quote:Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, optie 1, daar waar mijn gut-feeling al meteen naar uitging!
Heel kort door de bocht:quote:Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef dyna18 het volgende:
Weet iemand nog een goed overzicht van welk eten gezond is, en waar je beter vanaf kan blijven?
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:23 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben echt nog maar 3 keer ruzie gehad, waarvan 1 keer echt erg. Verder nooit.
<...>
Ja, al 7 jaar inmiddels.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.
quote:
Dit maakt mij erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Anosmie het volgende:
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.
Alweer zulk goed nieuws.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vandaag een aanbod gehad van het bedrijf waar ik maandag op gesprek ben geweest en ik ga er op in![]()
Het is om de hoek dus ik kan op de fiets. Ik moet alleen wel mijn auto in gaan leveren bij mijn huidige baan dus dat wordt speuren naar een tof autootje.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Woei!! 27 nov buluitreiking. Eindelijk.
Wat een shiny happy topic is het vandaag.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Woei!! 27 nov buluitreiking. Eindelijk.
Tenzij het een tentamen Nederlands is.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Miss_S het volgende:
En natuurlijk nog gefeliciteerd cinnamongirl![]()
Ik vind dat ik wel genoeg geleert heb voor het tentamen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |