op beide antwoorden JAquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alain Clark:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je helemaal genoeg krijgt van die Krezip shit aankondigingen?
Lijkt me niet. Het is muziekgerelateerd èn 3FM is er om Nederlandse acts "positief te discrimineren" (wat ik overigens een hele rare term vind, maar goed).quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik denk dat ze binnenkort weer een boete gaan krijgen hiervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Zodra ik de kaartjes voor krezip gewonnen heb heb ik er pas genoeg vanquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alain Clark:
Hebben jullie dat trouwens ook dat je helemaal genoeg krijgt van die Krezip shit aankondigingen?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Het is muziekgerelateerd èn 3FM is er om Nederlandse acts "positief te discrimineren" (wat ik overigens een hele rare term vind, maar goed).Tsja heb je wel gelijk in. Maar persoonlijk vind ik The Simpsons meer muziek dan KrezipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarvoor kregen ze wel een boete...
Geweldige droomquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Brennel het volgende:
Good morning![]()
Ik droomde vannacht dat Maria Mena tegenover me aan een tafeltje zat, en dat we heel gezellig aan het kletsen waren. Toen de stoel naast me vrij kwam ging ze daar zitten. Ze vroeg aan me of ik naar haar concert kwam, en ik zei dat ik geen kaartjes had kunnen krijgen. Met een glimlach op haar gezicht zei ze dat ze wel wat voor me zou regelen.
...en toen werd ik wakker
Moi Roel, Sigur Ros fan? Vanavond zeker even luisteren naar MYA.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodra ik de kaartjes voor krezip gewonnen heb heb ik er pas genoeg van. Eerder niet
.
Ik ga nu slapen btw, Truste
![]()
![]()
.
Ben er vanavond nietquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Roel, Sigur Ros fan? Vanavond zeker even luisteren naar MYA.
Ging je anders cammen met J vd Sloot over thaise damesquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:06 schreef Sersjee het volgende:
*dansje doet*
*heel blij is dat ie alleen woont en geen webcam heeft*
Eerlijk; ik was verrast. Maar het is Kanye die me zo jeukt... Hoewel ik me niet aan het nummer stoor.quote:
Jup, Inní Mér Syngur Vitleysingur. Maar live zien is natuurlijk nog beter.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben er vanavond niet. Plaatje van Sigur Rós @ de playlist?
Over anderhalve week Sigur Rós live.
Zeker bij deze band is dat iets heel bijzondersquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, Inní Mér Syngur Vitleysingur. Maar live zien is natuurlijk nog beter.
Lachen ze ook? Dan zou het de Rofling Stones wordenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Lachen ze ook? Dan zou het de Rofling Stones worden
[..]
Ik héb gezellig met haar zitten kletsen bij that's live bij de uitgave van haar vorige album :-)quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:58 schreef Brennel het volgende:
Good morning![]()
Ik droomde vannacht dat Maria Mena tegenover me aan een tafeltje zat, en dat we heel gezellig aan het kletsen waren. Toen de stoel naast me vrij kwam ging ze daar zitten. Ze vroeg aan me of ik naar haar concert kwam, en ik zei dat ik geen kaartjes had kunnen krijgen. Met een glimlach op haar gezicht zei ze dat ze wel wat voor me zou regelen.
...en toen werd ik wakker
Ken het liedje wel maar de band eigenlijk niet echt.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker bij deze band is dat iets heel bijzonders.
Dus niet een paar weken terug? Daar was ik dan wel weer bij.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik héb gezellig met haar zitten kletsen bij that's live bij de uitgave van haar vorige album :-)
(en nee, je mag me niet aanraken)
Was overigens maar heel even natuurlijk, maar toch is het leuk en bijzonder...
[..]
Bijzondere bandquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken het liedje wel maar de band eigenlijk niet echt.
ik denk dat het in 2006 was... toen was ze ook al zo.. aaibaarquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Dus niet een paar weken terug? Daar was ik dan wel weer bij.
Ze is echt super benaderbaar en enthousiast...
En tussen de mensen. Alsof ze alleen hier fans heeft? En knuffelen en op de foto.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:48 schreef LeonH het volgende:
hoorde vanochtend trouwens tijdens mijn wakker Human en daarna zei Giel dat we ze nog vaker gingen horen volgende week. Dus het wordt of (hopelijk en eindelijk) de Megahit of de nieuwe 3fm actie denk ik
Trillend op den benen niet? Mên... ben jaloers op je.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Sersjee het volgende:
"Wel een beetje raar, 32 jaar"
Been there, done that, never got the t-shirt
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Sersjee het volgende:
"Wel een beetje raar, 32 jaar"
Been there, done that, never got the t-shirt
Niet gedurende de periode dat ik 32 was.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Trillend op den benen niet? Mên... ben jaloers op je.
Owh. We nemen het wat letterlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet gedurende de periode dat ik 32 was.
Was wel raar om dat nummer op een Belgische wei kneiterhard mee te blèren terwijl je net 2 maanden 33 bent.
Claudia > BBQ Hits cd in den spelert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:02 schreef on_air het volgende:
w00t. Er liggen hier wat cd's:
5 CD "dubbelaar" - 80's Top 100.
Dubbelaar (2 CD) - BBQ Hits
.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Owh. We nemen het wat letterlijk.
Op je 33e dus wel.
Jajaja, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik héb gezellig met haar zitten kletsen bij that's live bij de uitgave van haar vorige album :-)
(en nee, je mag me niet aanraken)
Was overigens maar heel even natuurlijk, maar toch is het leuk en bijzonder...
Hmjaquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
"Beter 1 snol in de hand dan 1 op de radio"
Laat je me nou alleen achter met Roelquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:40 schreef Brennel het volgende:
Ja, maar ik ga je weer verlaten, moet nog even boodschapjes doen. Sorry!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat je me nou alleen achter met Roel![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 12 minuten maar gelukkig, daarna vlucht je vast weer weg
Echt he.. Was woensdag bij d'r concert samen met iemand die uit liverpool was overgevlogen om d'r te zien en Maria ging d'r helemaal uit zichzelf knuffelen en begon een heel gesprek over van alles en nog wat. Ik heb tientallen (of nee: honderden) artiesten ontmoet maar Maria is uit zichzelf gewoon de spontaanste en leukste richting haar fans. Je VOELT ook gewoon dat ze ECHT blij is dat je er bent en dat ZIJ jou als fan ook waardeert. Normaliter is het alleen andersom...quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
En tussen de mensen. Alsof ze alleen hier fans heeft? En knuffelen en op de foto.
Nuja, buiten Noorwegen, Nederland en in 't klein Duitsland heeft ze er ook niet zoveelquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:37 schreef on_air het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |