abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63010280
Ohja, mijn probleem is dat ik in het bestuur van een studentenvereniging zit en daarom twee avonden per week sowieso op de kroeg moet staan. Dat gaat vaak samen met veel biertjes.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_63010889
Blegh, morgen met de auto naar mijn werk.

Stond vanavond bij AH, zo'n 5km van mijn huis met een platte voorband. Heb gelukkig een minipompje, dus als een idioot gepompt, om vervolgens zo hard mogelijk richting huis te fietsen. Haalde ongeveer 1,5km en strandde weer, bij een fietsenmaker opnieuw mijn band opgepompt (hij wilde niet plakken, want de werkplaats was al dicht. ). Vervolgens weer als een halve gare met hoge snelheid overal door rood gereden tot mijn band weer plat was. Vervolgens nóg een keer met minipompje gepompt en uiteindelijk de laatste 1,5 km maar gelopen. Was helemaal trillerig toen ik thuis kwam, van de inspanning.

Anyway, ik kan nu mijn band niet repareren, dat kan morgenmiddag op z'n vroegst. Dus moet ik morgen met de auto naar mijn werk. Bummer, heb daar zo'n hekel aan. Ik mijn fiets, althans, als alles het doet.

Merkte met dat achterlijk hard fietsen trouwens wel dat ik nog niet helemaal beter ben. Mijn arme longen hebben het zwaar te verduren gehad.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 6 november 2008 @ 21:45:53 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63013441
Morgen ok? Echt! Morgen! Echt!

*dropje in mond steekt...
pi_63013581
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:

ik hou je er aan.
***Levi was here***
  donderdag 6 november 2008 @ 22:20:18 #109
234015 Imanok
Super Webdeveloper. O:
pi_63015048
Wat meer geleerd waarom somige van jullie overgewicht zijn. Persoonlijk krijg ik geen kat of konijn op. Maar ik ben ook veels te lui om de haartjes te plukken. Of eten jullie ze met de haartjes erbij? D:

Kan ook niet op valtaf.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:35:40 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63015882
Hej Skv! Ik ben juist afgevallen in mn bestuursjaar, van de pure stress maar ja, ik lust ook een bier, dat helpt...

Hoi allemaal! Luek dat t hier at drukker is, merk dat ik ook vaker hier lees en post als t een beetje doorloopt...
er staat nog een enorme afwas op me te wachten...beuh...hoop op meer moed morgenavond (vind 7 en een half uur onafgebroeken schilderen ook wel een geode reden om niks meer te hoeven vanavond...)

oh en mn gewicht uit t lijstje klopt denk ik niet meer... ahum... ik update wel na t weekend ofzo, wil er nog even niet aan...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63017794
Dat had ik vorige week Levi. Anna weggebracht en mijn band kapot. En ik moest echt afscheidscadeautjes gaan kopen, dus mijn fietstassen ( ) waren superzwaar en de fietsenmaker had geen tijd. Toen een pompje gekocht en racen tussendoor. Wat is het half uurtje fietsen dan ineens ver.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63022008
Je hebt in ieder geval je lichaamsbeweging gisteren wel gehad, Levi Alleen schiet het er dan vandaag weer bij in, qua fietsen dan.

BrightEyes, wat leuk dat je vandaag begint * Isabeau pakt resterende dropjes af
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63022064
tvp

* omearos is blij dat haar vader haar al jong heeft geleerd om banden te plakken
Ik ben dan weer te lui om te gaan lopen of hard door te fietsen met halfzachte banden

Ow, en afvallen gaat momenteel ook slecht, ik kom juist aan. Maar ik moet eerst gezond worden (spier gescheurd en geklooi met aanpassingen van dagelijkse medicijnen snipverkouden, maar dit jaar gelukkig wel de griepprik gehad)
17 november begint het volgende kwartiel, met op maandag, woensdag en vrijdag ruimte om hard te lopen, dus dat wordt weer Evy. Want ik wil ook de CPC gaan lopen komend jaar. (heb me net maar gelijk ingeschreven op de site, stok achter de deur)
pi_63022133
Kom je nu aan omdat je geblesseerd bent en minder kan sporten, omearos? of heb je direct alle gezonde eetgewoontes overboord gegooid? (zoals ik )
En CPC is toch iets van 16 km?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63022568
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef omearos het volgende:
tvp

* omearos is blij dat haar vader haar al jong heeft geleerd om banden te plakken
Ik ben dan weer te lui om te gaan lopen of hard door te fietsen met halfzachte banden

Ow, en afvallen gaat momenteel ook slecht, ik kom juist aan. Maar ik moet eerst gezond worden (spier gescheurd en geklooi met aanpassingen van dagelijkse medicijnen snipverkouden, maar dit jaar gelukkig wel de griepprik gehad)
17 november begint het volgende kwartiel, met op maandag, woensdag en vrijdag ruimte om hard te lopen, dus dat wordt weer Evy. Want ik wil ook de CPC gaan lopen komend jaar. (heb me net maar gelijk ingeschreven op de site, stok achter de deur)
Ik kan ook bandenplakken. Alleen niet voor een AlbertHeijn, met volle fietstassen, op 5km van huis, zonder gereedschap in het donker.

Succes met het weer oppakken van het afvallen. CPC is inderdaad goede stok achter de deur! Het is zo ontzettend gaaf om hard te lopen met allemaal enthousiaste mensen langs de lijn.

Nadat ik gisteren mijn longen weer eens vol belast heb, pluk ik daar vandaag een beetje de zure vruchten van. Was buiten adem toen ik naar de 2de etage was gelopen met de trap. En dat doe ik iedere dag, meerdere malen op een dag. Stomme longen. Denk dat Evy dus nog eve moet wachten.
***Levi was here***
pi_63022606
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Kom je nu aan omdat je geblesseerd bent en minder kan sporten, omearos? of heb je direct alle gezonde eetgewoontes overboord gegooid? (zoals ik )
CPC is een halve marathon. Maar je hebt ook nog een 10km loop en de 5km loop. Die laatste is goed te doen. En er is nog een 1km kinderloop, maar daar loop je als volwassene nogal voor lul .
***Levi was here***
pi_63022617
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:

Morgen is nu!
Heel veel succes en sterkte, je kunt het!
***Levi was here***
pi_63024776
Goedemorgen allemaal.
Zoals helaas verwacht gisteren helemaal de mist in gegaan.
Zakenlunch + Business meeting met buffet, borrel en veel borrelhapjes = VEEL calorieën
valtaf.ad.nl houdt het op 3200 voor gisteren.

Vandaag maar even extra lang cardio doen om een beetje te compenseren.

O: 2 BH met kip-kerrie salade
L: 3 BH, soep of salade en yoghurt
T: 2x fruit
D: spruitjes, mexicaanse aardappeltjes, yoghurt
pi_63024915
Wij eten vanavond kippensoep, zelfgemaakt met stokbrood
pi_63024926
Welkom skv en fannetje btw.
Gewoon beginnen (in ieder geval met sport). Uitstel leidt tot niets
pi_63025016
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Wij eten vanavond kippensoep, zelfgemaakt met stokbrood
Ik frietjes. Krijg manlief niet overtuigd van het feit dat het slecht voor ons is. Hij vindt gewoon dat vrijdag frietdag is. En ik ben dan weer zo zwak dat ik het eigenlijk ook lekker vind en dus toch maar doe. Maar vanavond denk ik dat ik sla, wat frietjes en een (runder)hamburgertje eet, blijft de schade beperkt.
***Levi was here***
pi_63025092
Ik heb ook wel zin in frietjes Met een lekkere zelfgemaakte hamburger met veel tomaat, komkommer en slaatjes bla Maar het wordt dus kippensoep
pi_63025115
En ik denk ook niet dat zo nu en dan frietjes echt heel slecht voor je is. Zolang je de pot mayonaise maar laat staan valt het wel mee.
pi_63025192
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:58 schreef Isabeau het volgende:
En ik denk ook niet dat zo nu en dan frietjes echt heel slecht voor je is. Zolang je de pot mayonaise maar laat staan valt het wel mee.
Ik eet het met friteslijn en curry en sweetchilisaus. Zo jammie.
Maar ik ga maar weer een dag in de week als "balansdag" inrichten om dit soort uitspattingen op te vangen. Ik vind dat gek doen moet kunnen, zolang je week maar in balans is.
***Levi was here***
pi_63025217
Maakt het eigenlijk nog uit of je raspatat of gewone friet neemt?
pi_63025292
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:02 schreef dyna18 het volgende:
Maakt het eigenlijk nog uit of je raspatat of gewone friet neemt?
Mijn gevoel zegt dat raspatat vetter is dan gewone patat... omdat het poreuzer is. En ik vind het ook vet smaken, maar dat zal aan mij liggen.
***Levi was here***
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:21:09 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63025716
Zo... 'vandaag is de eerste dag van...'
Het lijkt erop dat ik ongesteld aan het worden ben, dat scheel al weer de helft van dat nare opgeblazen gevoel!

O: 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: Fruithap
L: 2 boterhammen met kipfilet Brinta
T: fruit
D: moet ik nog even bedenken, maar iets gezonds iig.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 07-11-2008 12:31:48 ]
pi_63025739
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:21 schreef Brighteyes het volgende:
Zo... 'vandaag is de eerste dag van...'
Het lijkt erop dat ik ongesteld aan het worden ben, dat scheel al weer de helft van dat nare opgeblazen gevoel!

O: 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: Fruithap
L: 2 boterhammen met kipfilet
T: fruit
D: moet ik nog even bedenken, maar iets gezonds iig.
You go girl!
***Levi was here***
pi_63026071
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Geblesseerd, minder sporten, hormonen in de war (ben op een meer dan 2x zo zware pil gezet ivm om de week ongesteld) en gewoon teveel snoepen uit verveling en stress voor tentamens
Vandaag laatste tentamen, weekend even tot rust komen en maandag weer braaf lijstjes posten. En dan de maandag erna beginnen met Evy, dan ben ik weer op de oude weg, op de hormonen na

Ik heb me bij de CPC ingeschreven voor de 5km versie, dat lijkt me al een hele prestatie
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik kan ook bandenplakken. Alleen niet voor een AlbertHeijn, met volle fietstassen, op 5km van huis, zonder gereedschap in het donker.
Die AH maakt weinig uit (kan zelfs nog handig zijn, gewoon een leuke jongen aanspreken en vragen of hij je band wil plakken ), maar de rest werkt idd absoluut niet mee.
* omearos zet klein fietspompje op verlanglijstje Die heb ik dan weer nooit bij me
quote:
Succes met het weer oppakken van het afvallen. CPC is inderdaad goede stok achter de deur! Het is zo ontzettend gaaf om hard te lopen met allemaal enthousiaste mensen langs de lijn.
Ben benieuwd hoe ik reageer op al die aandacht
quote:
Nadat ik gisteren mijn longen weer eens vol belast heb, pluk ik daar vandaag een beetje de zure vruchten van. Was buiten adem toen ik naar de 2de etage was gelopen met de trap. En dat doe ik iedere dag, meerdere malen op een dag. Stomme longen. Denk dat Evy dus nog eve moet wachten.

Maar wel gaan sporten, is goed voor je longen, als je het niet forceert. Dus rennen jij
Heb jij je al ingeschreven voor de 5km?
pi_63026235
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:36 schreef omearos het volgende:
[..]

Maar wel gaan sporten, is goed voor je longen, als je het niet forceert. Dus rennen jij
Heb jij je al ingeschreven voor de 5km?
Nog niet ingeschreven, omdat ik eerst weer zeker wil weten dat ik een eindje kan lopen. Ik heb best veel problemen met mijn enkels/knieën/heupen gehad afgelopen jaar. Zolang in hardloop heb ik nergens last van, maar als ik na een paar weken rust weer begin, hapert mijn lichaam enorm. Laatst had ik volledig verkrampte kuiten, omdat mijn enkels helemaal vast zaten. Ik wil écht heel graag, maar ik heb wat opstartprobleempjes.
***Levi was here***
pi_63026961
Opstarten onder begeleiding een idee? In een sportschool of bij een fysiotherapeut, heb je gelijk nog een stok achter de deur
pi_63027023
Hardlopen
Ik gá ooit nog een keer de CPC lopen Maar voorlopig schiet het hardlopen er even bij in. Voordeel op dit moment is dan weer dat ik alles lopend moet doen en meestal met een draagdoek om de nek, verbrand je ook wel wat mee

Gisteren hier ook patat Maar dan zelf gefrituurd in lekkere olie
  vrijdag 7 november 2008 @ 12:53:47 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63028019
Ik denk dat we vanavond maar voor Cinnamongirls Curry gaan.
quote:
Mijn makkelijke recept met Patak's milde currypasta is:

Uitjes fruiten in olijfolie, tomaten in blokjes erbij, stukjes kipfilet erbij, sperziebonen toevoegen (kort gekookt of uit blik), dan 2 eetlepels currypasta toevoegen, paar eetlepels creme fraiche... en klaar is je saus. En ook een paar hardgekookte eieren overr het gerecht verdelen als het klaar is!
We eten het dan met pitta's of naanbrood.
2 boterhammen van tussen de middag is een bak brinta geworden, had geen zin in brood.

Zo, en nu eens met een boek op de bank. Kindlief slaapt, daar maar even gebruik van maken.
pi_63029384
Brinta als lunch, ik zou er denk ik niet eens opkomen maar ja, als ontbijt is het ook lekker, dus waarom niet als lunch.

Freecell, jij verbrandt zo wel genoeg kcal hoor De hele dag met dat extra gewicht rondzeulen

Snap de stress en het gedoe wel hoor, Omearos, maar je hebt in ieder geval een plan Dat is al meer dan mijn 'ik wil het hardlopen weer oppakken, maar nu ff niet en ik wil weer naar de sportschool, maar daar ben ik al zo lang niet geweest en ik wil weer gezonder eten, maar wat moet ik dan met al die ongezonde kastvoorraad-smoezen"
pi_63029429
En die leuke sportschool coach, heeft die je nog niet gebeld voor een afspraak Isa?

Drie jaar geleden ben ik ontslagen. Want mijn werk was niet belangrijk. En nu mogen jullie 1 keer raden welke vacature er op de site van mijn oude werkgever staat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63029765
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:

Freecell, jij verbrandt zo wel genoeg kcal hoor De hele dag met dat extra gewicht rondzeulen
Het is maar 5 kilo en ik ben 20 kg zwaarder geweest dan nu
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:05:31 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63029939
Wat een raar gedoe Yppy, van je werk.
pi_63030396
Brinta! Wat een topplan!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 7 november 2008 @ 16:02:01 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_63032800
Hallo allemaal.
't Is alweer een tijd geleden dat ik hier gepost heb. Zo te zien is het alweer wat drukker hier. Hoop dat het bij jullie allemaal de goede kant op gaat met het afvallen. Hier nog niet zo, maar..

ik heb een hometrainer gekocht.

Nu ga ik zo de herhaling van Pauw en Witteman kijken en tegelijk fietsen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_63032804
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:46 schreef YPPY het volgende:
En die leuke sportschool coach, heeft die je nog niet gebeld voor een afspraak Isa?

Drie jaar geleden ben ik ontslagen. Want mijn werk was niet belangrijk. En nu mogen jullie 1 keer raden welke vacature er op de site van mijn oude werkgever staat.
Ja, 1x en toen ben ik niet gegaan

Misschien kan je solliciteren, je hebt ervaring
pi_63034379
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook dol op drama! Toffe oma

Maar eh, Levi, hoe start je weer met lijnen nadat je het zolang aan de kant hebt geschoven? Ik heb de puf niet meer en ik ben zoooooo boos op mezelf! Ik was bijna onder de 70 kilo nota bene
Gaat het niet goed meer dan? en je was zo mager aan het worden.....
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:01:36 #142
30252 Soempie
Procreating
pi_63034453
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 11:36 schreef omearos het volgende:

gewoon teveel snoepen uit verveling en stress voor tentamens
Heel herkenbaar. Ik snoep zo een zak m&m's leeg tijdens het leren. Deze tentamenperiode geen snoep in huis gehaald, maar dan eet ik dus veel te veel broodjes, crackers of grote borden met brinta.

Hoe is je tentamen gegaan vandaag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_63034550
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 16:58 schreef Miss_S het volgende:
Gaat het niet goed meer dan? en je was zo mager aan het worden.....
Sinds ik niet meer zoveel sport kom ik héél langzaam maar zeker weer aan. Nog lang niet wat ik woog, thank god, maar daar wil ik ook niet meer heen natuurlijk, dus vandaar dat ik hier maar weer ga rondhangen
pi_63034576
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sinds ik niet meer zoveel sport kom ik héél langzaam maar zeker weer aan. Nog lang niet wat ik woog, thank god, maar daar wil ik ook niet meer heen natuurlijk, dus vandaar dat ik hier maar weer ga rondhangen
Goedzo
pi_63034612
Dat is ook lullig Yppy!

Mijn lijstje voor vandaag:

O/L: kop groentesoep en 2 boterhammen met pindakaas.
T: liga milkbreak.
T: kwark met rode vruchten.
T: 4 hele kleine mandarijntjes.
D: pasta

Niet echt een mooi lijstje maar ik had zo ontzettend veel zin in zoet!
pi_63034622
De kippensoep was heerlijk alleen had ik hem iets te pittig gemaakt met extra pepertjes
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:23:38 #147
30252 Soempie
Procreating
pi_63034890
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:11 schreef Isabeau het volgende:
De kippensoep was heerlijk alleen had ik hem iets te pittig gemaakt met extra pepertjes
Waar staat het recept?
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:23:47 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63034893
Da's goed voor het zweten, zeggen ze toch?

Hier staat de curry al heerlijk te geuren en op smaak te komen.

Vanmiddag 2 kiwi's en een mandarijntje op en verder nog niks buiten het plan. De dropjes lonkten en ik kwam ergens in een onverwacht hoekje nog lekkere koekjes tegen maar zelfs die heb ik niet op. Dat zou ik zo stom van mezelf vinden.

Wilde alleen gaan fietsen vanmiddag maar dat is niet gelukt, ik moest een van mijn 'gelnagels' laten reparen!
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:26:00 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_63034945
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef Brighteyes het volgende:

Wilde alleen gaan fietsen vanmiddag maar dat is niet gelukt, ik moest een van mijn 'gelnagels' laten reparen!

Dacht even dat ik in het slank topic zat.
pi_63034991
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:

Waar staat het recept?
uh, in mijn hoofd

Iets met hele kip in pan water gooien incl. organen en dat met 3 kipkruidenbuiltjes 2 uurtjes laten pruttelen.
Kip uit de pan.
Vermicelli, wortel, bleekselderij, ui en mais in de pan.
Bouillonblokjes in de pan.
Kip plukken en terug in de pan.
Kruiden (ik heb er bijv saffraan, foeli en kurkuma in gedaan) en rood pepertje erbij.
Pruttelen.
Bosui erbij.
Klaar

Zoiets was het. Geloof ik.
pi_63035010
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
als het maar vermoeiend was
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:29:05 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035012
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dacht even dat ik in het slank topic zat.
Je zou het bijna zeggen!
Even ter verduidelijking, dit is alleen voor het geval ik (hopelijk) uitgenodigd word voor een sollicitatie-gesprek. Ik heb ze niet standaard hoor!
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:30:12 #153
30252 Soempie
Procreating
pi_63035029
Stop je een kip met veren in de pan?

Of bedoel je met plukken, de organen eruit halen. Dat is sowieso ook niks voor mij.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:31:48 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035065
Je soepie klinkt wel heel lekker Isa!
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen zo maar met wat kruiden en specerijen kunnen gooien en dat het dan nog lekker is ook. Ik heb daar echt geen weet van.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:32:35 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_63035083
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je zou het bijna zeggen!
Even ter verduidelijking, dit is alleen voor het geval ik (hopelijk) uitgenodigd word voor een sollicitatie-gesprek. Ik heb ze niet standaard hoor!
Oeh, dat is wel spannend!

Maar ik dacht dat jij zo'n gave baan had waarbij je overal heen mag reizen? Waar solliciteer je nu naar?
pi_63035100
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:30 schreef Soempie het volgende:
Stop je een kip met veren in de pan?

Of bedoel je met plukken, de organen eruit halen. Dat is sowieso ook niks voor mij.
Met plukken bedoel ik dat je al het vlees eraf haalt om terug te doen in de pan, de rest kan weg
En omdat het al zo lang opstaat gaat dat héél eenvoudig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')