abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2013 @ 20:58:14 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_122766727
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:57 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Mij leek het dat ze meer in het wild leven, maar ik kan er ook compleet naast zitten natuurlijk.
Waarom denk je dat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_122767120
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Maakt dat iets uit dan? :P

Waarschijnlijk zullen er ook wel veel in asielen te vinden zijn.

Het valt me gewoon op dat ik deze katten niet vaak tegenkom als en als ik ze dan tegekom, zijn het wilde. Dit is enkel mijn ervaring natuurlijk.
  maandag 11 februari 2013 @ 21:05:54 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_122767217
Ja, zo kun je van alles wel bedenken. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_127922377
Hallo iedereen,
Even omhoog schoppen!

Ik denk dat Miets hier ook wel op de juiste plaats is ;)
Ik heb echter zó ontzettend veel foto's van haar dat ik er even een paar uit pak die recent zijn en ik het mooist vind.

Miets is nu circa 3 jaar, helemaal exact weet ik het niet want ze is als (geschat) 6/7 weken oud kitten komen aanwaaien. Mijn stiefmoeder kwam ermee aanzetten, liep in het park doelloos rond en rende achter alles en iedereen aan en bij wat navragen in de buurt kon niemand vertellen waar ze bij hoorde, was ook niet gechipt of niks, zodoende heb ik haar opgevangen en het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht *; . Ze liep duidelijk al een tijdje buiten want ze heeft de eerste paar dagen extreem veel gedronken. Maar dat is helemaal goed gekomen want ze is inmiddels uitgegroeid tot een prachtige volwassen schildpad poes zoals jullie hieronder kunnen zien.

pi_127923615
mooi beest :)

Ons gekke wijf besloot een gevangen vogeltje gezellig op de vloer van de studeerkamer op te eten waar mijn vriendin net aan het werk was. (nee geen foto daarvan)
Toch knap met één oog een vogeltje kunnen vangen.

...
  maandag 17 juni 2013 @ 22:23:47 #256
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127926267
Oooh Miets. O+

En een eenoogje dat nog een vogeltje weet te vangen. :o

Wat zijn ze toch allemaal leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_127926918
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Garbageman het volgende:
mooi beest :)

Ons gekke wijf besloot een gevangen vogeltje gezellig op de vloer van de studeerkamer op te eten waar mijn vriendin net aan het werk was. (nee geen foto daarvan)
Toch knap met één oog een vogeltje kunnen vangen.

[ afbeelding ]
Thnx :)

Ik vind die van jou anders ook érg mooi, één oog minder of niet maar tis een prachtige kat om te zien. En dat ze dat vogeltje met maar één oog gevangen heeft valt ook wel wat voor te zeggen, want normaal kun je met maar één oog geen diepte zien en dus ook de afstand moeilijker inschatten, dus het feit dat ze hem toch heeft weten te vangen is wel knap ^O^
Hoe is het eigenlijk gekomen dat ze er ene mist als ik vragen mag?
pi_127930375
ooginfectie die ze had toen ze als zwervertje bij het dierenasiel kwam.

F&F / Pinkie de poes

Vorig jaar al drie muizen te pakken genomen :)
...
pi_127949216
Misschien zijn er wat mede FOK!kers die me kunnen helpen; zoals ik hierboven beschreef was Miets toen ik haar kreeg naar eigen schatting een week of 6 á 7 oud, zijn er mensen die aan de hand van wat kitten foto's van haar kunnen aangeven of ik het bij het rechte eind had?
Ze had de blauwe kitten oogjes nog ( heeft ook nog best een tijd geduurd voordat die verkleurden) en ze had duidelijk de 'wilde haren' nog in de vacht zoals jullie kunnen zien.
Sommige foto's zijn niet al te scherp helaas, op de site van Flickr zelf zijn ze iets kleiner uitgevoerd en daardoor wat duidelijker.

dinsdag 18 juni 2013 @ 21:12:08 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127962563
Ik heb geen verstand van kittens, dus ik kan je niet helpen.

Ik vind haar alleen maar super super super super cute. O+ Daar zou ik ook als een blok voor gevallen zijn.

Heb je nog iets gemerkt van het feit dat ze (te) jong zonder moeder was?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_127962777
Ik denk dat 6 weken een goede schatting was, als ik haar vergelijk met mijn zwerfkittens. Veel ouder zal ze in ieder geval niet zijn geweest.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:42:14 #262
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127963962
Wat is Miets trouwens een leuke naam. Hoe kom je daar nou op?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_127966604
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen verstand van kittens, dus ik kan je niet helpen.

Ik vind haar alleen maar super super super super cute. O+ Daar zou ik ook als een blok voor gevallen zijn.

Heb je nog iets gemerkt van het feit dat ze (te) jong zonder moeder was?
Mja ze heeft heel lang ge-melktrappeld en om zichzelf in slaap te sussen heeft ze een hele lange periode op haar staartje gesabbeld als ze ging dutten, dat laatste is helaas overgegaan toen ze gesteriliseerd was omdat ze toen bijna een week lang met zo'n kap moest rondlopen om niet aan die wond te komen, dat mis ik nu wel een beetje dat had wel iets schattigs :)

Wat is Miets trouwens een leuke naam. Hoe kom je daar nou op?
[/quote]

Hahaha ik dacht wel dat iemand die vraag hier vroeg of laat zou gaan stellen xD.
Je wil niet weten hoeveel mensen me dát gevraagd hebben, het antwoord is eigenlijk heel simpel:
Ik heb in het verre verleden eens ergens gewerkt waar ze ook een kat hadden die heel veel van de mijne weg had, ze deed me er als kitten gelijk aan denken en de eerste dagen heb ik van allerlei namen overwogen, maar Miets was de enige die naam die me door constant door het hoofd bleef spoken. Het is tevens ook een Maastrichtse naam ( dat wist ik dan weer niet direct, dat vertelde mijn pa me naderhand) en aangezien ik zélf ook oorspronkelijk van Maastricht ben, was het voor mij een mede-reden om bij die naam te blijven ;)

Ps. Thnx Clown, dan zat ik er dus toch vrij goed in de buurt.
pi_127966928
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef Garfield1985 het volgende:

om zichzelf in slaap te sussen heeft ze een hele lange periode op haar staartje gesabbeld als ze ging dutten
O+ Veeg O+ Me O+ Op O+.

Mijn babykitten (ook 6-7 weken) moest en zou op bed naast me liggen, en dan wel zodat hij met z'n kopje in mijn hand lag O+.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:52:46 #265
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127967284
quote:
Hahaha ik dacht wel dat iemand die vraag hier vroeg of laat zou gaan stellen xD.
Je wil niet weten hoeveel mensen me dát gevraagd hebben, het antwoord is eigenlijk heel simpel:
Ik heb in het verre verleden eens ergens gewerkt waar ze ook een kat hadden die heel veel van de mijne weg had, ze deed me er als kitten gelijk aan denken en de eerste dagen heb ik van allerlei namen overwogen, maar Miets was de enige die naam die me door constant door het hoofd bleef spoken. Het is tevens ook een Maastrichtse naam ( dat wist ik dan weer niet direct, dat vertelde mijn pa me naderhand) en aangezien ik zélf ook oorspronkelijk van Maastricht ben, was het voor mij een mede-reden om bij die naam te blijven ;)

Ps. Thnx Clown, dan zat ik er dus toch vrij goed in de buurt.
Zo'n naam die door je hoofd blijft spoken. O+ Love it.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 18 juni 2013 @ 22:54:41 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_127967409
Jongens, maak me geen kitten willen. }:|
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_127994521
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

O+ Veeg O+ Me O+ Op O+.

Mijn babykitten (ook 6-7 weken) moest en zou op bed naast me liggen, en dan wel zodat hij met z'n kopje in mijn hand lag O+.
Aaaah dat is wel echt super cute *; ( sorry kort 'gay' moment haha )

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, maak me geen kitten willen. }:|
Hihi aanstekelijk he Dude :P
  zondag 14 juli 2013 @ 17:00:54 #268
405473 Garfield1985
Die voor je
pi_128940214
Kick!
pi_128943527
Ohh schildpadkatten zijn zo leuk O+ Ik wilde een zwarte kat en kwam thuis met een schildpadje. Wil nu ook niet anders meer O+ O+

Dit is mijn schildpadje Luna. Ze is als kitten gevonden zonder moeder en ik heb haar uit het asiel gehaald. Ze was echt mijn baby, wilde alleen bij mij liggen, kwam altijd achter me aan en lekker bitchy ook natuurlijk. Helaas is ze een paar maanden geleden veeelste jong overleden aan longkanker ;(

En dit is Lily, mijn blue tortie kitten van 3 maanden :) Hyperactief maar erg lief O+ (lief als het haar uitkomt natuurlijk...)

pi_128943562
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:48 schreef SickBitch het volgende:
Ohh schildpadkatten zijn zo leuk O+ Ik wilde een zwarte kat en kwam thuis met een schildpadje. Wil nu ook niet anders meer O+ O+

Dit is mijn schildpadje Luna. Ze is als kitten gevonden zonder moeder en ik heb haar uit het asiel gehaald. Ze was echt mijn baby, wilde alleen bij mij liggen, kwam altijd achter me aan en lekker bitchy ook natuurlijk. Helaas is ze een paar maanden geleden veeelste jong overleden aan longkanker ;(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wat erg. nog gecondoleerd :*

En dit is Lily, mijn blue tortie kitten van 3 maanden :) Hyperactief maar erg lief O+ (lief als het haar uitkomt natuurlijk...)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een schatje O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_129010971
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:48 schreef SickBitch het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He wat sneu van Luna ;( En ze was zo prachtig met dat volle koppie......
Lily ziet erg erg cute uit, als ik het goed zie een grijs/blauwe schildpad?
Als dat zo is heb je wel een hele zeldzame want daar zijn er wel van maar die zie je echt niet snel.
pi_129015152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:47 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

He wat sneu van Luna ;( En ze was zo prachtig met dat volle koppie......
Lily ziet erg erg cute uit, als ik het goed zie een grijs/blauwe schildpad?
Als dat zo is heb je wel een hele zeldzame want daar zijn er wel van maar die zie je echt niet snel.
Blauw/grijze schildpad inderdaad! Zie gewone schildpadjes al niet zo heel vaak, valt ze iig lekker op als ze buiten gaat spelen. De buurkatten zijn al bang voor haar haha. Ze begint nu wel iets donkerder te worden, dus ik ben benieuwd hoe de kleur is als ze haar pluisvachtje kwijt is :P

Ze is af en toe wel erg gemeen met spelen, dan gaan de oren naar achter en gaat je hand (of voet) eraan :')
pi_129015933
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef SickBitch het volgende:

[..]

Blauw/grijze schildpad inderdaad! Zie gewone schildpadjes al niet zo heel vaak, valt ze iig lekker op als ze buiten gaat spelen. De buurkatten zijn al bang voor haar haha. Ze begint nu wel iets donkerder te worden, dus ik ben benieuwd hoe de kleur is als ze haar pluisvachtje kwijt is :P

Ze is af en toe wel erg gemeen met spelen, dan gaan de oren naar achter en gaat je hand (of voet) eraan :')
Een richtig schildpadje dus hahaha ;) , dat 'vaal' spelen herken ik heel goed, Miets heeft precies dezelfde buien af en toe, zo kan ze heel leuk spelen en dan ineens 'pets' dan heb je ze fiks hangen.
Bij mij is het spelletje dan ook gelijk afgelopen en dat weet ze dus is ze nu iets terughoudender met meppen uitdelen of (gemeen) bijten. Dat 'verstopppen' wat Lily op de bank achter de leuning doet herken ik trouwens ook héél goed, dan worden de oogjes ineens heel groot en willen ze datgene wat ze aan de andere kant zien 'bespringen' O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Garfield1985 op 16-07-2013 19:19:16 ]
pi_129016006

[ Bericht 100% gewijzigd door Garfield1985 op 16-07-2013 19:17:01 ]
pi_129135904
Hey, volgens mij hoort hier mijn Troela thuis!

Ze is 10 jr en komt uit het asiel.
Was daar naartoe verbannen omdat haar temperament niet samengaat met kleine kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')