Wat fijn!quote:Op donderdag 6 november 2008 19:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Nog ff hier stoom afblazen trouwens!!
Woehaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Al vanaf ....
Wiehhh, kben zooo blij
Hee hallo, en onze sex dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga zo een heerlijk lekker en een echt verdiend biertje drinken met goede vrienden.
Wie weet moest ik wel mn agenda pakken om te zien of ik vanavond wat te doen hadquote:Op donderdag 6 november 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je moest er eerst je agenda voor pakken. Dus dan wordt het al niet vanavond
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wie weet moest ik wel mn agenda pakken om te zien of ik vanavond wat te doen had
Ach, so what, I'm still a rockstarr!
Woeiquote:Op donderdag 6 november 2008 20:38 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooo!.
Goed nieuws, ik ga verder naar de volgende fase van mn lokaleradio-opleiding, en daarin mag ik af en toe een programma schuiven (En ondertussen het computerprogramma leren).![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gevoel had ik ookIk leek Tjibbe Tjibsma wel, zo technisch deed ik
.
Nee, jammer he? ;-).quote:Op donderdag 6 november 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Had je ook een vrouwelijke gast naast je zitten
![]()
Oehhh, klinkt dat ff professioneel!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, jammer he? ;-).
Over het algemeen bestaat onze lokale omroep vooral uit mannen.
Er zijn wel drie of vier vrouwen te vinden hoor, maar meestal zijn er alleen maar mannen.
Maar ik maak ook geen radio om vrouwen in de studio te hebben he? Leiden alleen maar af ;-).
Ja, kijken of we het nog wat profi'er kunnen krijgenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oehhh, klinkt dat ff professioneel!
Gaaf joh Feiv!
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:02 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar zijn de sneeuwbuien en het zwevende reclameblok weer!
CAPUCH ON![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |