bij mij duurde het laden ook erg lang net..quote:Op donderdag 6 november 2008 19:59 schreef freecell het volgende:Ik kan niet op valtaf.nl Lukt het jullie ook niet of ligt het probleem hier?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen ok? Echt! Morgen! Echt!
*dropje in mond steekt...
Ik kan ook bandenplakken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef omearos het volgende:
tvp
* omearos is blij dat haar vader haar al jong heeft geleerd om banden te plakken
Ik ben dan weer te lui om te gaan lopen of hard door te fietsen met halfzachte banden
Ow, en afvallen gaat momenteel ook slecht, ik kom juist aan. Maar ik moet eerst gezond worden (spier gescheurd en geklooi met aanpassingen van dagelijkse medicijnensnipverkouden, maar dit jaar gelukkig wel de griepprik gehad)
17 november begint het volgende kwartiel, met op maandag, woensdag en vrijdag ruimte om hard te lopen, dus dat wordt weer Evy. Want ik wil ook de CPC gaan lopen komend jaar. (heb me net maar gelijk ingeschreven op de site, stok achter de deur)
CPC is een halve marathon.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Kom je nu aan omdat je geblesseerd bent en minder kan sporten, omearos? of heb je direct alle gezonde eetgewoontes overboord gegooid? (zoals ik)
En CPC is toch iets van 16 km?
Morgen is nu!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen ok? Echt! Morgen! Echt!
*dropje in mond steekt...
Ik frietjes.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Wij eten vanavond kippensoep, zelfgemaaktmet stokbrood
Ik eet het met friteslijn en curry en sweetchilisaus.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:58 schreef Isabeau het volgende:
En ik denk ook niet dat zo nu en dan frietjes echt heel slecht voor je is. Zolang je de pot mayonaise maar laat staan valt het wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |