op beide antwoorden JAquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alain Clark:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je helemaal genoeg krijgt van die Krezip shit aankondigingen?
Lijkt me niet. Het is muziekgerelateerd èn 3FM is er om Nederlandse acts "positief te discrimineren" (wat ik overigens een hele rare term vind, maar goed).quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik denk dat ze binnenkort weer een boete gaan krijgen hiervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Zodra ik de kaartjes voor krezip gewonnen heb heb ik er pas genoeg vanquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alain Clark:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je helemaal genoeg krijgt van die Krezip shit aankondigingen?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het is muziekgerelateerd èn 3FM is er om Nederlandse acts "positief te discrimineren" (wat ik overigens een hele rare term vind, maar goed).Tsja heb je wel gelijk in. Maar persoonlijk vind ik The Simpsons meer muziek dan KrezipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarvoor kregen ze wel een boete...
Geweldige droomquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Brennel het volgende:
Good morning![]()
Ik droomde vannacht dat Maria Mena tegenover me aan een tafeltje zat, en dat we heel gezellig aan het kletsen waren. Toen de stoel naast me vrij kwam ging ze daar zitten. Ze vroeg aan me of ik naar haar concert kwam, en ik zei dat ik geen kaartjes had kunnen krijgen. Met een glimlach op haar gezicht zei ze dat ze wel wat voor me zou regelen.
...en toen werd ik wakker
Moi Roel, Sigur Ros fan? Vanavond zeker even luisteren naar MYA.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodra ik de kaartjes voor krezip gewonnen heb heb ik er pas genoeg van. Eerder niet
.
Ik ga nu slapen btw, Truste
![]()
![]()
.
Ben er vanavond nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Roel, Sigur Ros fan? Vanavond zeker even luisteren naar MYA.
Ging je anders cammen met J vd Sloot over thaise damesquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:06 schreef Sersjee het volgende:
*dansje doet*
*heel blij is dat ie alleen woont en geen webcam heeft*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |