Zo idoot dat ie leuk was om naar te kijken juist!quote:
Nog niet gezienquote:
Was je papa een Spanjaard dan? Fijn dat je het nu kunt afsluitenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laatste wat ik zei was ook iets in die aard, Que descanses, papa (dat je mag rusten in het Spaans)
Nee, een Chileenquote:Op woensdag 5 november 2008 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was je papa een Spanjaard dan? Fijn dat je het nu kunt afsluiten.
Ik heb die baan dus! Joepie! Advocatuur, here I come.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Gefeliciteerd! Ook ik ben aangenomen hoor ik net!
![]()
![]()
![]()
Dit is precies wat ik wil: bij een klein kantoor, superveel leren, er afstuderen...precies op het gebied dat ik wil (intellectuele eigendom). Verder is de baan flexibel, en betaalt het goed! Ik ben dus ook erg blij!
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb die baan dus! Joepie! Advocatuur, here I come.
Dus jij bent ook deels een Indiaantje?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, een ChileenDeels Mapuche-indiaans enzeau (vanaf oma).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sterkte, MariaEtc. Je klinkt wel alsof je al goed op weg bent met de verwerking.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sterkte, MariaEtc. Je klinkt wel alsof je al goed op weg bent met de verwerking.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, deels wel jaquote:Op woensdag 5 november 2008 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij bent ook deels een Indiaantje?. Mag ik je aanraken?
![]()
.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 5 november 2008 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Tegen die tijd hoop ik al slank en strak te zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 13:48 schreef Viking84 het volgende:
JUBILEUM!!!![]()
![]()
.
Allemaal van harte gefeliciteerd met ons 300e topic!. Op naar de volgende 300!
.
Heel mooi.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
woehoe, jubileum! Ik had niet door dat ie al dicht was, maar wou dit posten:
Hehe bedankt allemaalMaakt toch niet uit als je er eerst overheen leest, iedereen zegt hier veel en wil zn verhaal kwijt!
En ja, best maf crematie en concert allebei op 1 dag! Maar het was wel fijn, meebrullen met bekende liedjes enzo. En mn mams en zus hielden zich ook erg goed, het was een goede afsluiter voor ons alledrie denk ikHet boek is nu dicht. Laatste wat ik zei was ook iets in die aard, Que descanses, papa (dat je mag rusten in het Spaans
), het is nu klaar. Alles verliep goed, we hadden mooie liedjes en fijne gasten, hij lag er rustig bij, dus ik ben moe maar tevreden
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, optie 1, daar waar mijn gut-feeling al meteen naar uitging!
Heel kort door de bocht:quote:Op woensdag 5 november 2008 14:26 schreef dyna18 het volgende:
Weet iemand nog een goed overzicht van welk eten gezond is, en waar je beter vanaf kan blijven?
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:23 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben echt nog maar 3 keer ruzie gehad, waarvan 1 keer echt erg. Verder nooit.
<...>
Ja, al 7 jaar inmiddels.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.
quote:
Dit maakt mij erg nieuwsgierig.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef Anosmie het volgende:
En jij leeft toch samen met J.? Zie je wel. Jij hebt wél engelengeduld.
Alweer zulk goed nieuws.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vandaag een aanbod gehad van het bedrijf waar ik maandag op gesprek ben geweest en ik ga er op in![]()
Het is om de hoek dus ik kan op de fiets. Ik moet alleen wel mijn auto in gaan leveren bij mijn huidige baan dus dat wordt speuren naar een tof autootje.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Woei!! 27 nov buluitreiking. Eindelijk.
Wat een shiny happy topic is het vandaag.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Woei!! 27 nov buluitreiking. Eindelijk.
Tenzij het een tentamen Nederlands is.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:08 schreef Miss_S het volgende:
En natuurlijk nog gefeliciteerd cinnamongirl![]()
Ik vind dat ik wel genoeg geleert heb voor het tentamen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |