Drama als je in Limburg woont.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Carnaval.Drama als je in Brabant woont.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Carnaval.Drama als je in Brabant woont.
De meisjes hebben rokjes aan.............quote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Billy_Talent het volgende:
Sint Maarten Sint Maarten, de koeien hebben staarten
Ik sluit aan... al het andere gerelateerd aan en carnaval zelf is vreselijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef Timmor het volgende:
Werkelijk het enige goede wat carnaval heeft gebracht in mijn leven
Dat was op 11-11-1911. En dat is gewoon een mooie datum.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef MacorgaZ het volgende:
De elfde van de elfde heeft met carnaval te maken? Dan weet ik dus meteen waarom mijn ouders op die dag zijn getrouwd.
Het kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef Scaurus het volgende:
Jezus Christus, carnaval! Dat papenfeest is toch is februari pas?
Juistem.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef Schunckelstar het volgende:
11-11 naar maastricht, ik heb er nu al weer zin in![]()
vasteloavend
![]()
beppie kraft
Meh Mieh Lepke!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef Schunckelstar het volgende:
11-11 naar maastricht, ik heb er nu al weer zin in![]()
vasteloavend
![]()
beppie kraft
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef MacorgaZ het volgende:
De elfde van de elfde heeft met carnaval te maken? Dan weet ik dus meteen waarom mijn ouders op die dag zijn getrouwd.
quote:
Ik zie dat de mental retardation bij jou al in een ver stadium isquote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Rhythm het volgende:
CARNAVAL!
BIG BENNY
FRANS THEUNISZ
HARRY N DE GEBROEKE ZWIEGELKES
Je hebt geen idee.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik zie dat de mental retardation bij jou al in een ver stadium is
Carnaval.quote:
Waar is Radio Bendeleider geblevenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Rhythm het volgende:
CARNAVAL!
BIG BENNY
FRANS THEUNISZ
hoax, die zijn er niet in brabant/limburg.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:08 schreef DemonRage het volgende:
Carnaval = op stap gaan en lekkere wijven kijken die zich in geyle kostuums gehesen hebben.![]()
![]()
Hahahahahahaquote:Op woensdag 5 november 2008 18:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hoax, die zijn er niet in brabant/limburg.
In het oosten lopen ze wel met carnavalquote:Op woensdag 5 november 2008 18:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt er zelf 1 geflashed dudequote:Op woensdag 5 november 2008 18:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
RIET OP DEA TAP!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Rhythm het volgende:
CARNAVAL!
BIG BENNY
FRANS THEUNISZ
Ga halfommetjes drinken idiootquote:Op woensdag 5 november 2008 18:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je hebt er zelf 1 geflashed dude.
En Boswachter, ik onthef je van je rechten als Limburger. Alleen als je pro-carnaval bent mag je weer Limburger zijn.
En je komt nog wel uit Roermond, de stad van Big Benny. Limboparty Olé!
Maar dit is een limburgbash topicquote:Op woensdag 5 november 2008 18:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je hebt er zelf 1 geflashed dude.
Een dagquote:Op woensdag 5 november 2008 18:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Carnaval is wel oke... voor een dagje ofzo, als je into de hele dag zuipen + gewillige sletjes bent iig.
Da's iets teveel van het goede voor mij. Ik doe alleen mee met de kroegentocht.... kansloos vanaf 11 uur 's ochtends alle kroegen langsgaan, je lam zuipen en vervolgens sos snuiven op de plee ergens. De hele dag met die kutmuziek in een kroeg gaat me te furrr...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een dag
Gewoon vier dagen achter elkaar, en dan haring happen
Òch, het kan niet vroeg genoeg zijn!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Marurk het volgende:
Maar het idiote is dus dat ze daar NU alweer mee gaan beginnen, met dat kutcarnaval.Waarom dik 4 maanden van tevoren?
Pepernoten lagen ook in augustus al bij AH. Als er een schaap over de dam is...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Marurk het volgende:
Maar het idiote is dus dat ze daar NU alweer mee gaan beginnen, met dat kutcarnaval.Waarom dik 4 maanden van tevoren?
Grafmuziek!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Òch, het kan niet vroeg genoeg zijn!
HEY SJENG... OAN DE GENG!
Ik ben van het ergste soort.
En speciaal voor jou, d_b:quote:Op woensdag 5 november 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Allemaal die sneue kutkinderen die in November geboren zijn.
Allemaal carnavalsbaby'sVerwekt na de polonaise.
Dat blijft een van de beste platenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Òch, het kan niet vroeg genoeg zijn!
HEY SJENG... OAN DE GENG!
Ik ben van het ergste soort.
Kappen daarmee wil je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kappen daarmee wil je!![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik moet niet al die liedjes gaan luisteren. Zo krijg ik er veels te veel zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
Dat kan toch ook zonder jezelf mooi als piraat te verkleden?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef maartennn_ja het volgende:
Carnaval is mooi man.
Jezelf mooi als piraat verkleden en lekker biertjes drinken en lol maken
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Marurk het volgende:
ik verkleed mij graag als piraatquote:Op woensdag 5 november 2008 19:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder jezelf mooi als piraat te verkleden?
Het idiote is dus dat ze daar NU alweer mee beginnen, met dat zeiken over carnavalquote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Marurk het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:35 schreef MDMAtjuh het volgende:
"Carnaval, wat doen de mensen mal.
De juffrouw is een ezel, de meester een konijn.
Vandaag is iedereen wat die graag wil zijn.
Er dansen 7 clowntjes met een krokodil
En kijk daar valt een kikker op zijn kikkerbil."
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:39 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Carnaval is een feest voor geestelijk gestoorden en mongooltjes. Zie alleen al de Knoop in je Zakdoek-liedjes die ze zingen. Hierboven is al een mooi voorbeeld gegeven. Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grow up
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:39 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Carnaval is een feest voor geestelijk gestoorden en mongooltjes. Zie alleen al de Knoop in je Zakdoek-liedjes die ze zingen. Hierboven is al een mooi voorbeeld gegeven. Verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grow up
Ik sterf liever alleen in een hutje op de Veluwe dan dat ik in het gezelschap verkeer van lallende Brabanders en papen die je eerst met alaaf begroeten om je daarna onder te kotsen.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Rhythm het volgende:
CARNAVAL!
BIG BENNY
FRANS THEUNISZ
Zegt een hoop over jou. Je weet trouwens totaal niet wat carnaval voor de meeste mensen inhoudt. Hoezo hou je niet van uitgaan? Wat doe je dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:46 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik sterf liever alleen in een hutje op de Veluwe dan dat ik in het gezelschap verkeer van lallende Brabanders en papen die je eerst met alaaf begroeten om je daarna onder te kotsen.
En natuurlijk wel met het EK/WK/koninginnedag volledig in het oranje staan te feesten he? hoezo hypocriet?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:39 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grow up
Fuck off. Een potje voetbal is leuk, maar ik heb een pesthekel aan de swinish multitude die staat te hossen en lallen in het oranje.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:50 schreef mirved het volgende:
En natuurlijk wel met het EK/WK/koninginnedag volledig in het oranje staan te feesten he? hoezo hypocriet?
Of ben je zo iemand die alles verschrikkelijk vindt?
Quatsch. Ik heb carnaval vaak genoeg meegemaakt. Intelligente mensen komen echter op een moment in hun leven waarop ze hun jeugdige onbezonnenheid van zich afschudden. Dan zweren ze bubbling af en ontdekken ze The Beatles. Carnaval-vierders hebben dit stadium echter nog niet bereikt en zullen het waarschijnlijk ook nooit bereiken. Die staan tot hun dood met die rare hoedjes op op de praalwagens te dansen.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:50 schreef Knekwurst het volgende:
Zegt een hoop over jou. Je weet trouwens totaal niet wat carnaval voor de meeste mensen inhoudt. Hoezo hou je niet van uitgaan? Wat doe je dan?
Op een moment. Hoe oud ben je dan wel niet?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:55 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Quatsch. Ik heb carnaval vaak genoeg meegemaakt. Intelligente mensen komen echter op een moment in hun leven waarop ze hun jeugdige onbezonnenheid van zich afschudden. Dan zweren ze bubbling af en ontdekken ze The Beatles. Carnaval-vierders hebben dit stadium echter nog niet bereikt en zullen het waarschijnlijk ook nooit bereiken. Die staan tot hun dood met die rare hoedjes op op de praalwagens te dansen.
nee je bent vroeg bejaardquote:Op woensdag 5 november 2008 23:57 schreef Scaurus het volgende:
19. Ik weet het, ik ben vroegwijs.
quote:Op donderdag 6 november 2008 00:04 schreef Scaurus het volgende:
Als je doelt op het aardse leven, dan is het waar wat je zegt. Ik heb mij al vroeg afgekeerd van de aardse wereld en heb genade gevonden in Jezus Christus.
Ik vier carnaval. Ik ben ook geen fan van echte carnavals muziek. Wagens maken en overdreven kostuums maken doe ik ook allemaal niet aan. Maar 3dagen plezier hebben en de gekste dingen mee maken. Iedereen die in een super goeie bui is en vriendelijk tegen elkaar. Dat is gewoon geweldig. Er zijn genoeg plekken waar je carnaval kan vieren en waar ze gewoon normale club muziek draaien met af en toe misschien een carnavalplaat ertussen.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:55 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Quatsch. Ik heb carnaval vaak genoeg meegemaakt. Intelligente mensen komen echter op een moment in hun leven waarop ze hun jeugdige onbezonnenheid van zich afschudden. Dan zweren ze bubbling af en ontdekken ze The Beatles. Carnaval-vierders hebben dit stadium echter nog niet bereikt en zullen het waarschijnlijk ook nooit bereiken. Die staan tot hun dood met die rare hoedjes op op de praalwagens te dansen.
Als je werkelijk zo intelligent bent dan moet je toch al lang door hebben dat geloof verzonnen is en dit bestaan het enige is dat je hebt.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:04 schreef Scaurus het volgende:
Als je doelt op het aardse leven, dan is het waar wat je zegt. Ik heb mij al vroeg afgekeerd van de aardse wereld en heb genade gevonden in Jezus Christus.
Als je de literatuur over de evolutionaire verklaring van religie ook maar met een half oog volgt, moet je al weten dat geloof niet verzonnen is.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:08 schreef mirved het volgende:
Als je werkelijk zo intelligent bent dan moet je toch al lang door hebben dat geloof verzonnen is en dit bestaan het enige is dat je hebt.
Open er maar een topic over. Laten we vanaf nu OT blijven.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:30 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Als je de literatuur over de evolutionaire verklaring van religie ook maar met een half oog volgt, moet je al weten dat geloof niet verzonnen is.
Ach je kent ze he.. als het Nederlands elftal moet voetballen is alles geaccepteerd maar een culturele traditie van je landgenoten is natuurlijk erg vreemd en eng.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:00 schreef fratsman het volgende:
Ah, De Calvinisten zijn alweer begonnen met bashen.
Wat te denken van Koninginnedag, dat is ook gewoon verkapt-carnavalquote:Op donderdag 6 november 2008 08:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach je kent ze he.. als het Nederlands elftal moet voetballen is alles geaccepteerd maar een culturele traditie van je landgenoten is natuurlijk erg vreemd en eng.
Logisch, soort zoekt soort. Saaie dode mensen zoeken saaie dode mensen op.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:20 schreef Scaurus het volgende:
Onzin. Ik ken genoeg mensen die een pesthekel hebben aan de semi-religieuze bijeenkomst die voetbal is, en die weinig ophebben met de koningin die in Sneek of Woerden mag koekhappen.
Wat jij wil. Jij voelt jezelf verheven boven mensen die nog wel een sociaal leven hebben en wel eens buiten de deur komen.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:24 schreef Scaurus het volgende:
Dat jij mensen die niets moeten hebben van dat massaal feestvieren als 'saaie dode mensen' ziet getuigd van een wereldbeeld dat goed thuis past in de tweede klas van een Rotterdams VMBO.
Prachtig hoe je je eigen zwart-wit denken laat zien. Mensen met een hekel aan de Koninginnedag en carnaval hebben per definitie geen sociaal leven en komen niet buiten de deurquote:Op donderdag 6 november 2008 10:27 schreef Knekwurst het volgende:
Wat jij wil. Jij voelt jezelf verheven boven mensen die nog wel een sociaal leven hebben en wel eens buiten de deur komen.
Het staat in je FoBo dat je uitgaan haat.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:35 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Prachtig hoe je je eigen zwart-wit denken laat zien. Mensen met een hekel aan de Koninginnedag en carnaval hebben per definitie geen sociaal leven en komen niet buiten de deur
Ik ben faliekant tegen carnaval omdat het een papenfeest is, WK/EK omdat het typische sportverdwazing is en Koninginnedag omdat het orangistisch is. Heeft niets met sociaal zijn te maken.
Normale mensen hebben deze feesten niet nodig om sociaal te zijn. Jij wel. Zegt genoeg over hoe sociaal jij bent.
Dacht ik ook. En dat was ook een terechte klacht geweest eigenlijk.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat het een klacht was over al die kinderen die op 11-11 aan de deur komen om een liedje te zingen.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:38 schreef Oldenzaal het volgende:
ALAAAAAAAAAAAAF ALAAAAAAAAAAF ALAAAAAAAAAAAAF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zien we maar weer dat ik de historie aan mijn zijde heb.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
N.a.v. het gebrek aan Beauregard is Scaurus mijn nieuwe Fok-antiheld. You go girl!
Het is gewoon heerlijk om al de Brabo's en Limbo's op stang je jagenquote:Op vrijdag 7 november 2008 04:23 schreef jpjedi het volgende:
Scaurus,
Alsjeblieft zeg.. 19 jaar en dan zo hoog van de toren blazen. Je doet me een beetje denken aan "revenge of the nerds".Kansloos ook om je zo te profileren en dan wel op FOK! posten.
En die komen gelukkig ook niet!quote:Op vrijdag 7 november 2008 03:15 schreef Asanovic het volgende:
Carnaval is de shit... en we hoeven al die zeikerds er niet bij te hebben
Ik kan pas om 3 uur de trein pakken. Verplicht college..quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:41 schreef Schunckelstar het volgende:
kick![]()
over een uur ga ik richting maastricht![]()
hoop ik wel dat het droog is want anders word heul mijn pak nat
Je oudersquote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Carnavalquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:29 schreef Marurk het volgende:
Echt kansloos hoe sommigen vandaag erbij liepen.Een paar gasten liepen gewoon om 11 uur 's ochtends in de stad rond met flessen Goldstrike in hun hand en waren al helemaal lam. Stoer hoor.
Maar goed als ze dat leuk vinden, moeten ze het vooral doen.
Een soort carnavalskostuum.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:50 schreef Karina het volgende:
Wat is trouwens Goldstrike?
Heule vieze drank met stukkies goudquote:Op woensdag 12 november 2008 07:50 schreef Karina het volgende:
Oh het gaat over carnaval, stom gedoe. Ik dacht dat het over Sint Maarten ging. Wat is trouwens Goldstrike?
quote:Op woensdag 12 november 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een soort carnavalskostuum.
goldstrike is sterke drank 40% ofzoquote:Op woensdag 12 november 2008 07:50 schreef Karina het volgende:
Oh het gaat over carnaval, stom gedoe. Ik dacht dat het over Sint Maarten ging. Wat is trouwens Goldstrike?
50% om precies te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:30 schreef mirved het volgende:
[..]
goldstrike is sterke drank 40% ofzo
Nee, het tegenovergestelde!quote:
Grappigste is nog wel dat ze zelf met EK/WK/Koninginnedag precies hetzelfde doen (of erger) maar dan is het wel leuk/normaal. Achja wat de boer niet kent dat vreet hij niet. Zegt genoeg over de users die zo reageren hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:16 schreef Metalfreak het volgende:
Ik moest werken
Allemaal die onwetende Hollanders in dit topicWel typisch dat de Hollanders die ik spreek met carnaval allemaal zo enthousiast zijn over carnaval en het hele saamhorigheidsgevoel geweldig vinden, maar hier in het topic zijn het allemaal zuurpruimen die er tegen zijn. De hele sfeer met carnaval is met NIETS anders te vergelijken en nee, het gaat echt niet alleen om bier zuipen en wijven neuken. Maar dat is een verschil tussen de bourgondische levenswijze van Limburgers/Brabanders en de mensen boven de riolen, dat de laatste groep nooit zal begrijpen.
Grappig dat ik dat soort meningen over carnaval ook alleen hier op Fok! lezen en nooit in de (dagelijkse) omgang met kennissen, vrienden, en collega's in de Randstad. Ik vraag me af wie die mensen dan toch zijn?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef mirved het volgende:
[..]
Grappigste is nog wel dat ze zelf met EK/WK/Koninginnedag precies hetzelfde doen (of erger) maar dan is het wel leuk/normaal. Achja wat de boer niet kent dat vreet hij niet. Zegt genoeg over de users die zo reageren hier.
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:52 schreef mirved het volgende:
[..]
Grappigste is nog wel dat ze zelf met EK/WK/Koninginnedag precies hetzelfde doen (of erger) maar dan is het wel leuk/normaal. Achja wat de boer niet kent dat vreet hij niet. Zegt genoeg over de users die zo reageren hier.
Oh nee jij gaat "lekkkuuhr stampuh" bij qlimax zekerquote:
St Maartenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:10 schreef zatoichi het volgende:
Carnaval![]()
Vandaag is het Sint Maarten!
afbeelding ]
25.000 mensen daar en 100 hebben er voor problemen gezorgd omdat er nauwelijks politie aanwezig was. You do the math.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef SlaggY het volgende:
Maastricht wil van start carnaval af
Aii.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |