een zekere persoon Kat heeft mijn krat leeggemaaktquote:Op woensdag 5 november 2008 21:29 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Als ik nie zo'n pijn in mn kop had zou ik het misschien nog gedaan hebben voor je
Iedereen vind mij lief! Maar ben nog steeds vrijgezelquote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
Heey redcat, vind je lief.
eeehhhquote:Op woensdag 5 november 2008 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een zekere persoon Kat heeft mijn krat leeggemaakt
quote:
Als je op wat rijpere mannen zou vallen, ben je niet lang meer vrijgezel.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Iedereen vind mij lief! Maar ben nog steeds vrijgezel![]()
Oke, en nu wil je dus iets van mij? Begrijp ik dat goed?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zou dat het punt zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:33 schreef chatter het volgende:
[..]
Als je op wat rijpere mannen zou vallen, ben je niet lang meer vrijgezel.
Ik ken je niet eensquote:Op woensdag 5 november 2008 21:34 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Oke, en nu wil je dus iets van mij? Begrijp ik dat goed?
Dat is gewoon omdat je zelf geen moeite doet.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
\quote:
Ik doe best wel een beetje moeite hoor!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je zelf geen moeite doet.
Daar gaan we achter komen ..quote:Op woensdag 5 november 2008 21:37 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Wil je mij leren kennen dan?
Alsof vrouwen zomaar de man krijgen die ze willen!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:42 schreef Jimbo het volgende:
vrouwen hoeven geen moeite te doen, stomme natuur
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:42 schreef Yildiz het volgende:
Zeg, is dit nu R&P 'light' aan het worden?.
Als dat zo wasquote:Op woensdag 5 november 2008 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof vrouwen zomaar de man krijgen die ze willen!
+1quote:Op woensdag 5 november 2008 21:42 schreef Yildiz het volgende:
Niet met dat fotoboek.quote:
jij heb t menneke dat je wil al gekregenquote:
Heb je geen groupies dan?quote:
jij mag mij altijd anaal vernederenquote:
Dan hadden we misschien wel wat samen ja!quote:
dit is de nieuwe ONZ possé in de maakquote:Op woensdag 5 november 2008 21:42 schreef Yildiz het volgende:
nou...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij mag mij altijd anaal vernederenin ruil voor 2 slotjes op topics die ik uitkies
neuhquote:Op woensdag 5 november 2008 21:48 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
Ik krijg het idee dat Jimbo wanhopig opzoek is naar een vrouw.
Moet ik wel eerst weten hoe je eruit zietquote:
jezus, kijk eens in mn FoBoquote:Op woensdag 5 november 2008 21:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst weten hoe je eruit ziet
Hoor net dat je er niet zo uitziet in het echtquote:
Ja dat vraag ik mij ook wel eens afquote:
dat gifje...quote:Op woensdag 5 november 2008 21:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hoor net dat je er niet zo uitziet in het echt
Omdat maar weinig vrouwen voldoen aan de eisen die ik stel. Ik heb niet de behoefte mn piemel te duwen in elk vrouwke met een leuk gezichtje en fijne tetten.quote:
jij ook hierquote:
Och, je vindt wel iemandquote:Op woensdag 5 november 2008 21:53 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af
En wanneer zei Red_Cat precies dat ze wilde dat je je piemel in dr duwde?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat maar weinig vrouwen voldoen aan de eisen die ik stel. Ik heb niet de behoefte mn piemel te duwen in elk vrouwke met een leuk gezichtje en fijne tetten.
Dat hoeft ze niet te zeggen dat willen alle vrouwen als ze me eenmaal kennen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wanneer zei Red_Cat precies dat ze wilde dat je je piemel in dr duwde?
Dat vroeg ik mij ook al af jaquote:Op woensdag 5 november 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En wanneer zei Red_Cat precies dat ze wilde dat je je piemel in dr duwde?
je vader was vast een dief,quote:
Ah toch wel danquote:
Eww.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je vader was vast een dief,
hij heeft alle sterretjes uit de hemel gestolen en in je oogjes gestopt![]()
sorry daar dacht ik opeens aan
Wat lekker zoetsappigquote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je vader was vast een dief,
hij heeft alle sterretjes uit de hemel gestolen en in je oogjes gestopt![]()
sorry daar dacht ik opeens aan
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 5 november 2008 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet te zeggen dat willen alle vrouwen als ze me eenmaal kennen.
Lekker laten dromenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:59 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ah toch wel danJe kan er best mee door
![]()
ey dat noemt men een complimentquote:
Het is meer een nachtmerrie. Het is vrij vervelend, om iemand te moeten afwijzen die je wel aardig vindt, maar niet op die wijze.quote:
Heb ik nou ook altijd last van!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is meer een nachtmerrie. Het is vrij vervelend, om iemand te moeten afwijzen die je wel aardig vindt, maar niet op die wijze.
\quote:Op woensdag 5 november 2008 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Eigenlijk best een Viswijfje topic dit.
Jij bent absoluut de lelijke van de groep!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef MASD het volgende:
Kan ik er ook mee door of ben ik weer de lelijke van de groep?
I'd hit itquote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef MASD het volgende:
Wij zijn samen de Opperlelijkerds!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:11 schreef MASD het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kindjes van jullie!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Wij zijn samen de Opperlelijkerds!
We regeren, yeah.
Ik word ook tienermama, jeweetquote:Op woensdag 5 november 2008 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kindjes van jullie!
Ik heb zaad waar van je 100% gegarandeerd een meisje krijgt... proberen?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik word ook tienermama, jeweetLuna gaat ze heten
En als het een jongetje is of het heeft een andere enge ziekte hoef ik 'em niet.
Bij gebrek aan foto en subtiliteit, nee.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Ik heb zaad waar van je 100% gegarandeerd een meisje krijgt... proberen?
Jammer!quote:Op woensdag 5 november 2008 22:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bij gebrek aan foto en subtiliteit, nee.
Prima. Wordt het een abortus of mag ik hem houden als het een jongetje is?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik word ook tienermama, jeweetLuna gaat ze heten
En als het een jongetje is of het heeft een andere enge ziekte hoef ik 'em niet.
Dan mag je hem hebben. =)quote:Op woensdag 5 november 2008 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima. Wordt het een abortus of mag ik hem houden als het een jongetje is?
Laat maar weten wanneer je dat gaatje vrij hebt.quote:
Hij wil mijn jongetje.quote:
quote:
Welkom terug rooie!quote:
ik miste je al onlinequote:
Thanx ..! ehh.. Kardinaaltje!quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Zoek een kamer, mčn.zoetsappige onzin.
ik durf niet in een kamer met een meisje te zijn; dan word ik zenuw achtig en ga ik windjes latenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:10 schreef MASD het volgende:
[..]
Zoek een kamer, mčn.zoetsappige onzin.
Gelukkig heb ik daar nog niks van gemerktquote:Op donderdag 6 november 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik durf niet in een kamer met een meisje te zijn; dan word ik zenuw achtig en ga ik windjes laten
wij zijn ook nooit aleenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar nog niks van gemerkt
quote:
Ruilen voor mijn tentamen van morgen?quote:
graag, dan ben je na een uurtje andwoordjes invullen gewoon klaarquote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef Quara het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn tentamen van morgen?
rechts gaat voorquote:Op donderdag 6 november 2008 10:47 schreef MASD het volgende:
Jullie hebben het theorie-examen voor de auto gehad he?Wat is essentieel om te weten?
Neem een oefencd-rom en ga al die examens 5 x doen. Dan herken je de situatiequote:Op donderdag 6 november 2008 10:47 schreef MASD het volgende:
Jullie hebben het theorie-examen voor de auto gehad he?Wat is essentieel om te weten?
Hahaha, ja... Maar dan moet je de antwoorden wel wetenquote:Op donderdag 6 november 2008 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
graag, dan ben je na een uurtje andwoordjes invullen gewoon klaar
ik heb nog 2 uur tot mijn theorie.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:41 schreef Jimbo het volgende:
ik heb nog 44 uur online training voor je theorie , als je intresse heb pm ff kunnen we een leuke prijs ervan maken
Aan je uiterlijk ligt het ws. niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
succes gozer, zal aan je denken als ik in de auto zitquote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb nog 2 uur tot mijn theorie.dus laat maar.
jij ook al -.-'quote:Op donderdag 6 november 2008 11:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoi!
Ik kom even duimen voor MASD en melden dat ik nog steeds ziek ben.
Stiekem valt het wel mee, maar ik sliep pas om half 2, dan ga ik er niet om half 7 uit.
Tsja maar ik ging om half 12 ook al naar bedquote:Op donderdag 6 november 2008 12:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij ook al -.-'
ik sliep om 1:30 en moest dr 7:10 weer uit
HAHAHH.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_mini_accentje.html
tyfus zou t een nederlander zijn ?
Maar dat is ook niet helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:21 schreef MASD het volgende:
Wat zeuren jullietijdens schooldagen slaap ik niet meer dan 4 uur per dag.
De hond van de buren is hem gesmeerd en heeft geprobeerd zelfmoord te plegen door van de stoep van te springen. Het arme beest kon het niet meer aanhoren.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:45 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_mini_accentje.html
tyfus zou t een nederlander zijn ?
Awww gozzie! beterschapquote:
Ze zal wel te kieskeurig zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:45 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Aan je uiterlijk ligt het ws. niet.
Heb je ms. een ontzettend naar lachje?
Dat heb ik vaker gehoord jaquote:Op donderdag 6 november 2008 13:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze zal wel te kieskeurig zijn.
PS.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:21 schreef Quara het volgende:
[..]
Awww gozzie! beterschap![]()
Wat heb je? Singleītis?
Ontwikkel nu maar eerst een smaak voor rijpere mannen, dan praten we daarna verder (met een goed wijntje erbij enzo).quote:
Als je nou eerst even naar topic 1 kijkt he.. dan kan je zien dat ik niet de eerste ben geweest en dus van orgineel ookniet TS benquote:Op donderdag 6 november 2008 14:12 schreef Chinless het volgende:
TS is hopeloos ofzo ?? 50% van het topic bestaat uit calls van haar.
Ben je dan ook hopeloos?quote:
Wat verstaan jullie onder rijpere mannen? Vanaf welke leeftijd moet dat zijn?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:35 schreef chatter het volgende:
En als je dan de smaak voor rijpere mannen te pakken hebt, sturen we Barbaaf weg, Red_Cat.
Vanaf mijn leeftijd.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:37 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie onder rijpere mannen? Vanaf welke leeftijd moet dat zijn?
En dat isquote:
Enormquote:
Oeh oeh! vertel ik ben nieuwsgierig!!quote:Op donderdag 6 november 2008 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Enormal heb ik wel een hele leuke chick gevonden
oh. 45+ dusquote:
40 dan?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Oeh oeh! vertel ik ben nieuwsgierig!!
close :pquote:
Maar dan had je mn papa kunnen zijnquote:
Oeh dat klinkt wel erg leuk, wanneer stel je haar aan mij voor?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]ze is liev en heeft zoeen dubbele tongpierce en mooie ogen en een mooi figuurtje oh en ze lacht liev
Makkelijk praten, eh, als je je leeftijd niet bekend wil makenquote:
Dan word je 50?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Makkelijk praten, eh, als je je leeftijd niet bekend wil makenDurf te wedden dat je jonger onrijper bent dan ik
![]()
Sowieso, 't leven begint voor mij over twee maanden
whos ur daddy word dan wel heel letterlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar dan had je mn papa kunnen zijn
op t moment dat ik de gast zie waarmee jij gezoend had :pquote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel erg leuk, wanneer stel je haar aan mij voor?![]()
Ja, dat wel, maar het is nu eenmaal niet zo.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar dan had je mn papa kunnen zijn
Goed puntquote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het is nu eenmaal niet zo.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef MASD het volgende:
whopwhop nigga's. Geslaagd. In 1 keer, in your face, Rash.
Wat moet ik mij daarbij voorstellenquote:Op donderdag 6 november 2008 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]ze is liev en heeft zoeen dubbele tongpierce en mooie ogen en een mooi figuurtje oh en ze lacht liev
Nou wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op t moment dat ik de gast zie waarmee jij gezoend had :p
Eh nee, 40quote:
Klinkt mooi, totdat je in je mid-life crisis komt natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2008 14:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Eh nee, 40De leeftijd dat je ervaring genoeg hebt om in alle rust van de mooie dingen des levens te genieten maar nog fit genoeg bent om die mooie dingen bij te houden
Dan gaat hij een staart laten groeien van het haar dat hij nog over heeft en koop hij een motor.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Klinkt mooi, totdat je in je mid-life crisis komt natuurlijk
Oh een beetje zoals mijn pa dusquote:Op donderdag 6 november 2008 15:01 schreef chatter het volgende:
[..]
Dan gaat hij een staart laten groeien van het haar dat hij nog over heeft en koop hij een motor.
morgen mss toch? En anderin t weekend *o*quote:
Lol... m'n staart is er net een paar jaar af en de motor staat er al een paar jaar... doordat ik de afgelopen decennia niet huisje-boompje-beestje gebonden was heb ik al die leuke dingen al kunnen doen ( en doe ik ze nog steeds) . Mid-life crisis zal wel meevallen denk ikquote:Op donderdag 6 november 2008 15:01 schreef chatter het volgende:
[..]
Dan gaat hij een staart laten groeien van het haar dat hij nog over heeft en koop hij een motor.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lol... m'n staart is er net een paar jaar af en de motor staat er al een paar jaar... doordat ik de afgelopen decennia niet huisje-boompje-beestje gebonden was heb ik al die leuke dingen al kunnen doen ( en doe ik ze nog steeds) . Mid-life crisis zal wel meevallen denk ik. Heb nog wel een volle kop met haar, in tegenstelling tot veel leeftijdgenoten
Goedzo! Nu nog de praktijkquote:Op donderdag 6 november 2008 14:55 schreef MASD het volgende:
whopwhop nigga's. Geslaagd. In 1 keer, in your face, Rash.
Nee alleen het lange haarquote:
Ik heb nog wel een motor te koop voor je paquote:
Leuk! Kan die zijn nieuwe vriendin ook meenemen op de motor voor een romantisch ritje naar het strandquote:Op donderdag 6 november 2008 15:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een motor te koop voor je pa
Zijn nieuwe vriendin is toch niet jouw leeftijd ?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Leuk! Kan die zijn nieuwe vriendin ook meenemen op de motor voor een romantisch ritje naar het strand
Nee dat moest er nog eens bijkomenquote:Op donderdag 6 november 2008 15:20 schreef chatter het volgende:
[..]
Zijn nieuwe vriendin is toch niet jouw leeftijd ?
Wel, dan mag jij met mij thuiskomen.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee dat moest er nog eens bijkomenNee ze is wel vier hele jaren jonger dan hij
Zou wel handig zijn in het geval dat dochterlief met een vriendje van pa's leeftijd thuiskomtquote:Op donderdag 6 november 2008 15:20 schreef chatter het volgende:
[..]
Zijn nieuwe vriendin is toch niet jouw leeftijd ?
Ik ga niet hoger dan 30 behalve als je Gregory House heetquote:Op donderdag 6 november 2008 15:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn in het geval dat dochterlief met een vriendje van pa's leeftijd thuiskomt
Als ik er zo slecht uit zou moeten zien, om in de smaak te vallen, zou het niet goed zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ga niet hoger dan 30 behalve als je Gregory House heet
Ik vind em dr heul niet slecht uitzienquote:Op donderdag 6 november 2008 15:28 schreef chatter het volgende:
[..]
Als ik er zo slecht uit zou moeten zien, om in de smaak te vallen, zou het niet goed zijn.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik vind em dr heeul niet slecht uitzien
[ afbeelding ]
Kijk em nou vet sexy verlopen zijn met zn donkere geverfde haar en mooie blauwe contactlens ogen
quote:
Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood benquote:Op donderdag 6 november 2008 15:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik vind em dr heul niet slecht uitzien
[ afbeelding ]
Kijk em nou vet sexy zijn met zn donkere haar en mooie blauwe ogen
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood ben
Ey ieder zn smaak he, plus denk dat het ook wel wat te maken heeft met het karakter wat hij speelt..quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, als dat je smaak is... neem ik nog wel 'ns contact op als ik een half jaar dood ben
Ach voor een vent van zijn leeftijd ziet ie er vrij goed uit.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ey ieder zn smaak he, plus denk dat het ook wel wat te maken heeft met het karakter wat hij speelt..
Denk wanneer ik em in het echte leven tegen zou komen dat de leukigheid er wel vanaf is zeg maar
Zie je nou welquote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach voor een vent van zijn leeftijd ziet ie er vrij goed uit.
quote:
Ik val op vrouwen hoor. Maar ik kan best mannen beoordelen op hun aantrekkelijkheid. Het is een groot voordeel als je de concurrentie een beetje kan inschatten.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, maar hij valt op mannen en ik nu eenmaal niet.
Haphaphap.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik val op vrouwen hoor. Maar ik kan best mannen beoordelen op hun aantrekkelijkheid. Het is een groot voordeel als je de concurrentie een beetje kan inschatten.
Ik hap nog meer dan pacman!quote:
Pacman, uit de goede oude doos.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hap nog meer dan pacman!
foboquote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef MASD het volgende:
Als jullie nou eens foto's van jezelf posten. Weet ik tenminste hoe ik die versierpogingen moet opvatten.
Waar andere mensen obstakels zien, zie ik kansen!quote:Op donderdag 6 november 2008 17:27 schreef Red_Cat het volgende:
Ben niet bezet! en of ik prima ben is aan jullie te beoordelen
Ze zeggen altijd dat ik te liev benquote:Op donderdag 6 november 2008 18:26 schreef chatter het volgende:
Ze lijkt me wel een scheetje, maar dat is op het eerste gezicht.
Wie weet is ze wel een krengetje.
Ik lijk soms wat té lief, maar ben soms juist té dominant.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik te liev benMaar dat is alleen wanneer ze mij niet goed kennen
![]()
Ik ben niet dominant, voor zover ik weet.. Naja hangt er eigenlijk een beetje vanaf hoe je het bekijkt en wanneerquote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik lijk soms wat té lief, maar ben soms juist té dominant.
Ik zou je doenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
foboof mag ik niet meer mee versieren?
Ik ben soms zo dominant, dat er benen in de lucht vliegen voor ze het in de gaten hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben niet dominant, voor zover ik weet.. Naja hangt er eigenlijk een beetje vanaf hoe je het bekijkt en wanneer
Dat is gewoon doortastend!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik ben soms zo dominant, dat er benen in de lucht vliegen voor ze het in de gaten hebben.
Ligt aan de hoeveelheid GHBquote:
vice versaquote:
Nope geen van beide cer!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
Nou Red. Heb je al een vrind? Of op z'n minst een fuckbuddy?
'T stikt hier van de hormonen dus een lul of drie is geen probleem toch?
Tjonge, ik denk 't is hier als hagel schieten in een herten roede.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nope geen van beide cer!
En ja het stikt hier van de hormonen
Nee doe ik niet aan.. Ben niet zo makkelijk om te kopenquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjonge, ik denk 't is hier als hagel schieten in een herten roede.
bidsjquote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik te liev benMaar dat is alleen wanneer ze mij niet goed kennen
![]()
Word een uber goede reeksquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Paramnesia het volgende:
Bestaat dit nog dan?
Kom maar in mn schoot spinnenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar in mn schoot spinnen
Das een lieverd!quote:
of in de auto!quote:
Zei er iemand spinnen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar in mn schoot spinnen
Hij is idd erg mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zei er iemand spinnen?![]()
[ afbeelding ]
sorry, maar ik ben zo trots op deze foto dat ik 'm te pas en vooral te onpas spam![]()
Je mag blij zijn dat ik niet de hires 6 meg versie gepost hebquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Jimbo het volgende:
mn telefoons datalimiet, wat doe je!?
pfrt. Amateur.quote:
quote:
Nog wakker geworden vanmorgen?quote:
Ja, ik ben 3 kwartier met de voordeur bezig geweestquote:
when your right your rightquote:
Gefeliciteerdquote:
Laat me raden; Gitarist?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef MASD het volgende:
Vanavond optredenkankerzenuwachtig, ga ik dingen vergeten. Zo blijf ik echt eeuwig maagd gewoon.
Hahaha!!! mutsquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja, ik ben 3 kwartier met de voordeur bezig geweest. Pwned.
Je bent geen maagd balhaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef MASD het volgende:
Vanavond optredenkankerzenuwachtig, ga ik dingen vergeten. Zo blijf ik echt eeuwig maagd gewoon.
quote:
Dan moet je even met meneer hanekam gaan praten..!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Kan meneer de hanenkam het niet eens eindelijk oplossen damnit.
Fuck nee, zie ik eruit als een aandachtgeile, zelfingenomen prutser? Ik ben bassist. Spelen met de vingers is superieur, heb je nog wat aan in bed.quote:
gitaristen zijn superiorquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:16 schreef MASD het volgende:
Klacht: Ik mag als bandlid de hele avond gratis drinken. Was mijn eerdere plan om de vodka, whiskey en champagnekast te plunderen, nu gaat het niet meer door. Verdoemde rijles morgenochtend.
Like what, de eelt op je vingers waardoor je niet meer voelt wat je doet?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Fuck nee, zie ik eruit als een aandachtgeile, zelfingenomen prutser? Ik ben bassist. Spelen met de vingers is superieur, heb je nog wat aan in bed.
neequote:Op vrijdag 7 november 2008 17:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Like what, de eelt op je vingers waardoor je niet meer voelt wat je doet?
toch eens gitaarles nemenquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef MASD het volgende:
[..]
neelike mijn supersnelle en sterke vingers!
Tsja, ik ga d'r niet over liegen..quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nu nog zeggen dat je slikt en je heb jezelf een vent gevonden
Oehquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:44 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Tsja, ik ga d'r niet over liegen..
Dus bij deze.
Weetiktoch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:46 schreef MASD het volgende:
[..]
neelike mijn supersnelle en sterke vingers!
Jij hebt ook al sex afgewezen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef MLI het volgende:
Ik had godverdomme 2 collega's kunnen neuken (afzonderlijk van elkaar). Maar nee, ik besloot weer eens om er niet aan toe te geven._! . Maar ergens ben ik eigenlijk trots op mezelf.
.
'Ga je straks mee, R&B feestje?'
'Nee.'
![]()
Maar die andere collega wel gezoend. En dat was na 2 martini's.
Dilemma's, ML!quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:10 schreef MLI het volgende:
Ik had godverdomme 2 collega's kunnen neuken (afzonderlijk van elkaar). Maar nee, ik besloot weer eens om er niet aan toe te geven._! . Maar ergens ben ik eigenlijk trots op mezelf.
.
'Ga je straks mee, R&B feestje?'
'Nee.'
![]()
Maar die andere collega wel gezoend. En dat was na 2 martini's.
De glans is er vanaf nu ik de reden ken van mijn vluchtgedrag. Ik mis het.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:20 schreef OldJeller het volgende:
"Niet serieus -> dús geen seks."
Gedraag je niet zo als een wijf, man.. genieten moet je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |