Mijn gevoel zegt dat raspatat vetter is dan gewone patat... omdat het poreuzer is. En ik vind het ook vet smaken, maar dat zal aan mij liggen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef dyna18 het volgende:
Maakt het eigenlijk nog uit of je raspatat of gewone friet neemt?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Zo... 'vandaag is de eerste dag van...'![]()
Het lijkt erop dat ik ongesteld aan het worden ben, dat scheel al weer de helft van dat nare opgeblazen gevoel!
O: 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: Fruithap
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: fruit
D: moet ik nog even bedenken, maar iets gezonds iig.
Geblesseerd, minder sporten, hormonen in de war (ben op een meer dan 2x zo zware pil gezet ivm om de week ongesteld) en gewoon teveel snoepen uit verveling en stress voor tentamensquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Kom je nu aan omdat je geblesseerd bent en minder kan sporten, omearos? of heb je direct alle gezonde eetgewoontes overboord gegooid? (zoals ik)
En CPC is toch iets van 16 km?
Die AH maakt weinig uit (kan zelfs nog handig zijn, gewoon een leuke jongen aanspreken en vragen of hij je band wil plakkenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kan ook bandenplakken.Alleen niet voor een AlbertHeijn, met volle fietstassen, op 5km van huis, zonder gereedschap in het donker.
![]()
Ben benieuwd hoe ik reageer op al die aandachtquote:Succes met het weer oppakken van het afvallen.CPC is inderdaad goede stok achter de deur!
Het is zo ontzettend gaaf om hard te lopen met allemaal enthousiaste mensen langs de lijn.
![]()
quote:Nadat ik gisteren mijn longen weer eens vol belast heb, pluk ik daar vandaag een beetje de zure vruchten van. Was buiten adem toen ik naar de 2de etage was gelopen met de trap.En dat doe ik iedere dag, meerdere malen op een dag.
Stomme longen. Denk dat Evy dus nog eve moet wachten.
Nog niet ingeschreven, omdat ik eerst weer zeker wil weten dat ik een eindje kan lopen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Maar wel gaan sporten, is goed voor je longen, als je het niet forceert. Dusrennen jij
![]()
Heb jij je al ingeschreven voor de 5km?
2 boterhammen van tussen de middag is een bak brinta geworden, had geen zin in brood.quote:Mijn makkelijke recept met Patak's milde currypasta is:
Uitjes fruiten in olijfolie, tomaten in blokjes erbij, stukjes kipfilet erbij, sperziebonen toevoegen (kort gekookt of uit blik), dan 2 eetlepels currypasta toevoegen, paar eetlepels creme fraiche... en klaar is je saus. En ook een paar hardgekookte eieren overr het gerecht verdelen als het klaar is!
We eten het dan met pitta's of naanbrood.
Het is maar 5 kilo en ik ben 20 kg zwaarder geweest dan nuquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, jij verbrandt zo wel genoeg kcal hoorDe hele dag met dat extra gewicht rondzeulen
Ja, 1xquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:46 schreef YPPY het volgende:
En die leuke sportschool coach, heeft die je nog niet gebeld voor een afspraak Isa?
Drie jaar geleden ben ik ontslagen. Want mijn werk was niet belangrijk. En nu mogen jullie 1 keer raden welke vacature er op de site van mijn oude werkgever staat.
Gaat het niet goed meer dan? en je was zo mager aan het worden.....quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op drama! Toffe oma![]()
Maar eh, Levi, hoe start je weer met lijnen nadat je het zolang aan de kant hebt geschoven? Ik heb de puf niet meer en ik ben zoooooo boos op mezelf! Ik was bijna onder de 70 kilo nota bene
Heel herkenbaar. Ik snoep zo een zak m&m's leeg tijdens het leren. Deze tentamenperiode geen snoep in huis gehaald, maar dan eet ik dus veel te veel broodjes, crackers of grote borden met brinta.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:36 schreef omearos het volgende:
gewoon teveel snoepen uit verveling en stress voor tentamens
Sinds ik niet meer zoveel sport kom ik héél langzaam maar zeker weer aan. Nog lang niet wat ik woog, thank god, maar daar wil ik ook niet meer heen natuurlijk, dus vandaar dat ik hier maar weer ga rondhangenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef Miss_S het volgende:
Gaat het niet goed meer dan? en je was zo mager aan het worden.....
Goedzoquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer zoveel sport kom ik héél langzaam maar zeker weer aan. Nog lang niet wat ik woog, thank god, maar daar wil ik ook niet meer heen natuurlijk, dus vandaar dat ik hier maar weer ga rondhangen
Waar staat het recept?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef Isabeau het volgende:
De kippensoep was heerlijkalleen had ik hem iets te pittig gemaakt met extra pepertjes
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wilde alleen gaan fietsen vanmiddag maar dat is niet gelukt, ik moest een van mijn 'gelnagels' laten reparen!![]()
uh, in mijn hoofdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |