abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62983011
Op zondag 26 oktober 2008 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Wachten op het tweede streepje deel 119
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

30 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
05 november Ernemmertje (10-2008) NOD
07 november bumbaloe (10-2008) NOD
12 november Kersjes NOD
12 november Rubey NOD
17 november XXXKarinXXX (08-2008) NOD
18 november Mefke79 (07-2008) NOD
21 november Takkembah NOD
23 november Nijna (06-2008) NOD
23 november Poppedein (10-2008) NOD
23 november Saffier NOD
30 november Vlindur (01-2008) NOD
07 december prinseszondererwt NOD
07 december Happyme28 (07-2007) NOD
10 december Chan (10-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 12-11-2008 10:35:15 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62983080
Laatste posts:
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben ongesteld geworden na 33 dagen, ben eigenlijk wel blij. Dus vrijdag weer aan de clomid. Jippie.

Spannend nog steeds hier!!
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Chan het volgende:
PP spannend nog dat wachten

Prinses jammer dat het geen tweede streepje is geworden, maar toch ook fijn dat je nu wel zekerheid hebt! En dat je niet een idioot lange cyclus of zo hebt..

Hier nog steeds niks, maar de pijn is alweer in volle hevigheid aan de gang dus nu kan het echt niet lang meer duren (hoop ik) voordat ik ongesteld word... Vandaag dag 32 dus hopelijk zet het morgen echt door...
En dat ik echt-echt voor het eggies beginnen ben @ Ticootje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62983400
Spannend hoor, Pure Poison!
Prinses, je had het al verwacht he, dat je ongesteld zou worden na die negatieve test. Hopelijk volgende maand meer geluk voor jou....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62983818
Ik hoop dat ik het kan houden tot het weekend hoor,ben heel de tijd eindelijk rustig geweest maar nu loopt het weer te kriebelen! Ben gisteravond ook op kraamvisite geweest en dat is ook niet echt bevordelijk voor je geduld!!!
01-08-2008
pi_62983901
En dan helpt Fok! ook niet echt mee he? Iedereen die met je meeleeft en het allemaal zo spannend vindt! Sterkte met wachten dan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62989819
Goedemorgen dames PZE, wat vervelend dat je ongesteld bent geworden.
Channie, je gaat toch niet testen vandaag? Jammer. Maar jij kent je lichaam het beste dus als jij denkt dat je gaant menstrueren dan moet je gewoon ff naar je lichaam luisteren.

Ik stop maar wat maandverband in mn tas voor het geval dat er duiveltjes doorzetten hier. Heb morgen mn NOD maar ik weet het niet. VOel niks, helemaal niks dat zou wijzen op menstruatie of juist het ontbreken ervan.

Mn dochter heeft bij opa en oma geslapen en gelukkig heb ik een wekker want anders was ik niet wakker geworden vannochtend. Ik lag prinsesheerlijk te dromen over een slinger die ik voor haar verjaardag wil gaan maken.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62989862
Oh Pure Posion zullen we zaterdag gewoon een testmarathon houden samen met Channie?

Hoe zou het met ernemmertje gaan?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62990312
PZE, jammer dat je ongesteld bent geworden...

Bumbaloe, krijgen we het resultaat van de slinger ook te zien.... .
Fake it till you make it...
pi_62990936
PZE, jammer en toch ook fijn dat je ongesteld bent geworden.. niet helemaal wat je t liefst wilde, maar toch zekerheid van je lijf, en dan ook nog eens hartstikke nette zekerheid! Met een goed gevoel op naar de volgende ronde hoop ik voor jou!

Ik hoop zo op een enorme streepjesregen van t weekend...er zijn in ieder geval een hoop dames die t tegelijk spannend aan het maken zijn! Misschien moeten we als hele kleine extra motivering die overheerlijke M&Mtaart nog even deze kant opslepen... hij was in ieder geval erg prettig om tegen aan te kijken! (was dat een zelf gemaakt of zelf gezocht fotootje poppejans??)

Poppejans... hoe gaat t met jouw streperij? Was de ovutest de volgende dag al een beetje donkerder?

Pffff... Ik kwam er gister achter dat mijn werk niet altijd handig is in het zwanger hopen te worden proces, hahaha... Ik voelde gister heel duidelijk mn eisprong, dus huppekee vroeg op bed, feessie bouwen, knip ik t lampje nog niet uit of mn dienst telefoon gaat al. Ben vervolgens de hele nacht aan t werk geweest en toen ik vanochtend thuis kwam was mn lief al naar zn werk....boehoeh!

Fijne dag vandaag voor allemaal!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62991197
PZE, dus toch... Jammer hoor.

Ik kijk al uit naar de 2e streepjes die dit weekend geplast zullen gaan worden! Spannend zeg.

Ik voel me een beetje raar. Moeilijk te omschrijven wat het precies is, maar ik ben zo kalm, doe zo mijn best het ook te blijven. Diep van binnen ben ik echter ontzettend aan het hyperen, ik heb sinds gisterochtend helemaal de kriebels, maar ik onderdruk ze en blijf... calm, cool & collected.
Wat zou het zijn?
Het feit dat Devin zaterdag voor het eerst uit logeren gaat zodat M. en ik ons flink kunnen uitleven op het spetterende personeelfeest van zijn werk?
Het feit dat ik zondag, zaterdagavond vanaf 12 uur op dat feest dus, jarig ben en het zondag ook vier?
Het feit dat ik maandag vrij heb genomen en dan ook wil gaan testen?
Of is het, zoals je wel vaker hoort, dat ik op de een of andere manier weet dat ik zwanger ben?
Een combi van het bovenstaande, maar ik denk dat ik dat laatste net iets te graag wil
En toch he, toch voelt het nu gewoon anders dan de voorgaande keren. Hopelijk laat mijn intuitie me niet in de steek!
.... met gevoel voor drama....
pi_62991279
Poppedein, misschien vanavond weer een kans?
En wat een heerlijk werk lijkt me trouwens
Je kan 's nachts beter uit bed gebeld worden omdat er een kindje geboren wil worden dan omdat er een computerstoring is ergens dat je moet oplossen
.... met gevoel voor drama....
pi_62991496
absoluut hoor Kersjes, ik heb een prachtig beroep, al is t toch elke keer weer even sliken als je uit bed gebeld wordt! Gelukkig realiseer ik me dan dondersgoed, zodra ik een beetje wakker ben en in de auto zit, dat ik er vooral heel trost op mag zijn dat ik bij zo'n belangrijk moment in 2 mensenlevens aanwezig mag zijn!

En ik hoop t enorm voor je joh, echt... niets zo sterk als een moederlijke intuitie! In ieder geval hoe dan ook een heel fijn weekend alvast voor je, met hopelijk een supermooie kers op de taart!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_62991639
Hier nog steeds niks... en ben me een partij misselijk... maar dat heeft meer met het speeltuinbankje te maken

Maar ik verwacht wel nog steeds ongesteld te worden, hoewel de pijn weer gezakt is... Kan het zijn dat je bij een zwangerschap dezelfde pijn hebt als wanneer je ongesteld moet worden?...
pi_62991669
Prinses, Jammer

Ja Bumbaloe, testmarathon!

Haha Poppedein, dat is wel een beetje een nadeel van je werk ja, maar je hebt wel een prachtig beroep vind ik, echt bijzonder!

Chan, waaah ik zou gek worden van de spanning!

Oeh Kersjes, zou het, zou het?

Eergister dus licht ovulatiestreepje,gister ook nog licht streepje. Ik heb nog nooit een licht streepje erop gehad, zou dat kunnen dat er dan nog iets aankomt, (ik test straks sowieso nog weer) of zal er wat geweest zijn? Die dag voor eergister heb ik niet getest. Vruchtbaar slijm heb ik nog niet gehad.
Wat ik al wel lees is dat die tests v babyboomshop niet bij iedereen helemaal dikke strepen worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62991810
Poppedein wat jammer!!
Maar misschien, als je in de dag/dagen ervoor ook geklust had dan is de kans er nog steeds

Poppejans (haha, lekker verwarrend )
Bij mijn testen had ik ook eerst lichte streepjes die werd een dag voor mijn ovulatie ineens een stuk donkerder en duidelijker en op de ovulatie zelf was hij echt donkerder dan de teststreep (alleen niet even dik. Maar dat waren de andere streepjes ook niet.) Dus toen was hij pas echt positief. En 20 tot 48 uur daarna heb je dan je eisprong als k het goed heb. en hier dus wel dat slijm, k wist niet watk zag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62991873
Bedankt v het antwoorden Huup! Ik vermoed dat er inderdaad iets zit aan te komen.
Dat hele erge slijm ken ik wel ja
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62991916
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:46 schreef Poppejans het volgende:
Chan, waaah ik zou gek worden van de spanning!
Mja ik heb daar nu niet echt last van omdat ik me écht voel alsof k ongesteld moet worden. En we hebben ook niet heel erg fanatiek geklust, dus k verwacht er nu niet zo veel van... Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het deze keer niet raak is.
Maar aan de andere kant weet ik natuurlijk niet hoe het voelt om zwanger te zijn, dus wie weet blijk ik het toch te zijn ineens.

Kersjes wat spannend zo zeg! Ik duim voor je
pi_62992607
Kers wat spannend!

Poppedein, gelukkig waren jullie al "klaar" toen de telefoon ging . Neem je op:"Ik kom eraan hoor, even deze klus afmaken ". Lijkt me een bijzonder beroep. Alleen dat 's nachts eruit zou echt niks voor mij zijn. daar kan ik zo slecht tegen.

Chan, toch ook spannend...

Wordt dit een streepjesweekend...?!
Fake it till you make it...
pi_62993408
Ik hoop ook op een regenachtig weekend in dit topic!
Mijn vruchtbare dagen komen er aan. Misschien kan er ook wat HCG deze richting uit gestrooid worden?
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_63001937
Hier na een 'klus'vakantie weer thuis!
Vanwege verminderde vruchtbaarheid en de kans op het terugkomen van mijn endometriose na het stoppen met de pil gebruik ik een ovulatiecomputer die de zes vruchtbaarste dagen bepaald (net zoiets als Persona maar dan om wel zwanger te worden). Die gaf duidelijk mijn eisprong aan en we hebben dus gericht geklust, nu in de wachtweken, NOD 12 november.

Ik hoop voor iedereen op een streepjesweekend!
  donderdag 6 november 2008 @ 15:24:44 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63001997
Prinses, wat jammer joh!

Spannend ook voor jou dus Rubey!
pi_63002418
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:56 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt v het antwoorden Huup! Ik vermoed dat er inderdaad iets zit aan te komen.
Dat hele erge slijm ken ik wel ja
Ik dus totaal niet En daar maak ik me nog het meeste zorgen om altijd Het is toch raar met al die inspuitingen dat ik nog nooit dat slijm heb gehad. Of zijn er hier nog succesverhalen van mensen die daar niets van merkten?
  donderdag 6 november 2008 @ 15:41:40 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63002502
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:30 schreef Nijna het volgende:
Poppedein, gelukkig waren jullie al "klaar" toen de telefoon ging . Neem je op:"Ik kom eraan hoor, even deze klus afmaken ". Lijkt me een bijzonder beroep. Alleen dat 's nachts eruit zou echt niks voor mij zijn. daar kan ik zo slecht tegen.
Nijna, zoals ik het lees waren ze niet klaar, ze waren nog niet eens begonnen. Kuis het licht uit zeg maar.
  donderdag 6 november 2008 @ 15:43:10 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63002565
Volgens mij hoeft dat echt niet altijd hoor Leonieke. Er zijn zat mensen hier die dat nog nooit gezien of gemerkt hebben.

Ik dus wel. Maar 1 keer, en veel en vies. En 40 weken later ben ik bevallen. Maar het zegt volgens mij echt niks dat je het nog nooit gezien hebt hoor. Vraag het anders de volgende keer eens na bij je arts.
pi_63002586
Klusze GK! Ik heb alleen geen HCG om naar je te stooien naar alle waarschijnlijkheid... wel nog wat pepernoten, is dat ook goed?

Rubey ik duim voor je! Gebruik je die ovulatiecomputer al langer of was dit de eerste poging met computer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')