wat een mooi beestjequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:13 schreef Garbageman het volgende:
In december ging poes winnie dood, 18,5 geworden.
Begin april hebben we een poes uit het asiel gehaald. Die hebben haar Pinkie genoemd en dat hebben we maar zo gelaten. Het monster is ongeveer 10, en heeft één oog. En ze weegt 5 kilo, niet dik, maar gewoon heel groot en sterk. Het wennen ging vrij vlot, na 1,5 uur al op schootEn ze miauwt erg veel, iedere keer als ze je ziet of als ze op schoot wil
Wel relaxed
[ afbeelding ]
Ons in de gaten houden vanaf de krabpaal.
[ afbeelding ]
Ze springt trouwens in één keer op het bovenste plateau. Waren we niet meer gewend omdat Winnie nogal slechte heupen had en niet meer zo hoog kon springen. Ze is ook erg speels trouwens.
[ afbeelding ]
Wel apart, als de deur op een kier staat kan ze er niet langs, kijkt je dan mauwend aan tot je de deur iets verder open doet. De lamellen van de deurhor zijn ook een onneembare barrière.....
Nee daar hebben mijn kittens het alleen recht op Pinky & Brain.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef bas-beest het volgende:
Mooi beest!
Als je nu nog een kat zou nemen, moet je die wel "The Brain" noemen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:57 schreef bas-beest het volgende:
Mooi beest!
Als je nu nog een kat zou nemen, moet je die wel "The Brain" noemen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:25 schreef Garbageman het volgende:
Tof heIk heb net een jumbo kattebak besteld, het beest pist wel eens over de rand, krant eronder doorweekt, kat verbaasd in de bak aan het graven, "ik had toch net?
Oeps daar had ik dus eventjes overheen gelezen haha. Het is dus een kneiterd van een kat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:21 schreef Garbageman het volgende:
Het "poesje" weegt trouwens een kilo of vijf :-)
Huistijger!quote:Het ene oogje wordt goed gecompenseerd, laatst heeft ze nog een muis gevangen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |