Ik lijk soms wat té lief, maar ben soms juist té dominant.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik te liev benMaar dat is alleen wanneer ze mij niet goed kennen
![]()
Ik ben niet dominant, voor zover ik weet.. Naja hangt er eigenlijk een beetje vanaf hoe je het bekijkt en wanneerquote:Op donderdag 6 november 2008 23:13 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik lijk soms wat té lief, maar ben soms juist té dominant.
Ik zou je doenquote:Op donderdag 6 november 2008 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
foboof mag ik niet meer mee versieren?
Ik ben soms zo dominant, dat er benen in de lucht vliegen voor ze het in de gaten hebben.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:18 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik ben niet dominant, voor zover ik weet.. Naja hangt er eigenlijk een beetje vanaf hoe je het bekijkt en wanneer
Dat is gewoon doortastend!quote:Op donderdag 6 november 2008 23:23 schreef chatter het volgende:
[..]
Ik ben soms zo dominant, dat er benen in de lucht vliegen voor ze het in de gaten hebben.
Ligt aan de hoeveelheid GHBquote:
vice versaquote:
Nope geen van beide cer!quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:29 schreef cerror het volgende:
Nou Red. Heb je al een vrind? Of op z'n minst een fuckbuddy?
'T stikt hier van de hormonen dus een lul of drie is geen probleem toch?
Tjonge, ik denk 't is hier als hagel schieten in een herten roede.quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nope geen van beide cer!
En ja het stikt hier van de hormonen
Nee doe ik niet aan.. Ben niet zo makkelijk om te kopenquote:Op vrijdag 7 november 2008 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Tjonge, ik denk 't is hier als hagel schieten in een herten roede.
bidsjquote:Op donderdag 6 november 2008 23:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ik te liev benMaar dat is alleen wanneer ze mij niet goed kennen
![]()
Word een uber goede reeksquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Paramnesia het volgende:
Bestaat dit nog dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |