uiteraard, maar als het te lang aanhoudt zul je afschrijvingen moeten doenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Beter nog: het verlies van vandaag is ook virtueel zolang je niet verkoopt!
Ik heb geen Mittal meer, dus dat scheeltquote:Op donderdag 6 november 2008 12:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Daar gaat je virtuele winst.
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb geen Mittal meer, dus dat scheelt.
Nee, inflatiebestrijding is veruit de belangrijkste doelstelling van de ECB. En dat bedenk ik niet, dat bedenkt de ECB zelf.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:20 schreef pberends het volgende:
Kredietcrisis is wel even wat belangrijker dan de inflatie (die toch afneemt ivm recessie en dalende grondstofprijzen).
Nee, vorige week voor 17 euro, gekocht voor 17 euroquote:
ohquote:Op donderdag 6 november 2008 12:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, vorige week voor 17 euro, gekocht voor 17 euro.
Aha, dan ga ik daar eens kijken. Kan gewoon via de VPN zo te zien.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Public_NME het volgende:
Via Myeur kan je een heel eind komen met Thomson One Banker volgens mij, en anders via Thomson Datastream in de UB.
Bij ons hadden ze een lijstje met virtuele bedrijven en virtuele koersen.quote:Ik had ook een excelsheetje van corporate finance, gewoon knippen plakken en de beta's kwamen eruit rollen...
Duh, bij normale omstandigheden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, inflatiebestrijding is veruit de belangrijkste doelstelling van de ECB. En dat bedenk ik niet, dat bedenkt de ECB zelf.
De eis voor inflatiebestrijding is destijds zeer belangrijke geweest om de noordelijke landen in de EU achter de Euro te krijgen (Zuid Europese landen hebben er namelijk nogal eens een handje van zaken te financieren door geld uit te geven). Het is een bedreiging voor de stabiliteit van de Euro als de ECB steeds vaker af gaat stappen van de doelstelling tot inflatiebestrijding van de Euro en daarom moet de ECB dat niet doen. Ook niet in tijden van een kredietcrisis. Men laat al genoeg blijk geven van niet rucksichtlos de inflatiedoelstelling te handhaven door de rente gewoon op hetzelfde niveau te houden. Strikt gezien zou het nu namelijk tijd zijn voor een renteverhoging, maar dat zou ik de beurzen nu niet aan willen doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:52 schreef pberends het volgende:
Duh, bij normale omstandigheden.
Nu is het rijden met de kar die je hebt.
WOWquote:Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef Lassekjus het volgende:
UK verlaagd de rente naar 3% van 4.5%.
Wel als over een paar jaar de economie weer aantrekt, dan zul je een grote piek gaan zien in de inflatie. ECB kan dan stevig de rente gaan verhogen maar dat zullen ze veel te traag doen omdat ze 'het brose economisch herstel' niet in de weg willen zitten. Leer nou eens dat voor niks enkel de zon op gaat in de economie. Inflatie is gevaarlijk en ik vind het dan ook triest dat de ECB er bij de eerste de beste crisis al gelijk van de inflatiedoelstellin af stapt.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Er is geen risico meer dat de inflatie nog oploopt, dus het kan wel imo...
goede nieuws?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:09 schreef jpjedi het volgende:
De DJ lijkt ook op het goede nieuws te reageren... al is het nog zwaar rood natuurlijk.
Mjah weet ik niet, zou kunnen...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wel als over een paar jaar de economie weer aantrekt, dan zul je een grote piek gaan zien in de inflatie. ECB kan dan stevig de rente gaan verhogen maar dat zullen ze veel te traag doen omdat ze 'het brose economisch herstel' niet in de weg willen zitten. Leer nou eens dat voor niks enkel de zon op gaat in de economie.
Bel Kees de Kort maar op.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Mjah weet ik niet, zou kunnen... [ afbeelding ] als jij het zegt
valt wel mee/tegen toch? procentje erbij...quote:Op donderdag 6 november 2008 13:20 schreef jpjedi het volgende:
ineens een rally zeg... Als dit een beetje doorzet zo..
Poink. Wat een dalingquote:Op donderdag 6 november 2008 13:03 schreef Lassekjus het volgende:
UK verlaagd de rente naar 3% van 4.5%.
Vanmiddag zei hij dat de macrocijfers van de VS meer op een bananenrepubliek lijken dan op een ontwikkeld land.quote:
Ja, erg mooi. Hoe verder dattie zakt, hoe beter. Helemaal aangezien ik vanavond naar London vliegquote:Op donderdag 6 november 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie koers van het pond nu:
1 / 0,81 = 1,2345679
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |