Gisteren gegeten:quote:Op maandag 10 november 2008 08:54 schreef omearos het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, dus hier een lijstje:
O:brinta met magere melk
T: thee (met honing)
L: 4x volkorenboterham, beleg: kipfilet, jam, stroop, smeerkaas; Optimel-drink
T: Pomelo, thee (met honing)
D: geen idee, eet in studentenrestaurant op de uni
T: thee
Ik let vooral op voedingquote:Op maandag 10 november 2008 23:43 schreef dyna18 het volgende:
@JX goed bezig.... Ben je ook met bewegen en sport enzo bezig, of eerst alleen letten op voeding?
Die 0,2 is gewoon na een week wegen hoor, het is niet per dag want dan zou het niet echt betrouwbaar zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 11:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Prima instelling om af te vallen lijkt me.
Niet de dingen verstoppen, maar gewoon zelf bewust ze niet nemen.![]()
@BE Wat voor baan ben je naar op zoek?
@appelsap gewoon blijven doorgaan. Helaas is het lichaam nooit zo precies. Het lichaam schommelt zo een paar kg op en neer. 0.2kg is veel te precies meten lijkt me.
Zelf had ik het deze week ook. 3 dagen geleden was ik ineens weer 105kg (wtf... hoe kan dat nou weer?). Maar vandaag bij het officiële meten 102. Netjes 1kg eraf dus sinds vorige week en 1 cm minder middelomvang.
1kg lijkt echter een beetje weinig voor alles wat ik gedaan heb, maar waarschijnlijk komt dat omdat mijn spieren nu zwaarder worden.
Gisteren gegeten:quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef omearos het volgende:
Lijstje voor andaag:
O:brinta met magere melk
T: thee (met honing)
L: 4x volkorenboterham, beleg: smeerkaas, stroop, sandwichspread, jam; Optimel-drink
T: Pomelo, thee (met honing)
D: aardappels, vlees en groente, yoghurt met cruesli
T: thee
ik ook hoor, ik heb het tot nu toe wel steeds nog gedaan, maar volgens mij vergeet ik steeds meer kleine dingetjes.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:16 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben nu trouwens 2,5 week bezig met precies bijhouden van mijn voeding, maar ik merk dat ik een beetje invul moe wordt. Gewoon geen zin meer om het constant bij te houden op valtaf.ad.nl. Hebben jullie dat nou ook?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 november 2008 09:33 schreef freecell het volgende:
Krentebollen over van iets Omearos?
Hier eindelijk weer onder de 70 *opgelucht ademhaalt*
ja, ik denk dat ik dat invullen nog even vol probeer te houden. Voor mij is het echter vooral van nut (geweest) om te leren hoeveel calorieen er nou overal inzitten.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:55 schreef appelsap het volgende:
Ja, Dyna heb ik ook wel, maar ik zou het toch proberen om het nog even vol te houden.
Ik tel zelf calorieën en ik weet inmiddels wel hoeveel er ongeveer in de producten zit die ik regelmatig eet. Toch handig, want dan hoef je niet zoveel op te letten en te tellen. Voor mij werkt dat over het algemeen erg goed. Als ik dan eens een snoepdag heb of ik wil het even een periode rustig aan doen om te kijken hoe het an gaat, dan zorg ik gewoon dat ik alsnog niet boven de 1800 Kcal uitkom op een dag zodat ik in ieder geval niet aankom. Tot nu toe werkt dat erg goed. Dus het invullen heeft toch wel iets.
Ik heb ook maar eens een valtaf profiel aangemaakt om te kijken wat dat is.
Freecell wat goed! Hoe gaat het nu met het eten, al wat minder lekkere trek?
Rijst en kip zijn toch juist gezonde voedingsmiddelen, waarom zou je die niet eten?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik had gisteren trouwens heel erg zin in rijst. Vooral ook omdat ik tot nu toe juist rijst en pasta heb gemeden bij het avondeten. Echter juist kip-risotto ben ik dol op.
Dus gisteren dat zelf gemaakt, maar bewust maar de helft kip genomen en de rest opgevuld met veel extra groente. Zo is het toch nog best wel een normale maaltijd qua caloriëen geworden, namelijk 682 kcal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |