quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wilde alleen gaan fietsen vanmiddag maar dat is niet gelukt, ik moest een van mijn 'gelnagels' laten reparen!![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dacht even dat ik in het slank topic zat.
Oeh, dat is wel spannend!quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je zou het bijna zeggen!
![]()
![]()
Even ter verduidelijking, dit is alleen voor het geval ik (hopelijk) uitgenodigd word voor een sollicitatie-gesprek. Ik heb ze niet standaard hoor!
Met plukken bedoel ik dat je al het vlees eraf haalt om terug te doen in de pan, de rest kan wegquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:30 schreef Soempie het volgende:
Stop je een kip met veren in de pan?![]()
Of bedoel je met plukken, de organen eruit halen.Dat is sowieso ook niks voor mij.
Ik doe altijd maar watquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:31 schreef Brighteyes het volgende:
Je soepie klinkt wel heel lekker Isa!
Ik vind het altijd zo 'knap' dat mensen zo maar met wat kruiden en specerijen kunnen gooien en dat het dan nog lekker is ook. Ik heb daar echt geen weet van.
Plannen kan ik wel, het is het uitvoeren waar het vaak aan schortquote:Op vrijdag 7 november 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Snap de stress en het gedoe wel hoor, Omearos, maar je hebt in ieder geval een planDat is al meer dan mijn 'ik wil het hardlopen weer oppakken, maar nu ff niet en ik wil weer naar de sportschool, maar daar ben ik al zo lang niet geweest en ik wil weer gezonder eten, maar wat moet ik dan met al die ongezonde kastvoorraad-smoezen"
Inderdaad, snoep je niet tussendoor dan eet je wel meer bij maaltijden. Leren kost ook energie maar niet zoveel als je ineens denkt nodig te hebbenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik snoep zo een zak m&m's leeg tijdens het leren. Deze tentamenperiode geen snoep in huis gehaald, maar dan eet ik dus veel te veel broodjes, crackers of grote borden met brinta.![]()
Hoe is je tentamen gegaan vandaag?
Ah.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met plukken bedoel ik dat je al het vlees eraf haalt om terug te doen in de pan, de rest kan weg![]()
En omdat het al zo lang opstaat gaat dat héél eenvoudig.
Wat heel erg veel calorieën scheelt is ovenfriet maken, en dat op bakpapier in de oven op een plaat leggen. Dan gebruik je helemaal geen vet! Jij blij, hij blijquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik frietjes.Krijg manlief niet overtuigd van het feit dat het slecht voor ons is. Hij vindt gewoon dat vrijdag frietdag is. En ik ben dan weer zo zwak dat ik het eigenlijk ook lekker vind en dus toch maar doe. Maar vanavond denk ik dat ik sla, wat frietjes en een (runder)hamburgertje eet, blijft de schade beperkt.
Oeh, statistiek 1 of 2?quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:34 schreef omearos het volgende:
Tentamen ging lekkerhopelijk heb ik het gehaald. Ging over statistiek, vind ik moeilijk na te gaan of ik iets goed heb aangepakt omdat ik geen idee heb van wat realistische uitkomsten zijn enzo.
Ik herinner me nog een interview met een echte sterrenkok en op de vraag wat nou zijn lievelingseten was antwoordde hij dat dat frietjes warenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Levi, ik zou ook moeite hebben om dan sterk te zijn hoor. Ik vind patatjes ook zo superlekker.
Statistiek en statistische procescontrole voor werktuigbouwkunde (afgekort STPCquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, statistiek 1 of 2?Statistiek is echt zo'n struikelvak voor sommige mensen, maar als je het bijhoudt dan moet het wel lukken. En je hebt er een goed gevoel over.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef Levitation het volgende:
Frietjes, sla en hamburgertje gegeten. Was heerlijk en ik heb er van genoten.
En ik heb goed en slecht nieuws:
- goede nieuws is dat ik geen kaneelijs meer in mijn vriezer heb
- het slechte nieuws is ...![]()
![]()
... het was heel lekker
Ik gebruik al iets van 12 jaar neusspray en mijn neus zit er nog aanquote:Wel balen: ik geloof dat ik een voorhoofdsholteontsteking (3 keer woordwaarde) aan het ontwikkelen ben. Waarom altijd in het weekend?Ben nog wel even de apotheek binnen gelopen en kreeg daar te horen dat ik geen neusspray meer mag gebruiken, omdat ik die al een week gebruik. Zegt ze doodleuk op vrijdagmiddag om 17.30 "ga maar even langs je huisarts voor een recept voor iets sterkers".
Anyway, mijn hoofd zit dus dicht en mijn oren ook. Ga zo maar ff stomen, denk ik.
Ik gebruik het op recept ivm astma, moet ook eens in de zoveel tijd wisselen van samenstelling vanwege bloedneus. Ik dacht dat bloedneus ook de reden was dat je ze niet lang mag gebruiken, van die opgezwollen slijmvliezen had ik nog niet gehoord. Misschien mijn arts maar eens vragen hoe het daarmee zit. Elke vermindering in medicijnen is meegenomenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, je zou trouwens bij de supermarkt nog even baby-neusspray kunnen halen, is zoutoplossing dus niet zo schadelijk.
Omearos... als jij het al 12 jaar gebruikt, dan is dat precies de reden dat het normaal afgeraden wordt.Op een gegeven moment raakt de boel van binnen dusdanig geirriteerd dat je het omgekeerde effect krijgt, namelijk opgezwollen slijmvliezen ipv dat ze slinken...
Levitation!quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef Levitation het volgende:
En ik heb goed en slecht nieuws:
- goede nieuws is dat ik geen kaneelijs meer in mijn vriezer heb
- het slechte nieuws is ...![]()
![]()
... het was heel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |