roelquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef Brennel het volgende:
Ja, maar ik ga je weer verlaten, moet nog even boodschapjes doen. Sorry!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat je me nou alleen achter met Roel![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 12 minuten maar gelukkig, daarna vlucht je vast weer weg
Echt he.. Was woensdag bij d'r concert samen met iemand die uit liverpool was overgevlogen om d'r te zien en Maria ging d'r helemaal uit zichzelf knuffelen en begon een heel gesprek over van alles en nog wat. Ik heb tientallen (of nee: honderden) artiesten ontmoet maar Maria is uit zichzelf gewoon de spontaanste en leukste richting haar fans. Je VOELT ook gewoon dat ze ECHT blij is dat je er bent en dat ZIJ jou als fan ook waardeert. Normaliter is het alleen andersom...quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
En tussen de mensen. Alsof ze alleen hier fans heeft? En knuffelen en op de foto.
Nuja, buiten Noorwegen, Nederland en in 't klein Duitsland heeft ze er ook niet zoveelquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |