Ow je wilt niet weten, neem mij! nu! Hier! op de keukentafel! Overal!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij onder de indruk van mij.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2008 21:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit met een dilemma.
Zeg maar ja of nee.
Sorry maar ik wil je liever iets beter leren kennen, vertel eens iets over jezelf. Wel interessant graag.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ow je wilt niet weten, neem mij! nu! Hier! op de keukentafel! Overal!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou ook van jou schat!quote:
Als je daarna genoeg whiskey drinkt heb je daar geen last van.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:10 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Heb je al gelige tanden?
Ik ben een 23 jarige milf! Verder nog iets?quote:Op woensdag 5 november 2008 21:12 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil je liever iets beter leren kennen, vertel eens iets over jezelf. Wel interessant graag.
nu nog zeggen dat je slikt en je heb jezelf een vent gevondenquote:
Heb je kinderen? Dat vind ik wel jammer, want dan is je huid erg opgerekt bij je buik enzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:14 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben een 23 jarige milf! Verder nog iets?
Hahaha! Nou bij mij niet hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 21:17 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Dat vind ik wel jammer, want dan is je huid erg opgerekt bij je buik enzo.
Dan heb je nog maar weinig vrouwen meegemaakt die één of meerdere kinderen hebben gekregen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:17 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Heb je kinderen? Dat vind ik wel jammer, want dan is je huid erg opgerekt bij je buik enzo.
Dat dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 21:19 schreef chatter het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar weinig vrouwen meegemaakt die één of meerdere kinderen hebben gekregen.
eenschquote:Op woensdag 5 november 2008 21:19 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hahaha! Nou bij mij niet hoorIk heb een prachtig mooi strak buikje!
Hahaha! Ehhh alsjeblieft dan maarquote:
Sorry maar ik moet jou niet echt, wil je geen contact meer zoeken met een van die 2 meisjes die mij leuk vinden? B.v.dquote:Op woensdag 5 november 2008 21:25 schreef Jimbo het volgende:
mijn bier is op , kan iemand even iets gaan halen voor me?
je mag ze hebben, als je maar uit mn topic blijft okquote:Op woensdag 5 november 2008 21:28 schreef Double-O_Niggershit het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet jou niet echt, wil je geen contact meer zoeken met een van die 2 meisjes die mij leuk vinden? B.v.d
Als ik nie zo'n pijn in mn kop had zou ik het misschien nog gedaan hebben voor jequote:Op woensdag 5 november 2008 21:25 schreef Jimbo het volgende:
mijn bier is op , kan iemand even iets gaan halen voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |