abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63035010
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wilde alleen gaan fietsen vanmiddag maar dat is niet gelukt, ik moest een van mijn 'gelnagels' laten reparen!
als het maar vermoeiend was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:29:05 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035012
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dacht even dat ik in het slank topic zat.
Je zou het bijna zeggen!
Even ter verduidelijking, dit is alleen voor het geval ik (hopelijk) uitgenodigd word voor een sollicitatie-gesprek. Ik heb ze niet standaard hoor!
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:30:12 #153
30252 Soempie
Procreating
pi_63035029
Stop je een kip met veren in de pan?

Of bedoel je met plukken, de organen eruit halen. Dat is sowieso ook niks voor mij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:31:48 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035065
Je soepie klinkt wel heel lekker Isa!
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen zo maar met wat kruiden en specerijen kunnen gooien en dat het dan nog lekker is ook. Ik heb daar echt geen weet van.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:32:35 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_63035083
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je zou het bijna zeggen!
Even ter verduidelijking, dit is alleen voor het geval ik (hopelijk) uitgenodigd word voor een sollicitatie-gesprek. Ik heb ze niet standaard hoor!
Oeh, dat is wel spannend!

Maar ik dacht dat jij zo'n gave baan had waarbij je overal heen mag reizen? Waar solliciteer je nu naar?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_63035100
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:30 schreef Soempie het volgende:
Stop je een kip met veren in de pan?

Of bedoel je met plukken, de organen eruit halen. Dat is sowieso ook niks voor mij.
Met plukken bedoel ik dat je al het vlees eraf haalt om terug te doen in de pan, de rest kan weg
En omdat het al zo lang opstaat gaat dat héél eenvoudig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63035121
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Je soepie klinkt wel heel lekker Isa!
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen zo maar met wat kruiden en specerijen kunnen gooien en dat het dan nog lekker is ook. Ik heb daar echt geen weet van.
Ik doe altijd maar wat en meestal is het zalig. Soms niet Bij mij mislukt ook wel eens iets.
pi_63035135
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Snap de stress en het gedoe wel hoor, Omearos, maar je hebt in ieder geval een plan Dat is al meer dan mijn 'ik wil het hardlopen weer oppakken, maar nu ff niet en ik wil weer naar de sportschool, maar daar ben ik al zo lang niet geweest en ik wil weer gezonder eten, maar wat moet ik dan met al die ongezonde kastvoorraad-smoezen"
Plannen kan ik wel, het is het uitvoeren waar het vaak aan schort
Kastvoorraad maakt hier niks uit, ik woon tegenover een winkelcentrum
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik snoep zo een zak m&m's leeg tijdens het leren. Deze tentamenperiode geen snoep in huis gehaald, maar dan eet ik dus veel te veel broodjes, crackers of grote borden met brinta.

Hoe is je tentamen gegaan vandaag?
Inderdaad, snoep je niet tussendoor dan eet je wel meer bij maaltijden. Leren kost ook energie maar niet zoveel als je ineens denkt nodig te hebben

Tentamen ging lekker hopelijk heb ik het gehaald. Ging over statistiek, vind ik moeilijk na te gaan of ik iets goed heb aangepakt omdat ik geen idee heb van wat realistische uitkomsten zijn enzo.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:37:50 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035193
Ja, die baan met die reizen idd. Maar dat is niet altijd even leuk. ZEker niet als je een lief klein kindje hebt.
Plus dat ik er nu 10 jaar werk, en dat is gewoon erg lang. En ik ben nu net begonnen aan mijn 5e baas daar. Ook niet zo ok. Weer alles uitleggen en verantwoorden enzo. Gewoon niet zo heel leuk meer.

En nu wil ik heel graag de uitvaart in. Iets heel anders, en toch een beetje hetzelfde. Ik organiseer een congres voor mijn werk en het organiseren en regelen van een uitvaart is toch ook een klein beetje een 'event'. Je moet een x-aantal stoelen, koffie etc. etc.
Veel logistiek geregel dus eigenlijk. Alleen ipv een aanloop van 3 jaar heb je dan een periode van 5-7 dagen. Lijkt me ook wel prettig. Als mensen niet leuk zijn ben je er snel weer vanaf zeg maar.
Het is volgens mij echt een prachtig vak. Heb vorig jaar een opleiding gedaan ervoor en dat heeft me er alleen nog maar meer in gesterkt dat het echt iets voor mij is. Je weet nooit wie de deur open doet, veel verschillende mensen, verschillende dingen.

Nou ja, dat dus. Er is alleen niet veel part time werk in te vinden, dus deze vacature is echt heel tof. 2 weken geleden brief verstuurd, dus ik ga maandag maar eens bellen of ze een tijdslijn in gedachten hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 07-11-2008 17:43:47 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:37:51 #160
30252 Soempie
Procreating
pi_63035194
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met plukken bedoel ik dat je al het vlees eraf haalt om terug te doen in de pan, de rest kan weg
En omdat het al zo lang opstaat gaat dat héél eenvoudig.
Ah.

Je kunt wel merken dat ik nooit in CUL kom. Ik moet trouwens met kerst een voorgerecht, nagerecht of van die hapjes tussen de gangen door maken. Hoopte eigenlijk dit jaar verantwoordelijk te mogen zijn voor de koffie of thee met nog iets lekkers, maar helaas. Misschien is jouw soep als voorgerecht wel een goed idee.
pi_63035198
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik frietjes. Krijg manlief niet overtuigd van het feit dat het slecht voor ons is. Hij vindt gewoon dat vrijdag frietdag is. En ik ben dan weer zo zwak dat ik het eigenlijk ook lekker vind en dus toch maar doe. Maar vanavond denk ik dat ik sla, wat frietjes en een (runder)hamburgertje eet, blijft de schade beperkt.
Wat heel erg veel calorieën scheelt is ovenfriet maken, en dat op bakpapier in de oven op een plaat leggen. Dan gebruik je helemaal geen vet! Jij blij, hij blij
* springt weer terug naar Slank*
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:41:41 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_63035288
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:34 schreef omearos het volgende:

Tentamen ging lekker hopelijk heb ik het gehaald. Ging over statistiek, vind ik moeilijk na te gaan of ik iets goed heb aangepakt omdat ik geen idee heb van wat realistische uitkomsten zijn enzo.
Oeh, statistiek 1 of 2? Statistiek is echt zo'n struikelvak voor sommige mensen, maar als je het bijhoudt dan moet het wel lukken. En je hebt er een goed gevoel over.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:46:51 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035414
Oh Levi, ik zou ook moeite hebben om dan sterk te zijn hoor. Ik vind patatjes ook zo superlekker.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:51:31 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_63035533
@ BE, ik kan me dan inderdaad wel voorstellen dat het tijd wordt voor iets anders. En je hebt de papieren en de ervaring voor deze nieuwe baan. Hopelijk mag je op gesprek komen.
pi_63035559
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Levi, ik zou ook moeite hebben om dan sterk te zijn hoor. Ik vind patatjes ook zo superlekker.
Ik herinner me nog een interview met een echte sterrenkok en op de vraag wat nou zijn lievelingseten was antwoordde hij dat dat frietjes waren
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:52:55 #166
30252 Soempie
Procreating
pi_63035569
Nu moet ik snel zijn met omkleden. Vanavond naar het theater en ik moet nog boodschappen doen voor het eten.
pi_63035903
Frietjes met dijon-mayonaise lekker zout met zuur

Hier vanavond lasagna, geen friet
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oeh, statistiek 1 of 2? Statistiek is echt zo'n struikelvak voor sommige mensen, maar als je het bijhoudt dan moet het wel lukken. En je hebt er een goed gevoel over.
Statistiek en statistische procescontrole voor werktuigbouwkunde (afgekort STPC )
Mja, ik kan dit ook wel, maar je kan niet op je gevoel afgaan of iets klopt, zoals je bij bijvoorbeeld een kracht op een object nog kan nagaan of het realistisch is voor de gegeven situatie. Zal allemaal wel goedkomen
pi_63037035
Frietjes, sla en hamburgertje gegeten. Was heerlijk en ik heb er van genoten.
En ik heb goed en slecht nieuws:
- goede nieuws is dat ik geen kaneelijs meer in mijn vriezer heb
- het slechte nieuws is ... ... het was heel lekker

Wel balen: ik geloof dat ik een voorhoofdsholteontsteking (3 keer woordwaarde) aan het ontwikkelen ben. Waarom altijd in het weekend? Ben nog wel even de apotheek binnen gelopen en kreeg daar te horen dat ik geen neusspray meer mag gebruiken, omdat ik die al een week gebruik. Zegt ze doodleuk op vrijdagmiddag om 17.30 "ga maar even langs je huisarts voor een recept voor iets sterkers". Anyway, mijn hoofd zit dus dicht en mijn oren ook. Ga zo maar ff stomen, denk ik.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63037350
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef Levitation het volgende:
Frietjes, sla en hamburgertje gegeten. Was heerlijk en ik heb er van genoten.

Wel lekker eten gehad dus vandaag
quote:
Wel balen: ik geloof dat ik een voorhoofdsholteontsteking (3 keer woordwaarde) aan het ontwikkelen ben. Waarom altijd in het weekend? Ben nog wel even de apotheek binnen gelopen en kreeg daar te horen dat ik geen neusspray meer mag gebruiken, omdat ik die al een week gebruik. Zegt ze doodleuk op vrijdagmiddag om 17.30 "ga maar even langs je huisarts voor een recept voor iets sterkers". Anyway, mijn hoofd zit dus dicht en mijn oren ook. Ga zo maar ff stomen, denk ik.
Ik gebruik al iets van 12 jaar neusspray en mijn neus zit er nog aan Als je het echt nodig hebt kan het vast geen kwaad als je die spray nog gebruikt om het weekend door te komen. En stomen is altijd fijn, mini-sauna voor je hoofd
Beterschap
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:45:24 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63038189
Levi! Always look on the bright side of life!
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:47:18 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63038221
Oh, je zou trouwens bij de supermarkt nog even baby-neusspray kunnen halen, is zoutoplossing dus niet zo schadelijk.

Omearos... als jij het al 12 jaar gebruikt, dan is dat precies de reden dat het normaal afgeraden wordt. Op een gegeven moment raakt de boel van binnen dusdanig geirriteerd dat je het omgekeerde effect krijgt, namelijk opgezwollen slijmvliezen ipv dat ze slinken...
pi_63038359
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, je zou trouwens bij de supermarkt nog even baby-neusspray kunnen halen, is zoutoplossing dus niet zo schadelijk.

Omearos... als jij het al 12 jaar gebruikt, dan is dat precies de reden dat het normaal afgeraden wordt. Op een gegeven moment raakt de boel van binnen dusdanig geirriteerd dat je het omgekeerde effect krijgt, namelijk opgezwollen slijmvliezen ipv dat ze slinken...
Ik gebruik het op recept ivm astma, moet ook eens in de zoveel tijd wisselen van samenstelling vanwege bloedneus. Ik dacht dat bloedneus ook de reden was dat je ze niet lang mag gebruiken, van die opgezwollen slijmvliezen had ik nog niet gehoord. Misschien mijn arts maar eens vragen hoe het daarmee zit. Elke vermindering in medicijnen is meegenomen
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:58:22 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63038514
Ja, ik heb er ook niet echt verstand van hoor, maar dat is wat ik altijd hoor als de reden dat je het nooit langer dan 2 weken achter elkaar mag gebruiken.
Op dokters-voorschrift wegens astma is natuurlijk wel wat anders dan idd.
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:43:21 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63039627
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef Levitation het volgende:

Levitation! Bwahaha. *aai* En succes met je voorhoofdsholtedinges!

Oh en andere mensen in het dieetclubtopic: Haai!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63048406
Gisteravond filmavond gehad in de kerk, chips, chiips, chips en popcorn
2 KG zwaarder vanmorgen, allemaal vocht door het zout, heus
Maar ik baal wel
pi_63048448
Jammer freecell! Maar die 2 kg zwaarder, is dat in een week?
Het lijkt me dat er inderdaad ook wat vocht bijzit oid.

Ik kon gister de verleiding van chocolade truffelkruidnoten niet weerstaan. Gelukkig heb ik niet zoveel op en kwam niet boven het maximum aan aantal Kcal wat ik wil binnenkrijgen op een dag.
Maargoed zo val ik natuurlijk niet af, eigen schuld.
  zaterdag 8 november 2008 @ 10:22:17 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63049000
Freecell, dat is idd ook niet leuk om te zien.

Ik kwam juist even doen.
Ik verwachtte ook 2 kilo zwaarder te zijn dan wat de weegschaal me vertelde!
Na deze rampzalige week met allerlei lekkere dingen enzo durfde ik er amper op te gaan staan en wat bleek, ik ben gewoon een kilo afgevallen!
Ik heb een getalletje gezien dat ik al niet meer gezien heb sinds de zomer!

Dat is altijd zo lekker motiverend. Ik ga door dus!
Ik wil er nog steeds voor de kerst een paar af hebben.
pi_63049033
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:21 schreef appelsap het volgende:
Jammer freecell! Maar die 2 kg zwaarder, is dat in een week?
Het lijkt me dat er inderdaad ook wat vocht bijzit oid.
2 KG zwaarder dan gisteren zal dus inderdaad wel veel vocht zijn ook.

BE gaat lekker
pi_63049396
Manlief trok gisteren terwijl we een film zaten te kijken natuurlijk weer een zak chips open en toen ben ik een beetje boos op heb geworden. Vervolgens heeft hij de chips aan de andere kant neergezet (waar ik niet zat) en heeft hij in zijn eentje chips gegeten.

Heb gisteren gestoomd met Rhinocaps. Wat een vreselijk spul is dat zeg! Inademen deed zo'n pijn. Dus het water met dat ding erin grotendeels weggegooit en nieuw water er bij gedaan en er kamille in gedaan. Was veel fijner,
***Levi was here***
pi_63049595
Lekker BE, gaat goed dus!!!

Mijn redelijk nieuwe weegschaal doet stom... Hij geef steeds wisselende gewichten aan, ik kan er zo geen peil op trekken.. Ik blijf dus maar lekker doorgaan met gezond eten, en ik zie wel wat mijn kleding ervan zegt...

Ik heb net op de markt weer flink wat fruit gehaald, waaronder rode bessen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63049615
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:00 schreef teigan het volgende:
Lekker BE, gaat goed dus!!!

Mijn redelijk nieuwe weegschaal doet stom... Hij geef steeds wisselende gewichten aan, ik kan er zo geen peil op trekken.. Ik blijf dus maar lekker doorgaan met gezond eten, en ik zie wel wat mijn kleding ervan zegt...

Ik heb net op de markt weer flink wat fruit gehaald, waaronder rode bessen...
Op wat voor ondergrond staat je weegschaal? Een harde, rechte ondergrond geeft de meest betrouwbare meetresultaten.
***Levi was here***
pi_63049682
Wat heerlijk BE!

Levitation, beterschap!
En wat goed dat je er zelf niks van genomen hebt dan!
pi_63049723
Hij staat op de laminaatvloer... Zelfs bij het wegen zonder en met vochtmeting ed. geeft ie al een halve kilo verschil... Ik heb vanmorgen een verschil gezien van 1,7 kilo oid..... Beetje vaag dus..

En beterschap levitation!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63049958
Dat is inderdaad raar Teigan! Heb je geen garantie meer?
pi_63050464
..........Ja, want in het slanktopic eten we allemaal gelnagels..... Vandaar dat we zo slank zijn, het vult zo lekker zo'n gefrtuurd nageltje
  zaterdag 8 november 2008 @ 12:43:31 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63051374
Zeg, hap es niet zo! Beetje zelfspot hoor!
Je kan toch niet ontkennen dat het in het slank-topic vaker over mode en aanverwante zaken gaat dan hier?
Grapje moet toch kunnen?

Ik vind het echt zo bizar dat het over en weer rivaliteit lijkt te bestaan tussen die 2 topics.
pi_63051716
Ik weet niet eens wat gelnagels precies zijn, maar de opmerking suggereert een zekere oppervlakkigheid aan onze kant. Op zich maakt zo'n opmerking mij weinig uit hoor, ik ben zelf ook niet altijd even lief, maar omdat ik al vaker heb gehoord dat mensen in de dieetclub vinden dat wij ongepaste opmerkingen maken en ik daar eigenlijk weinig van heb gemerkt, viel deze sneer mij op.

En ja, misschien gaat het soms over uiterlijk en mode en zo bij Slank, maar het gaat over van álles en in een moordend tempo. Toen het in de dieetclub wat drukker was, zal het ook weleens over uiterlijk/mode zijn gegaan.
pi_63051985
Het gaat beide kanten op, maakt toch niet uit. Niet zo happen conleche.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63051998
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:
Heb gisteren gestoomd met Rhinocaps. Wat een vreselijk spul is dat zeg! Inademen deed zo'n pijn. Dus het water met dat ding erin grotendeels weggegooit en nieuw water er bij gedaan en er kamille in gedaan. Was veel fijner,
Eucalyptus is vaak ook erg lekker om te stomen bij verstopte neus/holtes. Sterkte ermee .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 8 november 2008 @ 13:34:42 #190
30252 Soempie
Procreating
pi_63052206
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:02 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet eens wat gelnagels precies zijn, maar de opmerking suggereert een zekere oppervlakkigheid aan onze kant. Op zich maakt zo'n opmerking mij weinig uit hoor, ik ben zelf ook niet altijd even lief, maar omdat ik al vaker heb gehoord dat mensen in de dieetclub vinden dat wij ongepaste opmerkingen maken en ik daar eigenlijk weinig van heb gemerkt, viel deze sneer mij op.

En ja, misschien gaat het soms over uiterlijk en mode en zo bij Slank, maar het gaat over van álles en in een moordend tempo. Toen het in de dieetclub wat drukker was, zal het ook weleens over uiterlijk/mode zijn gegaan.
Het was in elk geval niet bedoeld als sneer. Ik zou me niet zo druk maken om opmerkingen waar een dikke knipoog bij staat. Het is niet zo serieus bedoeld als je het nu doet overkomen.
pi_63052406
appelsap, ik heb nog garantie, dus ik zit er wel over na te denken om er nog even mee terug te gaan..

Pff, ik werd net door een leerling gebeld, of ik er aan gedacht had dat het maandag 40 minuten rooster was(ze moeten een korte toets inhalen, en ik had ze bij een collega geparkeerd)... Nee dus, dus ik moet nog weer even wat mailtjes gaan sturen...
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:28:34 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63054142
Nou ja, ik ben me nergens van bewust iig, vwb sneren en rare dingen over en weer. Dit was volgens mij gewoon echt een grapje, zoals Soempie ook al zegt idd.
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:51:18 #193
30252 Soempie
Procreating
pi_63055856
Hoe doen jullie dat met bezoek? Morgen komen er twee vrienden op bezoek en dan wil je toch iets lekkers in huis hebben. Doen jullie dat dan ook? Hebben jullie dan gezonde hapjes of niet? Wat doen jullie met wat overblijft? Eten jullie zelf ook mee?

pi_63056256
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:51 schreef Soempie het volgende:
Hoe doen jullie dat met bezoek? Morgen komen er twee vrienden op bezoek en dan wil je toch iets lekkers in huis hebben. Doen jullie dat dan ook? Hebben jullie dan gezonde hapjes of niet? Wat doen jullie met wat overblijft? Eten jullie zelf ook mee?

Als ik beslis wat er op tafel komt dan komen er dus geen ongezonde happen op tafel Heel simpel

En teigan je moet een nieuwe ( ) weegschaal hebben, want dit schie tniet op zeg!
Freecell, ik denk niet dat het vocht is! Allemaal vet vet vet uit al die chips chips chips (ja eh, zout in chips, wat denk je zelf )

conleche, wat jij ziet als een sneer (wat een gemeen woord overigens) zegt meer over hoe jij tegen de dieetclub aankijkt dan hoe de dieetclub tegen slank aankijkt. Ik zag een grapje. En 'rivaliteit' of hoe je het ook moet noemen tussen die twee topics is echt te zot voor woorden. Ik weet wat de achterliggende reden voor de opsplitsing was en ik geloof niet dat oppervlakkigheid een reden was
pi_63056510
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:16 schreef Isabeau het volgende:

conleche, wat jij ziet als een sneer (wat een gemeen woord overigens) zegt meer over hoe jij tegen de dieetclub aankijkt dan hoe de dieetclub tegen slank aankijkt. Ik zag een grapje. En 'rivaliteit' of hoe je het ook moet noemen tussen die twee topics is echt te zot voor woorden. Ik weet wat de achterliggende reden voor de opsplitsing was en ik geloof niet dat oppervlakkigheid een reden was
Nou ja, nu wordt ie mooi! Nu heb ik het gedaan. Ik kijk helemaal niet op een bepaalde manier tegen de dieetclub aan, want ik ben daar helemaal niet mee bezig. Sterker nog er is helemaal geen rivaliteit tussen de clubs, want ik lees nooit wat over jullie in Slank.

Als ik iets zie, zoals vanmiddag, reageer ik hier en niet daar. Mijn reactie erop was trouwens ook nogal luchtig in eerste instantie, want het maakt mij nl. echt niet uit, dus nu moet je niet net gaan doen of ik een soort rivaliteit in stand wil houden.
pi_63056606
Waarom zag je het als een sneer dan? Want ik kon dat er niet uithalen. Oh, en sorry, ik wilde ook niet zeggen dat jij een vorm van rivaliteit in stand wilde houden hoor! Dat vind ik namelijk helemaal niet, maar ik wist niet zo goed meer wie nou die opmerking over rivaliteit maakte (brighteyes of yppy) en ik wilde er geen naam bijzetten omdat ik het niet meer wist. Dus mijn excuses dat het zo overkwam.
pi_63056729
Sneer is misschien een te beladen woord, hoor, maar het leek nu net of het in Slank alleen over oppervlakkige dingen gaat zoals gelnagels. (ik weet écht niet eens wat dat zijn). Dus ik denk: ik maak een soort grapje over gefrituurde nageltjes terug, zodat duidelijk is dat het me niet ontgaan is, zoiets denk ik. Geen diepere gedachtes verder hoor en no harm done wat mij betreft.
pi_63056908
We moeten er over en weer gewoon niet zo'n punt van maken als er grapjes worden gemaakt, want ook jouw grapje is denk ik een beetje uit proportie geraakt zonder dat je dat zo bedoelde

Vanavond wilde zalm Omdat mijn vriendin plots visexpert is en op de markt zalm zag (heeft voor het eerst in haar leven een week terug oid vis gegeten )
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:56:12 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63057050
Ik was het van die rivaliteit, sorry! Maar dat gevoel heb ik soms een beetje.
My bad! Het was geen beschuldiging richting wie dan ook.
Zo lang lees ik hier nou ook weer niet mee. Ik heb de splitsing iig niet meegemaakt.

Ik heb er ook verder niks mee bedoeld. Echt niet.
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:57:52 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63057079
Zo, dan nu ik ook maar weer on-topic. Ik moet me niet bemoeien met zaken die me niet aan gaan.

O: 2 geroosterde boterhammen met 2 eitjes
T: niks wegens laat ontbijt
L: Waldkornbol met filet americain
T: 2 kiwi's en een mandarijntje
D: Vegetarische pizza (nee, niet vers, maar wel erg lekker. En zowaar verlies ik ook steeds gewicht in de weken dat die bij het menu zit. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')