Kom maar in mn schoot spinnenquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar in mn schoot spinnen
Das een lieverd!quote:
of in de auto!quote:
Zei er iemand spinnen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar in mn schoot spinnen
Hij is idd erg mooiquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zei er iemand spinnen?![]()
[ afbeelding ]
sorry, maar ik ben zo trots op deze foto dat ik 'm te pas en vooral te onpas spam![]()
Je mag blij zijn dat ik niet de hires 6 meg versie gepost hebquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:39 schreef Jimbo het volgende:
mn telefoons datalimiet, wat doe je!?
pfrt. Amateur.quote:
quote:
Nog wakker geworden vanmorgen?quote:
Ja, ik ben 3 kwartier met de voordeur bezig geweestquote:
when your right your rightquote:
Gefeliciteerdquote:
Laat me raden; Gitarist?quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef MASD het volgende:
Vanavond optredenkankerzenuwachtig, ga ik dingen vergeten. Zo blijf ik echt eeuwig maagd gewoon.
Hahaha!!! mutsquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja, ik ben 3 kwartier met de voordeur bezig geweest. Pwned.
Je bent geen maagd balhaar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:43 schreef MASD het volgende:
Vanavond optredenkankerzenuwachtig, ga ik dingen vergeten. Zo blijf ik echt eeuwig maagd gewoon.
quote:
Dan moet je even met meneer hanekam gaan praten..!quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:50 schreef Paramnesia het volgende:
[..]Kan meneer de hanenkam het niet eens eindelijk oplossen damnit.
Fuck nee, zie ik eruit als een aandachtgeile, zelfingenomen prutser? Ik ben bassist. Spelen met de vingers is superieur, heb je nog wat aan in bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |