abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63009011
Halfterug nog maar hoor, want dieettechnisch slaat mijn eetpatroon nog nergens op
pi_63009675
Hey, men is terug Missen we nog mensen?

Ik kan niet op valtaf.nl Lukt het jullie ook niet of ligt het probleem hier?
pi_63010106
quote:
Op donderdag 6 november 2008 19:59 schreef freecell het volgende:

Ik kan niet op valtaf.nl Lukt het jullie ook niet of ligt het probleem hier?
bij mij duurde het laden ook erg lang net..
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63010260
Ik ga ook maar eens meedoen.
Tot drie weken geleden deed ik niks aan sport of dieet.
Nu sport ik twee á drie keer per week (sport: 1,5 uur volledig squashen, 5 kilometer hardlopen of 1 uur spinning).
Ben tot nu toe ongeveer twee kilo kwijt. Van 94 naar 92. Ben 1,83 meter..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_63010280
Ohja, mijn probleem is dat ik in het bestuur van een studentenvereniging zit en daarom twee avonden per week sowieso op de kroeg moet staan. Dat gaat vaak samen met veel biertjes.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_63010889
Blegh, morgen met de auto naar mijn werk.

Stond vanavond bij AH, zo'n 5km van mijn huis met een platte voorband. Heb gelukkig een minipompje, dus als een idioot gepompt, om vervolgens zo hard mogelijk richting huis te fietsen. Haalde ongeveer 1,5km en strandde weer, bij een fietsenmaker opnieuw mijn band opgepompt (hij wilde niet plakken, want de werkplaats was al dicht. ). Vervolgens weer als een halve gare met hoge snelheid overal door rood gereden tot mijn band weer plat was. Vervolgens nóg een keer met minipompje gepompt en uiteindelijk de laatste 1,5 km maar gelopen. Was helemaal trillerig toen ik thuis kwam, van de inspanning.

Anyway, ik kan nu mijn band niet repareren, dat kan morgenmiddag op z'n vroegst. Dus moet ik morgen met de auto naar mijn werk. Bummer, heb daar zo'n hekel aan. Ik mijn fiets, althans, als alles het doet.

Merkte met dat achterlijk hard fietsen trouwens wel dat ik nog niet helemaal beter ben. Mijn arme longen hebben het zwaar te verduren gehad.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 6 november 2008 @ 21:45:53 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63013441
Morgen ok? Echt! Morgen! Echt!

*dropje in mond steekt...
pi_63013581
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:

ik hou je er aan.
***Levi was here***
  donderdag 6 november 2008 @ 22:20:18 #109
234015 Imanok
Super Webdeveloper. O:
pi_63015048
Wat meer geleerd waarom somige van jullie overgewicht zijn. Persoonlijk krijg ik geen kat of konijn op. Maar ik ben ook veels te lui om de haartjes te plukken. Of eten jullie ze met de haartjes erbij? D:

Kan ook niet op valtaf.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:35:40 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63015882
Hej Skv! Ik ben juist afgevallen in mn bestuursjaar, van de pure stress maar ja, ik lust ook een bier, dat helpt...

Hoi allemaal! Luek dat t hier at drukker is, merk dat ik ook vaker hier lees en post als t een beetje doorloopt...
er staat nog een enorme afwas op me te wachten...beuh...hoop op meer moed morgenavond (vind 7 en een half uur onafgebroeken schilderen ook wel een geode reden om niks meer te hoeven vanavond...)

oh en mn gewicht uit t lijstje klopt denk ik niet meer... ahum... ik update wel na t weekend ofzo, wil er nog even niet aan...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63017794
Dat had ik vorige week Levi. Anna weggebracht en mijn band kapot. En ik moest echt afscheidscadeautjes gaan kopen, dus mijn fietstassen ( ) waren superzwaar en de fietsenmaker had geen tijd. Toen een pompje gekocht en racen tussendoor. Wat is het half uurtje fietsen dan ineens ver.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63022008
Je hebt in ieder geval je lichaamsbeweging gisteren wel gehad, Levi Alleen schiet het er dan vandaag weer bij in, qua fietsen dan.

BrightEyes, wat leuk dat je vandaag begint * Isabeau pakt resterende dropjes af
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63022064
tvp

* omearos is blij dat haar vader haar al jong heeft geleerd om banden te plakken
Ik ben dan weer te lui om te gaan lopen of hard door te fietsen met halfzachte banden

Ow, en afvallen gaat momenteel ook slecht, ik kom juist aan. Maar ik moet eerst gezond worden (spier gescheurd en geklooi met aanpassingen van dagelijkse medicijnen snipverkouden, maar dit jaar gelukkig wel de griepprik gehad)
17 november begint het volgende kwartiel, met op maandag, woensdag en vrijdag ruimte om hard te lopen, dus dat wordt weer Evy. Want ik wil ook de CPC gaan lopen komend jaar. (heb me net maar gelijk ingeschreven op de site, stok achter de deur)
pi_63022133
Kom je nu aan omdat je geblesseerd bent en minder kan sporten, omearos? of heb je direct alle gezonde eetgewoontes overboord gegooid? (zoals ik )
En CPC is toch iets van 16 km?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63022568
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:11 schreef omearos het volgende:
tvp

* omearos is blij dat haar vader haar al jong heeft geleerd om banden te plakken
Ik ben dan weer te lui om te gaan lopen of hard door te fietsen met halfzachte banden

Ow, en afvallen gaat momenteel ook slecht, ik kom juist aan. Maar ik moet eerst gezond worden (spier gescheurd en geklooi met aanpassingen van dagelijkse medicijnen snipverkouden, maar dit jaar gelukkig wel de griepprik gehad)
17 november begint het volgende kwartiel, met op maandag, woensdag en vrijdag ruimte om hard te lopen, dus dat wordt weer Evy. Want ik wil ook de CPC gaan lopen komend jaar. (heb me net maar gelijk ingeschreven op de site, stok achter de deur)
Ik kan ook bandenplakken. Alleen niet voor een AlbertHeijn, met volle fietstassen, op 5km van huis, zonder gereedschap in het donker.

Succes met het weer oppakken van het afvallen. CPC is inderdaad goede stok achter de deur! Het is zo ontzettend gaaf om hard te lopen met allemaal enthousiaste mensen langs de lijn.

Nadat ik gisteren mijn longen weer eens vol belast heb, pluk ik daar vandaag een beetje de zure vruchten van. Was buiten adem toen ik naar de 2de etage was gelopen met de trap. En dat doe ik iedere dag, meerdere malen op een dag. Stomme longen. Denk dat Evy dus nog eve moet wachten.
***Levi was here***
pi_63022606
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Kom je nu aan omdat je geblesseerd bent en minder kan sporten, omearos? of heb je direct alle gezonde eetgewoontes overboord gegooid? (zoals ik )
En CPC is toch iets van 16 km?
CPC is een halve marathon. Maar je hebt ook nog een 10km loop en de 5km loop. Die laatste is goed te doen. En er is nog een 1km kinderloop, maar daar loop je als volwassene nogal voor lul .
***Levi was here***
pi_63022617
quote:
Op donderdag 6 november 2008 21:45 schreef Brighteyes het volgende:

Morgen is nu!
Heel veel succes en sterkte, je kunt het!
***Levi was here***
pi_63024776
Goedemorgen allemaal.
Zoals helaas verwacht gisteren helemaal de mist in gegaan.
Zakenlunch + Business meeting met buffet, borrel en veel borrelhapjes = VEEL calorieën
valtaf.ad.nl houdt het op 3200 voor gisteren.

Vandaag maar even extra lang cardio doen om een beetje te compenseren.

O: 2 BH met kip-kerrie salade
L: 3 BH, soep of salade en yoghurt
T: 2x fruit
D: spruitjes, mexicaanse aardappeltjes, yoghurt
pi_63024915
Wij eten vanavond kippensoep, zelfgemaakt met stokbrood
pi_63024926
Welkom skv en fannetje btw.
Gewoon beginnen (in ieder geval met sport). Uitstel leidt tot niets
pi_63025016
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Wij eten vanavond kippensoep, zelfgemaakt met stokbrood
Ik frietjes. Krijg manlief niet overtuigd van het feit dat het slecht voor ons is. Hij vindt gewoon dat vrijdag frietdag is. En ik ben dan weer zo zwak dat ik het eigenlijk ook lekker vind en dus toch maar doe. Maar vanavond denk ik dat ik sla, wat frietjes en een (runder)hamburgertje eet, blijft de schade beperkt.
***Levi was here***
pi_63025092
Ik heb ook wel zin in frietjes Met een lekkere zelfgemaakte hamburger met veel tomaat, komkommer en slaatjes bla Maar het wordt dus kippensoep
pi_63025115
En ik denk ook niet dat zo nu en dan frietjes echt heel slecht voor je is. Zolang je de pot mayonaise maar laat staan valt het wel mee.
pi_63025192
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:58 schreef Isabeau het volgende:
En ik denk ook niet dat zo nu en dan frietjes echt heel slecht voor je is. Zolang je de pot mayonaise maar laat staan valt het wel mee.
Ik eet het met friteslijn en curry en sweetchilisaus. Zo jammie.
Maar ik ga maar weer een dag in de week als "balansdag" inrichten om dit soort uitspattingen op te vangen. Ik vind dat gek doen moet kunnen, zolang je week maar in balans is.
***Levi was here***
pi_63025217
Maakt het eigenlijk nog uit of je raspatat of gewone friet neemt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')