Drama als je in Limburg woont.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Carnaval.Drama als je in Brabant woont.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Carnaval.Drama als je in Brabant woont.
De meisjes hebben rokjes aan.............quote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Billy_Talent het volgende:
Sint Maarten Sint Maarten, de koeien hebben staarten
Ik sluit aan... al het andere gerelateerd aan en carnaval zelf is vreselijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef Timmor het volgende:
Werkelijk het enige goede wat carnaval heeft gebracht in mijn leven
Dat was op 11-11-1911. En dat is gewoon een mooie datum.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef MacorgaZ het volgende:
De elfde van de elfde heeft met carnaval te maken? Dan weet ik dus meteen waarom mijn ouders op die dag zijn getrouwd.
Het kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef Scaurus het volgende:
Jezus Christus, carnaval! Dat papenfeest is toch is februari pas?
Juistem.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef Schunckelstar het volgende:
11-11 naar maastricht, ik heb er nu al weer zin in![]()
vasteloavend
![]()
beppie kraft
Meh Mieh Lepke!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef Schunckelstar het volgende:
11-11 naar maastricht, ik heb er nu al weer zin in![]()
vasteloavend
![]()
beppie kraft
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef MacorgaZ het volgende:
De elfde van de elfde heeft met carnaval te maken? Dan weet ik dus meteen waarom mijn ouders op die dag zijn getrouwd.
quote:
Ik zie dat de mental retardation bij jou al in een ver stadium isquote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Rhythm het volgende:
CARNAVAL!
BIG BENNY
FRANS THEUNISZ
HARRY N DE GEBROEKE ZWIEGELKES
Je hebt geen idee.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik zie dat de mental retardation bij jou al in een ver stadium is
Carnaval.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |