quote:
hehe, nuja, het gaat momenteel wel hard.quote:
Idd. Dat soort producten blijft uiteraard nodigquote:Op donderdag 6 november 2008 09:23 schreef slap het volgende:
[..]
Over koopjes gesproken. Lijkt me een mooie voor lt.
Commerzbank neemt Dresdner Bank over voor EUR9,8mrdquote:Op donderdag 6 november 2008 09:33 schreef jpjedi het volgende:
Allianz en Aegon?? wie neemt wie dan over? Lijkt me dat ze beide de zakken vol hebben op het moment.
Ow, maar 4 procent in de min?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't eindelijk weer dieprood is er niemand.
267 al, -4,1%.
Heb geduld, mijn zoonquote:Op donderdag 6 november 2008 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, maar 4 procent in de min?
1,50-1,59quote:Op donderdag 6 november 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is een nieuwe turbo, TL260.
Hoe lang blijft die heel?quote:Op donderdag 6 november 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is een nieuwe turbo, TL260.
Die hebben we al gehad H_M, niet op tijd uitgestapt?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar blijft die Obama-rally van je Italo?
quote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die hebben we al gehad H_M, niet op tijd uitgestapt?
13:45quote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef jpjedi het volgende:
Beter nog, waar blijft die renteverlaging?
Eigenlijk is het absurd dat ze de rente gaan verlagen. De doelstelling van de ECB is voor een belangrijk deel de inflatie onder de 2 % te houden. Die inflatie zit nu op 3,5 % dus zou men nu de rente niet moeten verlagen. Maar goed de ECB zal wel niet de ballen hebben om aan die belangrijke doelstelling vast te houden.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:07 schreef jpjedi het volgende:
Beter nog, waar blijft die renteverlaging?
Via Myeur kan je een heel eind komen met Thomson One Banker volgens mij, en anders via Thomson Datastream in de UB.quote:Op donderdag 6 november 2008 01:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alleraardigst model is dat, vorig jaar heb ik daar in Excel een hele macro voor geschreven.Het lastige is echter om van de AEX-aandelen aan veel historische koersdata te komen. Ik kan ze hooguit voor 5 jaar terug vinden.
Kredietcrisis is wel even wat belangrijker dan de inflatie (die toch afneemt ivm recessie en dalende grondstofprijzen).quote:Op donderdag 6 november 2008 12:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eigenlijk is het absurd dat ze de rente gaan verlagen. De doelstelling van de ECB is voor een belangrijk deel de inflatie onder de 2 % te houden. Die inflatie zit nu op 3,5 % dus zou men nu de rente niet moeten verlagen. Maar goed de ECB zal wel niet de ballen hebben om aan die belangrijke doelstelling vast te houden.
Daar gaat je virtuele winst.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:23 schreef pberends het volgende:
Mittal weer -13%, het houdt maar niet op.
Dat is en blijft altijd een mooi begripquote:
Beter nog: het verlies van vandaag is ook virtueel zolang je niet verkoopt!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:31 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is en blijft altijd een mooi begrip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |