abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161821356
Ik dacht altijd tweekleurig, bruin met rood. Anders is het een lapjeskat. Maar misschien vergis ik me. Het is ook niet alleen de kleur waar het om gaat, maar ook de kleurgenen die weer invloed hebben op het karakter. Of zoiets. Zuig het nu zo uit mijn duim, so correct me if I'm wrong.
pi_161821470
Ze heeft witte pootjes en witte bef en verder gaat de vacht van zwart via bruin en rood naar beige
We have far more in common than that which devides us..
pi_161821717
Volgens wikipedia: een schildpad kat is altijd een poes met twee (geslachts) chromosomen (of zoiets) waar de kater er maar 1 heeft.
Voor zover ik het begrijp is het zwart en rood bij een schildpad ook echt zwart en rood van de wortel tot het uiteinde en voor de rest begrijp ik niets van van die genetica :)
  Moderator zaterdag 30 april 2016 @ 16:27:13 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_161825382
De kleuren (zwart en rood) zitten bij een kat op de geslachtshormonen begreep ik, maar dan alleen op de x chromosomen. Een poes heeft XX en kan dus zowel zwart als rood dragen zodat er een tortie geboren word en een kater heeft XY en kan dus normaal gesproken maar één kleur dragen. Soms is er een foutje van de natuur en word er een kater geboren die XXY is maar die zijn meestal steriel.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_162338298

Sproet in haar mandje hier ligt ze lekker beschut en kan ze ook naar buiten kijken.

P.s. de penning is voor de voerbak aangezien haar chip of te veel onder de vetlaag zit of iets verschoven is en mevr. moet afvallen (kilo of 4)

[ Bericht 32% gewijzigd door Sorella op 19-05-2016 22:51:32 ]
pi_162338649
Lily chilling op haar terras ;).
pi_162520762
Die ligt er lekker bij :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')