Zo idoot dat ie leuk was om naar te kijken juist!quote:
Nog niet gezienquote:
Was je papa een Spanjaard dan? Fijn dat je het nu kunt afsluitenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laatste wat ik zei was ook iets in die aard, Que descanses, papa (dat je mag rusten in het Spaans)
Nee, een Chileenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was je papa een Spanjaard dan? Fijn dat je het nu kunt afsluiten.
Ik heb die baan dus! Joepie! Advocatuur, here I come.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Gefeliciteerd! Ook ik ben aangenomen hoor ik net!
![]()
![]()
![]()
Dit is precies wat ik wil: bij een klein kantoor, superveel leren, er afstuderen...precies op het gebied dat ik wil (intellectuele eigendom). Verder is de baan flexibel, en betaalt het goed! Ik ben dus ook erg blij!
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb die baan dus! Joepie! Advocatuur, here I come.
Dus jij bent ook deels een Indiaantje?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, een ChileenDeels Mapuche-indiaans enzeau (vanaf oma).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sterkte, MariaEtc. Je klinkt wel alsof je al goed op weg bent met de verwerking.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sterkte, MariaEtc. Je klinkt wel alsof je al goed op weg bent met de verwerking.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, deels wel jaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij bent ook deels een Indiaantje?. Mag ik je aanraken?
![]()
.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Tegen die tijd hoop ik al slank en strak te zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 13:48 schreef Viking84 het volgende:
JUBILEUM!!!![]()
![]()
.
Allemaal van harte gefeliciteerd met ons 300e topic!. Op naar de volgende 300!
.
Heel mooi.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
woehoe, jubileum! Ik had niet door dat ie al dicht was, maar wou dit posten:
Hehe bedankt allemaalMaakt toch niet uit als je er eerst overheen leest, iedereen zegt hier veel en wil zn verhaal kwijt!
En ja, best maf crematie en concert allebei op 1 dag! Maar het was wel fijn, meebrullen met bekende liedjes enzo. En mn mams en zus hielden zich ook erg goed, het was een goede afsluiter voor ons alledrie denk ikHet boek is nu dicht. Laatste wat ik zei was ook iets in die aard, Que descanses, papa (dat je mag rusten in het Spaans
), het is nu klaar. Alles verliep goed, we hadden mooie liedjes en fijne gasten, hij lag er rustig bij, dus ik ben moe maar tevreden
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, optie 1, daar waar mijn gut-feeling al meteen naar uitging!
Heel kort door de bocht:quote:Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef dyna18 het volgende:
Weet iemand nog een goed overzicht van welk eten gezond is, en waar je beter vanaf kan blijven?
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:23 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben echt nog maar 3 keer ruzie gehad, waarvan 1 keer echt erg. Verder nooit.
<...>
Ja, al 7 jaar inmiddels.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.
quote:
Dit maakt mij erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Anosmie het volgende:
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.
Alweer zulk goed nieuws.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vandaag een aanbod gehad van het bedrijf waar ik maandag op gesprek ben geweest en ik ga er op in![]()
Het is om de hoek dus ik kan op de fiets. Ik moet alleen wel mijn auto in gaan leveren bij mijn huidige baan dus dat wordt speuren naar een tof autootje.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Woei!! 27 nov buluitreiking. Eindelijk.
Wat een shiny happy topic is het vandaag.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Woei!! 27 nov buluitreiking. Eindelijk.
Tenzij het een tentamen Nederlands is.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Miss_S het volgende:
En natuurlijk nog gefeliciteerd cinnamongirl![]()
Ik vind dat ik wel genoeg geleert heb voor het tentamen vandaag
Nee en dat gaat ook nooit meer goed komen op het forumquote:Op woensdag 5 november 2008 15:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tenzij het een tentamen Nederlands is.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:23 schreef Merel het volgende:
Nou, dan zal ik maar niet vertellen dat ik vandaag een baaldag heb
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:23 schreef Merel het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:23 schreef Merel het volgende:
Aww.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:23 schreef Merel het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:37 schreef Miss_S het volgende:
Kleren![]()
Mijn tentamen 2 outfit is geworden: zwarte panty, zwart rokje, zwart/paars tshirt en donkerpaarse kniekousen
Nu alleen nog beslissen of er zwarte pumps of laarzen onderkomen
Oja misschien toch nog even proeftentamen doorkijken
* Miss_S Begint toch weer zenuwachtig te worden
In de ochtend heb ik dat ook wel hoor (ookal in joggingpak zou ik nooit de deur uit gaan, maar gewoon een broek met shirt) maar nu hoef ik pas over een uur weg en dan heb ik toch wel tijd overquote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar tentamen in een joggingpak ofzo.Ik verbaas me er elke keer weer over wat een piekfijn verzorgde dametjes er altijd allemaal in de zaal zitten. Dat is op zo'n dag wel het laatste waar ik tijd aan zou besteden!
Enne, komt wel weer goed, Merel!
Ik heb zin om je even door elkaar te schudden... en om McSex uit je systeem te verwijderen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:41 schreef Merel het volgende:
Nouja zeg, ik ben niet superzielig hoor!Gewoon zo'n dag dat niks gaat zoals je 't wil, dat McSex weer allerlei berichtjes op z'n hyves heeft die ik niet wil lezen, dat 't deprimerend weer is, en dat ik me gewoon treurig voel om onzinnige dingen waar ik vast morgen wel weer de humor van inzie.
Maar de volgende keer gewoon op tijd beginnen met leren zal meer invloed hebbenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Er zit wat in, als je je kleedt als een aardappelzak, voel je je er ook eentje.
Dus mooi aankleden zou een positieve invloed kunnen hebben op het tentamenresultaat.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga juist altijd voor het comfy-cow effectZodat ik lekker in de examenbank kan hangen zonder te denken aan dingen als:
- Moet ik mn buik inhouden? Ik heb een rol! Nee, twee! Aagh.
- Mn panty/maillot zit kuuuut. Hoe kan ik frunniken zonder dat ik overduidelijk frunnik.
- Tentamenzenuwen = buikpijn = niet een strakke broek aan want auw.
- Indien los haar voor de leuk: het hangt in mn gezicht/ zit in de weg / zoekt volgens mij een weg naar de vrijheid waardoor zelfs mijn stijle haar na een tijdje een ontploffing a la Cher oid wordt.
- Etc.
Dat dusEn ja ik maak me altijd druk om niks
Chill is goed!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:57 schreef mordradead het volgende:
Gisteren vroeg een vriend van me of ik even kwam eten.... prima, bleek dat hij jarig was
Wel gezond gegeten, daarna minder want ik moest ook het een en ander drinken. Dus dit is weer een chille dag... chillbroek aan, lekker muziekje erbij. Hmmmmm.
Dat klinkt alsof je een leuke vent bij de snackbar uit de muur kan trekkenquote:Op woensdag 5 november 2008 15:46 schreef loveli het volgende:
Ik heb zin om je even door elkaar te schudden... en om McSex uit je systeem te verwijderen.
Je verdient iets beters dan dit gedoe, mens, zorg dat je het krijgt, ga het halen!
Ja maar bedoelde meer van waarom ze hem zo noemt, omdat hij dat niet voor haar isquote:Op woensdag 5 november 2008 16:09 schreef loveli het volgende:
Omdat McSex een domoor is die het wel goed vindt zo.
Gun 't een paar daagjes, je tong moet waarschijnlijk gewoon nog even wennen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag een spalkje gekregen, en ik merk dat ik er een beetje door slis! Oh nee!
Dank je voor je reactie.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Heel kort door de bocht:
Geraffineerde koolhydraten laten staan. Dus geen witte pasta, suikers, ontbijtkoek, andere koek. Niet te veel vet, maar als je vet eet, dan graag gezond. Dus wel vette vis, geen unilever margarine. Eiwitten zijn goed, bv. noten, maar met mate ivm vet. Niet te veel fruit/vruchtensap ivm suiker en geen koolzuurhoudende frisdrank. Groente = goed, vezels ook.
Vanwege al die slankvriendinnetjes die anders op m'n hyves gaan zitten kijken welke van al m'n vriendjes nou McSex is natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2008 16:07 schreef Miss_S het volgende:
Waarom is het trouwens nog steeds 'McSex' wanneer het duidelijk is dat er zoveel gevoels aan jou kant bij zitten?
Daarom zette ik 'em er ook bij. Het eerste ingredient is glucose-fructosestroop. Dat is troep, meuk, bende, maar het zit in alle 'lekkere' dingen. Als je ouderdomsdiabetes wilt is het een perfect ingredient, anders niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie.
Wel een opvallende dat ontbijtkoek er tussen staat.
Ik dacht dat daar veel vezels in zitten, zeker als je de variant met minder suiker neemt.
Oh ja, ik zal er vast nog wel aan wennen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Gun 't een paar daagjes, je tong moet waarschijnlijk gewoon nog even wennen.
Mijn tong heeft een paar dagen open gelegen omdat ik de hele tijd aan dat spalkje zat te frummelen.
gewone ontbijtkoek: per 100 gram: 297kcal en 3 gram vezels (35,7 gram suikers 1,2 gram vet)quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie.
Wel een opvallende dat ontbijtkoek er tussen staat.
Ik dacht dat daar veel vezels in zitten, zeker als je de variant met minder suiker neemt.
sorry, maar technish gezien ís t dan ook gezonder....quote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarom zette ik 'em er ook bij. Het eerste ingredient is glucose-fructosestroop. Dat is troep, meuk, bende, maar het zit in alle 'lekkere' dingen. Als je ouderdomsdiabetes wilt is het een perfect ingredient, anders niet.
Er zit minder suiker in dan voorheen, maar nog steeds veel. De voedingsvezel die een deel van de suiker vervangt is inuline. Dat is een meervoudige suiker die niet kan worden opgenomen. Het smaakt wel wat zoetig, maar omdat 'ie niet door de dunne darm wordt opgenomen en dus direct in het riool verdwijnt, is het een vezel.
Win-win voor de voedingsmiddelenindustrie, je vervangt suiker voor een zoet smakende vezel met deels vergelijkbare eigenschappen als suiker en je kunt claimen dat je product gezonder is.
die 0,2 gram maken niet veel uit op zich...quote:
Dat ontken ik toch ook nietquote:Op woensdag 5 november 2008 16:43 schreef kwakveense het volgende:
sorry, maar technish gezien ís t dan ook gezonder....
*ook aai* Doet me denken aan mn mams, die altijd zegt "Ik wil niet naar Frankrijk, er zijn daar zoveel Fransen"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Bweurk. Ik doe mee met Merel. Wat is alles toch waardeloos geregeld in BelgiëEn de Belgen komen me ook m'n neus uit
Maar voor de rest gaat alles goed?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Bweurk. Ik doe mee met Merel. Wat is alles toch waardeloos geregeld in BelgiëEn de Belgen komen me ook m'n neus uit
Ja hoor. Soms word ik even moe van de organisatie hier. En van de lamme studentenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar voor de rest gaat alles goed?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |