Drama als je in Limburg woont.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Carnaval.Drama als je in Brabant woont.
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Carnaval.Drama als je in Brabant woont.
De meisjes hebben rokjes aan.............quote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Billy_Talent het volgende:
Sint Maarten Sint Maarten, de koeien hebben staarten
Ik sluit aan... al het andere gerelateerd aan en carnaval zelf is vreselijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:44 schreef Timmor het volgende:
Werkelijk het enige goede wat carnaval heeft gebracht in mijn leven
Dat was op 11-11-1911. En dat is gewoon een mooie datum.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef MacorgaZ het volgende:
De elfde van de elfde heeft met carnaval te maken? Dan weet ik dus meteen waarom mijn ouders op die dag zijn getrouwd.
Het kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef Scaurus het volgende:
Jezus Christus, carnaval! Dat papenfeest is toch is februari pas?
Juistem.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef Schunckelstar het volgende:
11-11 naar maastricht, ik heb er nu al weer zin in![]()
vasteloavend
![]()
beppie kraft
Meh Mieh Lepke!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef Schunckelstar het volgende:
11-11 naar maastricht, ik heb er nu al weer zin in![]()
vasteloavend
![]()
beppie kraft
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef MacorgaZ het volgende:
De elfde van de elfde heeft met carnaval te maken? Dan weet ik dus meteen waarom mijn ouders op die dag zijn getrouwd.
quote:
Ik zie dat de mental retardation bij jou al in een ver stadium isquote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Rhythm het volgende:
CARNAVAL!
BIG BENNY
FRANS THEUNISZ
HARRY N DE GEBROEKE ZWIEGELKES
Je hebt geen idee.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik zie dat de mental retardation bij jou al in een ver stadium is
Carnaval.quote:
Waar is Radio Bendeleider geblevenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Rhythm het volgende:
CARNAVAL!
BIG BENNY
FRANS THEUNISZ
hoax, die zijn er niet in brabant/limburg.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:08 schreef DemonRage het volgende:
Carnaval = op stap gaan en lekkere wijven kijken die zich in geyle kostuums gehesen hebben.![]()
![]()
Hahahahahahaquote:Op woensdag 5 november 2008 18:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
hoax, die zijn er niet in brabant/limburg.
In het oosten lopen ze wel met carnavalquote:Op woensdag 5 november 2008 18:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt er zelf 1 geflashed dudequote:Op woensdag 5 november 2008 18:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
RIET OP DEA TAP!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:26 schreef Rhythm het volgende:
CARNAVAL!
BIG BENNY
FRANS THEUNISZ
Ga halfommetjes drinken idiootquote:Op woensdag 5 november 2008 18:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je hebt er zelf 1 geflashed dude.
En Boswachter, ik onthef je van je rechten als Limburger. Alleen als je pro-carnaval bent mag je weer Limburger zijn.
En je komt nog wel uit Roermond, de stad van Big Benny. Limboparty Olé!
Maar dit is een limburgbash topicquote:Op woensdag 5 november 2008 18:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Je hebt er zelf 1 geflashed dude.
Een dagquote:Op woensdag 5 november 2008 18:30 schreef bewegende_ninja het volgende:
Carnaval is wel oke... voor een dagje ofzo, als je into de hele dag zuipen + gewillige sletjes bent iig.
Da's iets teveel van het goede voor mij. Ik doe alleen mee met de kroegentocht.... kansloos vanaf 11 uur 's ochtends alle kroegen langsgaan, je lam zuipen en vervolgens sos snuiven op de plee ergens. De hele dag met die kutmuziek in een kroeg gaat me te furrr...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een dag
Gewoon vier dagen achter elkaar, en dan haring happen
Òch, het kan niet vroeg genoeg zijn!quote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Marurk het volgende:
Maar het idiote is dus dat ze daar NU alweer mee gaan beginnen, met dat kutcarnaval.Waarom dik 4 maanden van tevoren?
Pepernoten lagen ook in augustus al bij AH. Als er een schaap over de dam is...quote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Marurk het volgende:
Maar het idiote is dus dat ze daar NU alweer mee gaan beginnen, met dat kutcarnaval.Waarom dik 4 maanden van tevoren?
Grafmuziek!quote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Òch, het kan niet vroeg genoeg zijn!
HEY SJENG... OAN DE GENG!
Ik ben van het ergste soort.
En speciaal voor jou, d_b:quote:Op woensdag 5 november 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Allemaal die sneue kutkinderen die in November geboren zijn.
Allemaal carnavalsbaby'sVerwekt na de polonaise.
Dat blijft een van de beste platenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Òch, het kan niet vroeg genoeg zijn!
HEY SJENG... OAN DE GENG!
Ik ben van het ergste soort.
Kappen daarmee wil je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Kappen daarmee wil je!![]()
![]()
Je hebt gelijk, ik moet niet al die liedjes gaan luisteren. Zo krijg ik er veels te veel zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
Dat kan toch ook zonder jezelf mooi als piraat te verkleden?quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef maartennn_ja het volgende:
Carnaval is mooi man.
Jezelf mooi als piraat verkleden en lekker biertjes drinken en lol maken
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:56 schreef Marurk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |