abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63035010
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wilde alleen gaan fietsen vanmiddag maar dat is niet gelukt, ik moest een van mijn 'gelnagels' laten reparen!
als het maar vermoeiend was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:29:05 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035012
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dacht even dat ik in het slank topic zat.
Je zou het bijna zeggen!
Even ter verduidelijking, dit is alleen voor het geval ik (hopelijk) uitgenodigd word voor een sollicitatie-gesprek. Ik heb ze niet standaard hoor!
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:30:12 #153
30252 Soempie
Procreating
pi_63035029
Stop je een kip met veren in de pan?

Of bedoel je met plukken, de organen eruit halen. Dat is sowieso ook niks voor mij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:31:48 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035065
Je soepie klinkt wel heel lekker Isa!
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen zo maar met wat kruiden en specerijen kunnen gooien en dat het dan nog lekker is ook. Ik heb daar echt geen weet van.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:32:35 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_63035083
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Je zou het bijna zeggen!
Even ter verduidelijking, dit is alleen voor het geval ik (hopelijk) uitgenodigd word voor een sollicitatie-gesprek. Ik heb ze niet standaard hoor!
Oeh, dat is wel spannend!

Maar ik dacht dat jij zo'n gave baan had waarbij je overal heen mag reizen? Waar solliciteer je nu naar?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_63035100
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:30 schreef Soempie het volgende:
Stop je een kip met veren in de pan?

Of bedoel je met plukken, de organen eruit halen. Dat is sowieso ook niks voor mij.
Met plukken bedoel ik dat je al het vlees eraf haalt om terug te doen in de pan, de rest kan weg
En omdat het al zo lang opstaat gaat dat héél eenvoudig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63035121
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Je soepie klinkt wel heel lekker Isa!
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen zo maar met wat kruiden en specerijen kunnen gooien en dat het dan nog lekker is ook. Ik heb daar echt geen weet van.
Ik doe altijd maar wat en meestal is het zalig. Soms niet Bij mij mislukt ook wel eens iets.
pi_63035135
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Snap de stress en het gedoe wel hoor, Omearos, maar je hebt in ieder geval een plan Dat is al meer dan mijn 'ik wil het hardlopen weer oppakken, maar nu ff niet en ik wil weer naar de sportschool, maar daar ben ik al zo lang niet geweest en ik wil weer gezonder eten, maar wat moet ik dan met al die ongezonde kastvoorraad-smoezen"
Plannen kan ik wel, het is het uitvoeren waar het vaak aan schort
Kastvoorraad maakt hier niks uit, ik woon tegenover een winkelcentrum
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik snoep zo een zak m&m's leeg tijdens het leren. Deze tentamenperiode geen snoep in huis gehaald, maar dan eet ik dus veel te veel broodjes, crackers of grote borden met brinta.

Hoe is je tentamen gegaan vandaag?
Inderdaad, snoep je niet tussendoor dan eet je wel meer bij maaltijden. Leren kost ook energie maar niet zoveel als je ineens denkt nodig te hebben

Tentamen ging lekker hopelijk heb ik het gehaald. Ging over statistiek, vind ik moeilijk na te gaan of ik iets goed heb aangepakt omdat ik geen idee heb van wat realistische uitkomsten zijn enzo.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:37:50 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035193
Ja, die baan met die reizen idd. Maar dat is niet altijd even leuk. ZEker niet als je een lief klein kindje hebt.
Plus dat ik er nu 10 jaar werk, en dat is gewoon erg lang. En ik ben nu net begonnen aan mijn 5e baas daar. Ook niet zo ok. Weer alles uitleggen en verantwoorden enzo. Gewoon niet zo heel leuk meer.

En nu wil ik heel graag de uitvaart in. Iets heel anders, en toch een beetje hetzelfde. Ik organiseer een congres voor mijn werk en het organiseren en regelen van een uitvaart is toch ook een klein beetje een 'event'. Je moet een x-aantal stoelen, koffie etc. etc.
Veel logistiek geregel dus eigenlijk. Alleen ipv een aanloop van 3 jaar heb je dan een periode van 5-7 dagen. Lijkt me ook wel prettig. Als mensen niet leuk zijn ben je er snel weer vanaf zeg maar.
Het is volgens mij echt een prachtig vak. Heb vorig jaar een opleiding gedaan ervoor en dat heeft me er alleen nog maar meer in gesterkt dat het echt iets voor mij is. Je weet nooit wie de deur open doet, veel verschillende mensen, verschillende dingen.

Nou ja, dat dus. Er is alleen niet veel part time werk in te vinden, dus deze vacature is echt heel tof. 2 weken geleden brief verstuurd, dus ik ga maandag maar eens bellen of ze een tijdslijn in gedachten hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 07-11-2008 17:43:47 ]
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:37:51 #160
30252 Soempie
Procreating
pi_63035194
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met plukken bedoel ik dat je al het vlees eraf haalt om terug te doen in de pan, de rest kan weg
En omdat het al zo lang opstaat gaat dat héél eenvoudig.
Ah.

Je kunt wel merken dat ik nooit in CUL kom. Ik moet trouwens met kerst een voorgerecht, nagerecht of van die hapjes tussen de gangen door maken. Hoopte eigenlijk dit jaar verantwoordelijk te mogen zijn voor de koffie of thee met nog iets lekkers, maar helaas. Misschien is jouw soep als voorgerecht wel een goed idee.
pi_63035198
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik frietjes. Krijg manlief niet overtuigd van het feit dat het slecht voor ons is. Hij vindt gewoon dat vrijdag frietdag is. En ik ben dan weer zo zwak dat ik het eigenlijk ook lekker vind en dus toch maar doe. Maar vanavond denk ik dat ik sla, wat frietjes en een (runder)hamburgertje eet, blijft de schade beperkt.
Wat heel erg veel calorieën scheelt is ovenfriet maken, en dat op bakpapier in de oven op een plaat leggen. Dan gebruik je helemaal geen vet! Jij blij, hij blij
* springt weer terug naar Slank*
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:41:41 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_63035288
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:34 schreef omearos het volgende:

Tentamen ging lekker hopelijk heb ik het gehaald. Ging over statistiek, vind ik moeilijk na te gaan of ik iets goed heb aangepakt omdat ik geen idee heb van wat realistische uitkomsten zijn enzo.
Oeh, statistiek 1 of 2? Statistiek is echt zo'n struikelvak voor sommige mensen, maar als je het bijhoudt dan moet het wel lukken. En je hebt er een goed gevoel over.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:46:51 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63035414
Oh Levi, ik zou ook moeite hebben om dan sterk te zijn hoor. Ik vind patatjes ook zo superlekker.
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:51:31 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_63035533
@ BE, ik kan me dan inderdaad wel voorstellen dat het tijd wordt voor iets anders. En je hebt de papieren en de ervaring voor deze nieuwe baan. Hopelijk mag je op gesprek komen.
pi_63035559
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Levi, ik zou ook moeite hebben om dan sterk te zijn hoor. Ik vind patatjes ook zo superlekker.
Ik herinner me nog een interview met een echte sterrenkok en op de vraag wat nou zijn lievelingseten was antwoordde hij dat dat frietjes waren
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:52:55 #166
30252 Soempie
Procreating
pi_63035569
Nu moet ik snel zijn met omkleden. Vanavond naar het theater en ik moet nog boodschappen doen voor het eten.
pi_63035903
Frietjes met dijon-mayonaise lekker zout met zuur

Hier vanavond lasagna, geen friet
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oeh, statistiek 1 of 2? Statistiek is echt zo'n struikelvak voor sommige mensen, maar als je het bijhoudt dan moet het wel lukken. En je hebt er een goed gevoel over.
Statistiek en statistische procescontrole voor werktuigbouwkunde (afgekort STPC )
Mja, ik kan dit ook wel, maar je kan niet op je gevoel afgaan of iets klopt, zoals je bij bijvoorbeeld een kracht op een object nog kan nagaan of het realistisch is voor de gegeven situatie. Zal allemaal wel goedkomen
pi_63037035
Frietjes, sla en hamburgertje gegeten. Was heerlijk en ik heb er van genoten.
En ik heb goed en slecht nieuws:
- goede nieuws is dat ik geen kaneelijs meer in mijn vriezer heb
- het slechte nieuws is ... ... het was heel lekker

Wel balen: ik geloof dat ik een voorhoofdsholteontsteking (3 keer woordwaarde) aan het ontwikkelen ben. Waarom altijd in het weekend? Ben nog wel even de apotheek binnen gelopen en kreeg daar te horen dat ik geen neusspray meer mag gebruiken, omdat ik die al een week gebruik. Zegt ze doodleuk op vrijdagmiddag om 17.30 "ga maar even langs je huisarts voor een recept voor iets sterkers". Anyway, mijn hoofd zit dus dicht en mijn oren ook. Ga zo maar ff stomen, denk ik.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_63037350
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef Levitation het volgende:
Frietjes, sla en hamburgertje gegeten. Was heerlijk en ik heb er van genoten.

Wel lekker eten gehad dus vandaag
quote:
Wel balen: ik geloof dat ik een voorhoofdsholteontsteking (3 keer woordwaarde) aan het ontwikkelen ben. Waarom altijd in het weekend? Ben nog wel even de apotheek binnen gelopen en kreeg daar te horen dat ik geen neusspray meer mag gebruiken, omdat ik die al een week gebruik. Zegt ze doodleuk op vrijdagmiddag om 17.30 "ga maar even langs je huisarts voor een recept voor iets sterkers". Anyway, mijn hoofd zit dus dicht en mijn oren ook. Ga zo maar ff stomen, denk ik.
Ik gebruik al iets van 12 jaar neusspray en mijn neus zit er nog aan Als je het echt nodig hebt kan het vast geen kwaad als je die spray nog gebruikt om het weekend door te komen. En stomen is altijd fijn, mini-sauna voor je hoofd
Beterschap
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:45:24 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63038189
Levi! Always look on the bright side of life!
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:47:18 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63038221
Oh, je zou trouwens bij de supermarkt nog even baby-neusspray kunnen halen, is zoutoplossing dus niet zo schadelijk.

Omearos... als jij het al 12 jaar gebruikt, dan is dat precies de reden dat het normaal afgeraden wordt. Op een gegeven moment raakt de boel van binnen dusdanig geirriteerd dat je het omgekeerde effect krijgt, namelijk opgezwollen slijmvliezen ipv dat ze slinken...
pi_63038359
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, je zou trouwens bij de supermarkt nog even baby-neusspray kunnen halen, is zoutoplossing dus niet zo schadelijk.

Omearos... als jij het al 12 jaar gebruikt, dan is dat precies de reden dat het normaal afgeraden wordt. Op een gegeven moment raakt de boel van binnen dusdanig geirriteerd dat je het omgekeerde effect krijgt, namelijk opgezwollen slijmvliezen ipv dat ze slinken...
Ik gebruik het op recept ivm astma, moet ook eens in de zoveel tijd wisselen van samenstelling vanwege bloedneus. Ik dacht dat bloedneus ook de reden was dat je ze niet lang mag gebruiken, van die opgezwollen slijmvliezen had ik nog niet gehoord. Misschien mijn arts maar eens vragen hoe het daarmee zit. Elke vermindering in medicijnen is meegenomen
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:58:22 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63038514
Ja, ik heb er ook niet echt verstand van hoor, maar dat is wat ik altijd hoor als de reden dat je het nooit langer dan 2 weken achter elkaar mag gebruiken.
Op dokters-voorschrift wegens astma is natuurlijk wel wat anders dan idd.
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:43:21 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63039627
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef Levitation het volgende:

Levitation! Bwahaha. *aai* En succes met je voorhoofdsholtedinges!

Oh en andere mensen in het dieetclubtopic: Haai!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63048406
Gisteravond filmavond gehad in de kerk, chips, chiips, chips en popcorn
2 KG zwaarder vanmorgen, allemaal vocht door het zout, heus
Maar ik baal wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')